quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:36 schreef ericajax het volgende:
Hoor net dat 't al aardig losgaat in Amsterdam.
Werd gebeld door iemand die er al is. Weet echter niet wat er van waar isquote:
Lol, zit ik te bellen met gast naast je, zit jij op FOKquote:
quote:As for Mamadou Niang, it is uncertain for the match tomorrow 8th final return of the Uefa Cup to face Ajax Amsterdam (2-1 to go to Om). The Senegal international would complain of a quadriceps contracture in the right thigh. The shape of Marseille players, which remain on a great victory against the park Psg (3-1), remains a thorny subject for Erick Gerets. "This weekend on TV, I watched the championship matches in England and I have seen teams like Aston Villa or Manchester united completely collapse in the second period. This concerns me, "he added, saying it could turn its workforce in the Netherlands more than expected. "I have a few players uncertain (Koné, Niang). I will undoubtedly have to make several changes "to the team type.
Jasza is al aan het rellen geslagen natuurlijk. Pff nog half uurtje en dan kan ik ook aan het pilsquote:
Net als tegen Fiorentina hebben we ook vanavond gewoon wat geluk nodig. Marseille gaat kansen krijgen, die moeten ze missen. (Lees: Vermeer moet ze eruit ranselen) Wij krijgen er ongetwijfeld ook een paar, die MOETEN erin. Klaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:43 schreef Dvm86 het volgende:
Ik ben ook verre van zeker dat we het gaan halen, maar fingers crossed.
neequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:50 schreef MusiqueArtistique het volgende:
iemand die wil speculeren over de opstelling?
quote:
agossiesorryporryquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:54 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
onee, ik was even vergeten dat échte fans alleen heel hard JODEN roepen,![]()
Voorin Gekke Ed en Linke Leo, met vlak daarachter Wause Freddie en op de achtergrond Marco de Maniak.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:50 schreef MusiqueArtistique het volgende:
iemand die wil speculeren over de opstelling? ik denk aan zoiets.
ik verwacht zowieso een stukje van je over de avond op HuMedia, Kevquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:03 schreef kevin6188 het volgende:
Dan word ik gek.
Vrees een beetje voor teleurstelling vanavond.
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:08 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
ik verwacht zowieso een stukje van je over de avond op HuMedia, Kev
Idem dito.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:34 schreef M0NTANA het volgende:
Heb er nog geen goed gevoel over.
Dat is em waarschijnlijk ook. Al zou ik Cvitanich altijd opstellen. Laat Sulejmani er maar buiten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:50 schreef MusiqueArtistique het volgende:
iemand die wil speculeren over de opstelling? ik denk aan zoiets.
Vermeer;
Silva, Alderweireld, Oleguer, Schilder;
Anita, Enoh, Aissati;
Sulejmani, Suarez Emanuelson
Wielaert, Vertonghen, Vermaelen, vd Wiel, Cvitanich, Lindgren, Gabri allen niet inzetbaar. Ik hou mn hart vast. De verdediging is zwakjes en het middenveld om te huilen. Op zo'n moment mis je Gabri en Lindgren.
Ik ook. Ons geluk zal wel op zijn na Fiorentina. En denk dat we zondag ook wel weer punten laten liggen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:03 schreef kevin6188 het volgende:
Dan word ik gek.
Vrees een beetje voor teleurstelling vanavond.
gratis?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:28 schreef toma het volgende:
kut......
maat van me is ziek. Heb nu een kaartje over.
Die raak je wel kwijt denkquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:28 schreef toma het volgende:
kut......
Als ik geen vergadering had was ik met je mee gegaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:28 schreef toma het volgende:
kut......
Yoooquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:28 schreef toma het volgende:
kut......
Welk vak?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:28 schreef toma het volgende:
kut......
dit wil ik meemakenquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ergens heb je het idee dat we er net als PSG afgaan in eigen huis, maar aan de andere kant zijn we echt verre van kansloos. Als we die eerste goal maar kunnen maken, wat mij betreft zo vroeg mogelijk.
Als Leonardo weer de beslissende maakt na 85min, stop ik met modden.
Vak 401 rij 5quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Welk vak?
Misschien heb ik wel interesse dan.
http://www.wuite.com/ultras/downloads/mijnclub.mp3quote:
quote:18/3/2009 - Ajax wil 15-jarige Rits van Germinal Beerschot
BRON: Sporza
Voorzitter Jos Verhaegen van Germinal Beerschot Antwerpen bevestigt in de Belgische krant het Laatste Nieuws dat het 15-jarige talent Mats Rits waarschijnlijk naar Ajax vertrekt. "Wij staan machteloos, de wet is nu eenmaal de wet. Jongeren onder de zestien jaar kunnen we geen contract aanbieden."
"We hebben al neen gezegd tegen Real Madrid", zegt zijn vader in Het Laatste Nieuws. "Want Madrid ligt toch wat ver van ons bed, wij willen onze zoon niet kwijtraken. Het gaat tussen Ajax en Germinal Beerschot en eerstdaags hakken we de knoop door. Ajax gaf een goeie indruk, Amsterdam is niet ver en de jeugdopleiding is top."
ohh nog steeds kippenvel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik verwacht vanavond weer dezelfde taferelen. Een ware heksenketel, ON FIRE!
Wat mij betreft zo laat mogelijk. Maar met een vroege 1-0 ben ik ook tevreden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als we die eerste goal maar kunnen maken, wat mij betreft zo vroeg mogelijk.
Misschien interesse!quote:
Grappig dat iedereen altijd zo erop tegen is dat Engelse clubs onze jeugdspelers weghalen terwijl we het zelf ook gewoon doen.quote:
Seriusquote:
Prima. Ik krijg mijn maat ook ff niet te pakken. Laat maar horen. We houden contact.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:42 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb nu een paar maten gesmst. Als ik ze niet kwijt krijg dan laat ik het weten.
Jezus wat blijft tie mooiquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:
Inmiddels wel. Als de prijs niet te gek is, dan heeft hij interesse. Mits je de kaart niet in je directe omgeving kwijtraakt dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Prima. Ik krijg mijn maat ook ff niet te pakken. Laat maar horen. We houden contact.
je kunt m voor dezelfde prijs overkopen als ik er voor heb betaald: ¤37,50quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Inmiddels wel. Als de prijs niet te gek is, dan heeft hij interesse. Mits je de kaart niet in je directe omgeving kwijtraakt dan.
Afgesproken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:45 schreef toma het volgende:
[..]
je kunt m voor dezelfde prijs overkopen als ik er voor heb betaald: ¤37,50
Mits ik hem niet krijg doorverkocht aan één van mn vrienden.
Ok. Dan houdt het op. Helaas.quote:
Bij een vroege gaat het publiek er nog harder achterstaan, dan dat het een beetje doodvalt van de spanning na 60min 0-0. Daarnaast gaat Ajax niet 75 minuten achteruit lopen, maar gedoseerd op jacht naar de tweede en kan je beter gebruik maken van de ruimte achterin die Marseille laat vallen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat mij betreft zo laat mogelijk. Maar met een vroege 1-0 ben ik ook tevreden.
Ik denk dat Ajax na wat voor 1-0 dan ook (in welke minuut hij dus dan ook valt) automatisch die gaat proberen te verdedigen. Of dat nu de afspraak is of niet, je krijgt dan dat aloude Europese 'alle ballen wegrossen!' wat ons dit seizoen al aardig wat gebracht heeft. Natuurlijk, een 90+ goal is voor mij ook funest, maar ik denk dat dat onze kans is. Marseille die na een tijd denkt 'we spelen op de 0-0', Ajax dat in de slotfase die 1-0 erin peurt en het dan over de eindstreep trekt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij een vroege gaat het publiek er nog harder achterstaan, dan dat het een beetje doodvalt van de spanning na 60min 0-0. Daarnaast gaat Ajax niet 75 minuten achteruit lopen, maar gedoseerd op jacht naar de tweede en kan je beter gebruik maken van de ruimte achterin die Marseille laat vallen.
Of echt pas 90+ de 1-0, maar ik ben bang dat ik dan al lang en breed out ben van de spanning, of in het eerste halfuur de 1-0 en dan lekker doorjagen. Tussen de 60ste en 75ste minuut pas scoren gaat dodelijk zijn.
terwijl er dus boven dit staat;quote:Volledig uitverkocht aan SCC houders Rijen Prijzen
410 t/m 414 Alle rijen n.v.t.
426 t/m 430 Alle rijen n.v.t.
quote:Beschikbare vakken 2e ring Rijen Prijzen
412 t/m 414, 427 t/m 429 rij 1 t/m 15 ¤ 18,-
412 t/m 414, 427 t/m 429 rij 16 t/m 27 ¤ 17,-
Dat was echt voor het eerst sinds tijden dat ik een minuut heb staan springen van blijdschap, als we het over voetbalgoals hebben dan. Geniaalquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
SCC houders = Seizoenskaarthouders, dus voor geen enkele competitiewedstrijd zijn die beschikbaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:12 schreef Silaz het volgende:
Echt zin in vanavondd![]()
Even los van vanavond af.. ik zag dat zaterdag de verkoop voor az begint, en ik zag dat ze ook kaarten op 428 verkopen. Maar een stuk omlaag staat;
[..]
terwijl er dus boven dit staat;
[..]
Maar toch zijn er kaarten voor te koop of waarom zetten ze het er anders op?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:16 schreef Tim21 het volgende:
[..]
SCC houders = Seizoenskaarthouders, dus voor geen enkele competitiewedstrijd zijn die beschikbaar.
Als Suarez maar geen foutje maakt vanavond en kansen zoals die ene vorige week nu wel benut.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:18 schreef Tim21 het volgende:
Zie edit. foutje van Ajax denk ik.
Als ze die vanavond maar niet maken!
Volgens mij moet jij nooit naar school gaanquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:43 schreef VoreG het volgende:
De enige manier om deze avond te overleven is als Marseille snel 2x scoort.
Bij een vroege goal van Ajax vreet ik mezelf op vanwege die eventuele tegengoal. Bij een 0-0 vervloek ik iedereen die niet direct op doel schiet en bij een late 1-0 ben ik al gestorven van de spanning vanwege de 0-0...
Kunnen we niet gewoon in de Jupiler League gaan voetballen, dat is wat gezonder.
geweldig plan!quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:43 schreef VoreG het volgende:
Bij een vroege goal van Ajax vreet ik mezelf op vanwege die eventuele tegengoal. Bij een 0-0 vervloek ik iedereen die niet direct op doel schiet en bij een late 1-0 ben ik al gestorven van de spanning vanwege de 0-0...
Kunnen we niet gewoon in de Jupiler League gaan voetballen, dat is wat gezonder.
Of gewoon zelf vaak scorenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:43 schreef VoreG het volgende:
Moeten wel, gaan niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nooit naar school gaan
quote:
Kippenvelquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Kippenvel, damn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Optimistquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:16 schreef Spougle het volgende:
Ik heb er opeens heel veel vertrouwen in. Waar ik dat vertrouwen vandaan haal, geen idee. Maar ik denk 4 - 1
Welke Engelse clubs en welke jeugdspelers bedoel je?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Grappig dat iedereen altijd zo erop tegen is dat Engelse clubs onze jeugdspelers weghalen terwijl we het zelf ook gewoon doen.
Gekquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:16 schreef Spougle het volgende:
Ik heb er opeens heel veel vertrouwen in. Waar ik dat vertrouwen vandaan haal, geen idee. Maar ik denk 4 - 1
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:20 schreef Noshiba het volgende:
het bier is erg lekker en t weer is primaaa!!!?
Chelsea wilde een paar jaar geleden Goosens en Sarpong hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Welke Engelse clubs en welke jeugdspelers bedoel je?
En toen werd je wakker.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:16 schreef Spougle het volgende:
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:25 schreef fathank het volgende:
Aissati gaat vlammen vandaag.
nepalcoholistquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Voordeel van niet naar de wedstrijd gaan is dat ik ten minste pas op een beschaaft tijdstip begin met mezelf te bezatten.
Idd...quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:42 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk niet dat we het gaan halen, maar ga er wel voor zitten!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:26 schreef Nashje het volgende:
Zenuwen beginnen te komen, jezus zeg.
Ik hoop écht, écht dat onze spelers vandaag weten waarvoor ze spelen en wat ze goed moeten maken. Ik hoop écht dat ze in de gaten hebben dat Ajax vandaag jarig is, dat het seizoen al gespeeld is en dus álles, álles op alles zetten om er vanavond eens een mooi feestje van te gaan maken. Hoop echt dat ze gaan strijden en voetballen tot de laatste minuut, en iedereen pas na het laatste fluitsignaal in de gaten heeft hoe ongelooflijk hard, maar echt hárd we over Marseille zijn heengegaan.
LET'S GO JODEN!!!!!!!!!!!
Klopt:quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:01 schreef fathank het volgende:
Hoor net op de radio dat er al 10-tallen wapens ingenomen zijn bij Olympique-supporters.
quote:Wapens gevonden bij fans Marseille
Bij het doorzoeken van de bussen van supporters van voetbalclub Olympique Marseille heeft de politie in Amsterdam vandaag tientallen slag- en steekwapens gevonden en in beslag genomen. Dat maakte de politie bekend.
De supporters zijn in Amsterdam voor de wedstrijd van vanavond in de UEFA Cup tegen Ajax. Ver voor begin van de wedstrijd trof de politie onder meer gasbusjes, messen en ploertendoders in de bussen aan. De politie is extra alert vanwege verwachte ongeregeldheden rond de wedstrijd in de Amsterdam ArenA.
Gaat Evert het verslag doen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:08 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Evert:
De messen zijn geslepen in Amsterdam! Dit gaat een heet avondje worden hoor!
Jammer. Hij is de enige die goed verslag kan doen van een 1-0 in de laatste minuut door Oleguerquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:19 schreef Jodelaar het volgende:
Kut fransen algerijnen vanavond pakken.
Ow nee, dan staan we sowieso al 1-0 achter. Die vent weet je gewoon in een depressie te pratenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:35 schreef kevin6188 het volgende:
Jeroen Grueter dacht ik
Toen volgde ik Ajax nog niet zo goed als nu, maar ik las dat het 0-1 werd voor FC Twente...quote:
Ja, sowieso was het toen een en al ellende bij Ajax. 1-3 van Fortuna verliezen thuis, dat soort werkquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Toen volgde ik Ajax nog niet zo goed als nu, maar ik las dat het 0-1 werd voor FC Twente...
Mwoh, zit al in een halve depressie, dus veel erger kan het niet worden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ow nee, dan staan we sowieso al 1-0 achter. Die vent weet je gewoon in een depressie te praten
Beter volgend jaar weer. Te geil.quote:
En dan ook gewoon verkopen die krengen. MET oud logoquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Beter volgend jaar weer. Te geil.
Pijnlijk was dat ja.quote:
Afscheidswedstrijd van JC, dat was pas pijnlijk. Dit viel nog wel mee.quote:
Die tegen Bayern München bedoel je? Ik heb alleen die tegen FC Barcelona in m'n kop zitten, maar dat was natuurlijk een benefietwedstrijdquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Afscheidswedstrijd van JC, dat was pas pijnlijk. Dit viel nog wel mee.
Uit een onterecht verkregen pingel van suarez mag ik hopen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:54 schreef steeze het volgende:
We moeten gewoon zorgen dat we geen tegengoal incasseren, en in de 93e minuut de 1-0 maken. Dan wil ik die kop van Gerets wel zien.
heeft die Wamberto zoveel pingels verdient danquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:20 schreef fathank het volgende:
Iemand de nieuwe VI al binnen? Staat een leuk artikel in met de vrouw van Wamberto. Die gast had gewoon op z'n 17e al 2 kinderen
. Maar voor de rest was het een puik artikel. O.a. over een school die die opgericht heeft waar arme kinderen gratis naar toe kunnen. Dat ie bussen huurt om met alle mensen uit de buurt naar bijvoorbeeld concerten te gaan.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Na het falen van het te laat willen kopen van kaartjes moet ik maar in een café kijken
Leuke spot voor het Leidseplein anyone?
Als niet-EU speler pak je minimaal 3,5 ton euro ongeveer ( Was 8 ton in guldens) per jaar..quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:47 schreef Landgeld het volgende:
[..]
heeft die Wamberto zoveel pingels verdient dan
Hehe mooi he. Ze verteld het ook zo droog. "hij is toen even langs huis gekomen en toen ben ik zwanger geraakt" "ja en toen was ik even bij hem op bezoek in Belgie en was ik zwanger van de derde.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:20 schreef fathank het volgende:
Iemand de nieuwe VI al binnen? Staat een leuk artikel in met de vrouw van Wamberto. Die gast had gewoon op z'n 17e al 2 kinderen
. Maar voor de rest was het een puik artikel. O.a. over een school die die opgericht heeft waar arme kinderen gratis naar toe kunnen. Dat ie bussen huurt om met alle mensen uit de buurt naar bijvoorbeeld concerten te gaan.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:30 schreef DirkZz het volgende:
Is er nog een lekkere knokpartij geweest in Amsterdam??
In Enschede was het toen nét niet, (ME was er op tijd bij).
AT5.quote:Supporters van Olympique Marseille en Ajax zijn aan het begin van de avond met elkaar op de vuist gegaan bij het Amstelstation.
Daarbij zijn over en weer rake klappen gevallen, maar de politie had de situatie snel onder controle. Ajax speelt vanavond in de Uefacup tegen Olympique Marseille,
en de hele week al worden er op internet door de fans bedreigingen geuit. Burgemeester Cohen had dan ook extra veiligheidsmaatregelen afgekondigd. Ook vanmiddag dreigde er een confrontatie; op de Martelaarsgracht probeerde beide supportersgroepen elkaar te ontmoeten, maar de politie kon op tijd tusenbeide komen.
Fans van Marseille werden door de ME opgevangen en gescheiden gehouden van Ajax-supporters. De Fransen zijn in bussen gezet en naar de Arena vervoerd.
quote:
Valt me dan nog niet tegen van ajax, dat ze nog meer durfen dan spandoeken jatten van de Graafschap.quote:
Haast elke kroeg zal het toch wel uitzenden?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
![]()
ik heb nog steeds geen café om Ajax te kijken
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Valt me dan nog niet tegen van ajax, dat ze nog meer durfen dan spandoeken jatten van de Graafschap.
moet natuurlijk wel een gezellige kroeg zijn!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Haast elke kroeg zal het toch wel uitzenden?
Dude, zeg nou welke kroeg in Damskoquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:57 schreef Bullebak het volgende:
Zo, naar de kroeg rennen![]()
Laaaaaaaaaaaater.
De opstellingen die de Telegraaf geeft kloppen alleen meestal voor geen meter, dus ik wacht wel tot ik het bij de NOS zie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:08 schreef Black-Death het volgende:
Opstellingen:
Ajax:Vermeer; Silva, Oleguer, Alderweireld, Schilder; Enoh, Anita, Aissati; Suárez, Sulejmani, Emanuelson.
Olympique Marseille:Mandanda; Taiwo, Rodríguez, Hilton, Cheyrou; Mears, M'Bami, Zenden, Valbuena; Niang, Koné.
Ging toch best wel wat dreiging van Zenden uit vorige week, opletten dus..
Dit stond op Voetbalprimeur (quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:09 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
De opstellingen die de Telegraaf geeft kloppen alleen meestal voor geen meter, dus ik wacht wel tot ik het bij de NOS zie.
Leuk commentaar op Radio 1 netquote:Er staat geen groot Ajax op het veld nu
Die Aisatti is echt een verrijking op het middenveldquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:43 schreef Black-Death het volgende:
Snap toch nog steeds niet waarom Cvitanich er niet aan staat. Maar er wordt wel okee gecombineerd
Dubbel S, één T.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Aisatti is echt een verrijking op het middenveld
ja dat wel. Lang geleden dat we zo speelden Europees.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:41 schreef Frankz0rz het volgende:
Het maakt me niet eens zoveel meer uit mochten we verliezen, wat een wedstrijd
Ja, dat is ook belachelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
En die regel in de verlenging dat uitdoelpunten dubbel tellen vind ik nog steeds schandalig.
Ja ik zei het toch.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
En die regel in de verlenging dat uitdoelpunten dubbel tellen vind ik nog steeds schandalig.
Idd, iedereen mag die cup nu winnen behalve die Fransenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Het had er echt in gezeten... tegen Twente ook al. Ik hoop dat die Fransen er tegen Dynamo of Zenit KEIHARd vanaf gaan.
Joh snap dat ook niet...quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
is maar net hoe het dubbeltje valt natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Na PSV-thuis, HSV-uit en Fiorentina thuis en uit was ik dat ook welquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:17 schreef _Mike_ het volgende:
Voor het eerst dit jaar trots op de spelers....
Wat een wijf die Ben Arfa, debielquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Denk eerder dan Arfa zich kapot lacht.
Inderdaadquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:17 schreef _Mike_ het volgende:
geen zondebok zoeken, zelfs Schilder speelde aardig. Het collectief was hoopgevend vandaag.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:18 schreef TTD het volgende:
damn... Maxwell je bent welkom volgend jaar
Kon Schilder die bal niet gewoon kei hard wegschieten, dan was die vrije trap er niet geweest en waarschijnlijk ook geen goal
Net als de 1-1 was dom balverlies voorin.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:18 schreef TTD het volgende:
Kon Schilder die bal niet gewoon kei hard wegschieten, dan was die vrije trap er niet geweest en waarschijnlijk ook geen goal
Ik betwijfel dat. Met Gabri, Vertonghen en Vermaelen erbij op zeker ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:19 schreef Merkie het volgende:
Met Stekelenburg zou Ajax in de kwartfinale staan.
Leek eerder dat die bal een beetje traag werd toen ie neerkwam. Inschattingsfout shit happens.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:18 schreef TTD het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:17 schreef _Mike_ het volgende:
Nou hij hield in en dan moet jje gewoon terug spelen op d ekeeper of weg rossenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:20 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Leek eerder dat die bal een beetje traag werd toen ie neerkwam. Inschattingsfout shit happens.
Als Suarez scoorde ook.. als als als.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:19 schreef Merkie het volgende:
nee, ik heb me altijd negatief hierover uitgelaten omdat er altijd 1 club is die die 30 extra minuten om een uitdoelpunt te scoren niet krijgt. het is gewoon oneerlijk. laat je kansberekening erop los en die zegt precies hetzelfde.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:17 schreef Longmen het volgende:
[..]
is maar net hoe het dubbeltje valt natuurlijk
Vorige wedstrijd had Vermeer een paar hele goeie reddingen. Dit is echt zo'n kansloze aanname.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:19 schreef Merkie het volgende:
Vergeet Aissati niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alleen Sulejmani was echt matig.
Anita, Urby, Enoh, Suarez en Silva waren echt top.. Had je het toch mis Cyberia.
je speelt toch een een half uur langer thuis? Dus zo gek is het ook weer nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Probleem is alleen dat je bijv. Suarez komende zomer waarschijnlijk al weer kwijt bent. Je kunt nooit echt aan een team bouwen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:21 schreef _Mike_ het volgende:
Er zit zoveel potentie in de groep, als ze nou eens iets aan de motivatie problemen gaan doen....
Inderdaad. Klotezooi...quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat je bijv. Suarez komende zomer waarschijnlijk al weer kwijt bent. Je kunt nooit echt aan een team bouwen.
Sowieso begin ik de laatste tijd steeds meer te twijfelen aan het dubbel laten tellen van uitdoelpunten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
nee, ik heb me altijd negatief hierover uitgelaten omdat er altijd 1 club is die die 30 extra minuten om een uitdoelpunt te scoren niet krijgt. het is gewoon oneerlijk. laat je kansberekening erop los en die zegt precies hetzelfde.
daar heeft kansberekening maling aan dus dat is echt gelul van de bovenste plank.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:22 schreef Sybesma het volgende:
[..]
je speelt toch een een half uur langer thuis? Dus zo gek is het ook weer niet
Ja heerlijk om te zienquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:24 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb me echt zitten verbazen over Aissati. Hij was echt zo goed, knap hoor.
Inderdaad, wat een borderliners lopen er hier af en toe rond zegquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd had Vermeer een paar hele goeie reddingen. Dit is echt zo'n kansloze aanname.
Kun je nagaan als hij weer op zijn top isquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:24 schreef koningdavid het volgende:
Ja leuk dat hij zo goed speelde. Hopelijk kan hij fit blijven,quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:24 schreef koningdavid het volgende:
Hij heeft echt geen bal verloren en volgens mij maar 1 foute pass gegeven. Fantastische voetballer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:24 schreef koningdavid het volgende:
Samen met het dak en de gracht.quote:
Aanvallend is Silva ook meer geschikt voor rugby. Als hij op doel gaat schieten weet je gewoon dat de bal er standaard 3 meter overheen vliegt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:25 schreef zjroentje het volgende:
Damn zeg, we waren er echt dicht bij.
Buiten de 2 doelpunten heeft Marseille volgens mij geen kans gehad, terwijl wij er genoeg om zeep hebben geholpen. Echt een compliment voor onze mannen!
Maar we misten toch echt een aantal mensen in onze verdediging. Om het gechargeerd te zeggen, Silva is gewoon een blind paard in de aanval, Alderweireld heeft eigenlijk geen duel gewonnen en Schilder had totaal geen vat op Kone. Desalniettemin hebben deze jongens gewoon hun stinkende best gedaan.
Heb er nog een:quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:19 schreef Merkie het volgende:
Trust me ik heb met hem in de zaal gevoetbald..hij was toen nog maar een broekje van 14 of zo .. wat die gast aan techniek in huis heeft op de vierkante meter hebben echt weinig voetballers. En het maakt geen moer uit hoe je hem die bal speelt bij zijn aanname is hij je alweer een stap voor. En je ziet hem nooit gekke dingen doen . Gaat altijd goed de vrije ruimte in en is daardoor heel vaak aanspeelbaar en lastig te dekken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:24 schreef koningdavid het volgende:
Maar dan wel de man die uit Rotterdam komt en jaren bij Feyenoord heeft gespeeld toezingen. "LEO LEO LEO"quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef Nashje het volgende:
Oh trouwens, wat een kneuzen zeg. Zenden Zenden je moeder is een hoer. Dat is nog altijd de schoonmoeder van Johnny, paupers.
Ik had het ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom had ik nou zo'n slecht voorgevoel bij de vrije trap die Schilder veroorzaakte...
Anita is echt een heldquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef Luco het volgende:
Anita de nieuwe Davids?
Nieuwe Patrick Vieiraquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef Luco het volgende:
Anita de nieuwe Davids?
Die jongen speelt echt geweldigquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef Luco het volgende:
Anita de nieuwe Davids?
Anita was geweldig!quote:
Ja, zo raar, een speler uit je eigen selectie toezingenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar dan wel de man die uit Rotterdam komt en jaren bij Feyenoord heeft gespeeld toezingen. "LEO LEO LEO"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |