Ze worden steeds kleinerquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zou opzich wel kunnen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jamaarjekanlidwordenopaccountnummerdusalsjedanmijnaccountnummervoormijinvultdatkanikooklidworden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jamaarikbenzelfookallidenikkangeentweekeerlidwordendusch!
Wat een fotoboek heeft die kerel, te kansloosquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:55 schreef Zotheid het volgende:
Ik kreeg dit in mijn fotoboek:
[..]
Ik voel me bedreigd, kan ik bescherming en immuniteit krijgen?
Mooi was die tijd..quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze worden steeds kleinerIn die oude OP waren ze nog mooi groot, in de tijd van NB enzo.
Of je bent nieuw hier, of je weet niet wie dat is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:02 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Wat een fotoboek heeft die kerel, te kansloos
*zucht*quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze worden steeds kleinerIn die oude OP waren ze nog mooi groot, in de tijd van NB enzo.
Grapje zeker. Zou overigens wel een mooie hoax zijn ditquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:01 schreef Zotheid het volgende:
Van wie kan ik 5,72 lenen trouwens? Je krijgt het 1 april terug.
Ik vind het kansloosquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of je bent nieuw hier, of je weet niet wie dat is.
Either way het slaat op hetzelfde.
Mieters! Ik ben straks 3 maanden gratis pimp!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je een abo hebt kun je je eigen banners maken dacht ik.
Ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters! Ik ben straks 3 maanden gratis pimp!
Jadatsnapikwelwantdathebiknetgedaanmaarikbenzelfallidvanpownedgewordenendankaniknietnogeenkeerlidvanpownedwordenopmijnnaamsnapjewantandersishetillegaalenzoendanmoetikstraksdecelinendatwilikniet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jamaarjekanlidwordenopaccountnummerdusalsjedanmijnaccountnummervoormijinvultdatkanikooklidworden.
Heh?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
*zucht*het is ook nooit goed he.
![]()
[..]
Grapje zeker. Zou overigens wel een mooie hoax zijn dit![]()
je bent gratis pimp? als pimp moet jij zorgen dat anderen geld voor je binnen brengen, het moet geen geld kosten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters! Ik ben straks 3 maanden gratis pimp!
Ik heb er maar 5.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen ik heb maar 23 notes, dus ik moet wel even doorbaggeren, anders zijn het er zo weinig.
Het is gewoon te grappig dat je je geld 1 april terug krijgt.quote:
Jamaarjekantochookgewoonmijnnaamopgeveninplaatsvanjouwnaam?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jadatsnapikwelwantdathebiknetgedaanmaarikbenzelfallidvanpownedgewordenendankaniknietnogeenkeerlidvanpownedwordenopmijnnaamsnapjewantandersishetillegaalenzoendanmoetikstraksdecelinendatwilikniet.
Jamaarwatzijnjouwgegevensdan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jamaarjekantochookgewoonmijnnaamopgeveninplaatsvanjouwnaam?
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jamaarwatzijnjouwgegevensdan?
[ afbeelding ]
Ik haar zulks lelijk he!
Datdurfikniettevertellenwantdanbeniknietmeermrmistery.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jamaarwatzijnjouwgegevensdan?
[ afbeelding ]
Ik haar zulks lelijk he!
Jamaardankanjeookgeenlidwordenvanfok!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Datdurfikniettevertellenwantdanbeniknietmeermrmistery.
Ze heeft wel spieren men.
Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je nou al die foto's gemaakt? Luie donder
Nee jij dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:11 schreef McFearless het volgende:
Waar zijn jullie godverdomme mee bezig?
Fappen op het fobo van WD!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:11 schreef McFearless het volgende:
Waar zijn jullie godverdomme mee bezig?
Waar is Ricko eigenlijk? Of heeft ie nog steeds/alweer een ban.quote:
Schuimei?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
IK KRIJG DALIJK EEN SCHUIMEI VAN PAPA
Als je het morgen maar mooi hebt zitten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
En mijn haar zit trouwens verkloot.
Mijne ook,quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
En mijn haar zit trouwens verkloot.
Toen was ik nog niet zo actief op fok!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
2006 belde, ze willen hun plaatje terug
Ik ook niet, eigenlijk pas sinds de SC.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet zo actief op fok!
quote:
quote:
Er stond toch godverdomme niet waar die kutfoto stond, lul.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je zelf niet klikken?http://fotoboek.fok.nl/user/239011
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |