abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? maandag 23 maart 2009 @ 16:24:42 #151
70532 loveli
N
pi_67328207
Alleen als ik op het punt sta troep naar binnen te werken ga ik even tellen. Dingen met vet en suiker zitten boven de 500 kcal per 100 gram, dus bij koekjes en chocola gebruik ik het om mezelf af te remmen. Verder heb ik geen flauw idee hoeveel ik er gemiddeld per dag eet.
crap in = crap out
pi_67328221
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
het lijkt wel alsof IEDEREEN Kcals telt.. ik kijk wel eens op verpakkingen om te kijken wat ik beter wel of niet kan nemen, maar optellen en uitrekenen ben ik echt te lui voor
Ik tel ze zelden precies, maar ik lees verpakkingen en check porties en probeer zo af te schatten of ik wel genoeg eet.

Gek: in het weekend moet ik uitkijken dat ik niet teveel eet, en doordeweeks ben ik geneigd te weinig te eten
pi_67328222
Tja, ik heb altijd honger, dus als ik zou eten waar ik zin in heb, zou ik echt teveel cal binnenkrijgen. Dus bedenk ik van tevoren wat ik ga eten en hoeveel cal dat bevat (ongeveer, ik ga echt niet alles tellen).
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_67328273
phew

ik heb nu trouwens wel honger want mn tussendoortjes waren niet goed
dus leef nu op koffie en ga zo wat eerder naar huis zodat ik een rijstwafel kan eten met filet a.
Ja doei.
pi_67328402
Ik tel helemaal niet haha, maar ik zou eigenlijk best graag iets willen afvallen.. Toch denk ik dat ik niet heel veel eet, dus zal ik het moeten zoeken in gezonder eten denk ik. Wat ik gemiddeld eet:

O: Stukje fruit of wat yoghurt, soms alleen wat sap
T: Pakje crackers met olijfolie/kruiden/zeezout
T: Twee bruine boterhammen met yorkham en een thee
L: Twee bruine boterhammen met yorkham, blikje cola light
T: Twee bruine boterhammen met yorkham, blikje cola light, flesje water, als ik het heb een stuk fruit
D: Voldoende groente met wat pasta/aardappels/rijst/couscous en meestal een stukje vlees

Na het eten eet ik eigenlijk niet meer, of ik moet echt een avond niks te doen hebben, dan een halve zak zoute popcorn ofzo... En m'n broodbeleg is wat eenzijdig zo Das makkelijker met maken 's ochtends.. En tis ook niet altijd ham.. soms pindakaas, vlokken of kaas ofzo..
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_67328489
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
phew

ik heb nu trouwens wel honger want mn tussendoortjes waren niet goed
dus leef nu op koffie en ga zo wat eerder naar huis zodat ik een rijstwafel kan eten met filet a.
Dat zou mijn honger dus echt niet stillen... één boterham doet dat al niet, twee redelijk.
Al zou het voor mij nu echt te weinig zijn, ik vind het wel verbazingwekkend hoe gezond/goed jij eet

Overigens drink ik wel twee tot drie avonden in de week een paar biertjes.. maar ook niet heel veel omdat ik vroeg op moet.
pi_67328658
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:24 schreef loveli het volgende:
Alleen als ik op het punt sta troep naar binnen te werken ga ik even tellen. Dingen met vet en suiker zitten boven de 500 kcal per 100 gram, dus bij koekjes en chocola gebruik ik het om mezelf af te remmen. Verder heb ik geen flauw idee hoeveel ik er gemiddeld per dag eet.
Ja, het zijn vooral de ongezonde tussendoortjes die aantikken. Met een braaf eetpatroon van yoghurt en muesli, eieren, brood, mager beleg, wat noten en fruit ga je echt niet zo snel over de 2000 kcal/dag.
  maandag 23 maart 2009 @ 16:45:56 #158
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67328891
En friet! Man, ik at laatst een heel nette portie, vond ik zelf maar men, dat was zo 800 kcal erbij! Nu weet iedereen wel dat friet vet is, maar ik schrok er toch van.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_67328912
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:34 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Dat zou mijn honger dus echt niet stillen... één boterham doet dat al niet, twee redelijk.
Al zou het voor mij nu echt te weinig zijn, ik vind het wel verbazingwekkend hoe gezond/goed jij eet

Overigens drink ik wel twee tot drie avonden in de week een paar biertjes.. maar ook niet heel veel omdat ik vroeg op moet.
rijstwafel is ook even voor tussen nu en het avondeten door hoor. Maar mn pruimen waren niet goed/niet lekker dus heb ik niet op
Ja doei.
  maandag 23 maart 2009 @ 18:10:19 #160
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_67331594
Ik tel ook geen calorieën hoor MoBlo! Ik kijk vaak wel even op de verpakking, zeker als ik producten wil vergelijken, maar verder niet hoor.

O is bij mij doordeweeks altijd muesli met magere melk
L 3 bruine boterhammen met philadelphia, appelstroop, jam, kaas, light pindakaas
D heeft meestal volkoren pasta of zilvervliesrijst, veel groenten en een vleesvervanger
T probeer ik op 't werk een cracker met appelstroop of een cup-a-soup groente te nemen.

in 't weekend brunchen we meestal, dat zijn vaak 2 tosti's met kaas

Mijn handicap zit 'm op kaasproducten (heerlijk om kaas overal doorheen te doen ) en koekjes... Boterkoek, appelkoeken, speculaas, stroopkoeken... ze zijn zo lekker (oja, en chips...)
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_67332587
kaas

dat is ook mijn zwakte
Ja doei.
pi_67333062
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
kaas

dat is ook mijn zwakte
Ik vrat echt cheesestrings, niet normaal meer..
Toen heeft vriendjelief me voor kerst iets van 20 pakjes gegeven, sindsdien heb ik het niet meer gegeten haha
  maandag 23 maart 2009 @ 19:07:41 #163
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_67333232
Mijn zijbuikspieren zijn overdreven goed ontwikkeld tov mijn torso, hierdoor lijkt het alsof ik vetrandjes over mijn boxer heb hangen.

Weet iemand oefeningen die de zijkant boven mijn zijbuikspieren traint?
Well, I can take you far away, with my mind
  maandag 23 maart 2009 @ 19:58:36 #164
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_67335006
quote:
Op maandag 23 maart 2009 19:07 schreef Armoed het volgende:
Mijn zijbuikspieren zijn overdreven goed ontwikkeld tov mijn torso, hierdoor lijkt het alsof ik vetrandjes over mijn boxer heb hangen.

Je moet bij elke buikspiertraining alle buikspiergroepen trainen. Een goede routine is:
20 x liggen met voet op andere knie en dan met handen achter je hoofd je elleboog naar je tegenovergestelde knie, van het been op je andere knie, dat voor beide kanten

20 x liggen en je benen verticaal omhoog en dan met handen achter je hoofd crunchen

20 x liggen en je voeten 10cm boven de grond en dan je knieen naar je borst brengen en weer terug

20 x liggen en je voeten verticaal en breng je voeten vanuit je heup gedrukt zo hoog mogelijk alsof je het plafond wegduwd en dan weer terug

Herhaal dit allemaal 3 x met 30 sec pauze tussen de routines
Nothing is what it seems
pi_67351433
quote:

Ik weet niet welke spieren je bedoelt die boven je zijbuikspieren(obliques) zitten.
Maar als je gewoon je rug en schouders goed traint, dan worden die breder/groter, waardoor je taille smaller lijkt.
pi_67353431
quote:

Ik heb echt nog nooit hangende buikspieren gezien.
pi_67353891
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef Koert het volgende:

[..]

Ik heb echt nog nooit hangende buikspieren gezien.
Ik wou het niet zeggen...

Ik heb gister weer gepumpt. Dat vind ik leuk en ik word er ook wel sterker van, maar veel lezen & informeren laat blijken dat het goed is om echt je kracht te trainen door korte sets met veel gewicht. En dat het voor vrouwen beter is om het te doen met losse gewichten.
Ik vind losse gewichten ook leuker dan op zo'n apparaat, omdat je op zo'n apparaat toch in een bepaalde positie gedwongen wordt en niet elk lichaam hetzelfde is. Ook kan je je bij de trainingsruimte met losse gewichten beter bekijken in de spiegel om te zien of je je oefening goed uitvoert. Ik heb ook het idee dat ik actiever of effectiever bezig ben of zo, als ik losse gewichten gebruik (die apparaten.. tsja, ik weet niet, daar heb ik dat niet zo bij, hoewel ik wel 'genoeg' gewicht gebruik)

Het enige is; ik durf niet met losse gewichten te beginnen in onze fitnessruimte. Er hangen daar altijd een paar ubermacho's rond die een beetje rondslenteren rond de barbells en bankjes en dan ga je daar als klein meisje niet zomaar tussenstaan. Ik denk dat ik binnenkort een afspraak maak met een goede enthousiaste fitnessinstructeur en kijk wat hij ervan zegt (en op welke momenten het rustig is daar ).
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:21:27 #168
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_67355052
Je betaalt toch geld om in die club te mogen fitnessen? Gewoon niks aan trekken van zulke gasten, jij hebt evenveel recht om te doen wat jezelf het beste vind dan zulke lui.
Nothing is what it seems
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:00:05 #169
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_67356515
Visuele ondersteuning voor de mensen die het niet begrijpen:

Vlak boven mijn boxer zie je een hele kwab.
Well, I can take you far away, with my mind
pi_67357947
wat is nou een goede hoeveelheid calorieen voor een avondmaaltijd?
niet om mee af te vallen, maar wat ongeveer aangeraden wordt in een normaal voedingspatroon?

ik weet wel dat calorieen niet alles zeggen, maar zou wel fijn zijn om een richtlijn te hebben.
pi_67358694
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:44 schreef myrkur het volgende:
wat is nou een goede hoeveelheid calorieen voor een avondmaaltijd?
niet om mee af te vallen, maar wat ongeveer aangeraden wordt in een normaal voedingspatroon?

ik weet wel dat calorieen niet alles zeggen, maar zou wel fijn zijn om een richtlijn te hebben.
Uitgaande van een 'normaal' eetpatroon kan dat variëren van 500 tot 1000 kcal. Geen van beide uiteinden is per definitie goed of slecht.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_67403760
Armoed
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:33:29 #173
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67404165
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:00 schreef Armoed het volgende:
Visuele ondersteuning voor de mensen die het niet begrijpen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vlak boven mijn boxer zie je een hele kwab.
Nou nou, wat een vetkwabben, poeh!

Dit zijn pas lovehandles:

[ Bericht 8% gewijzigd door Chav op 25-03-2009 19:57:44 ]
In me Burberry......
pi_67404608
Dat zijn geen buikspieren die daar hangen, Armoed.

En jezus wat zijn jullie dik.
pi_67404831
Ja echt hè
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')