FAALquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:46 schreef Zotheid het volgende:
IMG]http://i520.photobucket.com/albums/w327/BobbyB_Plaatjes/klb_sc_op/header.jpg[/IMG]
HEEEEH?
*emosmilie met handje*quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik had bijna in de homo sc gepost omdat die bovenaan bij nieuwe topics stond en ik niet goed keek
Je valt toch ook op mannen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik had bijna in de homo sc gepost omdat die bovenaan bij nieuwe topics stond en ik niet goed keek
Heh?quote:
Je bent gewoon scheel. Staat gewoon goed hoor!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:46 schreef Zotheid het volgende:
IMG]http://i520.photobucket.com/albums/w327/BobbyB_Plaatjes/klb_sc_op/header.jpg[/IMG]
HEEEEH?
Bwhehehequote:Op woensdag 18 maart 2009 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ow, sorry dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent gewoon scheel. Staat gewoon goed hoor!
quote:
Die konden er niet meer naastquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er staon 3 avatars apart in het midden onder.
Ja, vond het zo lelijk om ze links te zetten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er staon 3 avatars apart in het midden onder.
Doe er ook 1 voor mij kopen, is toch gratiz.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:50 schreef Zotheid het volgende:
Welkom nieuw Lid!
We hebben nu niet alleen je geld, maar ook je email, je adres, je geboortedatum én je rekeningnummer. Hieronder zie je het overzicht. Kan je kijken of deze gegevens allemaal kloppen?
Achternaam: de Vries
Postcode: 2553UW
Huisnummer: 31
Rekeningnummer: 134625492
Geintje.Natuurlijk zijn we je enorm dankbaar voor het geschonken vertrouwen.
Wat nu?
Je aanmelding wordt nu verwerkt. We moeten namelijk zorgvuldig controleren of we straks het geld van het juiste rekeningnummer afschrijven. Over een aantal dagen krijg je nogmaals een mailtje van ons met daarin een bevestiging van je definitieve lidmaatschap, plus een lidmaatschapsnummer. Stay Tuned!
Met de persoonlijke groeten van de Grote Vriendelijke Ledenadministratie Computer,
Powned
Gewoon links zetten die handel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, vond het zo lelijk om ze links te zetten.
Jamaardatmoetjezelfdoen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe er ook 1 voor mij kopen, is toch gratiz.
Waarom gebruik je geen spaties?quote:
Dat past toch niet meer?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gewoon links zetten die handel.
Ik vind dit lelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, vond het zo lelijk om ze links te zetten.
Ik voel me bedreigd, kan ik bescherming en immuniteit krijgen?quote:Op 18-03-2009 12:39 schreef HUUUUHHHH
VIEZE GORE CHRISTUSHOND![]()
![]()
Jij met je dwaze noobkwaliteiten mij uit de KLB avatars gooien!
Jullie vuige beginnelingen weten geeneensch dat ik een van de mede oprichterts van de SC was!![]()
ZET ME GODVERDOMME TERUG MET JE NEGERPIEMELT!!!!!!!! NU!!!!!!!! WAT LEES JE NOG DAN!?!??!?!?!? WTF?!?!!?!? HE?!Als ik over een maand terugkom own ik jullie allemaal kankerhard vrind!!!!!
Zie je nou wel!1!1 1Vuige Patriot11!!1!1!FUMF1!11quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zou opzich wel kunnen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:55 schreef Zotheid het volgende:
Ik kreeg dit in mijn fotoboek:
[..]
Ik voel me bedreigd, kan ik bescherming en immuniteit krijgen?
JA JONGE!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zie je nou wel!1!1 1Vuige Patriot11!!1!1!FUMF1!11
Nu praat ik niet meer met je.quote:
Alleen maar omdat ik m'n notes wil lezen en Keeley Hazell of Darwin als banner wil.quote:
Jamaarikbenzelfookallidenikkangeentweekeerlidwordendusch!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neewanthetgaatopaccountnummerjoh.
BWHEHEHE PAUPERT!quote:
minstens 100 delen meeposten. En een baas zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:59 schreef Goofisch het volgende:
Wat moet je doen om je avater in de Op te krijgen?
Ja maar jij...quote:
Ik zal jou eens links zetten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gewoon links zetten die handel.
Darwin als banner!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik m'n notes wil lezen en Keeley Hazell of Darwin als banner wil.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
minstens 100 delen meeposten. En een baas zijn natuurlijk.
1 van de hoge heren verwennen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:59 schreef Goofisch het volgende:
Wat moet je doen om je avatar in de Op te krijgen?
Ze worden steeds kleinerquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zou opzich wel kunnen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jamaarjekanlidwordenopaccountnummerdusalsjedanmijnaccountnummervoormijinvultdatkanikooklidworden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jamaarikbenzelfookallidenikkangeentweekeerlidwordendusch!
Wat een fotoboek heeft die kerel, te kansloosquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:55 schreef Zotheid het volgende:
Ik kreeg dit in mijn fotoboek:
[..]
Ik voel me bedreigd, kan ik bescherming en immuniteit krijgen?
Mooi was die tijd..quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze worden steeds kleinerIn die oude OP waren ze nog mooi groot, in de tijd van NB enzo.
Of je bent nieuw hier, of je weet niet wie dat is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:02 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Wat een fotoboek heeft die kerel, te kansloos
*zucht*quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze worden steeds kleinerIn die oude OP waren ze nog mooi groot, in de tijd van NB enzo.
Grapje zeker. Zou overigens wel een mooie hoax zijn ditquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:01 schreef Zotheid het volgende:
Van wie kan ik 5,72 lenen trouwens? Je krijgt het 1 april terug.
Ik vind het kansloosquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of je bent nieuw hier, of je weet niet wie dat is.
Either way het slaat op hetzelfde.
Mieters! Ik ben straks 3 maanden gratis pimp!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je een abo hebt kun je je eigen banners maken dacht ik.
Ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters! Ik ben straks 3 maanden gratis pimp!
Jadatsnapikwelwantdathebiknetgedaanmaarikbenzelfallidvanpownedgewordenendankaniknietnogeenkeerlidvanpownedwordenopmijnnaamsnapjewantandersishetillegaalenzoendanmoetikstraksdecelinendatwilikniet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jamaarjekanlidwordenopaccountnummerdusalsjedanmijnaccountnummervoormijinvultdatkanikooklidworden.
Heh?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
*zucht*het is ook nooit goed he.
![]()
[..]
Grapje zeker. Zou overigens wel een mooie hoax zijn dit![]()
je bent gratis pimp? als pimp moet jij zorgen dat anderen geld voor je binnen brengen, het moet geen geld kosten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters! Ik ben straks 3 maanden gratis pimp!
Ik heb er maar 5.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen ik heb maar 23 notes, dus ik moet wel even doorbaggeren, anders zijn het er zo weinig.
Het is gewoon te grappig dat je je geld 1 april terug krijgt.quote:
Jamaarjekantochookgewoonmijnnaamopgeveninplaatsvanjouwnaam?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jadatsnapikwelwantdathebiknetgedaanmaarikbenzelfallidvanpownedgewordenendankaniknietnogeenkeerlidvanpownedwordenopmijnnaamsnapjewantandersishetillegaalenzoendanmoetikstraksdecelinendatwilikniet.
Jamaarwatzijnjouwgegevensdan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jamaarjekantochookgewoonmijnnaamopgeveninplaatsvanjouwnaam?
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jamaarwatzijnjouwgegevensdan?
[ afbeelding ]
Ik haar zulks lelijk he!
Datdurfikniettevertellenwantdanbeniknietmeermrmistery.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jamaarwatzijnjouwgegevensdan?
[ afbeelding ]
Ik haar zulks lelijk he!
Jamaardankanjeookgeenlidwordenvanfok!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Datdurfikniettevertellenwantdanbeniknietmeermrmistery.
Ze heeft wel spieren men.
Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je nou al die foto's gemaakt? Luie donder
Nee jij dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:11 schreef McFearless het volgende:
Waar zijn jullie godverdomme mee bezig?
Fappen op het fobo van WD!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:11 schreef McFearless het volgende:
Waar zijn jullie godverdomme mee bezig?
Waar is Ricko eigenlijk? Of heeft ie nog steeds/alweer een ban.quote:
Schuimei?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
IK KRIJG DALIJK EEN SCHUIMEI VAN PAPA
Als je het morgen maar mooi hebt zitten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
En mijn haar zit trouwens verkloot.
Mijne ook,quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
En mijn haar zit trouwens verkloot.
Toen was ik nog niet zo actief op fok!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
2006 belde, ze willen hun plaatje terug
Ik ook niet, eigenlijk pas sinds de SC.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet zo actief op fok!
quote:
quote:
Er stond toch godverdomme niet waar die kutfoto stond, lul.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je zelf niet klikken?http://fotoboek.fok.nl/user/239011
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |