Ik snap heel goed wat dat is. Maar als je alleen een document uitleest is er dus geen schrijfcache he.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:11 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf computernerd en weet niet eens wat een schrijfcache is?
Wel dus, ook bij het openen van een bestand wordt er een klein beetje data naar schijf geschreven, juist omdat het maar een klein beetje is blijft deze in de cache achter.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat dat is. Maar als je alleen een document uitleest is er dus geen schrijfcache he. (...)
Je hebt die automatisch opstartende troep er nog op zitten? Die heb ik er meteen afgegooid.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:21 schreef Asgard het volgende:
Ik deed het vroeger ook niet, maar sinds ik tijdens een aantal presentaties al die idioten dat zag doen deed ik het ook maar
Ik heb zo'n Sandisk cruzer micro, in die programma ervan kan je zelf een soort van veilig verwijderen kiezen, dus ik doe het nu gewoon via dat
2001 belde, hij wilde z'n begrijpend-lezen grap terug.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:51 schreef -Techno- het volgende:
Nee zijn klas noemt hem computernerd, het concept begrijpend lezen is inderdaad een stuk moeilijker dan weten wat schrijfcache is
Schoolcomputers draaien doorgaans geen Linuxquote:Op zondag 22 maart 2009 01:04 schreef Svensational het volgende:
Bij Ubuntu is dat anders wel degelijk nodig, was een keer alles kwijt toen ik 'm er zo uittrok.
Over ouwe grappen gesprokenquote:Op zondag 22 maart 2009 00:52 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
2001 belde, hij wilde z'n begrijpend-lezen grap terug.
Misschien wil je wat USB RFC's lezen? Maar wacht, dat is natuurlijk niet nodig, want je weet het allemaal al door al die USB device drivers die je hebt ontwikkeld naast je middelbare school. Jij bent immers in de positie om het onderscheid van domme leken aan te wijzen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:54 schreef Ascendancy het volgende:
Veilig verwijderen gebruiken voor ze hun USB-stick eruit trekken
Ik zie het iedere x weer als iemand na een presentatie zijn USB eruit wil halen.
Laatst wilde windows iemands stick niet vrijgeven met die optie. Wist ie niet meer wat ie moest doen
Klacht: Domme leken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |