abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67107007

(banner met dank aan Feya)

De serie gaat over een groep speciale agenten in dienst van NCIS (Naval Criminal Investigative Service) hun doel is onderzoek te doen naar alle misdaden die gelinkt zijn aan de marine. Dit kan lopen van moord op een marinier tot spionage op militair domein, van drugsdealen tot verkrachting. Ze doen het op hun eigen onorthodoxe manier, maar krijgen dit toch gedaan.

In tegenstelling tot de bekende serie CSI: Crime Scene Investigation focust deze serie zich niet op de zaken, of de forensische bewijzen, die er natuurlijk wel inkomen, maar hoofdzakelijk op de mensen. De serie heeft een bijzondere stijl van humor en cinematografie (met onder andere zwart-witbeelden). De zaken, verdachten en slachtoffers zijn niet steeds even goed uitgewerkt deels omdat deze zaken, niet het belangrijkste zijn in deze op mensen georiėnteerde serie.

Het team bestaat uit verscheidene karakters: Eerst hebben we speciaal agenten Jethro Gibbs, Caitlin Todd (vermoord door terrorist Ari Haswari, halfbroer van Ziva), Ziva David, Anthony DiNozzo en Timothy McGee. Ze worden bijgestaan door het forensische team met name Dr Donald Mallard in Autopsie (geassisteerd door Jimmy Palmer) en Abby Sciuto in het lab. Ze worden in toom gehouden door de directeurs Tom Morrow (seizoen 1 en 2) Jenny Shepard (seizoen 3, 4 en 5 ) en Leon Vance (seizoen 6). Bron

-----
Morgen (17/03) uitgezonden in de US of A, Knocked Out ->

Promo

The death of a boxer leads Vance to borrow the NCIS team and start investigating his death, while Gibbs digs into Vance’s past.

Ook wordt er momenteel gesproken over een NCIS Spin-Off, maar volgens Mark Harmon betekent dit niet het einde van NCIS zelf! Hallelujah! Zie hier Mark Harmon over (oa) de spin-off.
-----

Ik kon geen topic vinden over de USA versie, vandaar dat ik een nieuwe heb geopend!
Happiness never comes in the way that we imagine.
pi_67111525
Superserie!!!!!
pi_67115443
Uhu! Ik ben helemaal verkocht.

Ik zit overigens echt te wachten op de volgende aflevering; al sinds Kort Gibbs heeft voorzien met de gegevens over Vance, wil ik weten wat erin staat... als er een 'file' is, moet er ook dirt zijn
pi_67120849
NCIS is samen met Life me fav crime show.

Gibbs, Denozzo, McGee, Ziva zijn zo leuk samen, en niet te vergeten Abby, Palmer en me fav coroner Ducky

NCIS
pi_67165214
Ik weet niet of ik dit mag plaatsen, maar ik probeer het maar

De nieuwe aflevering staat erop! Hierrrr te vinden.

Ben ik trouwens de enige die seizoen 6 volgt?
pi_67168952
Neehoor.

Ik vond het een heerlijke episode. Vance vind ik sowieso wel een leuke character en zijn mysterieuze verleden maakt het nog leuker.
  woensdag 18 maart 2009 @ 15:37:16 #7
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_67172576
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:53 schreef Puccini het volgende:
Ik weet niet of ik dit mag plaatsen, maar ik probeer het maar

De nieuwe aflevering staat erop! Hierrrr te vinden.

Ben ik trouwens de enige die seizoen 6 volgt?
Ik volg het al jaren, misschien wel mijn favo serie uit de USA op dit moment

Zo mooi gemaakt, alles zit zo goed in elkaar

Over de spin-off trouwens, daar gaat LL Cool J in spelen als ik het me goed herinner
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_67202820
Ik volg het ook. Vond de aflevering van deze week iets minder, het boksverleden van die baas dat zo plotseling wordt uitgemeten. Geef mij maar een gewone case met Gibs aan het roer (of Tony ).
---
  Redactie Frontpage donderdag 19 maart 2009 @ 12:24:51 #9
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67202893
Eindelijk een USA topic Ik ben keihard verslaafd Geweldig goede serie, wordt alleen maar beter

De aflevering van deze week was weer tof, maar dat kwam vooral omdat Gibbs zich met Vance gaat bemoeien en er eindelijk schot in het zaakje komt bij Tony en Ziva
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 25 maart 2009 @ 22:42:47 #10
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67412203
Ik heb vandaag Hide & Seek gekeken, leuke aflevering met veel humor

Oh en over de spinoff ook wat nieuws:
quote:
MATT: NCIS-wise, my moles say that in late April/early May, we'll get first glimpse of the Office of Special Projects. This division of NCIS will employ mad-cool technology that has never been shown on a TV series before. And keep in mind, we have already seen the Funcooker.
Mijn eerste reatie: oeoeoeoeh gadgets
With four other people
And aliens
pi_67447196
NCIS heb ik sinds een jaar of 2 ontdekt (ik weet niet sinds welk seizoen dat was, maar in ieder geval speelde zowel Jenny Sheppard en Ziva ( ) er al in mee.

Fantastische serie! Eigenlijk het enige op TV wat ik echt trouw elke week kijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage donderdag 26 maart 2009 @ 22:48:58 #12
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67447570
Ziva is mooi Maar ik vind Tony het leukste
With four other people
And aliens
pi_67591848
Vooralsnog vind ik Vance maar een rare. Ik ben er nog niet uit wat ik van hem moet vinden.

Ziva ziet er weer erg lekker uit by the way
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage dinsdag 31 maart 2009 @ 21:33:58 #14
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67592696
Ik had zo'n hekel aan Vance door de seizoen 5 finale Maar hij brengt heerlijke dynamiek in de serie doordat hij en Gibbs steeds met elkaar botsen Ik kan 'm als Director beter pruimen dan Jenny in elk geval
With four other people
And aliens
pi_67592834
Wat is hun (Gibbs en Vance) verleden eigenlijk? Waarom botsen ze eigenlijk?
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage dinsdag 31 maart 2009 @ 21:40:24 #16
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67592965
Weet ik eigenlijk niet. Ze kennen elkaar van vroeger, dus ze zullen wel eens hebben samengewerkt ofzo. Maar als nieuwkomende Director Gibbs' team uitelkaar halen is niet handig. Ik heb wel het idee dat Gibbs respect heeft voor Vance, maar dat hij het soms (meestal ) gewoonweg niet met 'm eens is.
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage dinsdag 31 maart 2009 @ 21:43:26 #17
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_67593122
Oh met de volgende aflevering (die vannacht wordt uitgezonden in USA ) komt Trent Kort weer terug Ik hoop dat Tony 'm nog een keer een knal kan verkopen
With four other people
And aliens
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:25:02 #18
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_68732156
Stil topic! .

Hoe kijken jullie tegen de spin-off aan?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Redactie Frontpage woensdag 6 mei 2009 @ 18:02:57 #19
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68738828
Ik heb de aflevering van gisteren nog niet gezien, maar ik vond vorige week wel dat het potentie heeft Callan is interessant, de gadgets zijn cool, en je hebt veel mogelijkheden voor verhaallijnen
With four other people
And aliens
  woensdag 6 mei 2009 @ 18:39:20 #20
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_68740127
Ja Callan vind ik cool. Hebben ze toch een Hollywoodacteur weten te strikken voor de serie. De andere karakters vond ik nog niet zo erg interessant, maar dat was in het begin van JAG ook en uiteindelijk werd dat mijn favoriete serie (zoals dat NCIS dat nu is ).
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_68740321
Aflevering gezien. Erg tof. Alleen jammer van dat einde (de laatste 2 gebeurtenissen). Komt er een complete spinoff serie?
---
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:03:03 #22
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_68741188
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:44 schreef miodzio het volgende:
Aflevering gezien. Erg tof. Alleen jammer van dat einde (de laatste 2 gebeurtenissen). Komt er een complete spinoff serie?
Yep. Is al in december aangekondigd, maar duurde allemaal zo lang dat ik het inmiddels weer vergeten was .
pi_68741820
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---
  Redactie Frontpage woensdag 6 mei 2009 @ 20:52:27 #24
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68745968
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:17 schreef miodzio het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Wat weer een aflevering Ik heb écht geen idee meer wat we nog gaan zien
With four other people
And aliens
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:01:43 #25
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_68746477
SPOILER
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Redactie Frontpage woensdag 6 mei 2009 @ 21:04:14 #26
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68746591
Het is zeker weten een goed begin
With four other people
And aliens
pi_68747784
Ja een goed begin in dat geval.
SPOILER
---
  Redactie Frontpage woensdag 6 mei 2009 @ 21:28:34 #28
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68747898
Op tv.com zijn de meningen over Legend I en II echt compleet verschillend De een haat het, vind het verschrikkelijk slecht en saai en de ander vindt het tof
With four other people
And aliens
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:08:00 #29
251119 Rainesz
flets outz
pi_68773203
persoonlijk was ik geen fan om zo een Spin off in te leiden.
Maar toch maar de 2 afleveringen bekeken,leuk.
Wel grappig om te zien hoe Mcgeek helemaal uit zijn bol ging in die High tech hol

Zal de spinoff vast wel kijken,maar hoop dat het niet teveel op het "oude" NCIS gaat lijken!!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:32:14 #30
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_68774270
Ik denk dat dat wel mee zal vallen. Ben erg benieuwd! Vraag me wel af hoe ze de serie gaan noemen. Gaat toch geen 'NCIS: OSP' ofzo worden he? Dat vind ik weer zo...mja..been there enzo .
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:39:17 #31
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_68774562
De serie heeft nog geen officiėle naam. Het heeft nu de werktitel NCIS:Legend. Net als de naam van de dubbel aflevering.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:02:20 #32
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_68775560
Hoop dat ze niet zo'n CSI retro-naming toestand gaan doen, dat je ineens NCIS: OPS en NCIS: MCRT krijgt ofzo .
  Redactie Frontpage donderdag 7 mei 2009 @ 16:13:23 #33
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68776041
Ik vind NCIS: Legend op zich wel mooi, maar er is natuurlijk maar 1 NCIS legend en dat is Gibbs
Maar ik heb het idee dat dat Legend slaat op Callan, want toen ze de term uitlegden was hij in beeld
With four other people
And aliens
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:21:48 #34
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_68776427
Callan en Gibbs hebben ook (uiteraard zou je haast zeggen) een interessante geschiedenis samen. .
Denk dat Callan ook een sniper was, gezien ze het hadden over missies samen in het Oostblok.
pi_68815152
NCIS LA of NCIS Los Angeles lijkt me wel een optie. Beetje CSI-achtig maar zou het anders ook niet weten.
---
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:07:42 #36
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_68815188
NCIS: LA en NCIS: DC zou je dan kunnen krijgen .

Nee, heb zo'n vermoeden dat het wel NCIS: OPS gaat worden.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:21:22 #37
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_68815645
Ik denk dat als je er NCIS:LA van gaat maken dat dat verwarring geeft. CSI:LV, CSI:Miami en CSI:NY hebben allemaal dezelfde opzet. Een onderzoek team wat moorden oplost. Maar NCIS en OPS hebben een andere opzet van elkaar. NCIS is opsporing/politie als basis terwijl OPS een undercover eenheid is.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:27:05 #38
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_68815845
Precies, het zou gaan om twee geheel verschillende onderdelen van NCIS. Het voor ons bekende team is een Major Case Response Team (MCRT) wat, zo begrijp ik van wikipedia, een militaire rechercherol heeft, terwijl OPS zich zou richten op het contraspionage/terrorismegedeelte van NCIS.
  Redactie Frontpage vrijdag 8 mei 2009 @ 17:49:08 #39
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68816587
Ik zag op tv.com ineens staan 'The Real NCIS' Ik mag hopen dat het dat niet wordt want dat vind ik echt een naam van niks NCIS: OPS vind ik wel mooi

Ik keek vandaag Bones, en zag 'Jeanne Benoit' spelen

Oh ja, een typisch Abby plaatje
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 13 mei 2009 @ 14:47:11 #40
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68979590
Tony
With four other people
And aliens
  woensdag 13 mei 2009 @ 15:19:32 #41
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_68980686
Damn...wįt een aflevering .
  Redactie Frontpage woensdag 13 mei 2009 @ 15:21:13 #42
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68980746
Ducky was tof toen hij Fornell 'wurgde' Maar toen Rivkin het bij Tony deed Of in elk geval probeerde

Abby was tof
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 13 mei 2009 @ 15:27:33 #43
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68980970
quote:
We've been waiting a really long time to get something like this set up, and we know this is one of the most requested user ideas for chats, so we hope that this was worth the wait! Pauley Perrette and Cote de Pablo, two of the stars from CBS's hit show NCIS, will be dropping by TV.com to answer your questions in a live Q&A chat. Log in Tuesday, May 19th at 1pm Pacific time. That's 4pm Eastern, and check out this handy converter for the time around the world.

Have your questions ready, and if you're lucky, yours might be selected! Come join the fun. In the meantime, you can check out more information HERE!
With four other people
And aliens
  woensdag 13 mei 2009 @ 17:00:13 #44
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_68984091
Brr wat een einde zeg, gelukkig komt er nog een aflevering anders hadden we lang op de afloop moeten wachten. Al zal de volgende ook wel weer een lekkere cliffhanger hebben waar we weer maanden op kunnen wachten .

Spin off, daar wist ik nog niets van. Loopt die al of kan ik nog wachten met het zoeken naar de afleveringen .

Heb ncis trouwens een paar maanden geleden pas ontdekt en heb toen in 2 of 3 weken tijd alle 5 de seizoenen gekeken. Elke dag meerdere eps .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Redactie Frontpage woensdag 13 mei 2009 @ 17:05:11 #45
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68984249
Ga je spijt van krijgen hoor Op een gegeven moment is het op Never mind, zover ben je al

En de enige spinoff afleveringen tot nu toe zijn Legend I en Legend II uit seizoen 6 van NCIS zelf De spinoff zelf start volgend seizoen voor zover ik weet
With four other people
And aliens
  woensdag 13 mei 2009 @ 17:15:43 #46
50442 DaMook
pi_68984604
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:05 schreef Etcetera het volgende:
Ga je spijt van krijgen hoor Op een gegeven moment is het op Never mind, zover ben je al

En de enige spinoff afleveringen tot nu toe zijn Legend I en Legend II uit seizoen 6 van NCIS zelf De spinoff zelf start volgend seizoen voor zover ik weet
Ja nu moet ik elke week weer wachten op de volgende .

Ah ok, volgend seizoen dus weer een serie erbij om te volgen (ncis, criminal minds en numb3rs volg ik nu).

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  woensdag 13 mei 2009 @ 17:15:55 #47
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_68984612
Oeh, weer een nieuwe aflevering.Ik vergeet steeds op welke dag het uitgezonden wordt.
  Redactie Frontpage woensdag 13 mei 2009 @ 17:31:55 #48
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68985087
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:15 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ja nu moet ik elke week weer wachten op de volgende .

Ah ok, volgend seizoen dus weer een serie erbij om te volgen (ncis, criminal minds en numb3rs volg ik nu).
En dan heb je er ook nog maar 1 te gaan

Ken je Burn Notice al?
With four other people
And aliens
  woensdag 13 mei 2009 @ 17:35:52 #49
50442 DaMook
pi_68985229
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ken je Burn Notice al?
Nope is dat ook zoiets ?

Redactie Frontpage woensdag 13 mei 2009 @ 17:46:33 #50
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68985633
Niet echt Het is meer de nieuwe MacGyver Gaat over een spion die 'ontslagen' wordt en in Miami wordt gedumpt. Leuke serie, seizoen 3 begint in juni
With four other people
And aliens
  woensdag 13 mei 2009 @ 20:12:34 #51
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_68990748
Ik dacht dat dit de laatste aflevering al was. Ik vond het ook al erg grote cliffhangers om een hele zomer op te moeten wachten. Gelukkig komt er nog een
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 13 mei 2009 @ 20:15:24 #52
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_68990860
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:46 schreef Etcetera het volgende:
Niet echt Het is meer de nieuwe MacGyver Gaat over een spion die 'ontslagen' wordt en in Miami wordt gedumpt. Leuke serie, seizoen 3 begint in juni
Burn Notice is inderdaad wel mijn favo-serie op dit moment, NCIS en Robin Hood (BBC) zijn een goede 2e en 3e
  Redactie Frontpage woensdag 13 mei 2009 @ 20:15:43 #53
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68990877
Wedden dat ze dan alsnog een cliffhanger erin gooien?

Vorig jaar zat ik te schelden tegen m'n pc Helemaal in shock volgens mij had niemand de opsplitsing toen zien aankomen
With four other people
And aliens
  woensdag 13 mei 2009 @ 21:00:16 #54
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_68992872
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ken je Burn Notice al?
Oh ja, die moet ik ook nog gaan zien .

We kijken veel dezelfde series zie ik. IT Crowd, Chuck, Leverage... Valt me tegen dat ik er geen Big Bang Theory tussen zie staan .
  woensdag 13 mei 2009 @ 21:03:37 #55
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_68993064
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef Etcetera het volgende:
Wedden dat ze dan alsnog een cliffhanger erin gooien?

Vorig jaar zat ik te schelden tegen m'n pc Helemaal in shock volgens mij had niemand de opsplitsing toen zien aankomen
Klopt! .

Volgende ep gaan ze natuurlijk los over Rivkin. Misschien dat ze gaan aansturen op dat Ziva weg wil/moet.
Er gingen ook geruchten dat één van de regs naar de nieuwe serie zou gaan, maar dat wordt ook wel als onwaarschjnlijk gezien, omdat dat het succes van de cast ondermijnt. Hoop ook dat het gewoon zo blijft .
  Redactie Frontpage woensdag 13 mei 2009 @ 21:05:24 #56
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68993153
De producers hebben toch gezegd dat niemand de serie verlaat? Daar ga ik dan maar vanuit Ik ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren volgende week
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:00 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Oh ja, die moet ik ook nog gaan zien .

We kijken veel dezelfde series zie ik. IT Crowd, Chuck, Leverage... Valt me tegen dat ik er geen Big Bang Theory tussen zie staan .
Ik probeer geen series er meer bij te doen Heb al overkill en te weinig schijfruimte
With four other people
And aliens
  woensdag 13 mei 2009 @ 21:35:58 #57
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  woensdag 13 mei 2009 @ 21:39:29 #58
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_68994762
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik probeer geen series er meer bij te doen Heb al overkill en te weinig schijfruimte
Jammer. TBBT is geniaal voor fans van HIMYM en IT Crowd .
  Redactie Frontpage woensdag 13 mei 2009 @ 21:40:24 #59
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_68994818
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Jammer. TBBT is geniaal voor fans van HIMYM en IT Crowd .
Ik ga schijfruimte bijkopen binnenkort
With four other people
And aliens
  donderdag 14 mei 2009 @ 01:28:21 #60
251119 Rainesz
flets outz
pi_69002635
Beetje voorspelbaar eind!!!
Maar daardoor was hij niks minder!

Benieuwd of DiNozzo klapjes gaat krijgen van Ziva...
  Redactie Frontpage donderdag 14 mei 2009 @ 10:57:04 #61
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69008037
Het schijnt van wel, moet je de promo van volgende week even opzoeken Ik kijk 'm pas als ik de aflevering zelf ook binnen heb
With four other people
And aliens
  vrijdag 15 mei 2009 @ 22:16:52 #62
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_69072243
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 10:57 schreef Etcetera het volgende:
Het schijnt van wel, moet je de promo van volgende week even opzoeken Ik kijk 'm pas als ik de aflevering zelf ook binnen heb
Ohw, is er volgende wk nog een afl?
Ik dacht dat dit de finale was.
Was al een beetje teleurgesteld.
  Redactie Frontpage vrijdag 15 mei 2009 @ 22:18:07 #63
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69072284

We're going to Israel apparently
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2009 @ 11:00:54 #64
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69218922
With four other people
And aliens
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:26:33 #65
50442 DaMook
pi_69224098
Zow, dat wordt lang wachten op de volgende aflevering .

woensdag 20 mei 2009 @ 17:17:23 #66
251119 Rainesz
flets outz
pi_69231942
OMFG!!
Wat een cliffhanger...
Top aflevering,kan niet wachten tot volgend seizoen...
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2009 @ 17:25:07 #67
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69232152
Tony Hij had Daddy David te pakken, zo heerlijk om te zien.

En dat met Ari had ik niet zien aankomen zeg!
With four other people
And aliens
  woensdag 20 mei 2009 @ 23:32:21 #68
50442 DaMook
pi_69245918
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:25 schreef Etcetera het volgende:
Tony Hij had Daddy David te pakken, zo heerlijk om te zien.
Idd geweldig stukje .

Vond het alleen treurig dat ziva aan het einde nog boos was op tony . Die 2 moeten geen ruzie maken , maar dat zal wel goed komen komend seizoen (hoop ik) .

donderdag 21 mei 2009 @ 01:32:16 #69
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_69249682
Heerlijke aflevering met een fantastische cliffhanger,jammer dat we zo lang moeten wachten nu
pi_69261020
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 23:32 schreef DaMook het volgende:

[..]

Idd geweldig stukje .

Vond het alleen treurig dat ziva aan het einde nog boos was op tony . Die 2 moeten geen ruzie maken , maar dat zal wel goed komen komend seizoen (hoop ik) .
Van mij mag er wel een ander (vrouwelijk ) teamlid komen. Die Ziva was leuk, maar die woordgrappen heb ik nu wel gezien en ze is irritant met dat Israėl gedoe.
---
  donderdag 21 mei 2009 @ 16:04:57 #71
251119 Rainesz
flets outz
pi_69262969
Denk zelf Dat DiNozzo haar red uit dat roeibootje waar ze gevangen zit.
En dat dat de ogen opent voor Ziva...
Anieway..Sept is nog ver weg...
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2009 @ 16:08:08 #72
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69263052
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:54 schreef miodzio het volgende:

[..]

Van mij mag er wel een ander (vrouwelijk ) teamlid komen. Die Ziva was leuk, maar die woordgrappen heb ik nu wel gezien en ze is irritant met dat Israėl gedoe.
Ziva komt terug hoor volgend seizoen

En ik denk niet dat ze achter haar aan gaan - niet in eerste instantie in elk geval. Tony zei zelf dat ze wel belt als ze er klaar voor is.
With four other people
And aliens
  donderdag 21 mei 2009 @ 17:26:52 #73
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_69265729
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 16:04 schreef Rainesz het volgende:
Denk zelf Dat DiNozzo haar red uit dat roeibootje waar ze gevangen zit.
En dat dat de ogen opent voor Ziva...
Anieway..Sept is nog ver weg...
Ze zit toch niet op die boot gevangen? Met die boot gingen ze volgens mij "happy hunting" naar dat terroristenkamp in Noord-Afrika. En daar is blijbaar iets fout gegaan, en nu is heeft Ziva klapjes gehad van de terroristen ...
  vrijdag 29 mei 2009 @ 04:26:33 #74
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_69514501
Op het youtube kanaal van CBS staat een preview van NCIS: Los Angeles (al is die vanuit nederland niet te zien). Ook IMDB en TV.com geven dit aan als nieuwe titel van het OPS team. Blijkbaar willen ze toch de naamsbekendheid van NCIS gebruiken om snel kijkers te trekken.
Neil Degrasse Tyson
pi_69531099
Nice! Als het goed is is het deze...
Alternatief:
Krijg hotspotshield ff niet aan de praat, hiermee zou je de CBS versie ook moeten kunnen bekijken.
---
  zaterdag 30 mei 2009 @ 01:42:46 #76
50442 DaMook
pi_69545925
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:13 schreef miodzio het volgende:
Nice! Als het goed is is het deze...
Alternatief:
Krijg hotspotshield ff niet aan de praat, hiermee zou je de CBS versie ook moeten kunnen bekijken.
Als ncis fan ga ik ook deze volgen. Denk dat het wel een leuke serie wordt.

En ik bedenk me net dat ik alle seizoenen van csi en aanverwanten eigenlijk ook nog wil kijken, ipv alle seizoenen van ncis nog een keer te kijken tijdens de zomerstop .

zaterdag 30 mei 2009 @ 01:47:06 #77
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_69545973
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 01:42 schreef DaMook het volgende:

[..]

Als ncis fan ga ik ook deze volgen. Denk dat het wel een leuke serie wordt.

En ik bedenk me net dat ik alle seizoenen van csi en aanverwanten eigenlijk ook nog wil kijken, ipv alle seizoenen van ncis nog een keer te kijken tijdens de zomerstop .
Probeer Burn Notice eens als je een leuke serie zoekt
  zaterdag 30 mei 2009 @ 03:20:33 #78
50442 DaMook
pi_69546668
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 01:47 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Probeer Burn Notice eens als je een leuke serie zoekt
Die was me in dit topic al eens aangeraden .

Redactie Frontpage maandag 1 juni 2009 @ 15:57:35 #79
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69604754
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 17:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Ze zit toch niet op die boot gevangen? Met die boot gingen ze volgens mij "happy hunting" naar dat terroristenkamp in Noord-Afrika. En daar is blijbaar iets fout gegaan, en nu is heeft Ziva klapjes gehad van de terroristen ...
Ze zit niet op een boot Wacht ik heb screenies ergens

een muur
With four other people
And aliens
  maandag 1 juni 2009 @ 16:40:28 #80
251119 Rainesz
flets outz
pi_69605980
Ahw,my bad!
Nog wel benieuwd hoe DiNozzo met Rambo style gaat binnenvallen dan
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2009 @ 16:46:44 #81
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69606130
Ik dacht eerst ook dat ze op een boot zat hoor Maar toen bedacht ik me dat die deur een soort poort was en dat leek me raar, dus nog een keer kijken en *hops* er was een muur

Wat denken jullie trouwens dat er met Gibbs' boot is gebeurd? Ik denk dat we eindelijk eens gaan zien hoe Gibbs aan het zeilen is
With four other people
And aliens
  dinsdag 2 juni 2009 @ 06:56:40 #82
50442 DaMook
pi_69624939
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik dacht eerst ook dat ze op een boot zat hoor Maar toen bedacht ik me dat die deur een soort poort was en dat leek me raar, dus nog een keer kijken en *hops* er was een muur

Wat denken jullie trouwens dat er met Gibbs' boot is gebeurd? Ik denk dat we eindelijk eens gaan zien hoe Gibbs aan het zeilen is
Was toch al zijn 3e ofzo . Vraag me wel af hoe ie ze uit zijn kelder krijgt .

Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2009 @ 12:06:25 #83
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69630198
Dat weten we toch al 'Breaking the bottle'

Ik kan me in elk geval niet voorstellen dat hij de Kelly heeft vernietigd, hij was a) bijna klaar en b) het ding is vernoemd naar z'n dochter
With four other people
And aliens
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:11:28 #84
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_69631724
Volgens mij haalt hij gewoon het kozijn eruit en schuift hem zo zijn kelder uit . Of het blijft een running gag (oid) van de serie .
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2009 @ 15:49:29 #85
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69636015
Ik hoop dat ze dat laatste doen Ik hoef niet te weten hoe hij ze eruit krijgt, het is Gibbs, he works in mysterious ways
With four other people
And aliens
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:15:19 #86
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_69636799
Nou ja, misschien leuk voor de series finale ooit. Voor JAG hadden ze ook een fan favourite genomen.

Gibbs is idd vrij mythisch. Doet me wel denken aan de Chuck Norrisgrappen, maar dan met Gibbs. .
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2009 @ 16:18:04 #87
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69636883
Gibbs vs. Chuck Norris

Ik zet m'n geld in op Gibbs
With four other people
And aliens
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:21:53 #88
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_69637001
"Jethro Gibbs does not build boats, he allows molecules to form into a boat" .

hebben we gelijk een spelletje voor deze NCIS-loze zomer
pi_69876521
Even over NCIS op SBS6.

Tot op heden was er op dinsdags altijd een dubbele aflevering.

Eerst een nieuwe aflevering, gevolgd door een oude (nog met Kate ipv Ziva).

Weet iemand hoe dit zit?
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage dinsdag 9 juni 2009 @ 21:36:00 #90
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69877515
SBS6 failt gewoon weer eens Zal misschien komen doordat het zomerstop is geworden ofzo?
With four other people
And aliens
pi_69877709
Ik moet toch maar eens alle seizoenen gaan downen.

Van zo'n tv zender kun je gewoon niet op aan. Volg je trouw elke week je vaste serie; kappen ze er plots mee
A murky, forgotten land.
pi_69877736
Ik ga 'm vannnacht eens bekijken.
  Redactie Frontpage dinsdag 9 juni 2009 @ 21:41:49 #93
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69877748
Ik heb alle seizoen op m'n pc staan En seizoen 5 discversies afgelopen weekend via nieuwsgroepen binnengehaald
With four other people
And aliens
pi_69877916
Ik zal utorrent van het weekend maar eens aanzwengelen; nieuwgroepen en FTP en binaries en zo daar snap ik de ballen van
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage dinsdag 9 juni 2009 @ 21:47:16 #95
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69877959
Ik heb nog steeds geen flauw idee hoe je het moet instellen, maar als het draait is het super
With four other people
And aliens
pi_71798250
Even spoiler update voor het nieuwe seizoen!
SPOILER
Cant wait!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:12:23 #97
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:32:16 #98
187254 Giertje
lets all make believe
pi_71801584
aah hier een topic over een van mijn favo series
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_72647209
teaser S7 E1

bijna

edit:
extended versie

[ Bericht 21% gewijzigd door icanhascheezburger op 11-09-2009 16:52:19 ]
  Redactie Frontpage vrijdag 11 september 2009 @ 16:27:28 #100
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_72647247
Woooot Tony to the rescue
With four other people
And aliens
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:15:10 #101
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  Redactie Frontpage vrijdag 11 september 2009 @ 18:37:38 #102
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_72651645
Ja, 22ste he, niet de 15de helaas
With four other people
And aliens
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:10:55 #103
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_72655055
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:37 schreef Etcetera het volgende:
Ja, 22ste he, niet de 15de helaas
Ik verveel me rot qua series, laat NCIS dus maar snel beginnen
pi_72665893
Tony
Laat het maar snel de 23e zijn!
(Aangezien we hem dan pas kunnen downloaden.)
pi_72712772
Dinsdag zit de cast van NCIS bij Entertainment Tonight.
pi_72848987
nog ff andere video gevonden nu over NCIS & de nieuwe NCIS: Los Angeles

NCIS: Los Angeles

who the f*ck is Hetty

bijna
  Redactie Frontpage donderdag 17 september 2009 @ 19:09:52 #107
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_72849061
Ik vind Hetty nu al geniaal

Deze is ook leuk:

With four other people
And aliens
pi_73028663
Ncis en Ncis LA lopen binnen!
Alleen weer pas vanmiddag bekijken
  woensdag 23 september 2009 @ 09:27:02 #109
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_73029842
Aaah, ik heb ze vanmorgen gedownload, maar ik zit nog tot 5 uur op mn werk
Was je erbij?
pi_73031510
Heb vanmorgen eerste aflevering NCIS gezien ziva to the rescue.

spoiler info over aflevering:
SPOILER

Vanavond maar eens NCIS: LA kijken
  woensdag 23 september 2009 @ 11:32:29 #111
67174 Dos37
Come on Twente
pi_73033294
ik heb NCIS ook gedownload straks even kijken
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 23 september 2009 @ 11:58:34 #112
50442 DaMook
pi_73034070
ncis aan het binnenhalen en ncis la ook . Zometeen kijken .

Redactie Frontpage woensdag 23 september 2009 @ 12:57:36 #113
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73035409
Hij is zó ontzéttend goed

Favoriete scenes:
SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door Etcetera op 23-09-2009 13:17:59 ]
With four other people
And aliens
pi_73035904
Tering, goeie season opener hoor

1 klein puntje dan nog ...
quote:
Gibbs was wel erg snel van zn snipepoint 2 heuvels verderop naar de terrorist shack gehold
Maar ook wel weer vet. Beloofd wmb heel wat voor het komende seizoen
  Redactie Frontpage woensdag 23 september 2009 @ 13:24:08 #115
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73036000
Ik zeg chopper als ze toch aan het invallen zijn daar is die ook wel in de buurt. Als echte marinier kan Gibbs wel instappen terwijl dat ding nauwelijks op de grond staat, vijf minuten werk

Maar het was wel een beetje érg snel inderdaad
With four other people
And aliens
pi_73040262
quote:
Op woensdag 23 september 2009 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik zeg chopper als ze toch aan het invallen zijn daar is die ook wel in de buurt. Als echte marinier kan Gibbs wel instappen terwijl dat ding nauwelijks op de grond staat, vijf minuten werk

Maar het was wel een beetje érg snel inderdaad
Goeie aflevering, op dat punt na inderdaad.
Ik dacht echt van toen ze zo stonden te kijken dat kan nooit, 10 seconden daarvoor loste hij immers nog een schot vanaf de heuvel.
  Redactie Frontpage woensdag 23 september 2009 @ 15:54:42 #117
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73040380
Zullen we ze dat maar vergeven? After all: wie zou in vredesnaam de halfzus van een terrorist aannemen die een Agent heeft omgelegd - en haar ook nog in hetzelfde team zetten?
With four other people
And aliens
pi_73040774
Dat had ze verdiend omdat ze hem ook had uitgeschakeld om Gibbs te beschermen... maar inderdaad.
Verklaring is trouwens ook wel dat ze eerst Ziva moesten bevrijden en op de been komen, daar kan wel een paar minuten in zitten, terwijl qua beeld het gewoon direct door lijkt te lopen.
  Redactie Frontpage woensdag 23 september 2009 @ 16:12:50 #119
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73041039
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:05 schreef Aestivate het volgende:
Dat had ze verdiend omdat ze hem ook had uitgeschakeld om Gibbs te beschermen... maar inderdaad.
Ik denk dat ze irl voornamelijk daardoor onschuldig zou zijn bevonden
quote:
Verklaring is trouwens ook wel dat ze eerst Ziva moesten bevrijden en op de been komen, daar kan wel een paar minuten in zitten, terwijl qua beeld het gewoon direct door lijkt te lopen.
Dat is zo inderdaad

Maar dan kunnen we wel gaan klagen over het realisme: het is een serie Wat nou realistisch
With four other people
And aliens
pi_73043445
Dat Gibbs daar stond vond ik het enige storende, maar vond het wel vrij belangrijk. Die afstand was minstens een kilometer, dus lopend is een nee. Auto, zelfde verhaal. Een helicopter die in zijn buurt zat is ook niet echt waarschijnlijk, aangezien zijn positie dan allesbehalve 'clear' zou zijn wat eventuele vijanden betreft.
Kan je wel zeggen 'ja, maar het is een tv show', maar dat is onzin. Dit was gewoon absurd snel van punt A naar B. Mij vallen dit soort dingen meestal niet eens op als ik opga in een serie, maar hier spoelde ik meteen terug. Vroeg me af of ik opeens een paar minuten gemist had.

Maar verder, toffe premiere!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_73045076
Wat een toffe opener!
Ik wist gewoon dat Gibbs er ergens lag!!

Dat hij zo snel At the scene of the crime was is vast een 24 foutje
pi_73046235
Ik had het niet verwacht, maar dit was echt briljant . Ik ben alleen benieuwd hoe Ziva weer in het team zal integreren, er is namelijk een hoop gebeurd. Maar ik denk dat ze daar wel een oplossing voor hebben
pi_73048875
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:09 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik had het niet verwacht, maar dit was echt briljant . Ik ben alleen benieuwd hoe Ziva weer in het team zal integreren, er is namelijk een hoop gebeurd. Maar ik denk dat ze daar wel een oplossing voor hebben
Die nieuwe leek mij anders ook niet verkeerd.

En anders ben ik nog steeds voor Kate terug.
pi_73051288
Zou wel leuk zijn als we Kate nog 1x zien. In een soort flashback ofzo, of als geest. In NCIS kan namelijk alles. (een terrorist die CafPow drinkt? Geniaal )
  Redactie Frontpage woensdag 23 september 2009 @ 21:46:53 #125
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73052210
Ik wil Gibbs op z'n boot zien. Varend, niet in z'n kelder
With four other people
And aliens
  woensdag 23 september 2009 @ 23:36:33 #127
50442 DaMook
pi_73056689
Hij was zeker gaaf en NCIS LA was ook cool .

Redactie Frontpage woensdag 23 september 2009 @ 23:38:40 #128
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73056759
Meen je dat? Vond het wel aardig, maar zeker niet geweldig Ze probeerden veel te hard had ik het idee
With four other people
And aliens
  donderdag 24 september 2009 @ 09:11:27 #129
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_73060981
Ik vond deze EP helemaal super! Heb NCIS LA al gedownload maar nog niet gekeken
Was je erbij?
pi_73061454
quote:
Heb je NCIS LA al gekeken? en zo ja, wat vond je ervan?

Ik heb gister daar de eerste aflevering van gekeken en had het gevoel of alle karakters een beetje op Dinozo (of hoe schrijf je het) moesten lijken. Beetje van die stoere figuurtjes....
Ik mistte trouwens wel Abbie, volgens de tv reclame zou die geloof ik mee gaan doen in die serie...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_73061489
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:38 schreef Etcetera het volgende:
Meen je dat? Vond het wel aardig, maar zeker niet geweldig Ze probeerden veel te hard had ik het idee
Ik vond sommige dingen zo overdreven, de vingerprint aan het begin, de oogscan het hele wardrobe in the office gebeuren. Die info kamer veel te nep. Als die agent zijn auto krijgt, de info die verteld word. Meer een kruising tussen Fast & the furious en de oude NCIS geworden dan een goede spin off
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  Redactie Frontpage donderdag 24 september 2009 @ 10:57:44 #132
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73063283
Ja inderdaad, beetje jammer. Ik vond Hetty wel geniaal hoor
En ook dat Callan niet weet waar G. voor staat. Dat hij een mysterieus personage is snap ik wel, en dat is op zich niet zo erg, maar dat was een beetje overkill

Abby komt in een paar afleveringen voor heb ik begrepen
With four other people
And aliens
pi_73065765
Heb NCIS LA ook ff gekeken...en het was nou niet bepaald denderend. Maar misschien kan hier nog verandering in komen, het is nog maar de eerste aflevering en heb het gevoel dat NCIS LA zijn draai nog even moet vinden

De nieuwe ep van de normale NCIS is trouwens erg vet. Vooral Dinnozo zijn "wildcard" momentje
Peace through power!!
  Redactie Frontpage donderdag 24 september 2009 @ 12:20:49 #134
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73065832
Als je de eerste afleveringen van NCIS terugkijkt dan is het ook zó anders dan nu Toen had Tony een leesbril en Gibbs wist de films
With four other people
And aliens
pi_73078432
NCIS LA was in mijn opinie echt slecht.
Ze willen teveel op het orginele concept draaien.
Ook apart,dat volgens mij in NCIS een beetje reclame werd gemaakt voor het computer touchscreen (Opsec) idee in NCIS LA .
Tenminste dat idee had ik.
  vrijdag 25 september 2009 @ 01:15:56 #136
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_73090006
quote:
Op donderdag 24 september 2009 19:10 schreef Rainesz het volgende:
NCIS LA was in mijn opinie echt slecht.
Ze willen teveel op het orginele concept draaien.
Ook apart,dat volgens mij in NCIS een beetje reclame werd gemaakt voor het computer touchscreen (Opsec) idee in NCIS LA .
Tenminste dat idee had ik.
[ afbeelding ]
LOL.....

Neeeeen.... OpSec = Operational Security niet een of andere software tool.

http://en.wikipedia.org/wiki/Operations_security

plaatje van vroeger.

britse minister die het ff vergeet

NCIS s7e1 was goed....niet super
NCIS LA.... snel beter worden anders halen ze de november sweeps niet denk ik.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_73093507
NCIS was geweldig!

NCIS LA echt waar he hoe de fuck komen ze met een verhaal als dit? die HQ is echt lachwekkend, alsof the government dat ooit zou supporten
Zat ook totaal geen realiteit in de show.. pfft en undercover NCIS? Uhm wtf?

Het zal allemaal wel maar ik haak nu al af. Dat blonde wijf is er ook opeens niet meer bij en je hebt echt een Gibbs achtig persoon nodig.

NCIS ftw helaas is LA voor mij nu al geflopt en ik vond de pilot nog nieteens zo slecht mja dat zal we lkomen door Gibbs-team.

Jmmr maar helaas.
pi_73093554
Het is ook niet van Bellisario (die werkt er helemaal niet aan mee?) en dan kun je gelijk merken, er zit een heel ander sfeertje omheen. Ook het verhaal vind ik wat matig... een high-tech voornamelijk undercover organisatie is volgens mij vooral gedaan om te kunnen patsen met coole gadgets e.d. Het verhaal mag zich wel beter ontwikkelen willen ze deze oppervlakkigheid te boven komen.

Wat Jnk18 ook zegt.
  Redactie Frontpage vrijdag 25 september 2009 @ 10:30:04 #139
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73093654
Ik weet niet meer waarom die blonde eruit is gegaan, maar ze missen inderdaad een team-leader Ik hoop wel dat het nog verbeterd, al is het alleen maar vanwege Callan
With four other people
And aliens
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:38:42 #140
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_73103580
Ahh NCIS, super aflevering!

En Ziva zo met het haar in de war

McGee op de grond
Was je erbij?
  Redactie Frontpage vrijdag 25 september 2009 @ 16:40:15 #141
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73103622
Hier maar verder

McGee was ook goed he Hij bleef gewoon liggen, en hoe hij zei van 'Just glad you're alive' Sowieso, dat hele ontsnappingsplan van ze
With four other people
And aliens
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:44:53 #142
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_73103727
Ik had het eerst helemaal niet door dat het McGee was

Ik dacht dat het al een dooie was waar die waarheidsdrug niet op werkte
Was je erbij?
  Redactie Frontpage vrijdag 25 september 2009 @ 16:46:54 #143
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73103786
Dat had ik ook Pas toen Saleem tegen 'm aanschopte had ik iets van 'wacht eens...'

Dat Tony in die stoel zat had ik vrij vlot door Maar dat kwam ook door de promo denk ik. En toen die Saleem zei 'You are going to tell me everything you know' wist ik het zeker
With four other people
And aliens
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:48:39 #144
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_73103825
Ja

Het hele CafPow verhaal was wel heel stoer bedacht!

En dat ze Ziva bij Tony en McGee zouden zetten was ook wel te voorspellen
Was je erbij?
  Redactie Frontpage vrijdag 25 september 2009 @ 16:51:42 #145
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73103907
Ja toen ze haar binnenbrachten was dat wel duidelijk

'How was your summer'

Dat CafPow was wel tof inderdaad, hoe verzin je het
With four other people
And aliens
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:53:46 #146
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_73103963
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:48 schreef Etcetera het volgende:
Je hebt Ziva nog he
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:51 schreef Etcetera het volgende:

'How was your summer'
100% Tony, dat moest gewoon een bijdehante opmerking zijn
Was je erbij?
  Redactie Frontpage vrijdag 25 september 2009 @ 16:56:27 #147
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73104025
Ik hoop dat ze een Emmy (nominatie) gaan krijgen want dat was echt zwaar goed geacteerd - door iedereen trouwens, was echt genieten
With four other people
And aliens
  vrijdag 25 september 2009 @ 16:57:33 #148
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_73104052
Jup! Zwaar verdient
Was je erbij?
  Redactie Frontpage vrijdag 25 september 2009 @ 17:02:05 #149
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73104155
Het viel me trouwens tegen dat Ziva er nog zo 'gaaf' uitzag. Vorig seizoen was ze half in pulp geslagen en je zag er nauwelijks iets van. Vond ik ergens wel jammer
With four other people
And aliens
pi_73111592
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:02 schreef Etcetera het volgende:
Het viel me trouwens tegen dat Ziva er nog zo 'gaaf' uitzag. Vorig seizoen was ze half in pulp geslagen en je zag er nauwelijks iets van. Vond ik ergens wel jammer

hehe... in 4 maanden heal je wel wat hoor
Zojuist de ep gekeken en vond hem echt GENIAAL..

NCIS zoals het in S1 begon; actie, veel humor en spanning.

Hoop dat de rest van het seizoen ook zo gaat... Nu nog wat gekibbel tussen Tony en Ziva en het is helemaal zoals het was toen "Kate" nog mee deed.
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:07:28 #151
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_73112771
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 21:26 schreef unaco het volgende:

[..]

hehe... in 4 maanden heal je wel wat hoor
Zojuist de ep gekeken en vond hem echt GENIAAL..

NCIS zoals het in S1 begon; actie, veel humor en spanning.

Hoop dat de rest van het seizoen ook zo gaat... Nu nog wat gekibbel tussen Tony en Ziva en het is helemaal zoals het was toen "Kate" nog mee deed.
Nou ja .. in 4 maanden heal je normaal gesproken wel. Maar heal je ook als je 4 maanden vastzit in een terroristenkamp en daar nogal vaak redelijk hardhandig ondervraagd wordt?

Wat ik opvallend vond was dat pappie David blijkbaar de Mossad niet in wilde of kon zetten om achter dochterlief aan te gaan. Benieuwd hoe Ziva daarover denkt
  Redactie Frontpage vrijdag 25 september 2009 @ 22:11:29 #152
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73112884
Ik heb op een ander forum na de seizoensfinale een paar dingen voorspeld
- Ziva wordt NCIS Agent ipv Mossad Liaison Officer
- We zien Gibbs nog varen in z'n boot

Ben benieuwd
With four other people
And aliens
pi_73112952
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb op een ander forum na de seizoensfinale een paar dingen voorspeld
- Ziva wordt NCIS Agent ipv Mossad Liaison Officer
- We zien Gibbs nog varen in z'n boot

Ben benieuwd
Gibs zijn bootjes varen niet en Ziva NCIS hmm... hmhm..
  vrijdag 25 september 2009 @ 23:53:18 #154
50442 DaMook
pi_73115966
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 22:13 schreef unaco het volgende:

[..]

Gibs zijn bootjes varen niet en Ziva NCIS hmm... hmhm..
Ik wil hem ze uit zijn kelder zien halen . Ziva is volgens mij al meer ncis dan mossad dus dat komt wel goed .

Redactie Frontpage vrijdag 25 september 2009 @ 23:54:14 #155
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73115989
Is wel traditie he Maar ik hoop het wel Hij was zo ver met de Kelly, hoop echt dat hij die minstens een keertje gaat gebruiken

Wat betreft Ziva: haar vader heeft blijkbaar niemand gestuurd om haar te bevrijden. Lijkt mij wel een goede reden om bij NCIS te komen als Agent Maar zo simpel zal het vast niet zijn
With four other people
And aliens
  zaterdag 26 september 2009 @ 04:09:21 #156
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_73118864
Ik denk dat het bootje van Gibbs nog wel gaat varen. Dat zou wel een mooie afsluiter van de serie zijn als het, hopenlijk pas over lange tijd, zo ver komt. Dan zien we Gibbs uiteindelijk in zijn bootje wegvaren
Neil Degrasse Tyson
  Redactie Frontpage zaterdag 26 september 2009 @ 13:08:45 #157
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73123072
Ik had wel begrepen dat hij in de volgende aflevering in z'n basement is en dat die leeg is? Maar dat heb ik zelf nog niet gezien (kijk nooit naar de foto's die vrijgegeven worden) dus weet het niet zeker

En wat betreft het einde van NCIS: ik denk op dit moment dat ze 10 seizoenen gaan maken. Hele wilde gok, uiteraard, maar ze kunnen niet eeuwig doorgaan lijkt me En Gibbs die dan wegvaart is wel tof inderdaad
With four other people
And aliens
pi_73127312
True.. En 9-10 seizoenen kan best wel eens gaan kloppen, neemt NCIS:LA het over.

En tja.. Gibs sluit zijn huis nooit af he, zou niet de eerste keer zijn dat hij een verassing aantreft in zijn kelder
pi_73127644
Kijk erg uit naar volgende ep!
Denk dat hier de liefde tussen Ziva en DiNozzo wel iets groeit!
SPOILER
  Redactie Frontpage zaterdag 26 september 2009 @ 16:57:28 #160
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73127982
Iets? Seriously? DiNozzo heeft in Aliyah al gemeld dat hij zijn baan - de enige baan waar hij het langer dan 2 jaar heeft volgehouden - op het spel zette voor haar. Hij heeft in Truth or Consequences toegegeven dat hij niet zonder haar kan leven. Die gast is head over heels joh Alleen moet Ziva hem nu nog zien te vergeven Maar ik denk dat alles wel goed komt
With four other people
And aliens
  zondag 27 september 2009 @ 08:56:27 #161
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73141456
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:08 schreef Etcetera het volgende:
En wat betreft het einde van NCIS: ik denk op dit moment dat ze 10 seizoenen gaan maken.
Zou goed kunnen. NCIS' papaserie had ook 10 seizoenen .
pi_73143154
quote:
Op zondag 27 september 2009 08:56 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Zou goed kunnen. NCIS' papaserie had ook 10 seizoenen .
JAG. Ook helemaal gezien, en je kunt zien dat de serie NCIS weer verder groeit (volwassener wordt) ten opzichte van JAG. De afsluiter van JAG was trouwens wel belabberd, hoop niet dat het bij NCIS zo lang duurt. (in de laatste 10 minuten van de laatste aflevering gebeurd hetgene waar iedereen eigenlijk 10 seizoenen op wachtte. )
  Redactie Frontpage zondag 27 september 2009 @ 11:29:06 #163
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73143237
JAG volgde ik ook een beetje, maar toen ik van die verneukte afsluiting had gehoord hoefde ik de rest echt niet meer te zien

Maar wat dat betreft zijn Tony en Ziva al veel verder op weg lijkt me
With four other people
And aliens
  zondag 27 september 2009 @ 13:07:19 #164
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73145402
quote:
Op zondag 27 september 2009 11:24 schreef Aestivate het volgende:

[..]

JAG. Ook helemaal gezien, en je kunt zien dat de serie NCIS weer verder groeit (volwassener wordt) ten opzichte van JAG. De afsluiter van JAG was trouwens wel belabberd, hoop niet dat het bij NCIS zo lang duurt. (in de laatste 10 minuten van de laatste aflevering gebeurd hetgene waar iedereen eigenlijk 10 seizoenen op wachtte. )
Hehehe . Ik snap wel dat ze bij JAG zo lang gewacht hebben om MacKenzie en Rabb samen te krijgen. Er zijn series geweest met dezelfde spanning, maar toen de twee samen kwamen keken er minder mensen, omdat die spanning weg was .

JAG was wel mijn favoriete serie destijds en NCIS is dat nu. Doet Donald goed .
  Redactie Frontpage zondag 27 september 2009 @ 13:16:43 #165
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73145669
Moonlightning syndroom Wat in mijn ogen vooral komt door schrijvers die daarna blijkbaar geen energie meer steken in de verhaallijn tussen het koppel
With four other people
And aliens
pi_73183501
Heeft iemand de eerste aflevering van NCIS:LA al gezien? Ga hem vanavond kijken denk ik, hoop dat die net zo leuk is als NCIS
pi_73184224
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:39 schreef SLP_ het volgende:
Heeft iemand de eerste aflevering van NCIS:LA al gezien? Ga hem vanavond kijken denk ik, hoop dat die net zo leuk is als NCIS
Niet gekeken, maar heb er geen goede verhalen over gehoord. Van gematigd positief, tot ronduit negatief.
pi_73184673
NCIS LA vind ik niet zo goed als de gewone NCIS, dat kan misschien ook nog niet want het is pas de eerste aflevering. De sfeer is ook anders dan bij NCIS in mijn ogen, omdat er ook een andere producer is.

Misschien wordt het nog wel wat, de twee afleveringen waarmee we kennismaakten met NCIS LA (Legend pt. 1 en 2) vond ik het LA team en de feel veel beter dan nu in de pilot. We zullen zien wat/of het nog wat wordt. De serie NCIS zelf is ook begonnen als spinoff in 2 JAG afleveringen en kijk wat het nu is.
  maandag 28 september 2009 @ 18:39:20 #169
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73187107
Men kan ook niet verwachten dat een nieuw team van acteurs die gloednieuwe rollen in een gloednieuwe serie spelen, net zo leuk en dynamisch zijn als een groep acteurs die al 6 jaar samen spelen. Ten tijde van 'Ice Queen' was ons geliefde team ook nog erg houterig. Ik geef NCIS: LA zeker een kans. Er zitten toffe karakters in en minder toffe (het 'kale tough guy neger'-karakter mag men in tv-land nou weleens mee stoppen). Eens kijken hoe het zich in de loop van het seizoen ontwikkelt.

Weet je waar ik trouwens op hoop? Een oude JAG corifee weer eens in NCIS of NCIS:LA zien .
pi_73193409
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:39 schreef Witchfynder het volgende:
Men kan ook niet verwachten dat een nieuw team van acteurs die gloednieuwe rollen in een gloednieuwe serie spelen, net zo leuk en dynamisch zijn als een groep acteurs die al 6 jaar samen spelen. Ten tijde van 'Ice Queen' was ons geliefde team ook nog erg houterig. Ik geef NCIS: LA zeker een kans. Er zitten toffe karakters in en minder toffe (het 'kale tough guy neger'-karakter mag men in tv-land nou weleens mee stoppen). Eens kijken hoe het zich in de loop van het seizoen ontwikkelt.

Weet je waar ik trouwens op hoop? Een oude JAG corifee weer eens in NCIS of NCIS:LA zien .
Zou wel humor zijn ja als we Commander Harmon Rabb weer een keer terug zien
Peace through power!!
pi_73194136
NICIS LA is wel oke, maar we zijn nu eenmaal gewend aan de cast van NCIS.. dus LA is al bevooroordeeld min of meer. Ditzelfde had ik met Stargate SG1 - Atlantis. Uiteindelijk was dat zeer onterecht, moet het alleen een kans geven.
pi_73195349
Geweldige serie!
  maandag 28 september 2009 @ 22:51:45 #173
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73197164
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:20 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

Zou wel humor zijn ja als we Commander Harmon Rabb weer een keer terug zien
Ja of Bud juist .
  Redactie Frontpage dinsdag 29 september 2009 @ 12:39:34 #174
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73207286
Ik ga de seizoenspremiere nog een keer kijken Gewoon omdat het kan
With four other people
And aliens
pi_73232180
Echt een top aflevering,precies hoe NCIS hoort te zijn!
Geweldige dubbelzinnige humor,en top speurwerk.

Stukje van DiNozzo waar hij stukje Don Lafontaine imiteert geweldig haha
DiNozzo en Ziva in het Heren toilet top.
Ziva die Gibbs vertelt dat ze hem eigenlijk meer als vader ziet dan haar eigen vader, Hart verwarmend!

Redactie Frontpage woensdag 30 september 2009 @ 13:06:31 #176
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73239582
McSidekick, McRomeo Heerlijk dat Tony en McGee nu eindelijk de juiste balans hebben teruggevonden McGee is geen probie meer, hij is letterlijk even groot als Tony

Gibbs en Ziva in de kelder Waaaaaar is die boot verdikkie
Ziva en Tony Zij dacht dat hij haar ging zoenen volgens mij
Vance die 'I love you too' zegt tegenover McGee en Tony
Abby's welkom
With four other people
And aliens
pi_73239966
Iemand de nieuwe NCIS L.A. al gezien? Is deze episode beter dan de 2de of is het nog steeds crap?
Peace through power!!
  Redactie Frontpage woensdag 30 september 2009 @ 13:27:11 #178
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73240253
Ik vond 'm wel wat beter Maar Hetty is ondertussen zo ongeveer mijn favoriete personage geworden, en zij is niet eens een agent
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 30 september 2009 @ 16:15:42 #179
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73246102
With four other people
And aliens
pi_73250635
quote:

En die bijnamen inderdaad. Mcproof er ook nog bij. Goeie aflevering inderdaad, alleen verhaal wel beetje vergezocht en uitgebreid totdat het op het laatst wat duidelijker werd.
  Redactie Frontpage woensdag 30 september 2009 @ 18:59:33 #181
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73251356
Ik vind de McNicknames best wel McFunny En dat verhaal mocht me eerlijk gezegd wel gestolen worden Vond hoe Ziva weer bij het team kwam veel interessanter
With four other people
And aliens
pi_73254961
NCIS is echt geweldig. Deze was ook weer super. Het verhaal was bijzaak, maar de rest was top. McGee de sidekick Tony en Ziva .

Zo ook ff nog LA kijken. Ben nog geen groots fan, maar de premiere keek wel lekker weg.
  woensdag 30 september 2009 @ 21:30:43 #183
50442 DaMook
pi_73256882
Ja zeker (alweer) een geweldige ep . LA was ook leuk .

woensdag 30 september 2009 @ 21:33:30 #184
50442 DaMook
pi_73256996
quote:
Op woensdag 30 september 2009 18:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind de McNicknames best wel McFunny En dat verhaal mocht me eerlijk gezegd wel gestolen worden Vond hoe Ziva weer bij het team kwam veel interessanter
Omg, ik lees dit en moest letterlijk even nadenken wat het verhaal ook alweer was . Ik kon alleen op de andere dingen komen (ziva en tony op het toilet, ontvangst abby, opstappen van dat andere vrouwke, lege kelder)

pi_73257709
Mee eens, top aflevering

En Etcetera, denk dat het bootje "naar de haaien" is
  Redactie Frontpage woensdag 30 september 2009 @ 22:37:46 #186
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73259340
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:33 schreef DaMook het volgende:

[..]

Omg, ik lees dit en moest letterlijk even nadenken wat het verhaal ook alweer was . Ik kon alleen op de andere dingen komen (ziva en tony op het toilet, ontvangst abby, opstappen van dat andere vrouwke, lege kelder)
My point exactly
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:52 schreef unaco het volgende:
Mee eens, top aflevering

En Etcetera, denk dat het bootje "naar de haaien" is
Maar maar maar... hij had deze Kelly gedoopt.... en Kelly was z'n dochter en dat doe je dan toch niet zomaar
With four other people
And aliens
pi_73261551
Sorry,maar ik kan niet aan NCIS LA wennen.
Ondanks dat ik het blijf kijken,mag het zoals het nu gaat na 22 afleveringen de stekker er wel uit.

En ik vraag me eigenlijk af wat er met de Boot gebeurt is.
Het is niet bijzonder dat hij hem sloopt en weer opnieuw maakt.
Maar zoals aangegeven,de boot was tot Kelly gedoopt...
Misschien krijgen we dit seizoen nog wel een antwoord op onze gedachtes.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 09:01:34 #188
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_73265388
NCIS was weer super

Vanmiddag maar ff NCIS: LA gaan kijken dan, ik hoop dat ik wat meer in het verhaal kom (Welk verhaal?)
Was je erbij?
pi_73268678
Dat muziekje als er iets 'grappigs' gebeurd in NCIS LA is mij te vrolijk. Daarnaast missen ze een charismatisch leidersfiguur; nu lijkt het of iedereen maar wat doet, het ontbreken van een baas valt mij wel op.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:32:37 #190
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73271075
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:40 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
NCIS is echt geweldig. Deze was ook weer super. Het verhaal was bijzaak, maar de rest was top. McGee de sidekick Tony en Ziva .

Zo ook ff nog LA kijken. Ben nog geen groots fan, maar de premiere keek wel lekker weg.
Yep, 7x02 was echt goed. Dat verhaal was idd bijzaak, want de motieven van die dame zijn niet echt uitgesproken (tuurlijk, ze hield van die ene knakker en Shelley had hem vermoord, maar toch...weinig details zoals normaal).

NCIS:LA vond ik erg gaaf deze keer. Ik krijg er wel meer een Burn Notice-gevoel bij dan een NCIS-gevoel eigenlijk.
  Redactie Frontpage donderdag 1 oktober 2009 @ 12:45:35 #191
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73271433
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:13 schreef Aestivate het volgende:
Dat muziekje als er iets 'grappigs' gebeurd in NCIS LA is mij te vrolijk. Daarnaast missen ze een charismatisch leidersfiguur; nu lijkt het of iedereen maar wat doet, het ontbreken van een baas valt mij wel op.
Ze hadden Macy er nooit ooit moeten schoppen Want ze missen inderdaad een 'Gibbs'.

Vond het wel gaaf hoe bij die golfbaan Sam ineens uit het water opdook
With four other people
And aliens
pi_73272316
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:32 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

NCIS:LA vond ik erg gaaf deze keer. Ik krijg er wel meer een Burn Notice-gevoel bij dan een NCIS-gevoel eigenlijk.
In mijn Opinie is dat een belediging voor BN
  donderdag 1 oktober 2009 @ 13:53:22 #193
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_73273445
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:32 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Yep, 7x02 was echt goed. Dat verhaal was idd bijzaak, want de motieven van die dame zijn niet echt uitgesproken (tuurlijk, ze hield van die ene knakker en Shelley had hem vermoord, maar toch...weinig details zoals normaal).

Ik zou nog es gaan kijken als ik jouw was
  donderdag 1 oktober 2009 @ 16:36:53 #194
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73278556
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 13:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Ik zou nog es gaan kijken als ik jouw was
Want? .
Mijn kort-door-de-bocht-want-iedereen-keek-toch-naar-Ziva-notatie was misschien niet zo accuraat .
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:55:31 #195
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_73284301
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:36 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Want? .
Mijn kort-door-de-bocht-want-iedereen-keek-toch-naar-Ziva-notatie was misschien niet zo accuraat .
Die dame hield alleen van het geld en Shelley had helemaal niemand vermoord. Jje was het verhaal idd even uit het oog verloren gok ik
  Redactie Frontpage vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:49:08 #196
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73308259
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:42 schreef Rainesz het volgende:

En ik vraag me eigenlijk af wat er met de Boot gebeurt is.
Het is niet bijzonder dat hij hem sloopt en weer opnieuw maakt.
Maar zoals aangegeven,de boot was tot Kelly gedoopt...
Hmm zit net Sandblast te kijken (van seizoen 3 of 4, weet ik zo niet) en als Hollis Man z'n basement inwandelt is Gibbs net bezig met het schilderen van de naam op de boot die hij toen aan het bouwen was. En dat was dus ook een Kelly En hij is volgens mij daarna weer met een nieuwe begonnen.
With four other people
And aliens
pi_73377011
nog geen topic voor NCIS LA?

NCIS is 1 van de series die elk seizoen beter wordt, wat een top serie zeg.
Tony en Abby zijn toch wel m'n favo figuren

En Ziva
  zondag 4 oktober 2009 @ 23:07:14 #198
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73378133
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Die dame hield alleen van het geld en Shelley had helemaal niemand vermoord. Jje was het verhaal idd even uit het oog verloren gok ik
D'oh, it happens .
  Redactie Frontpage woensdag 7 oktober 2009 @ 11:53:43 #199
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73452107
Hij was tof Tony en McGee met die honden En ik hóóp dat Ziva bij NCIS komt, want dat zo echt tof zijn En ik had het voorspeld vorig seizoen
With four other people
And aliens
pi_73452630
Super aflevering,heb echt gelachen met die honden op de impound yard.
Gibbs in de interrogation room was ook subliem 'DONT THINK!!'

En zeker weten dat Ziva bij NCIS komt.

NCIS LA was goed,serie word toch wel beter.
  Redactie Frontpage woensdag 7 oktober 2009 @ 12:13:17 #201
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73452734
Toen Tony tegen Mcgee zei van 'Kom eens hier' bij die begrafenisonderneming, wist ik exact wat hij wilde voorstellen
SPOILER: Over volgende week

[ Bericht 1% gewijzigd door Etcetera op 07-10-2009 13:28:35 ]
With four other people
And aliens
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:11:53 #202
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_73454486
Zou dat niet tussen spoilers moeten?

[ Bericht 72% gewijzigd door BrainOverfloW op 07-10-2009 13:21:03 ]
Neil Degrasse Tyson
  Redactie Frontpage woensdag 7 oktober 2009 @ 13:13:14 #203
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73454532
Dikke prima Als jij het nog even weghaalt/ook in spoilers zet
With four other people
And aliens
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:21:33 #204
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_73454818
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:13 schreef Etcetera het volgende:
Dikke prima Als jij het nog even weghaalt/ook in spoilers zet
Haha, inderdaad
Neil Degrasse Tyson
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:30:48 #205
47190 MassimO
ę³o & h³ę
pi_73455147
Zijn er hier nog mensen die NCIS: Los Angeles kijken? Is een nieuwe serie in de NCIS reeks , met LL Cool J in de hoofdrol.
Ik heb nu 3 afleveringen gezien en vind het best tof.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_73456296
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:30 schreef MassimO het volgende:
Zijn er hier nog mensen die NCIS: Los Angeles kijken? Is een nieuwe serie in de NCIS reeks , met LL Cool J in de hoofdrol.
Ik heb nu 3 afleveringen gezien en vind het best tof.
Als NCIS fan volg ik natuurlijk NCIS:LA ook

Ik vond deze aflevering goed in elkaar zitten. Veel beter dan de vorige 2 afleveringen. Het leek erop dat de cast al wat beter op elkaar ingespeeld was. Als ze dit niveau kunnen vasthouden gaat het een blijvertje worden denk ik.

En NCIS zelf was, zoals gewoonlijk, weer geweldig. Vooral het moment met Tony en McGee en de honden
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:41:34 #207
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73457337
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:09 schreef Rainesz het volgende:
En zeker weten dat Ziva bij NCIS komt.
Ik vraag mij alleen af...moet Ziva niet de Amerikaanse identiteit hebben? .
  woensdag 7 oktober 2009 @ 15:07:15 #208
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_73458038
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:41 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Volgens de website van NCIS moet dat wel ja. Maar Gibbs weet Vance vast wel te overtuigen
Neil Degrasse Tyson
  Redactie Frontpage woensdag 7 oktober 2009 @ 15:25:31 #209
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73458584
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 14:41 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Dat lijkt me ergens wel een struikelblok. Maar je hebt van die mooie Hollywood Wetten die daar niet zo moeilijk over doen geloof ik
With four other people
And aliens
  woensdag 7 oktober 2009 @ 15:26:20 #210
50442 DaMook
pi_73458619
Vond ze weer beide goed ncis en ncis la .

woensdag 7 oktober 2009 @ 15:42:09 #211
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73459116
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:25 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dat lijkt me ergens wel een struikelblok. Maar je hebt van die mooie Hollywood Wetten die daar niet zo moeilijk over doen geloof ik
Als ze dit passeren krijgen ze daar vast gezeik over. Nee, Ziva zal wel ineens blijken ook de Amerikaanse identiteit te hebben ofzo. Of krijgen. .
  Redactie Frontpage woensdag 7 oktober 2009 @ 15:45:38 #212
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73459228
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 15:42 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Als ze dit passeren krijgen ze daar vast gezeik over. Nee, Ziva zal wel ineens blijken ook de Amerikaanse identiteit te hebben ofzo. Of krijgen. .
Dat bedoel ik ook
With four other people
And aliens
pi_73474897
Vance zal wel even een telefoontje naar het Pentagon doen. Die vervolgens contact zoeken met Obama.
en dan wordt er wel iets op papier gezet.
Maar Ziva zal een officiėle NCIS agente worden.
Snap ook niet helemaal het uitwisselings programma met Mossad en NCIS,maar denk dat er voor NCIS niks meer te behalen valt.
pi_73480671
Obama heeft er ervaring mee, aangezien zijn staatsburgerschap ook ter discussie stond. Hij vervalst wel weer ff een geboorteakte.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:03:28 #215
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_73483826
NCIS:LA krijgt een heel seizoen

Bron
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 02:19:55 #216
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_73509678
NCIS LA is best aardig tot nu toe.Die lekkere brunette met die lange benen .Verder moet ik nog wel wennen aan dat kleine vrouwtje en LL Cool J.Ik zie LL toch liever dit soort dingen doen dan acteren

pi_73514182
NCIS LA was een goeie aflevering, alleen ik heb erg veel moeite met het verhaal. Wat voor organisatie is NCIS LA precies? Wat een popi-jopi team, en hoe is de apparatuur zoeken, naar die piloot brengen, aansluiten, hacken en de drone besturen sneller dan een paar F22's laten opstijgen?

Die drone had allang opgemerkt moeten worden door andere instanties bij opstijgen, vooral als duidelijk was dat er één vermist was, de FBI en nog 20 andere 3-letter organisaties hadden er boven op moeten zitten, etc. In plaats daarvan sporen een stuk of 5 - 6 onofficiėle lui in vrijetijdskleding wel ff de terrorist op,zijn handlangers, mede verdachten en voorkomen ze de aanval.
  Redactie Frontpage vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:16:46 #218
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73514281
Dat dacht ik ook Had echt iets van 'schiet dat ding gewoon neer en doe niet zo fucking moeilijk'
With four other people
And aliens
pi_73514625
Ik heb soms al moeite een printer goed aan te sluiten maar voor hen is het blijkbaar makkelijker dat ding hoog in de lucht te hacken en als dat niet lukt hacken ze de raket . Dat systeem is zo lek als een zeef, daarnaast rammelt het technische verhaal ook aangezien de echte bestuurder dezelfde of soortgelijke soft- en hardware heeft moeten gebruiken tenzij ze nóg andere apparatuur hadden om dat ding te besturen.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:38:16 #220
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73514960
Het kan best dat zo'n een apparaat vanuit verschillende consoles (lees: die controlejetsers) aangestuurd gaat worden. Maar natuurlijk is het technische verhaal zwak, maar dat maakt de lol er niet minder op. Als ze het kloppend gaan maken haken de meeste kijkers af denk ik .
pi_73534696
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:14 schreef Aestivate het volgende:
....
Zucht

Als het allemaal zou kloppen zou het te saai worden, neemt niet weg dat deze drones "stealth" zijn tenzij je de transponder frequenties weet

Natuurlijk hadden ze er in het echt meteen 2 Raptors op afgestuurd, maar in een high tech serie is het leuker om een raket gehackt te zien worden. Wat overigens mogelijk, maar niet aannemelijk is

Gaat om het kijk plezier, niet teveel nadenken, krijg je hoofdpijn van
  Redactie Frontpage zaterdag 10 oktober 2009 @ 01:59:42 #222
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73540001
Ach, m'n vriend had wel een aardige oplossing: in Amerika denken ze niet 'wat is nou 20 miljoen dollar op een mensenleven' maar '20 miljoen dollar voor 1 mensenleven!' en daarom schieten ze een UAV (ter waarde van zo'n 20 miljoen dollar) niet een twee drie uit de lucht

En unaco, de nieuwe GA was wel aardig, vooral Alex en Izzie met hun 'deer'
With four other people
And aliens
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 10:50:09 #223
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_73542355
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 01:59 schreef Etcetera het volgende:
En unaco, de nieuwe GA was wel aardig, vooral Alex en Izzie met hun 'deer'
.
pi_73542384
Vond het ook geen vervelende aflevering, alleen dat viel me dit keer op. Ik heb ook 24 gekeken dus ben heel wat gewend qua onrealisme. Als de afleveringen van LA zo door gaan en de rol beter duidelijk wordt hebben ze aan mij een fan erbij.
  Redactie Frontpage zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:48:09 #225
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73545892
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 10:50 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

.
Wat nou
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 14 oktober 2009 @ 12:41:14 #226
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73677925
Ziva
With four other people
And aliens
pi_73687816
Wat een heerlijke aflevering weer!!
Ziva die nu NCIS is zoals verwacht wel.

ben wel weer heel nieuwsgierig wat Gibbs in haar oor fluisterde.

Ziva
  Redactie Frontpage woensdag 14 oktober 2009 @ 17:59:37 #228
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73687947
Ik vermoed iets als 'You are a daughter to me'. Als ze in z'n basement al half in tranen is wanneer ze zegt dat de persoon die het dichtst bij komt als vaderfiguur Gibbs is, dan lijkt me dat de enige uitspraak die zoveel emoties bij haar kan loskrijgen
With four other people
And aliens
pi_73688075
Zoiets verwacht ik ook wel ja.
Maybe someday we will know for sure.
  Redactie Frontpage woensdag 14 oktober 2009 @ 18:12:01 #230
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73688273
Ik denk dat het bij de vele andere onopgeloste vragen gaat belanden
- hoe krijg Gibbs z'n boten uit z'n basement?
- wie oh wie is de mysterieuze redhead die hem in de eerste seizoenen wel eens ophaalde?
- hoe is Tony ooit bij NCIS beland?

En zo zijn er vast wel meer die zo een twee drie niet meer weet
With four other people
And aliens
  woensdag 14 oktober 2009 @ 23:37:02 #231
50442 DaMook
pi_73700210
Vond ncis en ncis:la beide weer leuk.
SPOILER

pi_73701426
DaMook, die superior van Ziva is echt niet opgepakt hoor. Behalve het feit dat Gibbs zei "get out of here. run!", gaat de Amerikaanse overheid echt niet een Mossad agent oppakken...
  donderdag 15 oktober 2009 @ 01:31:39 #233
50442 DaMook
pi_73702608
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 00:16 schreef Richardfun het volgende:
DaMook, die superior van Ziva is echt niet opgepakt hoor. Behalve het feit dat Gibbs zei "get out of here. run!", gaat de Amerikaanse overheid echt niet een Mossad agent oppakken...
Klopt hij werd naar huis gestuurd met de mededeling dit aan de vader van ziva door te geven .

pi_73774312
Ik vond LA leuker dan de reguliere. Waarschijnlijk waren mijn verwachtingen van NCIS deze week te hoog. Het hele verhaal deed me niks.
  Redactie Frontpage woensdag 21 oktober 2009 @ 13:49:56 #235
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73912595
LA deed me niet zoveel, ondanks (of misschien dankzij) de rol van Vance. Dat Abby er in meespeelde vond ik dan wel weer tof, vooral hoe ze met Vance omging

Het einde van NCIS was En Gibbs was tof met z'n 3 seconden pauze en 'Happy Halloween'
With four other people
And aliens
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:13:58 #236
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_73925742
Hadden ze in LA nou een nieuwe set gebouwd voor Abby's kantoor/lab? Lijkt me een beetje overbodig qua kosten en alleen maar verwarrender. Of ik heb het gewoon niet goed gezien Vond het verhaal een beetje chaotisch in elkaar zitten.

NCIS zelf was wel weer leuk
Neil Degrasse Tyson
pi_73933149
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:49 schreef Etcetera het volgende:
LA deed me niet zoveel, ondanks (of misschien dankzij) de rol van Vance. Dat Abby er in meespeelde vond ik dan wel weer tof, vooral hoe ze met Vance omging

Het einde van NCIS was En Gibbs was tof met z'n 3 seconden pauze en 'Happy Halloween'
Had uitgekeken naar het optreden van Abby in LA, maar ik vond haar heel erg out of character. Niet in haar eigen NCIS lab, geen McGee of andere bekende naast of achter haar (moet toch kleine moeite zijn) en dat ze Vance steeds bij zijn voornaam noemde stoorde me ook erg. Doet ze in NCIS zelf toch nooit?

Vance zelf was wel zoals hij ook in NCIS is.
  Redactie Frontpage woensdag 21 oktober 2009 @ 23:22:08 #238
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_73933607
Ja dat ze Vance afwisselend Vance en Leon noemde vond ik ook wel vaag
With four other people
And aliens
pi_73959478
Alleen nog de gewone NCIS gezien...leuke aflevering.
Niet heel bijzonder...
pi_73965467
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 23:10 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Had uitgekeken naar het optreden van Abby in LA, maar ik vond haar heel erg out of character. Niet in haar eigen NCIS lab, geen McGee of andere bekende naast of achter haar (moet toch kleine moeite zijn) en dat ze Vance steeds bij zijn voornaam noemde stoorde me ook erg. Doet ze in NCIS zelf toch nooit?

Vance zelf was wel zoals hij ook in NCIS is.
Hmm jawel, Abby en Gibs noemen Vance altijd (of meestal in ieder geval) Leon. Rest spreekt hem wel aan met Director / Director Vance.
pi_73965737
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef unaco het volgende:

[..]

Hmm jawel, Abby en Gibs noemen Vance altijd (of meestal in ieder geval) Leon. Rest spreekt hem wel aan met Director / Director Vance.
Ja, van Gibbs weet ik het... maar vond het bij Abby zo gek klinken en vroeg me dus af of ze vance normaal ook Leon noemt.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:45:39 #242
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_74145597
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:45 schreef TheZapster het volgende:
Bah geen aflevering deze week
hoezo niet eigenlijk?
Peace through power!!
  Redactie Frontpage woensdag 28 oktober 2009 @ 12:40:22 #244
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74145816
Als ik het goed heb in verband met de World Series van honkbal.
With four other people
And aliens
pi_74146488
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:40 schreef Etcetera het volgende:
Als ik het goed heb in verband met de World Series van honkbal.
Ah ok. Dan maar een weekje wachten
Peace through power!!
pi_74147330
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:12 schreef Etcetera het volgende:
- hoe krijg Gibbs z'n boten uit z'n basement?
Niet natuurlijk.
Dat boten bouwen gaat niet om het bouwen van een bruikbare boot maar is meer therapeutisch en na iets dramatisch begint hij aan een nieuwe. De oude wordt dan gewoon vernietigd.

Ik moet LA nog kijken maar het trekt me niet echt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74147625
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

Ah ok. Dan maar een weekje wachten
Nee! RAAAAAAAAGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
  Redactie Frontpage woensdag 28 oktober 2009 @ 13:31:36 #248
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74147682
Spoiler voor ergens dit seizoen (geen idee wanneer, heb ik niet onthouden) lezen op eigen risico:
SPOILER
With four other people
And aliens
pi_74162879
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:31 schreef Etcetera het volgende:
Spoiler voor ergens dit seizoen (geen idee wanneer, heb ik niet onthouden) lezen op eigen risico:
SPOILER
SPOILER
  Redactie Frontpage woensdag 28 oktober 2009 @ 21:08:39 #250
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74164780
Tof
SPOILER
With four other people
And aliens
pi_74169403
Nog een fan hier!! Niet van het eerste uur, mįįr lucky me, zit op dit moment in Canada, en een kanaal is NCIS nu vanaf seizoen 1 aan het uitzenden,...elke avond (ben het gaan volgen rond de tijd dat Ziva erbij kwam)
Zo kwam ik er dus achter dat McGhee er helemaal niet van af het begin bij zit!
Maar weet iemand eigelijk waar Gibbs gebarentaal heeft geleerd?? Of is dat ook een van de vele mysteries?
  Redactie Frontpage woensdag 28 oktober 2009 @ 22:57:15 #252
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74169659
Mysterie nummer zoveel

Oh, misschien leuk om mee te maken: TV.com gaat op 3 november een Live Chat organiseren met Michael Weatherly Een tijd terug hebben ze eentje gedaan met Pauley Perette en Cote de Pablo, dat was best leuk om mee te maken
With four other people
And aliens
  donderdag 29 oktober 2009 @ 07:57:48 #253
50442 DaMook
pi_74175586
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef missymuffet het volgende:
Nog een fan hier!! Niet van het eerste uur, mįįr lucky me, zit op dit moment in Canada, en een kanaal is NCIS nu vanaf seizoen 1 aan het uitzenden,...elke avond (ben het gaan volgen rond de tijd dat Ziva erbij kwam)
Zo kwam ik er dus achter dat McGhee er helemaal niet van af het begin bij zit!
Maar weet iemand eigelijk waar Gibbs gebarentaal heeft geleerd?? Of is dat ook een van de vele mysteries?
In een van de afleveringen van een van de seizoenen heb ik geloof ik opgevangen dat er een familielid doof was (net als bij abby) . Begin wel te twijfelen nu of dat niet alleen bij abby was.

pi_74182996
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 07:57 schreef DaMook het volgende:

[..]

In een van de afleveringen van een van de seizoenen heb ik geloof ik opgevangen dat er een familielid doof was (net als bij abby) . Begin wel te twijfelen nu of dat niet alleen bij abby was.
Bij Abby waren de ouders doof!
Bij Gibbs word vermoed dat omdat hij een college degree in Communicatie heeft hij daar Gebarentaal heeft geleerd!

(Heb dit trouwens van een ander forum waar ze er ook over speculeren Klik )
pi_74391599
Leuke aflevering wel weer..Tony gewoon weer Tony hehe

Alleen nu weten we nog steeds niet hoe de Boot de kelder uit is gekomen.

donderdag 5 november 2009 @ 01:46:19 #256
50442 DaMook
pi_74408359
ncis la was ook erg goed deze keer .

De "gewone" nicis ook .

Redactie Frontpage donderdag 5 november 2009 @ 11:55:50 #257
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74414445
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:33 schreef Rainesz het volgende:
Leuke aflevering wel weer..Tony gewoon weer Tony hehe

Alleen nu weten we nog steeds niet hoe de Boot de kelder uit is gekomen.

[ afbeelding ]
Maar we weten nu wél dat Gibbs ze niet gewoon afbreekt. Of in elk geval: niet altijd
quote:
En Tony met z'n stift 'Touch me and DIE!'

Ik vind het trouwens tof dat de schrijvers niet zomaar hebben genegeerd dat Ziva genaturaliseerrd moet zijn om Agent te worden Misschien krijgen we wel die ceremonie te zien
With four other people
And aliens
pi_74420732
tvp
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_74430686
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:55 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Maar we weten nu wél dat Gibbs ze niet gewoon afbreekt. Of in elk geval: niet altijd
[..]

En Tony met z'n stift 'Touch me and DIE!'

Ik vind het trouwens tof dat de schrijvers niet zomaar hebben genegeerd dat Ziva genaturaliseerrd moet zijn om Agent te worden Misschien krijgen we wel die ceremonie te zien
Ja, daar zitten we ook echt op te wachten

Toffe aflevering! Veel humor en leuke korte actie scene.. oh.. ja, en we zagen een boot
Had gehoopt dat "ze" zou zinken..
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 6 november 2009 @ 11:53:15 #260
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_74448495
Hoi, ik ben nieuw hier.

He Etcetera, jij ook hier.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Redactie Frontpage vrijdag 6 november 2009 @ 11:54:10 #261
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74448527
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:44 schreef unaco het volgende:

[..]

Ja, daar zitten we ook echt op te wachten
Het lijkt mij wel leuk om te zien anders
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier.

He Etcetera, jij ook hier.
C4!
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 11 november 2009 @ 12:36:10 #262
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74601083
Rare aflevering, vond 'm niet erg boeiend (als ik af en toe het beeld pauzeer en ga FOK!ken doen ze iets verkeerd )
With four other people
And aliens
  woensdag 11 november 2009 @ 13:29:15 #263
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_74602708
Ik vond de aflevering ook wat tegenvallen. De verhaallijn van McGee had heel weinig met het verhaal te maken. Zodra bekend werd dat ze niet zomaar McGee leuk vond werd ze gelijk overhoop geschoten. Bovendien was het een beetje voorspelbaar en al vaker gedaan in de serie bj Tony. (De zweedse meid van Ari die Tony versierde en Jeanne Benoit)
Maar wat ik vreemder vond was het einde. Zodra Kai haar wapen laat zakken wordt ze door Vance's vrouw dood geschoten. Dat terwijl ze juist geen bedreiging meer voor hem vormde. In mijn ogen is dat gewoon moord.
Neil Degrasse Tyson
pi_74606163
Kai Beetje jammer dat haar verhaallijn al is afgelopen.....
Mcgeek die weer eens aan het kortste eind trekt, en kai die hem vervolgens te hulp schiet
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
  donderdag 12 november 2009 @ 00:34:35 #265
50442 DaMook
pi_74623224
Ik vond ncis la deze keer sterker, beter gezegd, la had deze keer een in mijn ogen erg goed verhaal , mooie ep .

pi_74623388
"Who do you think you are? Sarah Palin?"

Vond het een toffe ep!
pi_74624009
Vond het een geweldige ep!
Wel grappig op hetzelfde moment in de lift als Mcgeek had ik ook door hier klopt iets niet haha.
Wel jammer voor Mcgeek.
Leuk ook de interactie van Tony en Ziva op het toilet.

van Ncis LA loop ik door tijd gebrek al 2 eps achter..vrijdag even inhalen.
  woensdag 18 november 2009 @ 09:35:25 #268
50442 DaMook
pi_74806592
S07E08 Echt een van de beste eps die ik heb gezien , heb echt dubbel gelegen af en toe .

NCIS LA ga ik vanavond kijken.

pi_74808159
Helemaal goed deze aflevering!
Even back to basics!

Dat kopieerapparaat moment was echt goud waard! haha
Heurlijk!
  Redactie Frontpage woensdag 18 november 2009 @ 13:42:37 #270
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74814680
Geweldig leuke aflevering inderdaad Had zowaar medelijden met Gibbs aan het einde

'How can people live without search engines'
'How can people live without email'
'How can people live without blahblablahalgorytms'

With four other people
And aliens
pi_74825763
De laatste aflevering, net gekeken is een 10/10 waard!

Echt geweldig hoe Gibbs in z'n element is zonder stroom, alles op de oude manier doen!
Die tas met die Polaroids etc echt vet.

Pff het is ook wat he, we zijn ook erg aan stroom gebonden.. zonder is echt een ramp!

Viel me trouwens op hoe rustig het was zonder power.. toen op het einde alles aanging meteen keihard geluid
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 18 november 2009 @ 20:05:44 #272
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_74828631
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Geweldig leuke aflevering inderdaad Had zowaar medelijden met Gibbs aan het einde

'How can people live without search engines'
'How can people live without email'
'How can people live without blahblablahalgorytms'

Grmbl... Waarom moet ik juist nu op een plek zitten waar ik deze aflevering niet kan gaan kijken.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_74996132
Geweldige aflevering weer vandaag!
Super hoe Gibbs met kids omgaat,al kreeg ik bij Angela wel het idee dat ze haar een beetje op Kelly lieten lijken.

Heerlijk ook weer de interactie tussen Ziva en Tony.

NCIS LA zal ik morgen pas gaan kijken.
  donderdag 26 november 2009 @ 01:05:38 #274
50442 DaMook
pi_75009019
Vond NCIS:LA deze keer beter dan NCIS.

donderdag 26 november 2009 @ 01:27:40 #275
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_75009292
quote:
Op donderdag 26 november 2009 01:05 schreef DaMook het volgende:
LA lijkt inderdaad elke week beter te worden.
  Redactie Frontpage donderdag 26 november 2009 @ 12:45:35 #276
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75016887
quote:
Op donderdag 26 november 2009 01:05 schreef DaMook het volgende:
Daar vroegen ze dan ook om, met een verhaallijn waarbij kinderen als denktank gebruikt worden Moet zeggen dat het niet zo erg was als Dog Tags, en dat ze het wel leuk hebben gedaan, maar LA had inderdaad een beter verhaal Abby ftw!
With four other people
And aliens
pi_75026925
* kan de NCIS HD versie niet vinden en mininova is niet meer :(:(
pi_75028130
quote:
Op donderdag 26 november 2009 17:49 schreef unaco het volgende:
* kan de NCIS HD versie niet vinden en mininova is niet meer :(:(
eztv.it is your friend. Of sluit anders een usenet abbo'tje af
pi_75029906
NCIS LA was deze week idd beter. Bij NCIS wist ik al wie de dader was toen ie voor het eerst in beeld kwam! Dit keer waren er teveel niet-grappige momenten die wel grappig moesten zijn. Terwijl bij LA het humorniveau juist omhoog gaat.

Wat doen we als dit topic vol is? Twee losse topics, of gewoon samen houden?
pi_75030209
Ik zeg los. Kijk zelf LA niet, en hoef de discussie daarover niet hier dus...
pi_75044201
Heb nu LA gezien,maar vond hem toch niet echt met grote voorsprong beter als de Originele NCIS.
Maar eerlijk is eerlijk hij was wat beter.
  Redactie Frontpage vrijdag 27 november 2009 @ 11:46:28 #282
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75049899
Misschien komt het ook wel omdat NCIS zich niet bepaald zorgen hoeft te maken over de November Sweepstakes, terwijl LA nog steeds nieuw is
With four other people
And aliens
  vrijdag 27 november 2009 @ 19:19:20 #283
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_75065172
Het leek mij ook wel makkelijk om ze appart te doen. Dan hoef je ook niet te wachten met posten hier tot je beide afleveringen gezien hebt. Dus ik heb maar even een OP in elkaar gedraait voor NCIS: LA

[USA] NCIS Los Angeles #1: New city, new team, same attitude
Neil Degrasse Tyson
pi_75067066
Maar, zouden jullie LA aanraden, gebaseerd op de eps tot nu toe?
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:26:42 #285
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_75067599
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef Richardfun het volgende:
Ik vind hem de laatste weken wel beter worden dan de eerste afleveringen. Maar NCIS blijft wel beter
Neil Degrasse Tyson
pi_75068366
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef Richardfun het volgende:
Ik zou de eeste 2 eps overslaan haha van LA
Daarna werd het wel te priumen.
pi_75476584
I need my shot of ncis.......
  Redactie Frontpage donderdag 10 december 2009 @ 11:53:46 #288
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75477050
Ik ook
With four other people
And aliens
  † In Memoriam † donderdag 10 december 2009 @ 15:39:41 #289
187254 Giertje
lets all make believe
pi_75484846
ik wil de nieuwe nou wel eens ik word ongeduldig ik ben benieuwd naar de kerst uitzending
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_75693851
Leuke aflevering.
Beetje voorspelbaar eind maar er zeker niet minder om!
  Redactie Frontpage woensdag 16 december 2009 @ 16:52:29 #291
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75694045
Hij was tof Ziva en Tony waren weer lekker bezig, Papa Gibbs was er weer, en McGee was Santa - dankzij Abby, uiteraard
With four other people
And aliens
  donderdag 17 december 2009 @ 00:19:53 #292
50442 DaMook
pi_75712538
Was idd wel leuk . Nu LA kijken .

EDIT: En ook LA zat weer goed in elkaar .

zo en nu two and a half men, maar dat is off topic

[ Bericht 41% gewijzigd door DaMook op 17-12-2009 01:05:32 ]

donderdag 17 december 2009 @ 23:57:15 #293
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  Redactie Frontpage vrijdag 18 december 2009 @ 00:00:15 #294
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75752169
Ik vond het een mooie kerstaflevering
With four other people
And aliens
  vrijdag 18 december 2009 @ 00:02:02 #295
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_75752229
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond het een mooie kerstaflevering
Jaaaaaaaaaa! .
  Redactie Frontpage vrijdag 18 december 2009 @ 00:34:20 #296
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75753081
McGee die Santa speelde - in opdracht van Abby, ofcourse
Tony en z'n Secret Santa cadeau
Ziva die 'm zo ongeveer die kamer binnenschopt
Ziva die zegt dat ze de 'language of love' spreekt
Gibbs en Papa Gibbs/Opa Booth (blijf ik grappig vinden )

En nu twee weken pauze
With four other people
And aliens
pi_76469538
Allebei de NCIS aan het binnen harken!
Vanmiddag kijken.
  Redactie Frontpage woensdag 6 januari 2010 @ 13:39:09 #298
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_76480022
Kwartiertje bezig, geniale aflevering McGee Palmer
With four other people
And aliens
pi_76480204
"This is going to be a weird one"

Heel benieuwd wat voor rol mevr gaat spelen in de komende eps.
Ziva had gewoon d'r wapen moeten trekken en de man moeten sommeren uit te stappen, ze is te aardig aan het worden.....
  Redactie Frontpage woensdag 6 januari 2010 @ 13:52:33 #300
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_76480563
Ze is een Agent nu, dus eerst uitzoeken en dan schieten. Of dreigen te schieten

Die barfight laatst was ze niet zo lief
With four other people
And aliens
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:21:51 #301
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_76486797
Volgende week, Tony's papa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')