FAALquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:46 schreef Zotheid het volgende:
IMG]http://i520.photobucket.com/albums/w327/BobbyB_Plaatjes/klb_sc_op/header.jpg[/IMG]
HEEEEH?
*emosmilie met handje*quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik had bijna in de homo sc gepost omdat die bovenaan bij nieuwe topics stond en ik niet goed keek
Je valt toch ook op mannen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik had bijna in de homo sc gepost omdat die bovenaan bij nieuwe topics stond en ik niet goed keek
Heh?quote:
Je bent gewoon scheel. Staat gewoon goed hoor!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:46 schreef Zotheid het volgende:
IMG]http://i520.photobucket.com/albums/w327/BobbyB_Plaatjes/klb_sc_op/header.jpg[/IMG]
HEEEEH?
Bwhehehequote:Op woensdag 18 maart 2009 16:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ow, sorry dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent gewoon scheel. Staat gewoon goed hoor!
quote:
Die konden er niet meer naastquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er staon 3 avatars apart in het midden onder.
Ja, vond het zo lelijk om ze links te zetten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er staon 3 avatars apart in het midden onder.
Doe er ook 1 voor mij kopen, is toch gratiz.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:50 schreef Zotheid het volgende:
Welkom nieuw Lid!
We hebben nu niet alleen je geld, maar ook je email, je adres, je geboortedatum én je rekeningnummer. Hieronder zie je het overzicht. Kan je kijken of deze gegevens allemaal kloppen?
Achternaam: de Vries
Postcode: 2553UW
Huisnummer: 31
Rekeningnummer: 134625492
Geintje.Natuurlijk zijn we je enorm dankbaar voor het geschonken vertrouwen.
Wat nu?
Je aanmelding wordt nu verwerkt. We moeten namelijk zorgvuldig controleren of we straks het geld van het juiste rekeningnummer afschrijven. Over een aantal dagen krijg je nogmaals een mailtje van ons met daarin een bevestiging van je definitieve lidmaatschap, plus een lidmaatschapsnummer. Stay Tuned!
Met de persoonlijke groeten van de Grote Vriendelijke Ledenadministratie Computer,
Powned
Gewoon links zetten die handel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, vond het zo lelijk om ze links te zetten.
Jamaardatmoetjezelfdoen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe er ook 1 voor mij kopen, is toch gratiz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |