PeZu is echt een figuur om Richard te hetenquote:
sssstquote:
what else is newquote:
Dat laatste zie ik echt zomaar voor mequote:Op maandag 16 maart 2009 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PeZu is echt een figuur om Richard te heten![]()
Of het is een afkorting voor Peter van Zundert, dat kan ook
Ik ook, eigenlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik echt zomaar voor me.
christusquote:
probeer eens pesuquote:Op maandag 16 maart 2009 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is dus de EERSTE hit op "suomi pezu" he
schoonOAquote:
Dat is nou juist het raadsel...quote:
Ja, doe je blinddoek maar vast omquote:
Goh ik had nou écht niet verwacht dat jij net nu in dit topic zou komen kijkenquote:
Een beetje respect mag wel, jongedame.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goh ik had nou écht niet verwacht dat jij net nu in dit topic zou komen kijken
Moet ik nu ook nog respéct gaan opbrengen voor een kloon?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:07 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Een beetje respect mag wel, jongedame.
Ik denk dat hier sprake is van een misverstand. Ik ben de vader van OAdin, en daarmee dus OA zijn schoonvader. Ik werk als officemanager bij de firma D. te HIA, welke handelt in chemicaliën.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet ik nu ook nog respéct gaan opbrengen voor een kloon?
Whehe. Nee, jij houdt je niet bezig met biomedische experimenten, omdat juist jij de kloon bent en niet zelf kloneert!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:14 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Ik denk dat hier sprake is van een misverstand. Ik ben de vader van OAdin, en daarmee dus OA zijn schoonvader. Ik werk als officemanager bij de firma D. te HIA, welke handelt in chemicaliën.
Met biomedische experimenten houd ik mij absoluut niet bezig.
iig niet van mijquote:
Dus jij beweert dat ik het resultaat ben van een biomedisch experiment. Nou breekt me de klomp! Mijn eigen schoonzoon die denkt dat ik ook maar enige connectie heb met een biomedisch experiment. Je zou beter moeten weten, jongen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:16 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Nee, jij houdt je niet bezig met biomedische experimenten, omdat juist jij de kloon bent en niet zelf kloneert!
Ik weet in ieder geval sinds kort 100% zeker wie aan jouw biomedische wieg heeft gestaan en nog altijd staat.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:18 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat ik het resultaat ben van een biomedisch experiment. Nou breekt me de klomp! Mijn eigen schoonzoon die denkt dat ik ook maar enige connectie heb met een biomedisch experiment. Je zou beter moeten weten, jongen.
Dat kan ik je zo ook wel vertellen. SchoonOpA en schoonOmA natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval sinds kort 100% zeker wie aan jouw biomedische wieg heeft gestaan en nog altijd staat.
Obvious!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:23 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Dat kan ik je zo ook wel vertellen. SchoonOpA en schoonOmA natuurlijk.
Weet nie hoe lang je bent, maar dat kan ook best meevallen hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:07 schreef Klonk het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, geen twee cijfertjes, en het scheelde niets 100,2 kilogram
Pienselquote:
Dat zijn bij mij 4 cijfertjes hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:07 schreef Klonk het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, geen twee cijfertjes, en het scheelde niets 100,2 kilogram
1,87quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet nie hoe lang je bent, maar dat kan ook best meevallen hoor
[..]
Piensel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:12 schreef Klonk het volgende:
maar ik ben vandaag precies een jaar bezig met gezond leven, stoppen met roken, elke dag fietsen en gewicht afvallen en ik had het wel mooi gevonden als ik onder de 100 kilo was gedoken, neemt niet weg dat ik trots ben op het feit dat ik 29 kilo ben afgevallen, maar het was gewoon leuk geweest
netjes manquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dan heb ik nog een maand of 4-5
ik ben inmiddels 13 kilo kwijt (en dus op de helft zo'n beetje van waar ik heen wil)
Netjes hoor!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dan heb ik nog een maand of 4-5
ik ben inmiddels 13 kilo kwijt (en dus op de helft zo'n beetje van waar ik heen wil)
hehe, ik vind dat je daar al supertrots op mag zijn...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
1,87
maar ik ben vandaag precies een jaar bezig met gezond leven, stoppen met roken, elke dag fietsen en gewicht afvallen en ik had het wel mooi gevonden als ik onder de 100 kilo was gedoken, neemt niet weg dat ik trots ben op het feit dat ik 29 kilo ben afgevallen, maar het was gewoon leuk geweest
Mogguhquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:50 schreef maffemuts het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven en alles wat er graag op wil lijken![]()
Wat is de stelling van vandaag ?
En wat doen we met Weststellingwerf dan ?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mogguh![]()
![]()
De stelling is: vandaag is er geen stelling ^^
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mogguh![]()
![]()
de wat?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
En wat doen we met Weststellingwerf dan ?
Idd...weg d'r meequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
http://www.weststellingwe(...)/view.asp?objectID=1
Nou, daar ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:51 schreef Frutsel het volgende:
Awwww... kan ik wel gebruikenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kwam je even een bakje warmte brengen.
Ik had net even cornflakes.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Awwww... kan ik wel gebruiken
Neem jij maar een lekkere Cappucino dan
SMarc.quote:
Jij bent laatquote:
Nee, al een hele ochtend collegequote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij bent laatNet wakker?
Ook lekker: uurtje psycholoog, en weg is de zon
Net wakker dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, al een hele ochtend collegegevolgd
Herkenbaarquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, al een hele ochtend collegegevolgd
Elke willekeurige combinatie van klinkers vind ik prima, maar dat je uitgerekend EO moet uitkiezen...quote:
Autchquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:23 schreef OA het volgende:
[..]
Elke willekeurige combinatie van klinkers vind ik prima, maar dat je uitgerekend EO moet uitkiezen...
Nietusquote:
hoezo?quote:
Druk, veen aan m'n hoofd, ga weer aan de AD waarschijnlijk enz enzquote:
Flesquote:
hmm gezellig inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Druk, veen aan m'n hoofd, ga weer aan de AD waarschijnlijk enz enz
[..]
Fles
Het weer helpt in ieder geval wel een beetje mee vandaagquote:
Zeker! Ik zit nu iij heerlijk op het balkonquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Het weer helpt in ieder geval wel een beetje mee vandaag
Groot gelijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeker! Ik zit nu iij heerlijk op het balkon
Als het vanavond net zo hard afkoelt als gisteren avond zou ik dat niet doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Groot gelijk![]()
Beetje jammer dat ik vanavond nog een tentamen heb.. ik wil gewoon de hele avond op het balkon zijn
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als het vanavond net zo hard afkoelt als gisteren avond zou ik dat niet doen
Tentamen maken of balkon zittenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als het vanavond net zo hard afkoelt als gisteren avond zou ik dat niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |