quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:36 schreef ericajax het volgende:
Hoor net dat 't al aardig losgaat in Amsterdam.
Werd gebeld door iemand die er al is. Weet echter niet wat er van waar isquote:
Lol, zit ik te bellen met gast naast je, zit jij op FOKquote:
quote:As for Mamadou Niang, it is uncertain for the match tomorrow 8th final return of the Uefa Cup to face Ajax Amsterdam (2-1 to go to Om). The Senegal international would complain of a quadriceps contracture in the right thigh. The shape of Marseille players, which remain on a great victory against the park Psg (3-1), remains a thorny subject for Erick Gerets. "This weekend on TV, I watched the championship matches in England and I have seen teams like Aston Villa or Manchester united completely collapse in the second period. This concerns me, "he added, saying it could turn its workforce in the Netherlands more than expected. "I have a few players uncertain (Koné, Niang). I will undoubtedly have to make several changes "to the team type.
Jasza is al aan het rellen geslagen natuurlijk. Pff nog half uurtje en dan kan ik ook aan het pilsquote:
Net als tegen Fiorentina hebben we ook vanavond gewoon wat geluk nodig. Marseille gaat kansen krijgen, die moeten ze missen. (Lees: Vermeer moet ze eruit ranselen) Wij krijgen er ongetwijfeld ook een paar, die MOETEN erin. Klaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:43 schreef Dvm86 het volgende:
Ik ben ook verre van zeker dat we het gaan halen, maar fingers crossed.
neequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:50 schreef MusiqueArtistique het volgende:
iemand die wil speculeren over de opstelling?
quote:
agossiesorryporryquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:54 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
onee, ik was even vergeten dat échte fans alleen heel hard JODEN roepen,![]()
Voorin Gekke Ed en Linke Leo, met vlak daarachter Wause Freddie en op de achtergrond Marco de Maniak.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:50 schreef MusiqueArtistique het volgende:
iemand die wil speculeren over de opstelling? ik denk aan zoiets.
ik verwacht zowieso een stukje van je over de avond op HuMedia, Kevquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:03 schreef kevin6188 het volgende:
Dan word ik gek.
Vrees een beetje voor teleurstelling vanavond.
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:08 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
ik verwacht zowieso een stukje van je over de avond op HuMedia, Kev
Idem dito.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:34 schreef M0NTANA het volgende:
Heb er nog geen goed gevoel over.
Dat is em waarschijnlijk ook. Al zou ik Cvitanich altijd opstellen. Laat Sulejmani er maar buiten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:50 schreef MusiqueArtistique het volgende:
iemand die wil speculeren over de opstelling? ik denk aan zoiets.
Vermeer;
Silva, Alderweireld, Oleguer, Schilder;
Anita, Enoh, Aissati;
Sulejmani, Suarez Emanuelson
Wielaert, Vertonghen, Vermaelen, vd Wiel, Cvitanich, Lindgren, Gabri allen niet inzetbaar. Ik hou mn hart vast. De verdediging is zwakjes en het middenveld om te huilen. Op zo'n moment mis je Gabri en Lindgren.
Ik ook. Ons geluk zal wel op zijn na Fiorentina. En denk dat we zondag ook wel weer punten laten liggen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:03 schreef kevin6188 het volgende:
Dan word ik gek.
Vrees een beetje voor teleurstelling vanavond.
gratis?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:28 schreef toma het volgende:
kut......
maat van me is ziek. Heb nu een kaartje over.
Die raak je wel kwijt denkquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:28 schreef toma het volgende:
kut......
Als ik geen vergadering had was ik met je mee gegaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:28 schreef toma het volgende:
kut......
Yoooquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:28 schreef toma het volgende:
kut......
Welk vak?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:28 schreef toma het volgende:
kut......
dit wil ik meemakenquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ergens heb je het idee dat we er net als PSG afgaan in eigen huis, maar aan de andere kant zijn we echt verre van kansloos. Als we die eerste goal maar kunnen maken, wat mij betreft zo vroeg mogelijk.
Als Leonardo weer de beslissende maakt na 85min, stop ik met modden.
Vak 401 rij 5quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Welk vak?
Misschien heb ik wel interesse dan.
http://www.wuite.com/ultras/downloads/mijnclub.mp3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |