PeZu is echt een figuur om Richard te hetenquote:
sssstquote:
what else is newquote:
Dat laatste zie ik echt zomaar voor mequote:Op maandag 16 maart 2009 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PeZu is echt een figuur om Richard te heten![]()
Of het is een afkorting voor Peter van Zundert, dat kan ook
Ik ook, eigenlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik echt zomaar voor me.
christusquote:
probeer eens pesuquote:Op maandag 16 maart 2009 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is dus de EERSTE hit op "suomi pezu" he
schoonOAquote:
Dat is nou juist het raadsel...quote:
Ja, doe je blinddoek maar vast omquote:
Goh ik had nou écht niet verwacht dat jij net nu in dit topic zou komen kijkenquote:
Een beetje respect mag wel, jongedame.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goh ik had nou écht niet verwacht dat jij net nu in dit topic zou komen kijken
Moet ik nu ook nog respéct gaan opbrengen voor een kloon?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:07 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Een beetje respect mag wel, jongedame.
Ik denk dat hier sprake is van een misverstand. Ik ben de vader van OAdin, en daarmee dus OA zijn schoonvader. Ik werk als officemanager bij de firma D. te HIA, welke handelt in chemicaliën.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet ik nu ook nog respéct gaan opbrengen voor een kloon?
Whehe. Nee, jij houdt je niet bezig met biomedische experimenten, omdat juist jij de kloon bent en niet zelf kloneert!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:14 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Ik denk dat hier sprake is van een misverstand. Ik ben de vader van OAdin, en daarmee dus OA zijn schoonvader. Ik werk als officemanager bij de firma D. te HIA, welke handelt in chemicaliën.
Met biomedische experimenten houd ik mij absoluut niet bezig.
iig niet van mijquote:
Dus jij beweert dat ik het resultaat ben van een biomedisch experiment. Nou breekt me de klomp! Mijn eigen schoonzoon die denkt dat ik ook maar enige connectie heb met een biomedisch experiment. Je zou beter moeten weten, jongen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:16 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Nee, jij houdt je niet bezig met biomedische experimenten, omdat juist jij de kloon bent en niet zelf kloneert!
Ik weet in ieder geval sinds kort 100% zeker wie aan jouw biomedische wieg heeft gestaan en nog altijd staat.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:18 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat ik het resultaat ben van een biomedisch experiment. Nou breekt me de klomp! Mijn eigen schoonzoon die denkt dat ik ook maar enige connectie heb met een biomedisch experiment. Je zou beter moeten weten, jongen.
Dat kan ik je zo ook wel vertellen. SchoonOpA en schoonOmA natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval sinds kort 100% zeker wie aan jouw biomedische wieg heeft gestaan en nog altijd staat.
Obvious!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:23 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Dat kan ik je zo ook wel vertellen. SchoonOpA en schoonOmA natuurlijk.
Weet nie hoe lang je bent, maar dat kan ook best meevallen hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:07 schreef Klonk het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, geen twee cijfertjes, en het scheelde niets 100,2 kilogram
Pienselquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |