Deze bijvoorbeeld!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:21 schreef PopieJopie87 het volgende:
Goedemorgen Peeps,,
Ik hoorde gister de begintune van Fugees - Ready Or Not (eerste 10 sec.), maar dacht dat het een ander nummer was..
Kan het kloppen dat die tune, ook voor een ander nr is gebruikt? (ik bedoel niet het orrigineel van Enya).
Ik hoop dat iemand me kan helpen !!
Thanks
Bombfunk MCs - Freestylerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:59 schreef raaavi het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_doet_freestyle.html
Het orgineel van het eerste liedje! tot ong 25 dacht ik.
heb hem ooit gehoord.
maar ben hem kwijt
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:06 schreef raaavi het volgende:
[..]
Huuuh. ik dacht serieus dat er nog een andere versie van was.
Gokje!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:44 schreef OuiOui het volgende:
Deze request is weer een leuke voor de echte zoekerts. Het gaat om het volgende:
Gisteren (vrijdag 27 maart) reed ik in Engeland (Oxford) in een huurauto waar een aantal radiostations op stonden geinstalleerd. het tijdsbestek waarin ik een bepaald nummer zoek is tussen 0830 en 0930 Engelse tijd.
Het nummer zelf was te herkennen een vrouwenstem die telkens dingen zong 'This is enough' of 'This is love', ik weet dus niet zeker of het telkens love of enough was. Het was niet echt een rustig nummer of ballad, maar meer een nummer waarin wat emotie geuit wordt. Teksten die in de lyrics voorkwamen waren '...body not even knows...' en '...this is love/enough tell me it is...'
Verder hoorde ik weinig van het nummer door het slechte ontvangst, maar het nummer werd op een zender gedraaid waar in hetzelfde tijdsbestek (tussen 0830 en 0930 Engelse tijd) ook Halo van Beyonce, Beggin' van Madcon en Disturbia van Rihanna werden gedraaid. Ik weet alleen niet meer in welke volgorde dit ongeveer was.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen op de een of andere manier. Het is overigens NIET The Saturdays - If This is Love, alhoewel komt de emotie die geuit werd in het nummer dat ik zoek wel redelijk overeen, vooral tijdens het refrein.
Edit: Ik weet ook niet welke stations er allemaal geinstalleerd waren.
borats neefje is een cover van dit nummerquote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:06 schreef raaavi het volgende:
[..]
Huuuh. ik dacht serieus dat er nog een andere versie van was.
gokjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 18:09 schreef Taas2006 het volgende:
Hallo,
Vroeger luisterde ik altijd naar muziek wat ik nu niet meer kan terug vinden,
Het was (volgens mij) een goude cd met een beetje zweverige muziek.
De muziek had niet veel tekst. Maar er werd doorheen gepraat met tekst van een lancering (aftellen etc).
Beetje rare omschrijving maar hoop dat jullie suggesties hebben.
Gr, Dirk
D*Note - Shed My Skin?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:46 schreef dfy het volgende:
Gisteren met een kameraad ons scheel lopen zoeken naar een nummer maar we konden het gewoon niet vinden, 4 uur later hebben we het maar (tijdelijk) opgegeven (het word op een gegeven moment een obsessie en een principe zaak).
We zoeken een nummer waarvan we het volgende weten:
- dance nummer, relaxed, vrolijk, zonnig
- speelt zich af op strand
- bijna zeker op Ibiza
- vrouwelijke stem
- waarschijnlijk komt het woord "sun" voor in de tekst/refrein/titel
- meest opmerkelijke item in clip is een oudere man die loopt te spacen op de muziek die hij hoort, hij danst hier op een hele relaxte manier op
Wie kan ons helpen?
Jaaaaaa Ziek!quote:
Voortaan sneller hier posten, scheelt je weer vier uurquote:Op zondag 29 maart 2009 12:08 schreef dfy het volgende:
[..]
Jaaaaaa Ziek!
Binnen 10 minuten... hadden we dat gisteren maar gedaan haha
Dat is 'm, dankjewel!! Ik ben helaas niet zo in de kerstnummers thuis
quote:Op zondag 29 maart 2009 12:05 schreef Houzer het volgende:
Hoi,
Wie weet hoe die track heet in de reclame op radio 538 van tiesto's clublife.
Het gaat om remix van een oud bekend trance nummer, er zit echt een lekkere melodie in.
Alvast bedankt
quote:Op zondag 29 maart 2009 13:01 schreef Boink het volgende:
Net op SLAM!FM, een trance achtig nummer.. Vrouwelijke vocal. zingt iets van realizeeeeee o.i.d.
Was rond 12.30 @ SLAM
quote:[12:38] Spiller - Groovejet
[12:35] Kevin Rudolf - Let It Rock
[12:32] Tiesto - Elements Of Life
[12:24] Lisa Miskovsky - Still Alive
[12:21] Laurent Wolf - No Stress
[12:17] Mark Morrison - Return Of The Mack
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:44 schreef OuiOui het volgende:
Deze request is weer een leuke voor de echte zoekerts. Het gaat om het volgende:
Gisteren (vrijdag 27 maart) reed ik in Engeland (Oxford) in een huurauto waar een aantal radiostations op stonden geinstalleerd. het tijdsbestek waarin ik een bepaald nummer zoek is tussen 0830 en 0930 Engelse tijd.
Het nummer zelf was te herkennen een vrouwenstem die telkens dingen zong 'This is enough' of 'This is love', ik weet dus niet zeker of het telkens love of enough was. Het was niet echt een rustig nummer of ballad, maar meer een nummer waarin wat emotie geuit wordt. Teksten die in de lyrics voorkwamen waren '...body not even knows...' en '...this is love/enough tell me it is...'
Verder hoorde ik weinig van het nummer door het slechte ontvangst, maar het nummer werd op een zender gedraaid waar in hetzelfde tijdsbestek (tussen 0830 en 0930 Engelse tijd) ook Halo van Beyonce, Beggin' van Madcon en Disturbia van Rihanna werden gedraaid. Ik weet alleen niet meer in welke volgorde dit ongeveer was.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen op de een of andere manier. Het is overigens NIET The Saturdays - If This is Love, alhoewel komt de emotie die geuit werd in het nummer dat ik zoek wel redelijk overeen, vooral tijdens het refrein.
Edit: Ik weet ook niet welke stations er allemaal geinstalleerd waren.
Hierquote:
Koning. That's him! F-ing bedankt.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:32 schreef Hideandseek het volgende:
Al jaren op zoek naar een nummer. Mijn zusje en ik zijn de wanhoop nabij
In deze aflevering komt het liedje voor. Je hoort rappers en een vrouw die nogal hoog zingt. Wat ik me van de videoclip kan herinneren is dat het leek dat de vrouw op de maan stond, het had allemaal wel iets nasa achtig. De rappers hebben vanaf de wereld contact met deze vrouw op de maan. Via een satellietverbinding denk ik :
In ieder geval, hier het linkje:
http://www.rtl.nl/compone(...)Huis_Tuin_s14_a2.xml
Het nummer begint rond de 18.25. Dit duurt vervolgens wel een paar minuten...
Daar lijkt 'ie inderdaad op, maar dat is 'm niet. Het is écht 1-op-1 dat sample van Julien Clerc. Grom!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:13 schreef donroyco het volgende:
Ik snap wat je bedoelt Domien, hij lijkt een beetje op:
Klinkt als:quote:Op zondag 29 maart 2009 16:26 schreef Prosac het volgende:
Iemand die deze plaat kent?
http://www4.zippyshare.com/v/64935848/file.html
Zo iets is het wel ja, alleen hoor je in dit nummer wel meer zang dan in dat nummer dat ik zoek, en het zoekende nummer is qua muziek nog iets zweveriger.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef TNA het volgende:
Remember me-hééé, met even later iets als reng (deng*20).
Klassieker van jaren terug, van wie is het?
quote:Op maandag 30 maart 2009 11:51 schreef TNA het volgende:
Remember me-hééé, met even later iets als reng (deng*20).
Klassieker van jaren terug, van wie is het?
quote:
Beiden credits, baas +1. Dank!quote:
quote:
Geen dankquote:
Gokjequote:Op maandag 30 maart 2009 18:33 schreef KdR het volgende:
Ik zoek een bekend popnummer van de afgelopen +- 10 jaar met een viool/strijkersintro. Het is niet Milennium van Robbie Williams, maar wel zoiets. En ergens staat me bij dat het van Lionel Richie was (of een soortgelijke artiest), maar kon het zo snel niet vinden. Wie o wie?
quote:Op maandag 30 maart 2009 20:02 schreef Esto het volgende:
Ik zoek een nummer, volgens mij van vorig jaar.
Met een beetje dance/ house/ electro muziek en af en toe is er een vrouwenstem die dan: 'Fuck me!' Er door heen roept.
Iemand die mij kan helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |