Dan heb je of een pauperpc of een pauperstickquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:58 schreef Woesteling het volgende:
En degene die hem lostrekken zonder veilig te verwijderen huilen omdat de usbpoort en de stick eventueel kapot gaan door een kleine kortsluiting
Ja en door een vonkje breekt er brand uit en vliegt zonder dat je het zelf door hebt je hele huis in de fik. Daar raak je dakloos door en niemand wil je helpen omdat jij zo nodig de usbstick onveilig er uit kickte.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:58 schreef Woesteling het volgende:
En degene die hem lostrekken zonder veilig te verwijderen huilen omdat de usbpoort en de stick eventueel kapot gaan door een kleine kortsluiting
Toch nog iemand die het begrijpt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:02 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ja en door een vonkje breekt er brand uit en vliegt zonder dat je het zelf door hebt je hele huis in de fik. Daar raak je dakloos door en niemand wil je helpen omdat jij zo nodig de usbstick onveilig er uit kickte.
uiteindelijk sterf je in de goot en vreten de ratten je op.
Omdat ik de "computernerd" van de klas ben(ik kan niet programmeren of iets dus waarom weet ik niet, ik heb ook geen autistische kenmerken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe kun je je aan zoiets ergeren?
Het lijkt me dat je UI genoeg zegtquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
... ik heb ook geen autistische kenmerken....
Ja als de pc nog aan het schrijven is op de usbstick.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Je bestanden kunnen degelijk wel corrupt raken.
Beamer waar het scherm op gemirrord wordt voor een presentatie?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ik erger me er ook altijd aan als ik dat zie bij iemand terwijl ik stiekem op zijn/haar scherm zit mee te lezen.
omdat mensen iets doen wat een computer zegt, zonder dat ze weten waarom ze het doen of met welke nut, enkel omdat windows het zegt!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef SuperwormJim het volgende:
ooit gehad bij een collega, ik trek dat ding eruit, gaat ze helemaal over de rooie omdat dat niet magquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:31 schreef -Techno- het volgende:
Terechte klacht.
En die leken willen dan ook nog een discussie aangaanals je je stick er zomaar uit trekt
Als je je daar aan ergert dan heb je juist wel autistische kenmerkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Omdat ik de "computernerd" van de klas ben(ik kan niet programmeren of iets dus waarom weet ik niet, ik heb ook geen autistische kenmerken.) En ze mij dan vragen waarom het niet lukt
verwijderdquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:48 schreef DurumDoner het volgende:
Als je je usb stick veilig verwijderd ben je wel een enorme autist.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:01 schreef Resco het volgende:
blaat
Ik haal die stick er uit en zeg "Sorry, zei je iets?".
Zei:![]()
![]()
Dan heb je het toch zeker ook nog op je pc staan of niet dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef PallominnoX het volgende:
Gooi maar eens 2 gig aan (belangrijk) materiaal op een USB drive en jas hem er zo uit.
Kom dan maar 'es terug.
Sowieso moet je geen belangrijke dingen op een USB stick zetten..quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef PallominnoX het volgende:
Gooi maar eens 2 gig aan (belangrijk) materiaal op een USB drive en jas hem er zo uit.
Kom dan maar 'es terug.
Getest en hij doet het nog steedsquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef PallominnoX het volgende:
Kom dan maar 'es terug.
of juist wel, gewoon als makkelijke backup als je toch er niet veel meedoet...quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:35 schreef Wunny het volgende:
[..]
Sowieso moet je geen belangrijke dingen op een USB stick zetten..
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:35 schreef Wunny het volgende:
[..]
Sowieso moet je geen belangrijke dingen op een USB stick zetten..
Dit dus, het blijft een baggerpakket dus gewoon veilig verwijderen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:21 schreef C.Mongler het volgende:
Ja, heel nichterig. Totdat windows een dirty buffer niet flushed en je shit corrupt is.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:03 schreef helldeskr het volgende:
TS kan er niet mee omgaan.
Hoe kan vermijden dat je shit corrupt raakt nou nichterig zijn ?
Een usb stick is ook gewoon een solidstate harde schijf.
Als je deze zomaar lostrekt KAN het fout gaan.
Ja en als je deelneemt aan het verkeer KAN het fout gaan.....quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:03 schreef helldeskr het volgende:
als je gewoon 5 sec wacht nadat je je werk hebt opgeslagen (word bestand) dan kan heb je echt een powerlevel van over de 9000 nodig om de usb-poort los van de systeem kast los te roppen, aka om schade te veroorzakenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:03 schreef helldeskr het volgende:
Ts kan er prima mee omgaan. TS sloopt namelijk nooit USB'squote:Op woensdag 18 maart 2009 21:03 schreef helldeskr het volgende:
Haha, jij hebt packard bell meukquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:14 schreef Xu het volgende:
TS zei niks over nichterigWas ik! (mening btw)
[ afbeelding ]
Kon niet zo gauw eentje van Vista vinden.
Haha niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Haha, jij hebt packard bell meuk
Wat een prachtige vergelijkingquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef Core2 het volgende:
Dikke faal voor de mensen die denken dat het niks uitmaakt. Je computer sluit je zeker ook af door de power knop 4 sec lang in te drukken?
Haha!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:02 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ja en door een vonkje breekt er brand uit en vliegt zonder dat je het zelf door hebt je hele huis in de fik. Daar raak je dakloos door en niemand wil je helpen omdat jij zo nodig de usbstick onveilig er uit kickte.
uiteindelijk sterf je in de goot en vreten de ratten je op.
Ja en neequote:Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef Core2 het volgende:
Dikke faal voor de mensen die denken dat het niks uitmaakt. Je computer sluit je zeker ook af door de power knop 4 sec lang in te drukken?
Ja ik ben er nogquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:40 schreef Xu het volgende:
[..]
Ja en nee
meestal is het geen eens 4 seconden
Jah, want een USB heeft draaiende onderdelen, of belangrijke bestanden die weggeschreven moeten wordenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:36 schreef Core2 het volgende:
Je doet alsof de techniek van een usb stick hetzelfde is als een hele computer..... dikke faalquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:41 schreef Core2 het volgende:
[..]
Het kan toch geen kwaad? "Afsluiten" bij windows is immers toch maar schijn?
Het gaat om de manier van afsluiten. Windows cached standaard de schrijfoperaties naar een USB stick. Het feit dat het lampje dan stopt met knipperen hoeft niet automatisch te betekenen dat alle data dan ook volledig is weggeschreven (zeker niet als je hem er dan snel uittrekt). Bij het veilig verwijderen wacht windows tot alle i/o van de usb stick klaar is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:48 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Je doet alsof de techniek van een usb stick hetzelfde is als een hele computer..... dikke faal![]()
Meeste usb sticks hebben een lampje dat knippert als er data op geschreven word. Knippert het lampje dan moet je hem gewoon laten zitten. Is het lampje klaar met knipperen kan je hem zonder problemen gewoon los trekken. Is dat nou zo moeilijk
Dan is er iets mis met je pc. Tussen het schrijven vind normaal geen gap plaats. Daarnaast wordt een USB alleen beschreven als jij daar opdracht to geeft. In tegenstelling tot een HD of werkgeheugen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:59 schreef Core2 het volgende:
[..]
Het gaat om de manier van afsluiten. Windows cached standaard de schrijfoperaties naar een USB stick. Het feit dat het lampje dan stopt met knipperen hoeft niet automatisch te betekenen dat alle data dan ook volledig is weggeschreven (zeker niet als je hem er dan snel uittrekt). Bij het veilig verwijderen wacht windows tot alle i/o van de usb stick klaar is.
Kleine moeite om ff een paar seconde te wachten. En zolang blijven de writes echt niet zitten in de buffer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:59 schreef Core2 het volgende:
[..]
Het gaat om de manier van afsluiten. Windows cached standaard de schrijfoperaties naar een USB stick. Het feit dat het lampje dan stopt met knipperen hoeft niet automatisch te betekenen dat alle data dan ook volledig is weggeschreven (zeker niet als je hem er dan snel uittrekt). Bij het veilig verwijderen wacht windows tot alle i/o van de usb stick klaar is.
99% van de KLBtopics gaat nergens over en er wordt tegen mij gezegd dat ik zeur?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:09 schreef helldeskr het volgende:
Tja..mij boeit het echt niet wat je doet met je usb stick.
Maar om je nu te gaan lopen ergeren aan wat anderen met hun stick doen is een beetje triest.
Er zijn wel belangrijkere zaken om je druk over te maken
Moet je eens bij Mac OSX proberenquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:54 schreef Ascendancy het volgende:
Veilig verwijderen gebruiken voor ze hun USB-stick eruit trekken
Ik zie het iedere x weer als iemand na een presentatie zijn USB eruit wil halen.
Laatst wilde windows iemands stick niet vrijgeven met die optie. Wist ie niet meer wat ie moest doen
Klacht: Domme leken
hardeschijf... ontploffen?quote:JAAAH, JE MOET DAT DING NIET ZOMAAR DR UIT HALEN![]()
![]()
![]()
WANT DAN KAN DE HARDESCHIJF ONTPLOFFUHH!!!
![]()
![]()
![]()
Waarom zou dat niet kunnen dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:26 schreef moonmovies het volgende:
op school zag een lerares (in de 50) mij ooit een usb-stick onbeveiligd verwijderen...
[..]
hardeschijf... ontploffen?
Ah.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:21 schreef C.Mongler het volgende:
Ja, heel nichterig. Totdat windows een dirty buffer niet flushed en je shit corrupt is.
Whehehehequote:Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef Noortje. het volgende:
Toen ik dat vijf keer achter elkaar had gedaan werkte de USB stick niet goed meer.
Wat voor explosieve stoffen zitten er in een hardeschijf?quote:
Om het wel normaal te kunnen verwijderen wanneer er iets anders mis is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:35 schreef Yildiz het volgende:
Vraag blijft dan, waarom zit die optie uberhaupt in Windows, als het volgens de eerste tientallen reacties toch nutteloos zou zijn?
Whehequote:Op woensdag 18 maart 2009 23:36 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Wat voor explosieve stoffen zitten er in een hardeschijf?
En waardoor zouden die ontploffen dan?
nee, omdat als je een usb stick als wezenlijke verwijderbare harde schijf instelt dit wel een vereiste is wil je m na een aantal maanden nog gebruiken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:37 schreef Xu het volgende:
[..]
Om het wel normaal te kunnen verwijderen wanneer er iets anders mis is.
Nee dat ook, maar zodra je een USBstick instelt als een massaopslag apparatuur. Dan neem je natuurlijk wel zulke maatregelen. USBstick heeft lampjes en hier bedoelde ik gewoon USBsticks.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, omdat als je een usb stick als wezenlijke verwijderbare harde schijf instelt dit wel een vereiste is wil je m na een aantal maanden nog gebruiken.
Sorryquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Was heul niet grappig, was van mijn vaders werk met allemaal bestanden van hem erop.
Geraniums niks te doen gevaarquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Om veiligheid te garanderen doe ik voor het (veilig) verwijderen van een usb-stick er altijd een condoom omheen. Ik wil er immers geen aids op, een door de gemiddelde gebruiker zwaar onderschat risico!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:54 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zie het iedere x weer als iemand na een presentatie zijn USB eruit wil halen.
Laatst wilde windows iemands stick niet vrijgeven met die optie. Wist ie niet meer wat ie moest doen
En dan vraag je je af waarom je de computernerd van de klas bent.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ts kan er prima mee omgaan. TS sloopt namelijk nooit USB's
TS heeft niks over nichterig gezegd. Chickies zijn namelijk niet nichterig
USB stick is nogal anders dan een SATA kabel. Niet alleen omdat het intern, maar door het hele verschil in communicatie en dergelijke. Daarnaast is een SSD een vervanger van de HD. Er wordt dus bijna continu geschreven en gelezen.
Het kan niet fout gaan. Tenzij je nog iets aan het overzetten bent
Kut. 4 pagina's doorgespit om een condoom grap te kunnen maken, is ie er al.quote:Op donderdag 19 maart 2009 02:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Om veiligheid te garanderen doe ik voor het (veilig) verwijderen van een usb-stick er altijd een condoom omheen. Ik wil er immers geen aids op, een door de gemiddelde gebruiker zwaar onderschat risico!
Blijkbaar zegt zo'n lampje het wel, want hij is er immers voor gemaakt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:09 schreef Palomar het volgende:
Ik doe het ook altijd bij usb-sticks/harddisks waar enigszins belangrijke data op staat. Je data kan nl. wel degelijk corrupt raken, omdat je niet weet of ie aan het schrijven is (zo'n knipperend lampje erop zegt ook niet alles).
Het was een Sandisk Cruzer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:02 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een paupersticks hebben sommige mensen hier
Je moet geen aldi kopen natuurlijk.
Iedere normale USB stick heeft dus echt wel een beveiliging tegen doorbranden.
idd met een externe HD van me wel eens gebeurt... niet echt tofquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Je bestanden kunnen degelijk wel corrupt raken.
Gaat niet om de waarde van de hardware, maar de inhoud... Tenminste, bij mensen die iets wezenlijks doen met hun leven wel...quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:50 schreef Sjibble het volgende:
Moeilijk doen om een USB stick die na 2 jaar maar 10% van zijn koopwaarde waard is
Ik doe het echt nooit, en nog nooit ging er iets stuk.
slechte batch ftlquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Het was een Sandisk Cruzer.
Groetjes
Tevensch zijn Aldi usb-sticks gewoon gemaakt bij eenzelfde soort fabrikant.
Mensen die denken dat Aldi B-merk verkoopt.
Natuurlijk, tv-kaarten met philips chip, hun pc's en laptops die eigenlijk MSI's zijn, zelf hun HDD is niet van WD of Seagate!! Oh toch wel. Wacht..
Of mensen die denken dat die pc's en laptops geheel uit B-kmerk bestaan, waar hebben ze die Intel processor vandaan?Bij Xiandkjf Hun?
Faal...quote:Op donderdag 19 maart 2009 03:41 schreef iBolt het volgende:
[..]
todat je usb corrupt is en je hem moet formateren, waardoor je alle gegevens kwijt bent
De kans dat je files corrupt gaan is al zeer klein, maar als je toch zo lomp bent om het voor mekaar te krijgen zijn er zat programma's die je verder kunnen helpen.quote:Features:
* Tool can recover JPEG, JPG, GIF, TIFF, PNG, BMP, RIFF images, photos, pictures 3gp, mp3, mp4, MIDI, MOV, DAT, AVI, WAV videos Power point (*.ppt), MS Word (*.doc), PDF, Excel (*.xls), Access (*.mdb), and Text files.
* Repair logically corrupted external removable storage media like memory sticks, USB drive and pen drive of all types due to hardware and software malfunction, improper handling, virus attack.
* Software is read only, non destructive and easy to handle since it provides user friendly graphical user interface (GUI).
* Recovery is possible even if the drive has been re-formatted.
* Ensures recovery even if the pen drive has been pulled out from port without having in safe mode.
Niet als dat lampje precies op hetzelfde moment gaat branden als jij de stick er net uittrekt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:01 schreef Xu het volgende:
[..]
Blijkbaar zegt zo'n lampje het wel, want hij is er immers voor gemaakt.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik gebruik veilig verwijderen ook nooit.Nooit problemen gehad..
Ja maar jij trekt hem uit wanneer hij een opdracht aan het uitvoeren ofso? nee precies:')quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:23 schreef Palomar het volgende:
[..]
Niet als dat lampje precies op hetzelfde moment gaat branden als jij de stick er net uittrekt.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:23 schreef Palomar het volgende:
[..]
Niet als dat lampje precies op hetzelfde moment gaat branden als jij de stick er net uittrekt.
Nee hoor. linksklik op dat icoontje rechtsonder. Kies de juiste drive (je herinnert de driveletter toch wel?!) klik erop en done. Rechtsklik is een omweg die nog veel onduidelijker is ook.quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb altijd enorme ruzie om die stick vrij te krijgen. Dat moet ook zeer onhandig, eerst naar rechtsonder, dan rechtsklik op dat icoontje die je amper kunt vinden tussen die andere 15, dan de drive selecteren, dan komt er WEER een scherm met keuze uit 4 apparaten die je kunt stoppen (welke moet je hebben dan?) en dan is het "in use" beweert ie.
Maar gelukkig ben jij er nu om dit topic eens even flink op te fleurenquote:
Ik heb zo'n usbstickje waarbij het lampje blijft knipperenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:48 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Je doet alsof de techniek van een usb stick hetzelfde is als een hele computer..... dikke faal![]()
Meeste usb sticks hebben een lampje dat knippert als er data op geschreven word. Knippert het lampje dan moet je hem gewoon laten zitten. Is het lampje klaar met knipperen kan je hem zonder problemen gewoon los trekken. Is dat nou zo moeilijk
ik zou eerder zeggen onwetend. Ik ben ook onwetend in dit opzicht dus leg het eens uit!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:54 schreef Ascendancy het volgende:
Jij hebt zeker thuis draadloos stroomquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb zo'n usbstickje waarbij het lampje blijft knipperen. Zelfs als ik het stickje loskoppel.
Ga je ons dan verlichten?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:35 schreef Tuvai.net het volgende:
Al die ICT beheerdertjes hier die er heilig van overtuigd zijn dat niet 'veilig verwijderen' gaan flikker uitmaakt.
Hoezo "Ik heb geen benul van het I/O concept."
Ik had net gekeken. Maar bij verwijderbare mediaspelers is deze optie niet eens beschikbaar.quote:
Hebben kennelijk niets beters te doenquote:Op woensdag 18 maart 2009 @ 16:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee grappenmaker, ik bedoel als ik de optie "veilig verwijderen" kies.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:22 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Jij hebt zeker thuis draadloos stroom
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:12 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ohja mijn 2 gig was misschien niet belangrijk genoeg
Ooh, heb je ooit wel eens problemen gehad als je de optie niet gebruikte?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:50 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Nee grappenmaker, ik bedoel als ik de optie "veilig verwijderen" kies.
Nee, maar een USB stick heeft wel een filesystem dat in een inconsistente state kan raken als het OS een delayed write doet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ga je ons dan verlichten?
Want een USB is geen HD he
En al helemaal geen RAM.
Nog niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:27 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ooh, heb je ooit wel eens problemen gehad als je de optie niet gebruikte?
Nieuw Engels?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:46 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nee, maar een USB stick heeft wel een filesystem dat in een inconsistente state kan raken als het OS een delayed write doet.
Optie is te vinden bij apparaatbeheer en ja, zorgt ervoor dat windows niet aan "delay writes" doet op desbetreffende sub stick... volgens microsoftquote:
Maar da's dan weer niet zo handig voor de levensduur van zo'n ding.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:24 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Optie is te vinden bij apparaatbeheer en ja, zorgt ervoor dat windows niet aan "delay writes" doet op desbetreffende sub stick... volgens microsoft
En hoeveel korter zou dat dan zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:33 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Maar da's dan weer niet zo handig voor de levensduur van zo'n ding.
Misschien niet maar zo'n stick is tegen de tijd dat ie niet meer bruikbaar is al 4x in capaciteit ingehaald. Of kwijt geraakt etc.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:33 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Maar da's dan weer niet zo handig voor de levensduur van zo'n ding.
Nouja dat moet je ook allemaal maar net weten. En als de default op write caching staat ingesteld ben je zuur. Ik wist zo snel ook niet dat je dat voor USB sticks ook nog separaat kon instellen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:56 schreef DemonRage het volgende:
Mensen die Windows-versies gebruiken die write caching op verwisselbare media toepassen.
Jij noemt jezelf computernerd en weet niet eens wat een schrijfcache is?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Omdat ik de "computernerd" van de klas ben(ik kan niet programmeren of iets dus waarom weet ik niet, ik heb ook geen autistische kenmerken.) En ze mij dan vragen waarom het niet lukt
Dat kan nog best snel zijn. Ik heb een keer een USB stick in een maandje of drie verloren omdat ik mijn logs er zonder caching op wegschreef. Had niet door dat er elke paar seconden wat heen ging. Had pas door dat 'ie stuk was toen bleek dat wat ik ook opsloeg, als ik het teruglas waren er altijd wel wat bytejes veranderd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:42 schreef -Techno- het volgende:
En hoeveel korter zou dat dan zijn?
Maar ondertussen vind je dit allemaal natuurlijk machtig interessante informatie en was dit gewoon een stiekeme tvp, geef maar toe.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:24 schreef Dueno het volgende:
wat een kknerdjes in dit topic
Ok.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:31 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben jij er nu om dit topic eens even flink op te fleuren
Nee zijn klas noemt hem computernerd, het concept begrijpend lezen is inderdaad een stuk moeilijker dan weten wat schrijfcache isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:11 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf computernerd en weet niet eens wat een schrijfcache is?
Ik snap heel goed wat dat is. Maar als je alleen een document uitleest is er dus geen schrijfcache he.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:11 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf computernerd en weet niet eens wat een schrijfcache is?
Wel dus, ook bij het openen van een bestand wordt er een klein beetje data naar schijf geschreven, juist omdat het maar een klein beetje is blijft deze in de cache achter.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat dat is. Maar als je alleen een document uitleest is er dus geen schrijfcache he. (...)
Je hebt die automatisch opstartende troep er nog op zitten? Die heb ik er meteen afgegooid.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:21 schreef Asgard het volgende:
Ik deed het vroeger ook niet, maar sinds ik tijdens een aantal presentaties al die idioten dat zag doen deed ik het ook maar
Ik heb zo'n Sandisk cruzer micro, in die programma ervan kan je zelf een soort van veilig verwijderen kiezen, dus ik doe het nu gewoon via dat
2001 belde, hij wilde z'n begrijpend-lezen grap terug.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:51 schreef -Techno- het volgende:
Nee zijn klas noemt hem computernerd, het concept begrijpend lezen is inderdaad een stuk moeilijker dan weten wat schrijfcache is
Schoolcomputers draaien doorgaans geen Linuxquote:Op zondag 22 maart 2009 01:04 schreef Svensational het volgende:
Bij Ubuntu is dat anders wel degelijk nodig, was een keer alles kwijt toen ik 'm er zo uittrok.
Over ouwe grappen gesprokenquote:Op zondag 22 maart 2009 00:52 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
2001 belde, hij wilde z'n begrijpend-lezen grap terug.
Misschien wil je wat USB RFC's lezen? Maar wacht, dat is natuurlijk niet nodig, want je weet het allemaal al door al die USB device drivers die je hebt ontwikkeld naast je middelbare school. Jij bent immers in de positie om het onderscheid van domme leken aan te wijzen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:54 schreef Ascendancy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |