Hmm... Als ik dat zo hoor dan zou je schuin boven mij moeten wonenquote:Op maandag 16 maart 2009 18:32 schreef Fha het volgende:
Nee de senioren woningen zijn schuin tegenover hier haha
Marc![]()
Kapiteinquote:
Vanmiddag nogquote:Op maandag 16 maart 2009 18:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoe gaat het hier?
Pien, jij update je blog niet erg vaak he
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vanmiddag nog![]()
Update redelijk regelmatig, maar moet wel écht iets hebben om over te schrijven... Was eigenlijk net van plan om wat nieuws er op te gooien, iets dat ik zelf geschreven heb
Heerlijk accent heb jequote:Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef Ladylike het volgende:
[spam]
Mijn kleine aan de stroop
[/spam]
Dat zal een plakzooi gevenquote:Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef Ladylike het volgende:
[spam]
[/spam]
Er staat een nieuw verhaaltje opquote:Op maandag 16 maart 2009 18:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]vanmiddag nog?? Wat is er dan veranderd?
Nieuwe bagger lay out, geen enkel probleem meequote:Op maandag 16 maart 2009 18:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat voor lay out gebruiken jullie eigenlijk? Sinds die nieuwe baggerlayout draait fok bij mij tyfuslangzaam.. of moet ik zeggen tyfuslangzamer
Pezuquote:
ik vind de bagger layout superquote:Op maandag 16 maart 2009 18:48 schreef Fha het volgende:
Ik heb ook geen problemen met de bagger layout neenooit gehad ook.
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef Ladylike het volgende:
[spam]
[/spam]
Wat een smeerkeesquote:Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef Ladylike het volgende:
[spam]
[/spam]
Heerlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef Ladylike het volgende:
[spam]
[/spam]
Kinderenquote:Op maandag 16 maart 2009 19:08 schreef Ladylike het volgende:
Zo, eten is op
Bedankt voor de leuke reacties
quote:
De vuilakkerij zit er al vroeg inquote:Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef Ladylike het volgende:
[spam]
[/spam]
En je had patatjes met ketchupquote:Op maandag 16 maart 2009 19:19 schreef Fha het volgende:
Mijn persoonlijke voedsel service komt zo eten brengen
ja hequote:Op maandag 16 maart 2009 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vuilakkerij zit er al vroeg in![]()
En wat praat die moeder van dat joch raar
Mja. Mestreechtersquote:Op maandag 16 maart 2009 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vuilakkerij zit er al vroeg in![]()
En wat praat die moeder van dat joch raar
quote:
Dat welquote:
Die drie aardappels zijn al opquote:
Lekkerquote:Op maandag 16 maart 2009 19:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Die drie aardappels zijn al opnu is er pasta in aantocht
doordat ik in hasselt heb gewoond en vrienden heb uit verschillende delen van limburg, versta ik nu best wel veel dialectenquote:Op maandag 16 maart 2009 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar hun taal is altijd weer effe wennen.
Al zal dat andersom ook wel zijn.
Sinds een van mijn vrienden met een dame uit Bunde gaat vind ik Mestreechs ook niet meer zo apartquote:Op maandag 16 maart 2009 19:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doordat ik in hasselt heb gewoond en vrienden heb uit verschillende delen van limburg, versta ik nu best wel veel dialecten
bungjs is toch wel anders... mn pa woont erquote:Op maandag 16 maart 2009 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Sinds een van mijn vrienden met een dame uit Bunde gaat vind ik Mestreechs ook niet meer zo apart.
Jawel, maar het zit dichter bij Mestreechs dan bij Venloosquote:Op maandag 16 maart 2009 19:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bungjs is toch wel anders... mn pa woont er
Ik stuur hem wel door naar jouquote:
Stop die pasta nou in de vriezer... anders moet je binnenkort weer droge petatte eten met ketchup, en dat wil ik niet op mn geweten hebbenquote:
Maar dan heb ik vandaag honger..quote:Op maandag 16 maart 2009 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Stop die pasta nou in de vriezer... anders moet je binnenkort weer droge petatte eten met ketchup, en dat wil ik niet op mn geweten hebben.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:45 schreef Ladylike het volgende:
Doei fha![]()
![]()
Ik ga zo naar huis, kleine in bed stoppen afschminken
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:45 schreef Ladylike het volgende:
Doei fha![]()
![]()
Ik ga zo naar huis, kleine in bad stoppen
Alsin: een jongetje van 5 die orthopeed is?quote:
Nee, iemand die klein genoeg is om kabouters te kunnen helpenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alsin: een jongetje van 5 die orthopeed is?
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, iemand die klein genoeg is om kabouters te kunnen helpen.
Toen ik net de gordijnen dicht deed, sprong er een kabouter van de vensterbank af, en die heeft nu beide poten gebroken.
Voor gebroken poten moet je bij een traumatoloog zijn, en dat is i.h.a. een chirurg. Die gaat dan in de weer met wat superlijm en gips, waarna alles weer in orde komt. Kun je ook prima zelf doenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, iemand die klein genoeg is om kabouters te kunnen helpen.
Toen ik net de gordijnen dicht deed, sprong er een kabouter van de vensterbank af, en die heeft nu beide poten gebroken.
Ja, binnenkort maar even de hout- of andere lijm opzoekenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor gebroken poten moet je bij een traumatoloog zijn, en dat is i.h.a. een chirurg. Die gaat dan in de weer met wat superlijm en gips, waarna alles weer in orde komt. Kun je ook prima zelf doen![]()
.
traumatoloog toe maarquote:Op maandag 16 maart 2009 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor gebroken poten moet je bij een traumatoloog zijn, en dat is i.h.a. een chirurg. Die gaat dan in de weer met wat superlijm en gips, waarna alles weer in orde komt. Kun je ook prima zelf doen![]()
.
Is dat onze routekaart?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:14 schreef Pien85 het volgende:
Net even een fotootje gemaakt. Ik zag ruim een maand geleden, toen ik van Martin af kwam een poster hangen waarmee de gemeente Amstelveen probeert een nieuwe te bouwen wijk te promoten. Vanavond eindelijk de foto gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:14 schreef Pien85 het volgende:
Net even een fotootje gemaakt. Ik zag ruim een maand geleden, toen ik van Martin af kwam een poster hangen waarmee de gemeente Amstelveen probeert een nieuwe te bouwen wijk te promoten. Vanavond eindelijk de foto gemaakt:
[ afbeelding ]
Mocht je willenquote:
rusten staat erquote:Op maandag 16 maart 2009 21:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mocht je willenOverigens staat het laatste woord er niet op: Sterven.
Ik wilde even je droom waar maken!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mocht je willenOverigens staat het laatste woord er niet op: Sterven.
Nope, de laatste paste er niet opquote:
Welke van de velen?quote:
Als ik die hier ga vermelden dan krijg je rode oortjes, dus ik bespreek hem wel even privé met je!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope, de laatste paste er niet op
[..]
Welke van de velen?
Doen wequote:Op maandag 16 maart 2009 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik die hier ga vermelden dan krijg je rode oortjes, dus ik bespreek hem wel even privé met je!
Dat is geen kwestie van mogen Fles, dat is een positie die ik gewoon opeisquote:
quote:
quote:
Aaah, nu snap ik waarom Mart, Fles en PeZu voor die deur zitten te vechten wie er naar binnen magquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah, nu snap ik waarom Mart, Fles en PeZu voor die deur zitten te vechten wie er naar binnen mag...
Ik ben te lui om de URL vanb dat ene plaatje op te zoeken, maar je weet toch wel wat ik bedoelquote:
ik had hem eigenlijk al verwacht jaquote:Op maandag 16 maart 2009 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben te lui om de URL vanb dat ene plaatje op te zoeken, maar je weet toch wel wat ik bedoel.
Maar ik breng wel af en toe even koffie die kant opquote:Op maandag 16 maart 2009 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah, nu snap ik waarom Mart, Fles en PeZu voor die deur zitten te vechten wie er naar binnen mag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef PeZu het volgende:
* PeZu schraapt zijn keelKomt omdat Fles en Mart op je lagen en je over de gallerij wilde gooien toen ik koffie kwam brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
knappe vent die dat luktquote:Op maandag 16 maart 2009 22:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Komt omdat Fles en Mart op je lagen en je over de gallerij wilde gooien toen ik koffie kwam brengen
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
mijn bijnaam is tank, you do the mathquote:
Je zuipt veelquote:
quote:
Maar die is nu ef de kleine aan het afschminkenquote:
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat is Alex en die speelt voor Chelsea.
PeZu is echt een figuur om Richard te hetenquote:
sssstquote:
what else is newquote:
Dat laatste zie ik echt zomaar voor mequote:Op maandag 16 maart 2009 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PeZu is echt een figuur om Richard te heten![]()
Of het is een afkorting voor Peter van Zundert, dat kan ook
Ik ook, eigenlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik echt zomaar voor me.
christusquote:
probeer eens pesuquote:Op maandag 16 maart 2009 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is dus de EERSTE hit op "suomi pezu" he
schoonOAquote:
Dat is nou juist het raadsel...quote:
Ja, doe je blinddoek maar vast omquote:
Goh ik had nou écht niet verwacht dat jij net nu in dit topic zou komen kijkenquote:
Een beetje respect mag wel, jongedame.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goh ik had nou écht niet verwacht dat jij net nu in dit topic zou komen kijken
Moet ik nu ook nog respéct gaan opbrengen voor een kloon?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:07 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Een beetje respect mag wel, jongedame.
Ik denk dat hier sprake is van een misverstand. Ik ben de vader van OAdin, en daarmee dus OA zijn schoonvader. Ik werk als officemanager bij de firma D. te HIA, welke handelt in chemicaliën.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet ik nu ook nog respéct gaan opbrengen voor een kloon?
Whehe. Nee, jij houdt je niet bezig met biomedische experimenten, omdat juist jij de kloon bent en niet zelf kloneert!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:14 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Ik denk dat hier sprake is van een misverstand. Ik ben de vader van OAdin, en daarmee dus OA zijn schoonvader. Ik werk als officemanager bij de firma D. te HIA, welke handelt in chemicaliën.
Met biomedische experimenten houd ik mij absoluut niet bezig.
iig niet van mijquote:
Dus jij beweert dat ik het resultaat ben van een biomedisch experiment. Nou breekt me de klomp! Mijn eigen schoonzoon die denkt dat ik ook maar enige connectie heb met een biomedisch experiment. Je zou beter moeten weten, jongen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:16 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Nee, jij houdt je niet bezig met biomedische experimenten, omdat juist jij de kloon bent en niet zelf kloneert!
Ik weet in ieder geval sinds kort 100% zeker wie aan jouw biomedische wieg heeft gestaan en nog altijd staat.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:18 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat ik het resultaat ben van een biomedisch experiment. Nou breekt me de klomp! Mijn eigen schoonzoon die denkt dat ik ook maar enige connectie heb met een biomedisch experiment. Je zou beter moeten weten, jongen.
Dat kan ik je zo ook wel vertellen. SchoonOpA en schoonOmA natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval sinds kort 100% zeker wie aan jouw biomedische wieg heeft gestaan en nog altijd staat.
Obvious!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:23 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Dat kan ik je zo ook wel vertellen. SchoonOpA en schoonOmA natuurlijk.
Weet nie hoe lang je bent, maar dat kan ook best meevallen hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:07 schreef Klonk het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, geen twee cijfertjes, en het scheelde niets 100,2 kilogram
Pienselquote:
Dat zijn bij mij 4 cijfertjes hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:07 schreef Klonk het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, geen twee cijfertjes, en het scheelde niets 100,2 kilogram
1,87quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet nie hoe lang je bent, maar dat kan ook best meevallen hoor
[..]
Piensel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:12 schreef Klonk het volgende:
maar ik ben vandaag precies een jaar bezig met gezond leven, stoppen met roken, elke dag fietsen en gewicht afvallen en ik had het wel mooi gevonden als ik onder de 100 kilo was gedoken, neemt niet weg dat ik trots ben op het feit dat ik 29 kilo ben afgevallen, maar het was gewoon leuk geweest
netjes manquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dan heb ik nog een maand of 4-5
ik ben inmiddels 13 kilo kwijt (en dus op de helft zo'n beetje van waar ik heen wil)
Netjes hoor!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dan heb ik nog een maand of 4-5
ik ben inmiddels 13 kilo kwijt (en dus op de helft zo'n beetje van waar ik heen wil)
hehe, ik vind dat je daar al supertrots op mag zijn...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
1,87
maar ik ben vandaag precies een jaar bezig met gezond leven, stoppen met roken, elke dag fietsen en gewicht afvallen en ik had het wel mooi gevonden als ik onder de 100 kilo was gedoken, neemt niet weg dat ik trots ben op het feit dat ik 29 kilo ben afgevallen, maar het was gewoon leuk geweest
Mogguhquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:50 schreef maffemuts het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven en alles wat er graag op wil lijken![]()
Wat is de stelling van vandaag ?
En wat doen we met Weststellingwerf dan ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mogguh![]()
![]()
De stelling is: vandaag is er geen stelling ^^
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mogguh![]()
![]()
de wat?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
En wat doen we met Weststellingwerf dan ?
Idd...weg d'r meequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
http://www.weststellingwe(...)/view.asp?objectID=1
Nou, daar ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:51 schreef Frutsel het volgende:
Awwww... kan ik wel gebruikenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kwam je even een bakje warmte brengen.
Ik had net even cornflakes.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Awwww... kan ik wel gebruiken
Neem jij maar een lekkere Cappucino dan
SMarc.quote:
Jij bent laatquote:
Nee, al een hele ochtend collegequote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij bent laatNet wakker?
Ook lekker: uurtje psycholoog, en weg is de zon
Net wakker dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, al een hele ochtend collegegevolgd
Herkenbaarquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, al een hele ochtend collegegevolgd
Elke willekeurige combinatie van klinkers vind ik prima, maar dat je uitgerekend EO moet uitkiezen...quote:
Autchquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:23 schreef OA het volgende:
[..]
Elke willekeurige combinatie van klinkers vind ik prima, maar dat je uitgerekend EO moet uitkiezen...
Nietusquote:
hoezo?quote:
Druk, veen aan m'n hoofd, ga weer aan de AD waarschijnlijk enz enzquote:
Flesquote:
hmm gezellig inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Druk, veen aan m'n hoofd, ga weer aan de AD waarschijnlijk enz enz
[..]
Fles
Het weer helpt in ieder geval wel een beetje mee vandaagquote:
Zeker! Ik zit nu iij heerlijk op het balkonquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Het weer helpt in ieder geval wel een beetje mee vandaag
Groot gelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeker! Ik zit nu iij heerlijk op het balkon
Als het vanavond net zo hard afkoelt als gisteren avond zou ik dat niet doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Groot gelijk![]()
Beetje jammer dat ik vanavond nog een tentamen heb.. ik wil gewoon de hele avond op het balkon zijn
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als het vanavond net zo hard afkoelt als gisteren avond zou ik dat niet doen
Tentamen maken of balkon zittenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als het vanavond net zo hard afkoelt als gisteren avond zou ik dat niet doen
Nog ff en je wordt gewoon vanzelf bruinquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:31 schreef Fha het volgende:
[..]jawel
als ik maar vol blijf houden dan word het heus snel zomer
Dat roep ik ook al wekenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:31 schreef Fha het volgende:
[..]jawel
als ik maar vol blijf houden dan word het heus snel zomer
Balkon zittenquote:
Zou je denken joh?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog ff en je wordt gewoon vanzelf bruin![]()
Ze willen jou graag behoeden voor zelfverminkingquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:36 schreef Fha het volgende:
Ja hoorIk heb 20 april een afspraak om smiddags tattoo's te laten zetten. Zie ik nu het tentamen rooster.. beide tentamens zijn op 20 april
WAAROM?! er is gewoon twee weken de tijd voor die stomme tentamens en ze moeten beiden perse op 20 april
Dat is hun zaak nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze willen jou graag behoeden voor zelfverminking.
Ben je lekker meequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:36 schreef Fha het volgende:
Ja hoorIk heb 20 april een afspraak om smiddags tattoo's te laten zetten. Zie ik nu het tentamen rooster.. beide tentamens zijn op 20 april
WAAROM?! er is gewoon twee weken de tijd voor die stomme tentamens en ze moeten beiden perse op 20 april
Mja want het is inderdaad in de tentamen wekenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ben je lekker meeJe zei laatst toch al dat het zou kunnen dat een tentamen precies samen zou vallen met je tattoo?
Lekker welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja want het is inderdaad in de tentamen wekenMaar ze hebben er twee weken voor uitgetrokken, dus ik hoopte dat het op een van de andere 10 dagen zou zijn, of dat er maar 1 op die dag zou vallen want die zou ik dan gewoon bij de herkansing maken.
Maar twee tentamens missen vind ik niet handig dus nu mag ik opnieuw een afspraak gaan makenmoet ik vast weer drie maanden wachten *moppermopper*
Gewoon tattoo afblazen. Scheelt ook nog in de financiënquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja want het is inderdaad in de tentamen wekenMaar ze hebben er twee weken voor uitgetrokken, dus ik hoopte dat het op een van de andere 10 dagen zou zijn, of dat er maar 1 op die dag zou vallen want die zou ik dan gewoon bij de herkansing maken.
Maar twee tentamens missen vind ik niet handig dus nu mag ik opnieuw een afspraak gaan makenmoet ik vast weer drie maanden wachten *moppermopper*
De initalen van mijn oudersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik ga nog wel even door dus geniet maar lekkerquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:47 schreef Fha het volgende:
[..]
De initalen van mijn oudersDaarom is het nog kutter eigenlijk want 20 april paste mooi in bij de symboliek
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:
Beetje jammer ja, vooral door de symboliek van die datumquote:
Marcquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga nog wel even door dus geniet maar lekker
Teken ik hem de 20e wel met benzine stift op mn poot ofzoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Beetje jammer ja, vooral door de symboliek van die datum
Zal ik ook nog even mopperen op het tentamen van vanavond wat op een tijd is dat ik altijd mijn energie-weg-lek uurtje heb?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Teken ik hem de 20e wel met benzine stift op mn poot ofzo
Hahaha ja dat mag hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar wil ik dan wel een fotoreportage van zien.
Oeh!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Zal ik ook nog even mopperen op het tentamen van vanavond wat op een tijd is dat ik altijd mijn energie-weg-lek uurtje heb?
Nouquote:
Das wel een gare tijd ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouhet tentamen is dus van 9 tot kwart voor 10. Ik ben echt het gaarst van 9 tot 10 en daarna ga ik weer een beetje leven. Dus dat vind ik ook maar ronduit achterlijk
![]()
![]()
![]()
![]()
zo?![]()
![]()
Nou nog iets om te mopperen heh! Je mag alleen nog maar flesjes waar geen sticker op zit op tafel hebben want anders maak je reclamequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel een gare tijd ja.
Koffie, cola oid erbij dan maar.
Bezopenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou nog iets om te mopperen heh! Je mag alleen nog maar flesjes waar geen sticker op zit op tafel hebben want anders maak je reclameofzo. /care
Als je maar niet het merk laat zien mag dat misschien nog welquote:
Ik zou het etiket overstickeren met een samenvatting van de lesstofquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je maar niet het merk laat zien mag dat misschien nog weleen soort amerikaans papierzak idee
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou het etiket overstickeren met een samenvatting van de lesstof.
Succes en tot laterquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:30 schreef Fha het volgende:
Maar ik ga er vandoor, nog even wat eten met klasgenoten in de stad, dan nog even leren en dan proberen wakker te blijven boven het tentamen![]()
Daag![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:04 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis... was heerlijk op de fiets door het duin.
Dan heb je nog evenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:58 schreef Fha het volgende:
aan het wachten tot tentamen begint.. nog twee uur
![]()
Mjah als het goed is zijn klasgenoten zo klaar met het andere tentamen dus dan heb ik weer wat nuttigs te doenquote:
Haha, succes dan maarquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah als het goed is zijn klasgenoten zo klaar met het andere tentamen dus dan heb ik weer wat nuttigs te doenIk ga maar alvast thee halen voor ons allemaal
heb je ze geproefd?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverju zeg. Wat is dit voor land joh??
Kom bij de C'est du Pain eXpresse op Ede-Wageningen
Fles: "één saucijzebroodje alstublieft."
Miep: "de Surinaamse of de Halal?"
What the hell is dit joh?? Ben ik op interrail of wat?? Ik wil gewoon een normaal ouderwets recht-door-het-midden saucijzebroodje. Nee DAT is te veel gevraagd hoor, dat kan niet![]()
klotezooi
de winkel mevrouwen op ede wageningen zijn niet echt lekker vrees ikquote:
Valt tegen dan... Winkelmevrouwen proevenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
de winkel mevrouwen op ede wageningen zijn niet echt lekker vrees ik_!
Aan het overwerken.quote:
waarom?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb de halal maar genomen. Schaamde me m'n ogen uit m'n kop
Stel je voor: Je bent Marokkaan, en je staat ergens in een gezapig Marokkaans provinciestadje in de rij bij een lokaal eettentje. Je wil een portie couscous bestellen, want dat doe je altijd en dat vind je lekker, dat is van jou en zo en alles.quote:
vergis ik me hier nu echt of kon je kiezen uit 2 soorten saucijzenbroodjes?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je voor: Je bent Marokkaan, en je staat ergens in een gezapig Marokkaans provinciestadje in de rij bij een lokaal eettentje. Je wil een portie couscous bestellen, want dat doe je altijd en dat vind je lekker, dat is van jou en zo en alles.
En je krijgt te horen dat je geen couscous kan krijgen, maar dat je wel kan kiezen tussen boerenkool en erwtensoep.
Ja?
Daarom dus.
Ik vind het een beetje appels met peren vergelijken wat je doet Fles...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je voor: Je bent Marokkaan, en je staat ergens in een gezapig Marokkaans provinciestadje in de rij bij een lokaal eettentje. Je wil een portie couscous bestellen, want dat doe je altijd en dat vind je lekker, dat is van jou en zo en alles.
En je krijgt te horen dat je geen couscous kan krijgen, maar dat je wel kan kiezen tussen boerenkool en erwtensoep.
Ja?
Daarom dus.
je eigen saucijzenbroodje? dude, kom op zeg hee, een halal saucijzenbroodje is minstens even lekkerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ja. ik kon kiezen uit 2 soorten saucijzebroodjesAls het maar niet mijn eigen saucijzebroodje was
![]()
Een grap is leuk hoor, en tolerantie moet er zijn, maar er zijn Grenzen![]()
Mag ik alsjeblieft getolereerd worden in mijn eigen land? Mag dat? Zeg het maar hoor
Mag ik heel eerlijk bekennen dat ik vind dat je je een klein beetje aanstelt? Jij wilde een saucijzenbroodje en je kon kiezen uit 2 verschillende saucijzenbroodjes... Dingen veranderen Fles, had je het geproeft als ze je gewoon zonder iets te vragen een halal saucijzenbroodje had meegegeven?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
ja. ik kon kiezen uit 2 soorten saucijzebroodjesAls het maar niet mijn eigen saucijzebroodje was
![]()
Een grap is leuk hoor, en tolerantie moet er zijn, maar er zijn Grenzen![]()
Mag ik alsjeblieft getolereerd worden in mijn eigen land? Mag dat? Zeg het maar hoor
't Enige verschil is de manier waarop het geslacht is... wat boeit het echt?!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk smaakte dat halal saucijsje ook primaDaar gaat het ook niet om. We eten immers al jaren Döner, Falafel, Kebab en Shoarma, uit eigen vrije wil, omdat het zo lekker is
Daar gaat het ook helemaal niet om. Maar ik wil toch minstens de KEUS hebben om iets inheems te bestellen. is dat zo raar dan?
Met die houding duurt het geen tien jaar voordat we hier de Sharia ingevoerd hebben en we weer terug in 1400 zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Enige verschil is de manier waarop het geslacht is... wat boeit het echt?!
Nee. Ik zoek Pheno en Jort. Jij die gezien?quote:
Appels met peren vergelijken Flesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met die houding duurt het geen tien jaar voordat we hier de Sharia ingevoerd hebben en we weer terug in 1400 zijn natuurlijk.
goede vergelijking welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met die houding duurt het geen tien jaar voordat we hier de Sharia ingevoerd hebben en we weer terug in 1400 zijn natuurlijk.
Oeh, doe Droom erbij en we kunnen kwartettenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik zoek Pheno en Jort. Jij die gezien?
Ja, hebben we hier een discussie of wat?quote:
En dat er geen varkensvlees in zit.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, hebben we hier een discussie of wat?
Jij zegt: Halal of niet, dood vlees is dood vlees, bekke dicht en vreten.
Ik zeg: Ik wil gewoon een saucijzebroodje, en niet verplicht zijn om Halal voer te accepteren.
Ik begrijp niet waar ik dan de boeman ben, maar dat schijnt dus aan mij te liggen
quote:
Dat is de enige juiste oplossing. Ik kreeg het alleen even in dat "WTFquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan loop je toch naar de wizzl/kiosk en koop je een normaal saucijzen broodje
Ik heb geen idee wat er allemaal in een frikandel zit, misschien wel Belgenvlees. Het rukt me weinig. Maar als eerder gezegd, dat is het punt ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
een goed saucijzenbroodje is sowieso met rundergehakt
nee het is veel makkelijker om 345 soorten saucijzenbroodjes in je assortiment te hebben opdat je maar niemand tegen de haren instrijktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er allemaal in een frikandel zit, misschien wel Belgenvlees. Het rukt me weinig. Maar als eerder gezegd, dat is het punt ook helemaal niet.
Ik zie gewoon jouw vergelijking met de sharia nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, hebben we hier een discussie of wat?
Jij zegt: Halal of niet, dood vlees is dood vlees, bekke dicht en vreten.
Ik zeg: Ik wil gewoon een saucijzebroodje, en niet verplicht zijn om Halal voer te accepteren.
Ik begrijp niet waar ik dan de boeman ben, maar dat schijnt dus aan mij te liggen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee het is veel makkelijker om 345 soorten saucijzenbroodjes in je assortiment te hebben opdat je maar niemand tegen de haren instrijkt
Wat ik bedoelde te zeggen: integratie, tolerantie, hartstikke leuk allemaal, maar mogen wij zelf ook nog blijven bestaan? Als je maar gewoon vindt van "ach wat boeit het nou hoe zo'n beest geslacht is, doe maar" dan laat je gewoon je eigen nationale identiteit verkwanselen. Want hey, wat boeit het nou wat voor opperwezen je aanhangt, doe Allah maar. Hey, wat boeit het nou hoe je je gebedshuis noemt, maak lekker overal moskeeën van. Hey, wat boeit het ook wat voor wetgeving je hebt, doe de sharia maarquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zie gewoon jouw vergelijking met de sharia niet
Tuurlijk kán het ook te ver gaan, maar ik zie mijn identiteit écht niet terug komen in het saucijzenbroodje dat ik eet...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde te zeggen: integratie, tolerantie, hartstikke leuk allemaal, maar mogen wij zelf ook nog blijven bestaan? Als je maar gewoon vindt van "ach wat boeit het nou hoe zo'n beest geslacht is, doe maar" dan laat je gewoon je eigen nationale identiteit verkwanselen. Want hey, wat boeit het nou wat voor opperwezen je aanhangt, doe Allah maar. Hey, wat boeit het nou hoe je je gebedshuis noemt, maak lekker overal moskeeën van. Hey, wat boeit het ook wat voor wetgeving je hebt, doe de sharia maar![]()
Een beetje ruggegraat kan geen kwaad op een bepaald moment, denk ik dan.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde te zeggen: integratie, tolerantie, hartstikke leuk allemaal, maar mogen wij zelf ook nog blijven bestaan? Als je maar gewoon vindt van "ach wat boeit het nou hoe zo'n beest geslacht is, doe maar" dan laat je gewoon je eigen nationale identiteit verkwanselen. Want hey, wat boeit het nou wat voor opperwezen je aanhangt, doe Allah maar. Hey, wat boeit het nou hoe je je gebedshuis noemt, maak lekker overal moskeeën van. Hey, wat boeit het ook wat voor wetgeving je hebt, doe de sharia maar![]()
Een beetje ruggegraat kan geen kwaad op een bepaald moment, denk ik dan.
nee joh, wacht nog ffquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat pien bedoeld dat je de grens niet moet leggen bij een saucijzenbroodje...
de keuze die een commercieel bedrijf maakt om een bepaald product te voeren wegens praktische doeleinden heeft weinig te maken met het verislamiliseren van nederland denk ik zoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee joh, wacht nog ffEn nog ff. En ach, nog even
Maar gelukkig kan je wel een spiegel bouwen in de burka die je over een tijdje MOET dragen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tuurlijk kán het ook te ver gaan, maar ik zie mijn identiteit écht niet terug komen in het saucijzenbroodje dat ik eet...
Want de stap tussen een halal saucijzenbroodje en de sharia is natuurlijk heel kleinquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar gelukkig kan je wel een spiegel bouwen in de burka die je over een tijdje MOET dragen?
Of wacht, jij loopt grote kans het helemaal niet te overleven met de sharia
ja, totaal EENSCHquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
de keuze die een commercieel bedrijf maakt om een bepaald product te voeren wegens praktische doeleinden heeft weinig te maken met het verislamiliseren van nederland denk ik zo
ik bedoel te zeggen dat de keuze die dat bedrijf maakt niet veel uitmaakt of nederland al dan niet verislamiseert....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies. En dat is iets waar ik niet blij mee ben. Maar dat is dan mijn fout blijkbaar.
Het was niet ALLEEN halal, want je kon OOK kiezen voor een surinaamse...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, totaal EENSCH
Het uitsluitend aanbieden van halal voer heeft NIETS te maken met de islamisering van Nederland
nee aangezien dat absoluut niet het geval isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, totaal EENSCH
Het uitsluitend aanbieden van halal voer heeft NIETS te maken met de islamisering van Nederland
Nee, die is niet klein, en zolang alles lief naast elkaar kan leven is er niets aan de hand. Alleen kan dat dus blijkbaar niet en moet nederland zich volledig openstellen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Want de stap tussen een halal saucijzenbroodje en de sharia is natuurlijk heel klein
En mag ik vragen wat mijn seksuele geaardheid te maken heeft met het saucijzenbroodje van Fles?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar gelukkig kan je wel een spiegel bouwen in de burka die je over een tijdje MOET dragen?
Of wacht, jij loopt grote kans het helemaal niet te overleven met de sharia
Ik weet niet waar of hoe jij woont Marc, ik weet niet wat je verder in je leven doet, waar je naar kijkt op tv enz enz... Maar de plaatsen waar ík kom kan het wél anders dan dat.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, die is niet klein, en zolang alles lief naast elkaar kan leven is er niets aan de hand. Alleen kan dat dus blijkbaar niet en moet nederland zich volledig openstellen.
En ja, ik zie Nederland echt de verkeerde kant op gaan, richting sharia, of extreem rechts.
Mja, die moslimbijbel zal bij ons toch geen leidraad worden, lijkt me?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, die is niet klein, en zolang alles lief naast elkaar kan leven is er niets aan de hand. Alleen kan dat dus blijkbaar niet en moet nederland zich volledig openstellen.
En ja, ik zie Nederland echt de verkeerde kant op gaan, richting sharia, of extreem rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |