quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:36 schreef ericajax het volgende:
Hoor net dat 't al aardig losgaat in Amsterdam.
Werd gebeld door iemand die er al is. Weet echter niet wat er van waar isquote:
Lol, zit ik te bellen met gast naast je, zit jij op FOKquote:
quote:As for Mamadou Niang, it is uncertain for the match tomorrow 8th final return of the Uefa Cup to face Ajax Amsterdam (2-1 to go to Om). The Senegal international would complain of a quadriceps contracture in the right thigh. The shape of Marseille players, which remain on a great victory against the park Psg (3-1), remains a thorny subject for Erick Gerets. "This weekend on TV, I watched the championship matches in England and I have seen teams like Aston Villa or Manchester united completely collapse in the second period. This concerns me, "he added, saying it could turn its workforce in the Netherlands more than expected. "I have a few players uncertain (Koné, Niang). I will undoubtedly have to make several changes "to the team type.
Jasza is al aan het rellen geslagen natuurlijk. Pff nog half uurtje en dan kan ik ook aan het pilsquote:
Net als tegen Fiorentina hebben we ook vanavond gewoon wat geluk nodig. Marseille gaat kansen krijgen, die moeten ze missen. (Lees: Vermeer moet ze eruit ranselen) Wij krijgen er ongetwijfeld ook een paar, die MOETEN erin. Klaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:43 schreef Dvm86 het volgende:
Ik ben ook verre van zeker dat we het gaan halen, maar fingers crossed.
neequote:Op woensdag 18 maart 2009 12:50 schreef MusiqueArtistique het volgende:
iemand die wil speculeren over de opstelling?
quote:
agossiesorryporryquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:54 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
onee, ik was even vergeten dat échte fans alleen heel hard JODEN roepen,![]()
Voorin Gekke Ed en Linke Leo, met vlak daarachter Wause Freddie en op de achtergrond Marco de Maniak.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:50 schreef MusiqueArtistique het volgende:
iemand die wil speculeren over de opstelling? ik denk aan zoiets.
ik verwacht zowieso een stukje van je over de avond op HuMedia, Kevquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:03 schreef kevin6188 het volgende:
Dan word ik gek.
Vrees een beetje voor teleurstelling vanavond.
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:08 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
ik verwacht zowieso een stukje van je over de avond op HuMedia, Kev
Idem dito.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:34 schreef M0NTANA het volgende:
Heb er nog geen goed gevoel over.
Dat is em waarschijnlijk ook. Al zou ik Cvitanich altijd opstellen. Laat Sulejmani er maar buiten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:50 schreef MusiqueArtistique het volgende:
iemand die wil speculeren over de opstelling? ik denk aan zoiets.
Vermeer;
Silva, Alderweireld, Oleguer, Schilder;
Anita, Enoh, Aissati;
Sulejmani, Suarez Emanuelson
Wielaert, Vertonghen, Vermaelen, vd Wiel, Cvitanich, Lindgren, Gabri allen niet inzetbaar. Ik hou mn hart vast. De verdediging is zwakjes en het middenveld om te huilen. Op zo'n moment mis je Gabri en Lindgren.
Ik ook. Ons geluk zal wel op zijn na Fiorentina. En denk dat we zondag ook wel weer punten laten liggen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:03 schreef kevin6188 het volgende:
Dan word ik gek.
Vrees een beetje voor teleurstelling vanavond.
gratis?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:28 schreef toma het volgende:
kut......
maat van me is ziek. Heb nu een kaartje over.
Die raak je wel kwijt denkquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:28 schreef toma het volgende:
kut......
Als ik geen vergadering had was ik met je mee gegaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:28 schreef toma het volgende:
kut......
Yoooquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:28 schreef toma het volgende:
kut......
Welk vak?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:28 schreef toma het volgende:
kut......
dit wil ik meemakenquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ergens heb je het idee dat we er net als PSG afgaan in eigen huis, maar aan de andere kant zijn we echt verre van kansloos. Als we die eerste goal maar kunnen maken, wat mij betreft zo vroeg mogelijk.
Als Leonardo weer de beslissende maakt na 85min, stop ik met modden.
Vak 401 rij 5quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Welk vak?
Misschien heb ik wel interesse dan.
http://www.wuite.com/ultras/downloads/mijnclub.mp3quote:
quote:18/3/2009 - Ajax wil 15-jarige Rits van Germinal Beerschot
BRON: Sporza
Voorzitter Jos Verhaegen van Germinal Beerschot Antwerpen bevestigt in de Belgische krant het Laatste Nieuws dat het 15-jarige talent Mats Rits waarschijnlijk naar Ajax vertrekt. "Wij staan machteloos, de wet is nu eenmaal de wet. Jongeren onder de zestien jaar kunnen we geen contract aanbieden."
"We hebben al neen gezegd tegen Real Madrid", zegt zijn vader in Het Laatste Nieuws. "Want Madrid ligt toch wat ver van ons bed, wij willen onze zoon niet kwijtraken. Het gaat tussen Ajax en Germinal Beerschot en eerstdaags hakken we de knoop door. Ajax gaf een goeie indruk, Amsterdam is niet ver en de jeugdopleiding is top."
ohh nog steeds kippenvel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik verwacht vanavond weer dezelfde taferelen. Een ware heksenketel, ON FIRE!
Wat mij betreft zo laat mogelijk. Maar met een vroege 1-0 ben ik ook tevreden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als we die eerste goal maar kunnen maken, wat mij betreft zo vroeg mogelijk.
Misschien interesse!quote:
Grappig dat iedereen altijd zo erop tegen is dat Engelse clubs onze jeugdspelers weghalen terwijl we het zelf ook gewoon doen.quote:
Seriusquote:
Prima. Ik krijg mijn maat ook ff niet te pakken. Laat maar horen. We houden contact.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:42 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb nu een paar maten gesmst. Als ik ze niet kwijt krijg dan laat ik het weten.
Jezus wat blijft tie mooiquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:
Inmiddels wel. Als de prijs niet te gek is, dan heeft hij interesse. Mits je de kaart niet in je directe omgeving kwijtraakt dan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:43 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Prima. Ik krijg mijn maat ook ff niet te pakken. Laat maar horen. We houden contact.
je kunt m voor dezelfde prijs overkopen als ik er voor heb betaald: ¤37,50quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Inmiddels wel. Als de prijs niet te gek is, dan heeft hij interesse. Mits je de kaart niet in je directe omgeving kwijtraakt dan.
Afgesproken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:45 schreef toma het volgende:
[..]
je kunt m voor dezelfde prijs overkopen als ik er voor heb betaald: ¤37,50
Mits ik hem niet krijg doorverkocht aan één van mn vrienden.
Ok. Dan houdt het op. Helaas.quote:
Bij een vroege gaat het publiek er nog harder achterstaan, dan dat het een beetje doodvalt van de spanning na 60min 0-0. Daarnaast gaat Ajax niet 75 minuten achteruit lopen, maar gedoseerd op jacht naar de tweede en kan je beter gebruik maken van de ruimte achterin die Marseille laat vallen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat mij betreft zo laat mogelijk. Maar met een vroege 1-0 ben ik ook tevreden.
Ik denk dat Ajax na wat voor 1-0 dan ook (in welke minuut hij dus dan ook valt) automatisch die gaat proberen te verdedigen. Of dat nu de afspraak is of niet, je krijgt dan dat aloude Europese 'alle ballen wegrossen!' wat ons dit seizoen al aardig wat gebracht heeft. Natuurlijk, een 90+ goal is voor mij ook funest, maar ik denk dat dat onze kans is. Marseille die na een tijd denkt 'we spelen op de 0-0', Ajax dat in de slotfase die 1-0 erin peurt en het dan over de eindstreep trekt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bij een vroege gaat het publiek er nog harder achterstaan, dan dat het een beetje doodvalt van de spanning na 60min 0-0. Daarnaast gaat Ajax niet 75 minuten achteruit lopen, maar gedoseerd op jacht naar de tweede en kan je beter gebruik maken van de ruimte achterin die Marseille laat vallen.
Of echt pas 90+ de 1-0, maar ik ben bang dat ik dan al lang en breed out ben van de spanning, of in het eerste halfuur de 1-0 en dan lekker doorjagen. Tussen de 60ste en 75ste minuut pas scoren gaat dodelijk zijn.
terwijl er dus boven dit staat;quote:Volledig uitverkocht aan SCC houders Rijen Prijzen
410 t/m 414 Alle rijen n.v.t.
426 t/m 430 Alle rijen n.v.t.
quote:Beschikbare vakken 2e ring Rijen Prijzen
412 t/m 414, 427 t/m 429 rij 1 t/m 15 ¤ 18,-
412 t/m 414, 427 t/m 429 rij 16 t/m 27 ¤ 17,-
Dat was echt voor het eerst sinds tijden dat ik een minuut heb staan springen van blijdschap, als we het over voetbalgoals hebben dan. Geniaalquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
SCC houders = Seizoenskaarthouders, dus voor geen enkele competitiewedstrijd zijn die beschikbaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:12 schreef Silaz het volgende:
Echt zin in vanavondd![]()
Even los van vanavond af.. ik zag dat zaterdag de verkoop voor az begint, en ik zag dat ze ook kaarten op 428 verkopen. Maar een stuk omlaag staat;
[..]
terwijl er dus boven dit staat;
[..]
Maar toch zijn er kaarten voor te koop of waarom zetten ze het er anders op?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:16 schreef Tim21 het volgende:
[..]
SCC houders = Seizoenskaarthouders, dus voor geen enkele competitiewedstrijd zijn die beschikbaar.
Als Suarez maar geen foutje maakt vanavond en kansen zoals die ene vorige week nu wel benut.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:18 schreef Tim21 het volgende:
Zie edit. foutje van Ajax denk ik.
Als ze die vanavond maar niet maken!
Volgens mij moet jij nooit naar school gaanquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:43 schreef VoreG het volgende:
De enige manier om deze avond te overleven is als Marseille snel 2x scoort.
Bij een vroege goal van Ajax vreet ik mezelf op vanwege die eventuele tegengoal. Bij een 0-0 vervloek ik iedereen die niet direct op doel schiet en bij een late 1-0 ben ik al gestorven van de spanning vanwege de 0-0...
Kunnen we niet gewoon in de Jupiler League gaan voetballen, dat is wat gezonder.
geweldig plan!quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:43 schreef VoreG het volgende:
Bij een vroege goal van Ajax vreet ik mezelf op vanwege die eventuele tegengoal. Bij een 0-0 vervloek ik iedereen die niet direct op doel schiet en bij een late 1-0 ben ik al gestorven van de spanning vanwege de 0-0...
Kunnen we niet gewoon in de Jupiler League gaan voetballen, dat is wat gezonder.
Of gewoon zelf vaak scorenquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:43 schreef VoreG het volgende:
Moeten wel, gaan niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij nooit naar school gaan
quote:
Kippenvelquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Kippenvel, damn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Optimistquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:16 schreef Spougle het volgende:
Ik heb er opeens heel veel vertrouwen in. Waar ik dat vertrouwen vandaan haal, geen idee. Maar ik denk 4 - 1
Welke Engelse clubs en welke jeugdspelers bedoel je?quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Grappig dat iedereen altijd zo erop tegen is dat Engelse clubs onze jeugdspelers weghalen terwijl we het zelf ook gewoon doen.
Gekquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:16 schreef Spougle het volgende:
Ik heb er opeens heel veel vertrouwen in. Waar ik dat vertrouwen vandaan haal, geen idee. Maar ik denk 4 - 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |