deze wellicht?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:15 schreef kevin85 het volgende:
Om gelijk maar af te trappen..
Ik zoek, net als op het eind van het vorige topic, een nummer dat de laatste tijd vrij veel op de radio te horen is.
Ze zingen in het refrein:
"This is real, this is reeaaal"
Of
" Cause this is real, this is reaaal"
Wie weet welk nummer dit is?
NPquote:Op maandag 16 maart 2009 23:38 schreef kevin85 het volgende:
Nope.. helaas! Toch bedankt voor het zoeken!
Hij is echt heel bekend, volgens mij hoor je hem wel zo'n 3 x per dag op 538 skyradio enzo
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik zag net op TMF een track voorbij komen en vraag me af van wie het was..
Was een cover van Lollipop van Lil Wayne door een vrouwelijke artiest..klonk erg apart..
quote:Op zondag 15 maart 2009 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, het was een beetje vergelijkbaar met die Milo cover van Ayo technology..zelfde tekst, compleet andere, meer akoestische melodie en dus gezongen door een vrouw. Naam etc kwam helaas niet in beeld te staan![]()
Kon het op youtube ook al niet vinden
Door een man.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:45 schreef Rijpie het volgende:
[..]
NP
wat voor genre? gezongen door man of vrouw?
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:15 schreef kevin85 het volgende:
Om gelijk maar af te trappen..
Ik zoek, net als op het eind van het vorige topic, een nummer dat de laatste tijd vrij veel op de radio te horen is.
Ze zingen in het refrein:
"This is real, this is reeaaal"
Of
" Cause this is real, this is reaaal"
Wie weet welk nummer dit is?
Geen dankquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:03 schreef kevin85 het volgende:
Jaaa!
Top!
Thanks!
Zat ik er toch naast met de tekst.. Relaxed dat je het toch begreep!
Marley Marl - The Symphonyquote:Ik zoek het volgende liedje, opgenomen met mijn telefoon.
(categorie oude hiphop)
http://insane.blaah.net/chill.mp3
Superchill. Props voor jou.quote:
JAAAAAAAAA dat is 'm, bedankt. Nu weet ik waar ik op moet zoekenquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:23 schreef Exterminator het volgende:
Ik hoor dit nr regelmatig met uitgaan.
Iets met bitches hands in the air ofzoiets.
De stem laat me denken aan busta rhymz..
Wie weet welk nr ik bedoel?
Thanks Chatgirl! Ik vond het al zo bekend klinken. Volgens mij hebben ze al meer nrs van Coldplay gebruikt voor hun promo's. Tijd voor mij om toch maar eens een cd'tje van ze te gaan aanschaffenquote:
Van Halen - Jump?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nou ja ik zoek een liedje waarin een gitaar begint en van laag naar hoog en dan weer laag gaat ongeveer zo:
Tuuuuuuuuuuuuuuuududu Tuuuuuuuudududu.
Iemand een idee? Ik hoorde hem nog eens op Veronica. De gitaar is laag, die ik bedoel is hoog ik kan het niet zo goed uitleggen maar het gaat ongeveer dat het eerst naar een hogere noot gaat, dan omlaag en dat gebeurt 6 keer ofzo en dan komt de drums erbij. Dus hij speelt omhoog, omlaag en slaat dan 2 keer dezelfde noot aan.
Iemand enig idee? Ik weet echt niet hoe het heet
rond 5 uur? Dan gok ik op The Cult - She Sells Sanctuaryquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nou ja ik zoek een liedje waarin een gitaar begint en van laag naar hoog en dan weer laag gaat ongeveer zo:
Tuuuuuuuuuuuuuuuududu Tuuuuuuuudududu.
Iemand een idee? Ik hoorde hem nog eens op Veronica. De gitaar is laag, die ik bedoel is hoog ik kan het niet zo goed uitleggen maar het gaat ongeveer dat het eerst naar een hogere noot gaat, dan omlaag en dat gebeurt 6 keer ofzo en dan komt de drums erbij. Dus hij speelt omhoog, omlaag en slaat dan 2 keer dezelfde noot aan.
Iemand enig idee? Ik weet echt niet hoe het heet
Brothers in Arms van Dire Straits.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:19 schreef rainstarr het volgende:
Ik hoorde de laatstte dagen een nummer op radio veronica, ik kan alleen niet achter de naam komen.
Met mijn mobieltje heb ik een opname gemaakt, iemand enig idee?
Linkje (in de auto gedaan dus wel bagger kwaliteit.
Thanks vast!
Wilde gok:quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:28 schreef female81 het volgende:
Ik ben al jaren, om jeugdsentiment-redenen, op zoek naar een of andere carnavalsplaat die vroeger altijd gedraaid werd in het zaaltje waar ik het jaarlijkse festijn vierde. Jaren achter elkaar. Geen flauw idee wat het is.
Nu ontdekte ik verleden week het nummer Three Dog Night - The show must go on. Daar zit het volgende stukje in, dat razend veel lijkt op het nummer dat ik zoek:
http://www.wwzapper.com/search/search1.mp3
Heeft iemand na het luisteren van het fragmentje hierboven enig idee wat dat ene feestnummer dat ik zoek nou precies is?
(Ik meen me vaag te herinneren dat er ook nog iets in zat van 'láá láá lalala lalaláá', enzovoort. Maar het kan zijn dat ik me met een ander nummer vergis. Wél zeker is, dat het een nummer is dat begin jaren 90 al bestond.)
Dezequote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:15 schreef Smart_ass het volgende:
Oh ik weet het weer, het was ongeveer deze zin:
If you can't get that girl off your mind, it's gonna drive you crazy yeah. En dan heel erg Franz Ferdinand achtig.
Nee. Bij het nummer dat ik zoek ligt het hoempapa-gehalte sowieso een stuk hoger. Het ligt enigszins in de lijn van Assekruus - Slavenkoor carnavalesque.quote:
Jon Brion > Theme van Eternal Sunshine of the Spotless Mindquote:Op woensdag 18 maart 2009 07:27 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik zoek het liedje uit de huidige reclame van Help! Mijn man is klusser (ik geloof dat de aflevering vanavond is). Het gaat om een pianodeuntje wat ik (volgens mij) eerder in een film heb gehoord. Wie weet het?
Hier te beluisteren:
http://www.rtl.nl/compone(...)_03_09.avi_plain.xml
vanaf 12 tot ong 15 seconden is dit deuntje te horen.
Bedankt! Ik wist dat ik 'm ergens van kende, kon er niet meer opkomen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:34 schreef Guppi het volgende:
[..]
Jon Brion > Theme van Eternal Sunshine of the Spotless Mind
het origineel van dat stukje van Three Dog Night is iigquote:Op woensdag 18 maart 2009 07:28 schreef female81 het volgende:
Ik ben al jaren, om jeugdsentiment-redenen, op zoek naar een of andere carnavalsplaat die vroeger altijd gedraaid werd in het zaaltje waar ik het jaarlijkse festijn vierde. Jaren achter elkaar. Geen flauw idee wat het is.
Nu ontdekte ik verleden week het nummer Three Dog Night - The show must go on. Daar zit het volgende stukje in, dat razend veel lijkt op het nummer dat ik zoek:
http://www.wwzapper.com/search/search1.mp3
Heeft iemand na het luisteren van het fragmentje hierboven enig idee wat dat ene feestnummer dat ik zoek nou precies is?
(Ik meen me vaag te herinneren dat er ook nog iets in zat van 'láá láá lalala lalaláá', enzovoort. Maar het kan zijn dat ik me met een ander nummer vergis. Wél zeker is, dat het een nummer is dat begin jaren 90 al bestond.)
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:43 schreef dj_kris het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet? Het ligt op het puntje van m'n tong
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:17 schreef richbitch het volgende:
Ik zoek een house nummer, volgens mij best wel bekend.
Het is dus gewoon een relaxed nummertje, de beat loopt op en dan hoor je een soort belletje, heel tof :p. Dit komt er twee of drie keer in voor.. misschien weet iemand 'm
Of je leest even de comments:quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:29 schreef jslavenburg het volgende:
Op welk album staat dit nummer? Niet op het album chaosphere namelijk
quote:The song is "the mouth licking what you've bled" from the 'chaosphere' album
Ik moest denken aan Speed Dial No 2 van Zero 7, maar bij nader inzien is 't hem niet. Maar wie weet kan het je zolang tevreden stellenquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:29 schreef Robje82 het volgende:
Aaahrgggg..ik zoek 'm al te lang geloof ik! Nog één laatste poging dan:
http://www.rtl.nl/compone(...)ieuws_22-02-2009.xml
(doorspoelen naar 12 min, daar hoor je op de achtergrond een lounge-achtig nummer met veel strijkers)
Wie-o-wie kan me helpen aan artiest-titel??
bedoel je Klokkenluiders?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:27 schreef RedWind het volgende:
Ik heb niet al te veel info, maar probeer het toch.
Ik zoek een nummer, dat volgens mij van De Spookrijders is. Het kwam uit na Bokkenrijders (half jaar tot een jaar of zo). Het kreeft op 3FM (of hoe het toen nog heette) wel wat airplay. Het is niet Ik ben de man of WAUw.
Mischien is het zelfs niet van De Spookrijders, maar het heeft wel een beetje de zelfde stijl.
Al jaren vliegt een hint van een refrein door mijn hoofd, maar als ik de woorden probeer te proeven vervliegt het weer. Iemand?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:15 schreef danoontje120 het volgende:
Hooi!
Ik ben al vrij lang, of naja een paar dagen, aan het zoeken naar een nummer. Ik ben ten einde raad en dus probeer ik het hier maar.
Het is volgens mij een house nummer (ben niet zo goed in genres). Waarin een kerel ......... Motherfucker zegt en beginnen de beats zeg maar. Dat wordt een paar keer herhaald. Die puntjes voor Motherfucker staan voor een zin die ik niet heb kunnen verstaan. Het is een supervet nummer, hoop dat jullie me kunnen helpen
Greetz
Super relaxed.. binnen een paar minuten. Je bent mijn heldquote:
Geen dankquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:22 schreef danoontje120 het volgende:
[..]
Super relaxed.. binnen een paar minuten. Je bent mijn held
quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:01 schreef trifko het volgende:
ik zoek een nummer dance/house achtig. in de clip zie je een chick zingen met een zonnebril ligt op een chezlong. Liedje gaat zoiet: Everythings gonna be alright, alright, alright.
Hmm, dat is het bekende nummer. Ik zie dat Bokkenrijders als bekend nummer geef.quote:
thanks dat is em..quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:39 schreef stefan1187 het volgende:
Wie weet hoe dit liedje heet?
Sorry voor de bijgeluidenmaar ik heb het geript uit een filmpje van "Joling en Gordon over de vloer".
http://rapidshare.com/files/211092386/muziekje.wav.html
BVD
Ik zoek een liedje uit dezelfde reclame maar dan juist het nummer in het begin.quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:27 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik zoek het liedje uit de huidige reclame van Help! Mijn man is klusser (ik geloof dat de aflevering vanavond is). Het gaat om een pianodeuntje wat ik (volgens mij) eerder in een film heb gehoord. Wie weet het?
Hier te beluisteren:
http://www.rtl.nl/compone(...)_03_09.avi_plain.xml
vanaf 12 tot ong 15 seconden is dit deuntje te horen.
King Crimson #2quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:34 schreef Orbeatle het volgende:
Ik zoek een album van King Crimson. Ik ben benieuwd geworden naar de muziek, maar ze hebben best veel materiaal uitgebracht... Wie kan me vertellen met welke ik het beste zou kunnen beginnen?
Ik ken dat stukje als "Quatre Mains" maar YT geeft nix herkenbaars.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:09 schreef RacerDKB het volgende:
.... 3 is zo'n bekend pianostukje, maar ik weet niet hoe het heet
Is dat dat stuk uit Norma van Bellini misschienquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik ken dat stukje als "Quatre Mains" maar YT geeft nix herkenbaars.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:35 schreef Modus het volgende:
Begin jaren 80, zo '83/'84 denk ik, een popliedje met iets van 'hush baby.... buy you a mockingbird'. Ongetwijfeld een cover, maar wie waren dat... Klein hitje geweest geloof ik, een beetje een Verukkelijke Vijftien-plaatje ook. Beetje alto/newwave zeg maar..
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:24 schreef JeanVe het volgende:
Deze bedoel je, denk ik. Hij komt uit '87!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:30 schreef Bilderberg het volgende:
Ik ben op zoek naar een jaren '90 (ergens in 95,96) House nummer. Ik heb geprobeerd het nummer na te spelen op mijn keyboard. De link van de WAV-file is: http://www.2shared.com/file/5129903/239cb5fa/deuntje.html Als iemand weet van wie het is hoor ik het graag!
Alvast bedankt voor de moeite
Die zocht ik ja, ik kon niet meer op de uitvoerende artiest komen. Thanks.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:24 schreef JeanVe het volgende:
Deze bedoel je, denk ik. Hij komt uit '87!
Even geluisterd, ken het niet, maar ik zoek wel met je mee! Klinkt mooi!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:40 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zoek een liedje uit dezelfde reclame maar dan juist het nummer in het begin.
Kan iemand me hier mee helpen???
Thanks.
Die site neemt zoveel zooi met zich mee, daar ga ik niets van downloaden...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:48 schreef BrandX het volgende:
edit: ik ben erachter hoor...hèhè: Groove Armada - Edge Hillquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:29 schreef Robje82 het volgende:
Aaahrgggg..ik zoek 'm al te lang geloof ik! Nog één laatste poging dan:
http://www.rtl.nl/compone(...)ieuws_22-02-2009.xml
(doorspoelen naar 12 min, daar hoor je op de achtergrond een lounge-achtig nummer met veel strijkers)
Wie-o-wie kan me helpen aan artiest-titel??
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:13 schreef burger het volgende:
Wie weet hoe het eerste nummer in dit filmpje heet ?
deze link doet het nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:15 schreef Flaccid het volgende:
In de promo van llink met leden krijgen
http://cgi.omroep.nl/lega(...)4592/bb.20090320.asf
Hier te zien rond het 2:56. Hoe heet dat rockachtige liedje?
Jup bedankt! Nu die 2e nog.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:51 schreef Duvel86 het volgende:
@flaccid, eerste is Daft Punk - Robot Rock
wtf, mn layout is kut, hoe kan ik quoten? ik zie alleen maar zo'n oog.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:16 schreef MOD het volgende:
Iemand een van welk nummer dit is?
Ik hoorde het op de radio, en ik heb er een sample van gemaakt.
Het is een intro van een nummer, oud. Ik dacht zelf allan parson project, maar kan het niet vinden.
Hier de youtube.
Groeten!
Ik dacht eddie vedder - long nightsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:16 schreef MOD het volgende:
Iemand een van welk nummer dit is?
Ik hoorde het op de radio, en ik heb er een sample van gemaakt.
Het is een intro van een nummer, oud. Ik dacht zelf allan parson project, maar kan het niet vinden.
Hier de youtube.
Groeten!
Helemaal goed! Die zocht ik!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
lijkt mij idd alan parsons, nummer heet sirius
Het is Steve Appleton, nummer is nog nergens te downloaden, maar hier wel wat andere muziek van em,quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:19 schreef Houniet het volgende:
I need one!
En zal vast niet de eerste zijn. Het nummer wat in de nieuwe Smart reclame zit. Die gast die gitaar speelt en zingt in de Smart, met zijn chick ernaast.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:18 schreef harryklaashenk het volgende:
wie weet de titel van het liedje
http://www.spelle.nl/Race/2878/Vrachtwagen_Parkeren_1.html
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:13 schreef voetballeh het volgende:
Hoi ik zocht de titel dit liedje:
Werd gebruikt als intro in: "er was eens... de mens"
iemand een idee? Is geloof ik Bach of Mozart.
ik ben ook op zoek naar dit liedje, ik heb nog geen reactie op dit topic gezien. Kan iemand me hierbij helpen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:50 schreef JDG het volgende:
Ik zoek het liedje dat achter deze Blue Band reclame zit, weet iemand wat de titel hiervan is?
http://www.blueband.nl/Ho(...)id/1271/Default.aspx
3 J's - Wiegelied?quote:Op zondag 22 maart 2009 14:37 schreef roburt het volgende:
ik zoek een nummer dat ongeveer zo ga:
"jij bent mijn kleine/grote vent/man"
"je maakt mij* roburt blij"
"maak je geen zorgen (kleine vent)"
het is een vrolijk nummer dat volgens mij gaat over de zoon van de zanger.
ik heb al zoveel mogelijk woorden combinaties op google en youtube gezocht maar ik kom er niet uit, heeft iemand een idee?
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:40 schreef alors het volgende:
Ik zoek een muziekstuk, heel bekend, die (o.a.) gebruikt is in een film over pioniers die naar Amerika vertrokken. Titel daarvan ben ik ook kwijt, dus zoeken gaat moeilijk.
Het is grotendeels instrumentaal, maar er word ook in ge-hmmmd. En nog wat vage zang. En op de climax komt er zo'n trompet (of andere hoge blazer) in.
Dat is em idd! Was em kwijt.quote:
Het liedje op 27.20 uit die link is:quote:Op maandag 23 maart 2009 11:34 schreef Stefkuh het volgende:
ik zoek het nummer wat vanaf 27:20 te horen is in onderstaande link (of doorklikkekn nar aflevering 29)
http://www.rtl.nl/compone(...)uis_Tuin_s16_a30.xml
Begint met fluiten en vervolgens vang ik op: "...morning...." .. "...mirror..." en "morning mirror "started questioning myself, what have i done". Maar krijg niks gegoogled. Dacht heel even dat het Boris was, maar ist niet volgens mij. Anyone?
kan geen directe link vinden, daarom ook doorklikken naarquote:Op maandag 23 maart 2009 11:56 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het liedje op 27.20 uit die link is:
Maar dat is niet degene die je zoekt, want dit is aflevering 30.
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:39 schreef HaagseInzaghi het volgende:
Hallo,
Ik ben opzoek naar een titel + artiest van een nummer dat rond augustus/september 2006 heel hoog in de dance lijsten stond.
Omschrijving: Het is een nummer met een heel erge carribean sound. Het begint met een beat en dan hoor je langzaam het vrolijke deuntje opkomen dat het hele nummer niet of nauwelijks verandert. Er zitten geen vocals in.
Om het hopelijk te verduidelijken...
Ta ta ta(klemtoon) ta..Ta Ta(Lang) Ta Ta (klemtoon) Ta Ta Ta Ta(klemtoon)
Wie weet welk nummer ik bedoel?
U helpt mij hier enorm mee!
Alvast bedankt,
Er zijn honderden video's met alleen een foto als achtergrond.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:03 schreef juuser het volgende:
He ik zoek een nummer op youtube die ik laatst hoorde en nu niet meer kan vinden..
Het is een techno/elektro nummer waarvan ik geen idee meer heb hoe die gaat, maar het gehele nummer zag je een foto van besneeuwde steiger bij een meer of zee oid...!
Iemand die dit nummer kan vinden?
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:52 schreef Flaccid het volgende:
Beetje pauper filmpje maar hoe heet het muziekje.
Ik gebruik pauper vaak in de zin van goedkoop slecht en afgezaagd.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat heb je met het woord 'pauper' trouwens? Voel je je zoveel beter?
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:01 schreef mini-lellan het volgende:
Ik zoek een redelijk oud nummer. Ik kan me alleen de clip nog vaag herrinerren dat je als het ware heel snel over het land heen reist. Het beeld gaat heel snel 1 rechte weg af en het gaan over het land, door de lucht, door heuveltjes heen, hij komt langs de zon (die in een woestijn blijkt te zijn) etc.
Ik heb alles gezegt wat ik nog van de clip weet en volgens me broertje is een deel van de titel 'sound of'.
Hopelijk is dit voldoende.
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:54 schreef Flaccid het volgende:
http://www.speedyshare.com/747797302.html Welke deuntje is dit?
Geen dankquote:
Het nummer heet Green Onionsquote:
Mensen zonder muziekkennisquote:
Hehe ok.quote:
Meer informatie over het soort nummer, of de tekenfilm, etc, flaccid penis?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:41 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Hehe ok.
Ik zoek nog zon best bekend mexicaans deuntje wat vaak gebruikt word in (teken)films. Niet het begin van Ring of Fire maar wel zoiets... Met trompettenj dus.
Mexican Hat Dance heet ie volgens mij, zoek maar op youtube, zijn veel versies van.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:41 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Hehe ok.
Ik zoek nog zon best bekend mexicaans deuntje wat vaak gebruikt word in (teken)films. Niet het begin van Ring of Fire maar wel zoiets... Met trompettenj dus.
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:35 schreef iGreek het volgende:
Hey,
Uit dit liedje (http://www.youtube.com/watch?v=SpIIx28h4CA&feature=channel_page) wil ik graag weten uit welke liedje dat deuntje origineel komt/
Als iemand kan helpen graag!
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:36 schreef Flaccid het volgende:
Bij spongebob die movie op het einde in die visshop met die trompettervissen.
Ik zou even een sampletje zoeken.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
David Glen Eisley - Sweet Victory?
Die zit iig in Spongebob.
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:23 schreef Flaccid het volgende:
En btw:
Ik vind het deuntje wel geinig maar de tekst kut en ik geloof niet dat dit het origineel is. Ofwel???? Zit toch vast wel een geinige engelse versie achter?
http://www.speedyshare.com/132396298.html Het spongebobgedoetje
2 = Barry Manilow - Mandy?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:07 schreef bas8090 het volgende:
Hallo,
Ik doe een nummer Waar in word gezegd ``do you remember`` en dat komt er een geinig melodietje vast ik brits of zo uit de 80`s. Het is niet het nummer keyleigh.
Ik zoek ook een nummer waar in best wel onverstaanbare taal word uit gestroken. het is iets van monday ow monday ow monday of iets van many en dat 3 keer kan iemand mij helpen??
Het eerste nummer Earth, Wind & Fire - September?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:07 schreef bas8090 het volgende:
Hallo,
Ik doe een nummer Waar in word gezegd ``do you remember`` en dat komt er een geinig melodietje vast ik brits of zo uit de 80`s. Het is niet het nummer keyleigh.
Ik zoek ook een nummer waar in best wel onverstaanbare taal word uit gestroken. het is iets van monday ow monday ow monday of iets van many en dat 3 keer kan iemand mij helpen??
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:59 schreef bas8090 het volgende:
Ja het is een typisch 80s nummer. Ja die 3 woorden worden in het refrein steeds gezegd.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:59 schreef bas8090 het volgende:
Ja het is een typisch 80s nummer. Ja die 3 woorden worden in het refrein steeds gezegd.
Deze?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:07 schreef bas8090 het volgende:
Ja die is wel typisch jaren 80, en typisch britsquote:
Ja, maar soms moet je het even navragen. Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand de lyrics totaal verkeerd heeft verstaan en er in werkelijkheid heel wat anders wordt gezongen, maar het klonk als iets wat die persoon dacht.quote:
Weet ik, dat maakt het juist zo lastigquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, maar soms moet je het even navragen. Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand de lyrics totaal verkeerd heeft verstaan en er in werkelijkheid heel wat anders wordt gezongen, maar het klonk als iets wat die persoon dacht.
Lovesongs uit de jaren tachtig... Dan ben je toch in mijn achtertuin beland... Ik ga eens even hard nadenkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hey mensen
Winamp begon net met Ozzy Osbourne's "I just want you", en de eerst 10 seconden deden me aan zo'n lovesong uit de jaren 80 denken. Als iemand dit nummer heeft, kan hij.zij me dan vertellen waar ik dit deuntje eerder heb gehoord? Het "origineel" wordt iig gezongen door een vrouw.
Alvast bedankt
Graagquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Lovesongs uit de jaren tachtig... Dan ben je toch in mijn achtertuin beland... Ik ga eens even hard nadenken
HELDquote:
Thank you, thank you very much!quote:
Niks mis met kennis, op welk vlak dan ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Thank you, thank you very much!
Toch ernstig hoe snel ik ben als het om goede "foute" muziek gaat...
quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:39 schreef OldJeller het volgende:
Netjes Ludootje.
Dan wil ik ook nog maar even een vraag dit topic ingooien voor het slapen gaan.
Ik zoek een nummer dat waarschijnlijk uit de eighties komt en door een vrouw wordt gezongen. Ik kan alleen het begin van een couplet (volgens mij het begin van hele nummer) herinneren en heb echt geen idee hoe de lyrics of muziek verder gaat. Ik denk dat dit ook in de categorie lovesongs hoort.. (dus Ludootje..). Zelf dacht ik aan Fleetwood Mac, alleen heb daartussen niets gevonden, maar klinkt soortgelijk als sommige nummers.
Het begint dus met dit:
When the night is...
Karige informatie, ik weet het.
Het is 'm niet, maar wel goed gevonden. Je kan ze niet altijd acen, hè.quote:
Wat voor ondersteuning? Piano, gitaren...?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Het is 'm niet, maar wel goed gevonden. Je kan ze niet altijd acen, hè.
Maar ik merk dat je on a roll bent!
Er zit in het nummer wat ik bedoel echt niet of nauwelijks een beat..
Rond 23:00 was het op de radioquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:56 schreef OldJeller het volgende:
Hoe laat hoorde je dat nummer? Net voor 23:36 ?
En je weet heel zeker dat exact dát werd gezongen?
je mag de OP nog eens lezen, daar is dit topic niet voor bedoelt:quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:23 schreef maikel_rox het volgende:
de hc remix van het nummer omen van the prodigy.
vermoedelijk van noise suppressor ( in zijn mix hoorde ik hem zaterdag)
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
Een quote van Partyflock:quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:23 schreef maikel_rox het volgende:
de hc remix van het nummer omen van the prodigy.
vermoedelijk van noise suppressor ( in zijn mix hoorde ik hem zaterdag)
Door S-te-Fan van D-Block & S-te-Fan, wat er op zou kunnen duiden dat de remix van hen is.quote:LAatste nummer wat we draaide was
Prodigy - Omen(hardcore bootleg)
ook te horen in dit filmpje
het laatste nummer
quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:16 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben op zoek naar dit nummer. Het komt uit een minimal/electro/house set, waarvan ik niet weet door wie hij gemaakt is of waar ik hem vandaan heb, dus daarom had ik geen idee waar te beginnen met zoeken
Alvast bedankt
Het staat onder in het filmpje...quote:
Daar heeft ie een handje van...quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:42 schreef ruud.nl het volgende:
En waarom post je 2x dezelfde vraag binnen een half uur?
Jankerdquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:12 schreef mcjoel het volgende:
nou als ik het op youtube in typ kijk ik hem niet dus graag even link ervan !!!
Goh, misschien laat je je hersens eens werken zodat die misschien helemaal niet op YouTube staatquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:14 schreef mcjoel het volgende:
De Deurzakkers - Van Strauss en Zo op youtube zie ik hem niet
Tekst klopt niet helemaal, maar het zou kunnenquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:39 schreef OldJeller het volgende:
Netjes Ludootje.
Dan wil ik ook nog maar even een vraag dit topic ingooien voor het slapen gaan.
Ik zoek een nummer dat waarschijnlijk uit de eighties komt en door een vrouw wordt gezongen. Ik kan alleen het begin van een couplet (volgens mij het begin van hele nummer) herinneren en heb echt geen idee hoe de lyrics of muziek verder gaat. Ik denk dat dit ook in de categorie lovesongs hoort.. (dus Ludootje..). Zelf dacht ik aan Fleetwood Mac, alleen heb daartussen niets gevonden, maar klinkt soortgelijk als sommige nummers.
Het begint dus met dit:
When the night is...
Karige informatie, ik weet het.
Ik weet het niet meer.. dat is echt de enige zin die ik nog van het nummer weet en qua muziek weet ik het ook niet, behalve dat het rustig is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat voor ondersteuning? Piano, gitaren...?
Hmm, nee.. al was het wel de moeite waard om naar te kijken.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Tekst klopt niet helemaal, maar het zou kunnen
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:26 schreef El_Liberaliste het volgende:
Eergisteren hoorde ik een super goed nummer op Slam FM of Fresh FM in de auto, een eurodance nummer met als tekst ongeveer 'tudup tup tudup tuptudup I don't need your love' en dat de hele tijd herhaald, het was een uber vrolijk liedje met een vrouwenstem en ik heb al ff gegoogled, waaruit blijkt het het niet het nummer "Angelina - I don't need your love" is.. Iemand enig idee?
quote:super goed nummer
Heldquote:
Open er dan zelf een topic over of gebruik de searchquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Ondanks dat het topic hier niet voor bedoeld is
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:37 schreef Legend het volgende:
ik zoek dit nummer:
met de tekst: I just wanna be a freak. Kan m nergens vinded als ik m google/youtube behalve t filmpje hierboven
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:37 schreef Legend het volgende:
ik zoek dit nummer:
met de tekst: I just wanna be a freak. Kan m nergens vinded als ik m google/youtube behalve t filmpje hierboven
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:00 schreef mrsjaak2 het volgende:
ik zoek het nummer die eredivisie live gebruikt in de promo voor nederland tegen schotland. Ajax, PSV en Feyenoord TV maken hier een soort van gezamelijk voorbeschouwing voor.
Het is overwegend met doedelzak, maar dan wel een beetje modern met een soort van bass op de achtergrond. iemand die dit weet?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Open er dan zelf een topic over of gebruik de search
Markus Schulzquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:53 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek een nummer van iets in de trand van "Markov Schoelds" ofzo, klinkt een beetje dance/trance/house achtig zonder tekst oid. Hoorde hem gisteravond op 538 maar kan geen tracklist vinden en weet verder er niks van. Is redelijk recent dacht ik..
Alvast bedankt
Daar is dit topic niet voor bedoeld, zie de OP.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:38 schreef Serinde het volgende:
Ik zoek het nummer Ave Maria in de uitvoering van Freddy Fender.
"Er is niemand die dat nummer zo goed kon zingen als hij", aldus oma.
Ik kan nergens iets vinden helaas. Heeft iemand misschien tips/trusc voor me, of nog beter: het nummer (eventueel op cd)?
Ik begin me ernstig af te vragen of oma niet een andere Freddy bedoelt of dat ik opeens niet meer kan googlen![]()
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?) 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen. Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Freddy Quinn misschien?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:38 schreef Serinde het volgende:
Ik begin me ernstig af te vragen of oma niet een andere Freddy bedoelt of dat ik opeens niet meer kan googlen![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:14 schreef RJunkie het volgende:
help ik zoek:
dat nummer waarvan de clip zich in de jungle afspeelt. het is een blanke rapper met een soort possie erbij. in de clip staat heel veel mooie vrouwen in bikini vooral in het water en op bepaalde momenten in het nummer klappen ze op de maat van de muziek in hun handen. volgens mij zegt de rapper op dat moment boom boom boom ofzo...
Goede kwaliteitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:57 schreef 100xniks het volgende:
hey,
ik ben opzoek naar een paar electro,house,club,r&b nummers.
ik heb het wel met me telefoon opgenomen en op youtube gezet
Geen dankquote:
Dat is deze:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:57 schreef 100xniks het volgende:
bij de onderste alleen het begin stuk dus niet sidney samson![]()
Deze bijvoorbeeld!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:21 schreef PopieJopie87 het volgende:
Goedemorgen Peeps,,
Ik hoorde gister de begintune van Fugees - Ready Or Not (eerste 10 sec.), maar dacht dat het een ander nummer was..
Kan het kloppen dat die tune, ook voor een ander nr is gebruikt? (ik bedoel niet het orrigineel van Enya).
Ik hoop dat iemand me kan helpen !!
Thanks
Bombfunk MCs - Freestylerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:59 schreef raaavi het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_doet_freestyle.html
Het orgineel van het eerste liedje! tot ong 25 dacht ik.
heb hem ooit gehoord.
maar ben hem kwijt
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:06 schreef raaavi het volgende:
[..]
Huuuh. ik dacht serieus dat er nog een andere versie van was.
Gokje!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:44 schreef OuiOui het volgende:
Deze request is weer een leuke voor de echte zoekerts. Het gaat om het volgende:
Gisteren (vrijdag 27 maart) reed ik in Engeland (Oxford) in een huurauto waar een aantal radiostations op stonden geinstalleerd. het tijdsbestek waarin ik een bepaald nummer zoek is tussen 0830 en 0930 Engelse tijd.
Het nummer zelf was te herkennen een vrouwenstem die telkens dingen zong 'This is enough' of 'This is love', ik weet dus niet zeker of het telkens love of enough was. Het was niet echt een rustig nummer of ballad, maar meer een nummer waarin wat emotie geuit wordt. Teksten die in de lyrics voorkwamen waren '...body not even knows...' en '...this is love/enough tell me it is...'
Verder hoorde ik weinig van het nummer door het slechte ontvangst, maar het nummer werd op een zender gedraaid waar in hetzelfde tijdsbestek (tussen 0830 en 0930 Engelse tijd) ook Halo van Beyonce, Beggin' van Madcon en Disturbia van Rihanna werden gedraaid. Ik weet alleen niet meer in welke volgorde dit ongeveer was.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen op de een of andere manier. Het is overigens NIET The Saturdays - If This is Love, alhoewel komt de emotie die geuit werd in het nummer dat ik zoek wel redelijk overeen, vooral tijdens het refrein.
Edit: Ik weet ook niet welke stations er allemaal geinstalleerd waren.
borats neefje is een cover van dit nummerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:06 schreef raaavi het volgende:
[..]
Huuuh. ik dacht serieus dat er nog een andere versie van was.
gokjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:09 schreef Taas2006 het volgende:
Hallo,
Vroeger luisterde ik altijd naar muziek wat ik nu niet meer kan terug vinden,
Het was (volgens mij) een goude cd met een beetje zweverige muziek.
De muziek had niet veel tekst. Maar er werd doorheen gepraat met tekst van een lancering (aftellen etc).
Beetje rare omschrijving maar hoop dat jullie suggesties hebben.
Gr, Dirk
D*Note - Shed My Skin?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:46 schreef dfy het volgende:
Gisteren met een kameraad ons scheel lopen zoeken naar een nummer maar we konden het gewoon niet vinden, 4 uur later hebben we het maar (tijdelijk) opgegeven (het word op een gegeven moment een obsessie en een principe zaak).
We zoeken een nummer waarvan we het volgende weten:
- dance nummer, relaxed, vrolijk, zonnig
- speelt zich af op strand
- bijna zeker op Ibiza
- vrouwelijke stem
- waarschijnlijk komt het woord "sun" voor in de tekst/refrein/titel
- meest opmerkelijke item in clip is een oudere man die loopt te spacen op de muziek die hij hoort, hij danst hier op een hele relaxte manier op
Wie kan ons helpen?
Jaaaaaa Ziek!quote:
Voortaan sneller hier posten, scheelt je weer vier uurquote:Op zondag 29 maart 2009 12:08 schreef dfy het volgende:
[..]
Jaaaaaa Ziek!
Binnen 10 minuten... hadden we dat gisteren maar gedaan haha
Dat is 'm, dankjewel!! Ik ben helaas niet zo in de kerstnummers thuis
quote:Op zondag 29 maart 2009 12:05 schreef Houzer het volgende:
Hoi,
Wie weet hoe die track heet in de reclame op radio 538 van tiesto's clublife.
Het gaat om remix van een oud bekend trance nummer, er zit echt een lekkere melodie in.
Alvast bedankt
quote:Op zondag 29 maart 2009 13:01 schreef Boink het volgende:
Net op SLAM!FM, een trance achtig nummer.. Vrouwelijke vocal. zingt iets van realizeeeeee o.i.d.
Was rond 12.30 @ SLAM
quote:[12:38] Spiller - Groovejet
[12:35] Kevin Rudolf - Let It Rock
[12:32] Tiesto - Elements Of Life
[12:24] Lisa Miskovsky - Still Alive
[12:21] Laurent Wolf - No Stress
[12:17] Mark Morrison - Return Of The Mack
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:44 schreef OuiOui het volgende:
Deze request is weer een leuke voor de echte zoekerts. Het gaat om het volgende:
Gisteren (vrijdag 27 maart) reed ik in Engeland (Oxford) in een huurauto waar een aantal radiostations op stonden geinstalleerd. het tijdsbestek waarin ik een bepaald nummer zoek is tussen 0830 en 0930 Engelse tijd.
Het nummer zelf was te herkennen een vrouwenstem die telkens dingen zong 'This is enough' of 'This is love', ik weet dus niet zeker of het telkens love of enough was. Het was niet echt een rustig nummer of ballad, maar meer een nummer waarin wat emotie geuit wordt. Teksten die in de lyrics voorkwamen waren '...body not even knows...' en '...this is love/enough tell me it is...'
Verder hoorde ik weinig van het nummer door het slechte ontvangst, maar het nummer werd op een zender gedraaid waar in hetzelfde tijdsbestek (tussen 0830 en 0930 Engelse tijd) ook Halo van Beyonce, Beggin' van Madcon en Disturbia van Rihanna werden gedraaid. Ik weet alleen niet meer in welke volgorde dit ongeveer was.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen op de een of andere manier. Het is overigens NIET The Saturdays - If This is Love, alhoewel komt de emotie die geuit werd in het nummer dat ik zoek wel redelijk overeen, vooral tijdens het refrein.
Edit: Ik weet ook niet welke stations er allemaal geinstalleerd waren.
Hierquote:
Koning. That's him! F-ing bedankt.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:32 schreef Hideandseek het volgende:
Al jaren op zoek naar een nummer. Mijn zusje en ik zijn de wanhoop nabij
In deze aflevering komt het liedje voor. Je hoort rappers en een vrouw die nogal hoog zingt. Wat ik me van de videoclip kan herinneren is dat het leek dat de vrouw op de maan stond, het had allemaal wel iets nasa achtig. De rappers hebben vanaf de wereld contact met deze vrouw op de maan. Via een satellietverbinding denk ik :
In ieder geval, hier het linkje:
http://www.rtl.nl/compone(...)Huis_Tuin_s14_a2.xml
Het nummer begint rond de 18.25. Dit duurt vervolgens wel een paar minuten...
Daar lijkt 'ie inderdaad op, maar dat is 'm niet. Het is écht 1-op-1 dat sample van Julien Clerc. Grom!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:13 schreef donroyco het volgende:
Ik snap wat je bedoelt Domien, hij lijkt een beetje op:
Klinkt als:quote:Op zondag 29 maart 2009 16:26 schreef Prosac het volgende:
Iemand die deze plaat kent?
http://www4.zippyshare.com/v/64935848/file.html
Zo iets is het wel ja, alleen hoor je in dit nummer wel meer zang dan in dat nummer dat ik zoek, en het zoekende nummer is qua muziek nog iets zweveriger.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef TNA het volgende:
Remember me-hééé, met even later iets als reng (deng*20).
Klassieker van jaren terug, van wie is het?
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef TNA het volgende:
Remember me-hééé, met even later iets als reng (deng*20).
Klassieker van jaren terug, van wie is het?
quote:
Beiden credits, baas +1. Dank!quote:
quote:
Geen dankquote:
Gokjequote:Op maandag 30 maart 2009 18:33 schreef KdR het volgende:
Ik zoek een bekend popnummer van de afgelopen +- 10 jaar met een viool/strijkersintro. Het is niet Milennium van Robbie Williams, maar wel zoiets. En ergens staat me bij dat het van Lionel Richie was (of een soortgelijke artiest), maar kon het zo snel niet vinden. Wie o wie?
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:02 schreef Esto het volgende:
Ik zoek een nummer, volgens mij van vorig jaar.
Met een beetje dance/ house/ electro muziek en af en toe is er een vrouwenstem die dan: 'Fuck me!' Er door heen roept.
Iemand die mij kan helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |