Hmm... Als ik dat zo hoor dan zou je schuin boven mij moeten wonenquote:Op maandag 16 maart 2009 18:32 schreef Fha het volgende:
Nee de senioren woningen zijn schuin tegenover hier haha
Marc![]()
Kapiteinquote:
Vanmiddag nogquote:Op maandag 16 maart 2009 18:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoe gaat het hier?
Pien, jij update je blog niet erg vaak he
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vanmiddag nog![]()
Update redelijk regelmatig, maar moet wel écht iets hebben om over te schrijven... Was eigenlijk net van plan om wat nieuws er op te gooien, iets dat ik zelf geschreven heb
Heerlijk accent heb jequote:Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef Ladylike het volgende:
[spam]
Mijn kleine aan de stroop
[/spam]
Dat zal een plakzooi gevenquote:Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef Ladylike het volgende:
[spam]
[/spam]
Er staat een nieuw verhaaltje opquote:Op maandag 16 maart 2009 18:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]vanmiddag nog?? Wat is er dan veranderd?
Nieuwe bagger lay out, geen enkel probleem meequote:Op maandag 16 maart 2009 18:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat voor lay out gebruiken jullie eigenlijk? Sinds die nieuwe baggerlayout draait fok bij mij tyfuslangzaam.. of moet ik zeggen tyfuslangzamer
Pezuquote:
ik vind de bagger layout superquote:Op maandag 16 maart 2009 18:48 schreef Fha het volgende:
Ik heb ook geen problemen met de bagger layout neenooit gehad ook.
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef Ladylike het volgende:
[spam]
[/spam]
Wat een smeerkeesquote:Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef Ladylike het volgende:
[spam]
[/spam]
Heerlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef Ladylike het volgende:
[spam]
[/spam]
Kinderenquote:Op maandag 16 maart 2009 19:08 schreef Ladylike het volgende:
Zo, eten is op
Bedankt voor de leuke reacties
quote:
De vuilakkerij zit er al vroeg inquote:Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef Ladylike het volgende:
[spam]
[/spam]
En je had patatjes met ketchupquote:Op maandag 16 maart 2009 19:19 schreef Fha het volgende:
Mijn persoonlijke voedsel service komt zo eten brengen
ja hequote:Op maandag 16 maart 2009 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vuilakkerij zit er al vroeg in![]()
En wat praat die moeder van dat joch raar
Mja. Mestreechtersquote:Op maandag 16 maart 2009 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vuilakkerij zit er al vroeg in![]()
En wat praat die moeder van dat joch raar
quote:
Dat welquote:
Die drie aardappels zijn al opquote:
Lekkerquote:Op maandag 16 maart 2009 19:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Die drie aardappels zijn al opnu is er pasta in aantocht
doordat ik in hasselt heb gewoond en vrienden heb uit verschillende delen van limburg, versta ik nu best wel veel dialectenquote:Op maandag 16 maart 2009 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar hun taal is altijd weer effe wennen.
Al zal dat andersom ook wel zijn.
Sinds een van mijn vrienden met een dame uit Bunde gaat vind ik Mestreechs ook niet meer zo apartquote:Op maandag 16 maart 2009 19:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doordat ik in hasselt heb gewoond en vrienden heb uit verschillende delen van limburg, versta ik nu best wel veel dialecten
bungjs is toch wel anders... mn pa woont erquote:Op maandag 16 maart 2009 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Sinds een van mijn vrienden met een dame uit Bunde gaat vind ik Mestreechs ook niet meer zo apart.
Jawel, maar het zit dichter bij Mestreechs dan bij Venloosquote:Op maandag 16 maart 2009 19:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bungjs is toch wel anders... mn pa woont er
Ik stuur hem wel door naar jouquote:
Stop die pasta nou in de vriezer... anders moet je binnenkort weer droge petatte eten met ketchup, en dat wil ik niet op mn geweten hebbenquote:
Maar dan heb ik vandaag honger..quote:Op maandag 16 maart 2009 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Stop die pasta nou in de vriezer... anders moet je binnenkort weer droge petatte eten met ketchup, en dat wil ik niet op mn geweten hebben.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:45 schreef Ladylike het volgende:
Doei fha![]()
![]()
Ik ga zo naar huis, kleine in bed stoppen afschminken
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:45 schreef Ladylike het volgende:
Doei fha![]()
![]()
Ik ga zo naar huis, kleine in bad stoppen
Alsin: een jongetje van 5 die orthopeed is?quote:
Nee, iemand die klein genoeg is om kabouters te kunnen helpenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alsin: een jongetje van 5 die orthopeed is?
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, iemand die klein genoeg is om kabouters te kunnen helpen.
Toen ik net de gordijnen dicht deed, sprong er een kabouter van de vensterbank af, en die heeft nu beide poten gebroken.
Voor gebroken poten moet je bij een traumatoloog zijn, en dat is i.h.a. een chirurg. Die gaat dan in de weer met wat superlijm en gips, waarna alles weer in orde komt. Kun je ook prima zelf doenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, iemand die klein genoeg is om kabouters te kunnen helpen.
Toen ik net de gordijnen dicht deed, sprong er een kabouter van de vensterbank af, en die heeft nu beide poten gebroken.
Ja, binnenkort maar even de hout- of andere lijm opzoekenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor gebroken poten moet je bij een traumatoloog zijn, en dat is i.h.a. een chirurg. Die gaat dan in de weer met wat superlijm en gips, waarna alles weer in orde komt. Kun je ook prima zelf doen![]()
.
traumatoloog toe maarquote:Op maandag 16 maart 2009 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor gebroken poten moet je bij een traumatoloog zijn, en dat is i.h.a. een chirurg. Die gaat dan in de weer met wat superlijm en gips, waarna alles weer in orde komt. Kun je ook prima zelf doen![]()
.
Is dat onze routekaart?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:14 schreef Pien85 het volgende:
Net even een fotootje gemaakt. Ik zag ruim een maand geleden, toen ik van Martin af kwam een poster hangen waarmee de gemeente Amstelveen probeert een nieuwe te bouwen wijk te promoten. Vanavond eindelijk de foto gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:14 schreef Pien85 het volgende:
Net even een fotootje gemaakt. Ik zag ruim een maand geleden, toen ik van Martin af kwam een poster hangen waarmee de gemeente Amstelveen probeert een nieuwe te bouwen wijk te promoten. Vanavond eindelijk de foto gemaakt:
[ afbeelding ]
Mocht je willenquote:
rusten staat erquote:Op maandag 16 maart 2009 21:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mocht je willenOverigens staat het laatste woord er niet op: Sterven.
Ik wilde even je droom waar maken!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mocht je willenOverigens staat het laatste woord er niet op: Sterven.
Nope, de laatste paste er niet opquote:
Welke van de velen?quote:
Als ik die hier ga vermelden dan krijg je rode oortjes, dus ik bespreek hem wel even privé met je!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nope, de laatste paste er niet op
[..]
Welke van de velen?
Doen wequote:Op maandag 16 maart 2009 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik die hier ga vermelden dan krijg je rode oortjes, dus ik bespreek hem wel even privé met je!
Dat is geen kwestie van mogen Fles, dat is een positie die ik gewoon opeisquote:
quote:
quote:
Aaah, nu snap ik waarom Mart, Fles en PeZu voor die deur zitten te vechten wie er naar binnen magquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah, nu snap ik waarom Mart, Fles en PeZu voor die deur zitten te vechten wie er naar binnen mag...
Ik ben te lui om de URL vanb dat ene plaatje op te zoeken, maar je weet toch wel wat ik bedoelquote:
ik had hem eigenlijk al verwacht jaquote:Op maandag 16 maart 2009 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben te lui om de URL vanb dat ene plaatje op te zoeken, maar je weet toch wel wat ik bedoel.
Maar ik breng wel af en toe even koffie die kant opquote:Op maandag 16 maart 2009 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah, nu snap ik waarom Mart, Fles en PeZu voor die deur zitten te vechten wie er naar binnen mag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:33 schreef PeZu het volgende:
* PeZu schraapt zijn keelKomt omdat Fles en Mart op je lagen en je over de gallerij wilde gooien toen ik koffie kwam brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
knappe vent die dat luktquote:Op maandag 16 maart 2009 22:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Komt omdat Fles en Mart op je lagen en je over de gallerij wilde gooien toen ik koffie kwam brengen
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
mijn bijnaam is tank, you do the mathquote:
Je zuipt veelquote:
quote:
Maar die is nu ef de kleine aan het afschminkenquote:
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat is Alex en die speelt voor Chelsea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |