Ik ben principeel tegen GeenStijlquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef gers het volgende:
[..]
kost je niks en je krijgt er een abo voor terug en er komt fokradio
kan dat ook via internetquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:30 schreef postmortum het volgende:
gers al je in zitterd bent wel ff loten kopen
Nikki Reed.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Het is een onbekende film
Maar wel enorm tof.
Ook al uit het zuiden jullie tweeën?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:30 schreef postmortum het volgende:
gers al je in zitterd bent wel ff loten kopen
Inderdaad. Zelfs gratis wil ik niet lid worden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:30 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik ben principeel tegen GeenStijl
Ik heb heel hard gelachen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
Okee, 2 stemmen op Burn After Reading, dan ga ik de zo kijken.
Yeaaquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nikki Reed.Ff kijken of ik hem ergens kan vinden
maar je wilt toch ook fokradioquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:30 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik ben principeel tegen GeenStijl
OKquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ben eigenlijk een meisje. Heb ik paar delen al gezegd. En het komt mooi uit nu het merendeel dat post vrouwelijk is.
Hey en je krijgt je geld op 1 april terug *wink* *wink*quote:
Je sig, ik zie het nu pasquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs gratis wil ik niet lid worden.
HAHAHA.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey en je krijgt je geld op 1 april terug *wink* *wink*Ik weet genoeg
Mja, weet ik niet. Ik heb er nog nooit naar geluisterd eerlijk gezegdquote:
Als ik hier net zo hard om kan lachen als die Charlie filmpjes van gister komt het wel goedquote:
Oh. Handig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey en je krijgt je geld op 1 april terug *wink* *wink*Ik weet genoeg
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
Lid worden van Powned voor een pimp abo is net als je ziel verkopen aan de duivel in ruil voor een kauwgombal ofzo!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
Lid worden van Powned voor een pimp abo is net als je ziel verkopen aan de duivel in ruil voor een kauwgombal ofzo!
quote:
Nou, ik verkoop nog eerder mijn ziel voor een kauwgombal dan dat ik lid word van GS.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:21 schreef Mendeljev het volgende:
Powned en FOK!, Dat is hetzelfde als een mongool adopteren en er een neger bijkrijgen.
maar dat moet ik morgen naar sittardquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:33 schreef postmortum het volgende:
http://www.trotsopfortuna.nl/special-news-69.html voor gers
quote:
Dagdag!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:35 schreef Marurk het volgende:
Maar mensen, ik ben douchen en weg daarna.
Tot morgen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |