Dan heb je of een pauperpc of een pauperstickquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:58 schreef Woesteling het volgende:
En degene die hem lostrekken zonder veilig te verwijderen huilen omdat de usbpoort en de stick eventueel kapot gaan door een kleine kortsluiting
Ja en door een vonkje breekt er brand uit en vliegt zonder dat je het zelf door hebt je hele huis in de fik. Daar raak je dakloos door en niemand wil je helpen omdat jij zo nodig de usbstick onveilig er uit kickte.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:58 schreef Woesteling het volgende:
En degene die hem lostrekken zonder veilig te verwijderen huilen omdat de usbpoort en de stick eventueel kapot gaan door een kleine kortsluiting
Toch nog iemand die het begrijpt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:02 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ja en door een vonkje breekt er brand uit en vliegt zonder dat je het zelf door hebt je hele huis in de fik. Daar raak je dakloos door en niemand wil je helpen omdat jij zo nodig de usbstick onveilig er uit kickte.
uiteindelijk sterf je in de goot en vreten de ratten je op.
Omdat ik de "computernerd" van de klas ben(ik kan niet programmeren of iets dus waarom weet ik niet, ik heb ook geen autistische kenmerken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe kun je je aan zoiets ergeren?
Het lijkt me dat je UI genoeg zegtquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
... ik heb ook geen autistische kenmerken....
Ja als de pc nog aan het schrijven is op de usbstick.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Je bestanden kunnen degelijk wel corrupt raken.
Beamer waar het scherm op gemirrord wordt voor een presentatie?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ik erger me er ook altijd aan als ik dat zie bij iemand terwijl ik stiekem op zijn/haar scherm zit mee te lezen.
omdat mensen iets doen wat een computer zegt, zonder dat ze weten waarom ze het doen of met welke nut, enkel omdat windows het zegt!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe kun je je aan zoiets ergeren?
ooit gehad bij een collega, ik trek dat ding eruit, gaat ze helemaal over de rooie omdat dat niet magquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:31 schreef -Techno- het volgende:
Terechte klacht.
En die leken willen dan ook nog een discussie aangaanals je je stick er zomaar uit trekt
Als je je daar aan ergert dan heb je juist wel autistische kenmerkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Omdat ik de "computernerd" van de klas ben(ik kan niet programmeren of iets dus waarom weet ik niet, ik heb ook geen autistische kenmerken.) En ze mij dan vragen waarom het niet lukt
verwijderdquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:48 schreef DurumDoner het volgende:
Als je je usb stick veilig verwijderd ben je wel een enorme autist.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:01 schreef Resco het volgende:
blaat
Ik haal die stick er uit en zeg "Sorry, zei je iets?".
Zei:![]()
![]()
Dan heb je het toch zeker ook nog op je pc staan of niet dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef PallominnoX het volgende:
Gooi maar eens 2 gig aan (belangrijk) materiaal op een USB drive en jas hem er zo uit.
Kom dan maar 'es terug.
Sowieso moet je geen belangrijke dingen op een USB stick zetten..quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef PallominnoX het volgende:
Gooi maar eens 2 gig aan (belangrijk) materiaal op een USB drive en jas hem er zo uit.
Kom dan maar 'es terug.
Getest en hij doet het nog steedsquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:29 schreef PallominnoX het volgende:
Kom dan maar 'es terug.
of juist wel, gewoon als makkelijke backup als je toch er niet veel meedoet...quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:35 schreef Wunny het volgende:
[..]
Sowieso moet je geen belangrijke dingen op een USB stick zetten..
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:35 schreef Wunny het volgende:
[..]
Sowieso moet je geen belangrijke dingen op een USB stick zetten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |