Ik tel ze zelden precies, maar ik lees verpakkingen en check porties en probeer zo af te schatten of ik wel genoeg eet.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
het lijkt wel alsof IEDEREEN Kcals telt.. ik kijk wel eens op verpakkingen om te kijken wat ik beter wel of niet kan nemen, maar optellen en uitrekenen ben ik echt te lui voor
Dat zou mijn honger dus echt niet stillen... één boterham doet dat al niet, twee redelijk.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
phew
ik heb nu trouwens wel hongerwant mn tussendoortjes waren niet goed
dus leef nu op koffie en ga zo wat eerder naar huis zodat ik een rijstwafel kan eten met filet a.
Ja, het zijn vooral de ongezonde tussendoortjes die aantikken. Met een braaf eetpatroon van yoghurt en muesli, eieren, brood, mager beleg, wat noten en fruit ga je echt niet zo snel over de 2000 kcal/dag.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:24 schreef loveli het volgende:
Alleen als ik op het punt sta troep naar binnen te werken ga ik even tellen. Dingen met vet en suiker zitten boven de 500 kcal per 100 gram, dus bij koekjes en chocola gebruik ik het om mezelf af te remmen. Verder heb ik geen flauw idee hoeveel ik er gemiddeld per dag eet.
rijstwafel is ook even voor tussen nu en het avondeten door hoor. Maar mn pruimen waren niet goed/niet lekker dus heb ik niet opquote:Op maandag 23 maart 2009 16:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat zou mijn honger dus echt niet stillen... één boterham doet dat al niet, twee redelijk.
Al zou het voor mij nu echt te weinig zijn, ik vind het wel verbazingwekkend hoe gezond/goed jij eet![]()
Overigens drink ik wel twee tot drie avonden in de week een paar biertjes.. maar ook niet heel veel omdat ik vroeg op moet.
Ik vrat echt cheesestrings, niet normaal meer..quote:
Je moet bij elke buikspiertraining alle buikspiergroepen trainen. Een goede routine is:quote:Op maandag 23 maart 2009 19:07 schreef Armoed het volgende:
Mijn zijbuikspieren zijn overdreven goed ontwikkeld tov mijn torso, hierdoor lijkt het alsof ik vetrandjes over mijn boxer heb hangen.
Weet iemand oefeningen die de zijkant boven mijn zijbuikspieren traint?
Ik weet niet welke spieren je bedoelt die boven je zijbuikspieren(obliques) zitten.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:07 schreef Armoed het volgende:
Mijn zijbuikspieren zijn overdreven goed ontwikkeld tov mijn torso, hierdoor lijkt het alsof ik vetrandjes over mijn boxer heb hangen.
Ik heb echt nog nooit hangende buikspieren gezien.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:07 schreef Armoed het volgende:
Ik wou het niet zeggen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef Koert het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit hangende buikspieren gezien.
Uitgaande van een 'normaal' eetpatroon kan dat variëren van 500 tot 1000 kcal. Geen van beide uiteinden is per definitie goed of slecht.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:44 schreef myrkur het volgende:
wat is nou een goede hoeveelheid calorieen voor een avondmaaltijd?
niet om mee af te vallen, maar wat ongeveer aangeraden wordt in een normaal voedingspatroon?
ik weet wel dat calorieen niet alles zeggen, maar zou wel fijn zijn om een richtlijn te hebben.
Nou nou, wat een vetkwabben, poeh!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:00 schreef Armoed het volgende:
Visuele ondersteuning voor de mensen die het niet begrijpen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vlak boven mijn boxer zie je een hele kwab.
gewoon je spijkerbroek een maatje groter kopen en je lovehandles zijn opeens wegquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:33 schreef Chav het volgende:
[..]
Nou nou, wat een vetkwabben, poeh!
Dit zijn pas lovehandles:
[..]
Nee joh, ik kan gewoon met mn vingers ertussen en aan het eind van de dag lubbert de broek zelfs een beetje. Ik heb gewoon brede heupen, da`s niet echt vet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
gewoon je spijkerbroek een maatje groter kopen en je lovehandles zijn opeens weg
Jij noemt het net lovehandles.......of wou je alleen maar horen van 'nee joh ben je gek je bent superslank' ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:57 schreef Chav het volgende:
[..]
Nee joh, ik kan gewoon met mn vingers ertussen en aan het eind van de dag lubbert de broek zelfs een beetje. Ik heb gewoon brede heupen, da`s niet echt vet.
Ja duhquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij noemt het net lovehandles.......of wou je alleen maar horen van 'nee joh ben je gek je bent superslank' ?
Slimquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:03 schreef Chav het volgende:
[..]
Ja duh![]()
Nee joh, wilde arnout laten zien dat het belachelijk is dat hij dat kwabjes noemt, waarschijnlijk vond hij mij ook geen kwabjes hebben en kon ik zeggen dat hij net zoveel kwabjes als mij heeft. Foto toch maar weggehaald omdat ie hier waarschijnlijk toch niet rondhangt.
Gosh, dat je dat volhoudquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:39 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb een balansdag nodig...
O: yoghurt
T: yoghurt
L: 2 boterhammen, geroosterd, met tomaat
T: yoghurt met 1 boterham
D: rest pastasalade van gister, met extra broccoli
Ja ik zeg ook helemaal niet dat ik dik ben hoor :p Verder is alles ook vrij plat (van de zijkant gezien iig) en naar wens, alleen ik blijf maar lovehandles houden die gewoon aan mij vastgeroest zijn ofzo :/quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:52 schreef Sugar het volgende:
Als je 53 kilo weegt bij 1.66 m, dan ben je toch hartstikke slank?
Yeh, laat me het weten als je een oplossing hebquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:05 schreef Nouwk het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook helemaal niet dat ik dik ben hoor :p Verder is alles ook vrij plat (van de zijkant gezien iig) en naar wens, alleen ik blijf maar lovehandles houden die gewoon aan mij vastgeroest zijn ofzo :/
Dat moet k ook nog maar zien hoorquote:
ik doe voorlopig om de dag 3 setjes van 15quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:41 schreef Miss_S het volgende:
MoBlo hoeveel en wat voor situps doe je op het moment?
Ik doe nu elke dag 2 series van 15 gewone situps en ook nog schuine.
En dan elke vrijdag 35 min ab bootcamp.
Net ook weer klaar met hardlopen
Omdat het niet alleen maar grondoefeningen zijn kan je het goed volhoudenquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:52 schreef loveli het volgende:
Hoe heftig is dat bootcamp dat je het 35 minuten kunt volhouden? Na 10 minuten buikspieren heb ik het meestal wel gehad, eigenlijk.
Benen in de lucht, kan nooit verzinnen waar ik ze onder zou kunnen klemmenquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:50 schreef Chicolate het volgende:
Buikspieren, klemmen jullie dan je voeten ergens onder (bank/stoel?) of houden jullie je benen in de lucht? Geklemd kan ik ze met gemak, maar in de lucht hou ik het toch een stuk minder lang vol. Doe er elke avond 30 ofzo? Tel nooit, gewoon doorgaan tot het pijn doet.
Inderdaad, als je je benen klemt wordt het te makkelijk, doordat je benen dan meer mee kunnen helpen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:15 schreef Chav het volgende:
Benen in de lucht (gekruist) of gewoon op de grond.
Goed zo! En als bonus: volgende keer zal de spierpijn minder zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:43 schreef Chav het volgende:
Ik heb een beetje spierpijn![]()
Gisteren eerst een uur wezen bodypumpen, erachteraan een uur bodybalance en daarbij tot de conclusie gekomen dat ik zo lenig als een borrelnoot ben![]()
Daarna nog ff 20 minuten op de crosstrainer gestaan (208 calorieen) en toen was ik het zat. Ik merk wel dat mn conditie steeds beter wordt !
Ik vond de huidige al zwaar, klinkt veelbelovendquote:Op zondag 29 maart 2009 20:15 schreef NoralyZ het volgende:
de bicepsoefening van de nieuwe pumprelease is best zwaar! ik dacht, beetje gewicht erbij, kan ik denk ik wel hebben. mooi niet, heb het er halverwege maar weer afgehaald
Gewoon de nieuwe body pump. Elk kwartaal is er een nieuwe release; alle lessen van les mills worden dan vervangen door nieuwe. Dus nieuwe muziek (hoewel er wel veel herhaling/recycling van de liedjes is, ook tussen de verschillende lessen als body attack en body pump, vaak gewoon een andere remix), nieuwe choreografie, soms heel nieuwe oefeningen. De ene oefening is zwaarder dan de andere, door ander tempo, lengte etcquote:Op zondag 29 maart 2009 21:37 schreef Chicolate het volgende:
Pumprelease? Wat is dat? *nieuwsgierig is*
1000 zou een wat betere schatting zijn. Wel flinke afstand hoor.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:47 schreef SaskiaR het volgende:
Auw... gisteren 20 km gewandeld in het Lake District, totale stijging 500 meter... verbrande calorieen geschat: 3000??? Spierpijn
Ehm, de lunges vond ik vrij zwaar. Er zit een 'nieuwe' oefening in: een squat, die je niet uitstrekt en niet helemaal 'inzakt'; je doet hem zegmaar tussen de 25% en 75% van een normale squat. Dat doet dus snel aardig zeer aan je benenquote:Op maandag 30 maart 2009 01:36 schreef loveli het volgende:
En de been- en rugoefeningen, hoe zwaar zijn die? Zelf doe ik niet te veel gewicht bij de armspieroefeningen, daar hoef ik echt niet meer spieren bij te krijgen. Hoeveel gewicht gebruik jij per spiergroep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |