Ik tel ze zelden precies, maar ik lees verpakkingen en check porties en probeer zo af te schatten of ik wel genoeg eet.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
het lijkt wel alsof IEDEREEN Kcals telt.. ik kijk wel eens op verpakkingen om te kijken wat ik beter wel of niet kan nemen, maar optellen en uitrekenen ben ik echt te lui voor
Dat zou mijn honger dus echt niet stillen... één boterham doet dat al niet, twee redelijk.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
phew
ik heb nu trouwens wel hongerwant mn tussendoortjes waren niet goed
dus leef nu op koffie en ga zo wat eerder naar huis zodat ik een rijstwafel kan eten met filet a.
Ja, het zijn vooral de ongezonde tussendoortjes die aantikken. Met een braaf eetpatroon van yoghurt en muesli, eieren, brood, mager beleg, wat noten en fruit ga je echt niet zo snel over de 2000 kcal/dag.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:24 schreef loveli het volgende:
Alleen als ik op het punt sta troep naar binnen te werken ga ik even tellen. Dingen met vet en suiker zitten boven de 500 kcal per 100 gram, dus bij koekjes en chocola gebruik ik het om mezelf af te remmen. Verder heb ik geen flauw idee hoeveel ik er gemiddeld per dag eet.
rijstwafel is ook even voor tussen nu en het avondeten door hoor. Maar mn pruimen waren niet goed/niet lekker dus heb ik niet opquote:Op maandag 23 maart 2009 16:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat zou mijn honger dus echt niet stillen... één boterham doet dat al niet, twee redelijk.
Al zou het voor mij nu echt te weinig zijn, ik vind het wel verbazingwekkend hoe gezond/goed jij eet![]()
Overigens drink ik wel twee tot drie avonden in de week een paar biertjes.. maar ook niet heel veel omdat ik vroeg op moet.
Ik vrat echt cheesestrings, niet normaal meer..quote:
Je moet bij elke buikspiertraining alle buikspiergroepen trainen. Een goede routine is:quote:Op maandag 23 maart 2009 19:07 schreef Armoed het volgende:
Mijn zijbuikspieren zijn overdreven goed ontwikkeld tov mijn torso, hierdoor lijkt het alsof ik vetrandjes over mijn boxer heb hangen.
Weet iemand oefeningen die de zijkant boven mijn zijbuikspieren traint?
Ik weet niet welke spieren je bedoelt die boven je zijbuikspieren(obliques) zitten.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:07 schreef Armoed het volgende:
Mijn zijbuikspieren zijn overdreven goed ontwikkeld tov mijn torso, hierdoor lijkt het alsof ik vetrandjes over mijn boxer heb hangen.
Ik heb echt nog nooit hangende buikspieren gezien.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:07 schreef Armoed het volgende:
Ik wou het niet zeggen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef Koert het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit hangende buikspieren gezien.
Uitgaande van een 'normaal' eetpatroon kan dat variëren van 500 tot 1000 kcal. Geen van beide uiteinden is per definitie goed of slecht.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:44 schreef myrkur het volgende:
wat is nou een goede hoeveelheid calorieen voor een avondmaaltijd?
niet om mee af te vallen, maar wat ongeveer aangeraden wordt in een normaal voedingspatroon?
ik weet wel dat calorieen niet alles zeggen, maar zou wel fijn zijn om een richtlijn te hebben.
Nou nou, wat een vetkwabben, poeh!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:00 schreef Armoed het volgende:
Visuele ondersteuning voor de mensen die het niet begrijpen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vlak boven mijn boxer zie je een hele kwab.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |