Super relaxed.. binnen een paar minuten. Je bent mijn heldquote:
Geen dankquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:22 schreef danoontje120 het volgende:
[..]
Super relaxed.. binnen een paar minuten. Je bent mijn held
quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:01 schreef trifko het volgende:
ik zoek een nummer dance/house achtig. in de clip zie je een chick zingen met een zonnebril ligt op een chezlong. Liedje gaat zoiet: Everythings gonna be alright, alright, alright.
Hmm, dat is het bekende nummer. Ik zie dat Bokkenrijders als bekend nummer geef.quote:
thanks dat is em..quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:39 schreef stefan1187 het volgende:
Wie weet hoe dit liedje heet?
Sorry voor de bijgeluidenmaar ik heb het geript uit een filmpje van "Joling en Gordon over de vloer".
http://rapidshare.com/files/211092386/muziekje.wav.html
BVD
Ik zoek een liedje uit dezelfde reclame maar dan juist het nummer in het begin.quote:Op woensdag 18 maart 2009 07:27 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik zoek het liedje uit de huidige reclame van Help! Mijn man is klusser (ik geloof dat de aflevering vanavond is). Het gaat om een pianodeuntje wat ik (volgens mij) eerder in een film heb gehoord. Wie weet het?
Hier te beluisteren:
http://www.rtl.nl/compone(...)_03_09.avi_plain.xml
vanaf 12 tot ong 15 seconden is dit deuntje te horen.
King Crimson #2quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:34 schreef Orbeatle het volgende:
Ik zoek een album van King Crimson. Ik ben benieuwd geworden naar de muziek, maar ze hebben best veel materiaal uitgebracht... Wie kan me vertellen met welke ik het beste zou kunnen beginnen?
Ik ken dat stukje als "Quatre Mains" maar YT geeft nix herkenbaars.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:09 schreef RacerDKB het volgende:
.... 3 is zo'n bekend pianostukje, maar ik weet niet hoe het heet
Is dat dat stuk uit Norma van Bellini misschienquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:54 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik ken dat stukje als "Quatre Mains" maar YT geeft nix herkenbaars.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:35 schreef Modus het volgende:
Begin jaren 80, zo '83/'84 denk ik, een popliedje met iets van 'hush baby.... buy you a mockingbird'. Ongetwijfeld een cover, maar wie waren dat... Klein hitje geweest geloof ik, een beetje een Verukkelijke Vijftien-plaatje ook. Beetje alto/newwave zeg maar..
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:24 schreef JeanVe het volgende:
Deze bedoel je, denk ik. Hij komt uit '87!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:30 schreef Bilderberg het volgende:
Ik ben op zoek naar een jaren '90 (ergens in 95,96) House nummer. Ik heb geprobeerd het nummer na te spelen op mijn keyboard. De link van de WAV-file is: http://www.2shared.com/file/5129903/239cb5fa/deuntje.html Als iemand weet van wie het is hoor ik het graag!
Alvast bedankt voor de moeite
Die zocht ik ja, ik kon niet meer op de uitvoerende artiest komen. Thanks.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:24 schreef JeanVe het volgende:
Deze bedoel je, denk ik. Hij komt uit '87!
Even geluisterd, ken het niet, maar ik zoek wel met je mee! Klinkt mooi!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:40 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zoek een liedje uit dezelfde reclame maar dan juist het nummer in het begin.
Kan iemand me hier mee helpen???
Thanks.
Die site neemt zoveel zooi met zich mee, daar ga ik niets van downloaden...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:48 schreef BrandX het volgende:
edit: ik ben erachter hoor...hèhè: Groove Armada - Edge Hillquote:Op donderdag 19 maart 2009 08:29 schreef Robje82 het volgende:
Aaahrgggg..ik zoek 'm al te lang geloof ik! Nog één laatste poging dan:
http://www.rtl.nl/compone(...)ieuws_22-02-2009.xml
(doorspoelen naar 12 min, daar hoor je op de achtergrond een lounge-achtig nummer met veel strijkers)
Wie-o-wie kan me helpen aan artiest-titel??
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:13 schreef burger het volgende:
Wie weet hoe het eerste nummer in dit filmpje heet ?
deze link doet het nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:15 schreef Flaccid het volgende:
In de promo van llink met leden krijgen
http://cgi.omroep.nl/lega(...)4592/bb.20090320.asf
Hier te zien rond het 2:56. Hoe heet dat rockachtige liedje?
Jup bedankt! Nu die 2e nog.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:51 schreef Duvel86 het volgende:
@flaccid, eerste is Daft Punk - Robot Rock
wtf, mn layout is kut, hoe kan ik quoten? ik zie alleen maar zo'n oog.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:16 schreef MOD het volgende:
Iemand een van welk nummer dit is?
Ik hoorde het op de radio, en ik heb er een sample van gemaakt.
Het is een intro van een nummer, oud. Ik dacht zelf allan parson project, maar kan het niet vinden.
Hier de youtube.
Groeten!
Ik dacht eddie vedder - long nightsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:16 schreef MOD het volgende:
Iemand een van welk nummer dit is?
Ik hoorde het op de radio, en ik heb er een sample van gemaakt.
Het is een intro van een nummer, oud. Ik dacht zelf allan parson project, maar kan het niet vinden.
Hier de youtube.
Groeten!
Helemaal goed! Die zocht ik!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
lijkt mij idd alan parsons, nummer heet sirius
Het is Steve Appleton, nummer is nog nergens te downloaden, maar hier wel wat andere muziek van em,quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:19 schreef Houniet het volgende:
I need one!
En zal vast niet de eerste zijn. Het nummer wat in de nieuwe Smart reclame zit. Die gast die gitaar speelt en zingt in de Smart, met zijn chick ernaast.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:18 schreef harryklaashenk het volgende:
wie weet de titel van het liedje
http://www.spelle.nl/Race/2878/Vrachtwagen_Parkeren_1.html
quote:Op zondag 22 maart 2009 14:13 schreef voetballeh het volgende:
Hoi ik zocht de titel dit liedje:
Werd gebruikt als intro in: "er was eens... de mens"
iemand een idee? Is geloof ik Bach of Mozart.
ik ben ook op zoek naar dit liedje, ik heb nog geen reactie op dit topic gezien. Kan iemand me hierbij helpen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:50 schreef JDG het volgende:
Ik zoek het liedje dat achter deze Blue Band reclame zit, weet iemand wat de titel hiervan is?
http://www.blueband.nl/Ho(...)id/1271/Default.aspx
3 J's - Wiegelied?quote:Op zondag 22 maart 2009 14:37 schreef roburt het volgende:
ik zoek een nummer dat ongeveer zo ga:
"jij bent mijn kleine/grote vent/man"
"je maakt mij* roburt blij"
"maak je geen zorgen (kleine vent)"
het is een vrolijk nummer dat volgens mij gaat over de zoon van de zanger.
ik heb al zoveel mogelijk woorden combinaties op google en youtube gezocht maar ik kom er niet uit, heeft iemand een idee?
quote:Op zondag 22 maart 2009 22:40 schreef alors het volgende:
Ik zoek een muziekstuk, heel bekend, die (o.a.) gebruikt is in een film over pioniers die naar Amerika vertrokken. Titel daarvan ben ik ook kwijt, dus zoeken gaat moeilijk.
Het is grotendeels instrumentaal, maar er word ook in ge-hmmmd. En nog wat vage zang. En op de climax komt er zo'n trompet (of andere hoge blazer) in.
Dat is em idd! Was em kwijt.quote:
Het liedje op 27.20 uit die link is:quote:Op maandag 23 maart 2009 11:34 schreef Stefkuh het volgende:
ik zoek het nummer wat vanaf 27:20 te horen is in onderstaande link (of doorklikkekn nar aflevering 29)
http://www.rtl.nl/compone(...)uis_Tuin_s16_a30.xml
Begint met fluiten en vervolgens vang ik op: "...morning...." .. "...mirror..." en "morning mirror "started questioning myself, what have i done". Maar krijg niks gegoogled. Dacht heel even dat het Boris was, maar ist niet volgens mij. Anyone?
kan geen directe link vinden, daarom ook doorklikken naarquote:Op maandag 23 maart 2009 11:56 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het liedje op 27.20 uit die link is:
Maar dat is niet degene die je zoekt, want dit is aflevering 30.
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:39 schreef HaagseInzaghi het volgende:
Hallo,
Ik ben opzoek naar een titel + artiest van een nummer dat rond augustus/september 2006 heel hoog in de dance lijsten stond.
Omschrijving: Het is een nummer met een heel erge carribean sound. Het begint met een beat en dan hoor je langzaam het vrolijke deuntje opkomen dat het hele nummer niet of nauwelijks verandert. Er zitten geen vocals in.
Om het hopelijk te verduidelijken...
Ta ta ta(klemtoon) ta..Ta Ta(Lang) Ta Ta (klemtoon) Ta Ta Ta Ta(klemtoon)
Wie weet welk nummer ik bedoel?
U helpt mij hier enorm mee!
Alvast bedankt,
Er zijn honderden video's met alleen een foto als achtergrond.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:03 schreef juuser het volgende:
He ik zoek een nummer op youtube die ik laatst hoorde en nu niet meer kan vinden..
Het is een techno/elektro nummer waarvan ik geen idee meer heb hoe die gaat, maar het gehele nummer zag je een foto van besneeuwde steiger bij een meer of zee oid...!
Iemand die dit nummer kan vinden?
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:52 schreef Flaccid het volgende:
Beetje pauper filmpje maar hoe heet het muziekje.
Ik gebruik pauper vaak in de zin van goedkoop slecht en afgezaagd.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat heb je met het woord 'pauper' trouwens? Voel je je zoveel beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |