Ik vind Jolie alleen geyl. Maar ik vind haar geen pure schoonheidquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:39 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, oprotten met allemaal die alternatieve speciale vrouwen.
Geef mij maar gewoon mevrouw Jolie.
WTF!quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
Sowieso heb ik het liefst Stephanie Sadorra, alleen jammer dat ze zich zo vaak heeft door laten smeren.Maar goed, dat neem ik wel voor lief.
Ze heeft zelfs een snorquote:
Nee, Jolie is speciaal wou je zeggen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
WTF!
Als jij uit alle vrouwen van de wereld kan kiezen, kies jij zoiets.. onspeciaals?
Dan hoop ik voor je dat je huidige relatie nooit uit gaatquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:45 schreef Florian_ het volgende:
Vrouwen die meer dan 2 piemels hebben gehad hoef ik niet.
Gelukkig heeft jouw vriendin maar 1 piemel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:45 schreef Florian_ het volgende:
Vrouwen die meer dan 2 piemels hebben gehad hoef ik niet.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gelukkig heeft jouw vriendin maar 1 piemel.
[..]
[..]
Mevrouw Jolie heeft geen stijlquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:39 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, oprotten met allemaal die alternatieve speciale vrouwen.
Geef mij maar gewoon mevrouw Jolie.
We hebben wel de vrouwen weten te verjagen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:53 schreef Skylark. het volgende:
't Is me hier wel een potje druk zeg.
Ze moeten nog meer mensen bannen.
BOEHOE FPquote:Er is een fout opgetreden
Je hebt geen rechten om hier te posten. Weet je niet waarom dat is, mail naar frontpage@fok.nl voor vragen. Vergeet daarbij niet te vermelden wat je username is, omdat we anders je account niet kunnen controleren.
Wel verdacht dat er dan ook geen modjes en FA's in het topic te vinden zijn overigensquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben wel de vrouwen weten te verjagen.
Die is dan wel weer puik, moet ik je nageven.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:56 schreef BobbyB het volgende:
Delta Goodrem vind ik ook mooi
afbeelding
Zo bekend zijn ze ook niet. Delta = Australische zangeres. Katherine McPhee is een idols winnares (geloof ik).quote:
Lady CaCaquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:58 schreef Hetiszover het volgende:
Dit is wel iets voor Skylark denk ik [ afbeelding ]
Goh bedankt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:58 schreef Hetiszover het volgende:
Dit is wel iets voor Skylark denk ik [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die is dan wel weer puik, moet ik je nageven.
Er zijn geen modjes, anders zouden we die uit kunnen dagen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
Ben het nu wel met Bobby eens.
Wat zullen we nu gaan doen? Meetfoto's afkraken?
Serieus? Pics?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:04 schreef Skylark. het volgende:
Bobby, een goede vriendin van mij (whwehehwehhewhewhew FRIENDZONE![]()
![]()
![]()
) zou volgens mij echt jouw type zijn. Denk ik.
Jammer dat ze mooi is en onplayable.
Kijk dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus? Pics?
Mwa ben erg blij met m'n huidige vriendin hoor
Hoezo unplayable?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:04 schreef Skylark. het volgende:
Bobby, een goede vriendin van mij (whwehehwehhewhewhew FRIENDZONE![]()
![]()
![]()
) zou volgens mij echt jouw type zijn. Denk ik.
Jammer dat ze mooi is en onplayable.
quote:
quote:
Rustig hier. Ik ben aan het Fokken en mijn tentamen aan het leren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoihoe gaat het met jullie op deze zonnige kutdag?
Scarlettquote:
Klopt: http://www.katy-perry.eu/(...)atie-voor-katy-perryquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ScarlettKaty Perry heeft I kissed a girl volgens mij geschreven met Scarlett en haar volle lippen als inspiratie (meen ik ergens gelezen te hebben)!
Slechte combi.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Rustig hier. Ik ben aan het Fokken en mijn tentamen aan het leren.
Bij mij ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bij mij is dat altijd één regel in het boek lezen, en dan FOK!ken
Die foto hebben we thuis heel groot aan de muur hangen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:15 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht heel even dat het Hillary Duff met een gefotoshopte neus was
Zonde van je muur.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die foto hebben we thuis heel groot aan de muur hangen.
quote:
Same herequote:Op woensdag 18 maart 2009 15:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bij mij is dat altijd één regel in het boek lezen, en dan FOK!ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |