Nee, in de woonkamer. Voor de gein zou ik er een foto van Stephanie Sadorra moeten hangen voor als ze terug komt.quote:
Leuk, alleen alles eromheen is wat minder.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:31 schreef Florian_ het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe tatoeage jongens?
[ afbeelding ]
Ah, daar is de eerste foto van de PUB-meetquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:31 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, hoi BT!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beste gifje dat ik ooit heb gezien!
quote:
Ik herkende je heulemaal niet omdat je UI het niet meer deed bij mij vanwege die plugin.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest al bijna huilen omdat je niets zei!
Het is een conspiracyquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn msn wenst mensen doodhij begon opeens uit het niets autoberichten te versturen naar mensen waarin 'Val dood' en 'Sterf af' stond
![]()
Is dat je moeder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
Is dat je moeder?Zie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
quote:
Dan moet je hem bannen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn msn wenst mensen doodhij begon opeens uit het niets autoberichten te versturen naar mensen waarin 'Val dood' en 'Sterf af' stond
![]()
Lekker wiefkequote:
Florian is bezig met z'n dagelijkse fap routinequote:
Denk het welquote:
wat ist, meis?quote:
Ajax wint 2-0quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:19 schreef afcajos het volgende:
Zou me niks verbazen als het vanavond los gaat, zeker als ajax niet doorgaat. Er werden al wapens gevonden bij die fransenVolgens mij zijn is marseille het aso denhaag van Frankrijk. Stelletje tokkies daar.
Geil, ik zal daar ook te vinden zijn om een uur of acht.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
Denk het wel
Godverdomme, ik zit mij hier al helemaal op te fokken. 4 sixpackies mee voor onderweg om in de stemming te komen.
ik ook. ik ga zo maar vragen of ik naar huis mag, er is echt geen fuck te doen hier.quote:
Leuk haar!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:31 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik ook. ik ga zo maar vragen of ik naar huis mag, er is echt geen fuck te doen hier.
FPquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:34 schreef Florian_ het volgende:
Gaan jullie dat doen? Die actie op de FP over FOK & GS?
Ik wil alleen wel dat gratis abo, maar ik vind GS kut
FOK!ken.quote:
Ff gekeken. Nee, ik ga het niet doen. Ik wil gewoon niet dat ze die 50.000 leden halen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:34 schreef Florian_ het volgende:
GS dat fok! inschakelt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:34 schreef Florian_ het volgende:
Die banner ook op de FP, met die "quote:
Ik heb het gedaan, al is het alleen maar omdat ik benieuwd ben naar dat fok!abonnement.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die banner ook op de FP, met die "".
Dat dus.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:34 schreef Florian_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |