Ik volg het al jaren, misschien wel mijn favo serie uit de USA op dit momentquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:53 schreef Puccini het volgende:
Ik weet niet of ik dit mag plaatsen, maar ik probeer het maar![]()
De nieuwe aflevering staat erop! Hierrrr te vinden.
Ben ik trouwens de enige die seizoen 6 volgt?
Mijn eerste reatie: oeoeoeoeh gadgetsquote:MATT: NCIS-wise, my moles say that in late April/early May, we'll get first glimpse of the Office of Special Projects. This division of NCIS will employ mad-cool technology that has never been shown on a TV series before. And keep in mind, we have already seen the Funcooker.
Yep. Is al in december aangekondigd, maar duurde allemaal zo lang dat ik het inmiddels weer vergeten wasquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:44 schreef miodzio het volgende:
Aflevering gezien. Erg tof. Alleen jammer van dat einde (de laatste 2 gebeurtenissen). Komt er een complete spinoff serie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:17 schreef miodzio het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat weer een afleveringIk heb écht geen idee meer wat we nog gaan zien
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
quote:We've been waiting a really long time to get something like this set up, and we know this is one of the most requested user ideas for chats, so we hope that this was worth the wait! Pauley Perrette and Cote de Pablo, two of the stars from CBS's hit show NCIS, will be dropping by TV.com to answer your questions in a live Q&A chat. Log in Tuesday, May 19th at 1pm Pacific time. That's 4pm Eastern, and check out this handy converter for the time around the world.
Have your questions ready, and if you're lucky, yours might be selected! Come join the fun. In the meantime, you can check out more information HERE!
Ja nu moet ik elke week weer wachten op de volgendequote:Op woensdag 13 mei 2009 17:05 schreef Etcetera het volgende:
Ga je spijt van krijgen hoorOp een gegeven moment is het op
Never mind, zover ben je al
En de enige spinoff afleveringen tot nu toe zijn Legend I en Legend II uit seizoen 6 van NCIS zelfDe spinoff zelf start volgend seizoen voor zover ik weet
En dan heb je er ook nog maar 1 te gaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja nu moet ik elke week weer wachten op de volgende.
Ah ok, volgend seizoen dus weer een serie erbij om te volgen (ncis, criminal minds en numb3rs volg ik nu).
Nope is dat ook zoiets ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan heb je er ook nog maar 1 te gaan
Ken je Burn Notice al?
Burn Notice is inderdaad wel mijn favo-serie op dit moment, NCIS en Robin Hood (BBC) zijn een goede 2e en 3equote:Op woensdag 13 mei 2009 17:46 schreef Etcetera het volgende:
Niet echtHet is meer de nieuwe MacGyver
Gaat over een spion die 'ontslagen' wordt en in Miami wordt gedumpt. Leuke serie, seizoen 3 begint in juni
Oh ja, die moet ik ook nog gaan zienquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan heb je er ook nog maar 1 te gaan
Ken je Burn Notice al?
Klopt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef Etcetera het volgende:
Wedden dat ze dan alsnog een cliffhanger erin gooien?
Vorig jaar zat ik te schelden tegen m'n pcHelemaal in shock
volgens mij had niemand de opsplitsing toen zien aankomen
Ik probeer geen series er meer bij te doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik ook nog gaan zien.
We kijken veel dezelfde series zie ik. IT Crowd, Chuck, Leverage... Valt me tegen dat ik er geen Big Bang Theory tussen zie staan.
Jammer. TBBT is geniaal voor fans van HIMYM en IT Crowdquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik probeer geen series er meer bij te doenHeb al overkill en te weinig schijfruimte
Ik ga schijfruimte bijkopen binnenkortquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jammer. TBBT is geniaal voor fans van HIMYM en IT Crowd.
Ohw, is er volgende wk nog een afl?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:57 schreef Etcetera het volgende:
Het schijnt van wel, moet je de promo van volgende week even opzoekenIk kijk 'm pas als ik de aflevering zelf ook binnen heb
Idd geweldig stukjequote:Op woensdag 20 mei 2009 17:25 schreef Etcetera het volgende:
TonyHij had Daddy David te pakken, zo heerlijk om te zien.
Van mij mag er wel een ander (vrouwelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd geweldig stukje.
Vond het alleen treurig dat ziva aan het einde nog boos was op tony. Die 2 moeten geen ruzie maken
, maar dat zal wel goed komen komend seizoen (hoop ik) .
Ziva komt terug hoor volgend seizoenquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:54 schreef miodzio het volgende:
[..]
Van mij mag er wel een ander (vrouwelijk) teamlid komen. Die Ziva was leuk, maar die woordgrappen heb ik nu wel gezien en ze is irritant met dat Israėl gedoe.
Ze zit toch niet op die boot gevangen? Met die boot gingen ze volgens mij "happy hunting" naar dat terroristenkamp in Noord-Afrika. En daar is blijbaar iets fout gegaan, en nu is heeft Ziva klapjes gehad van de terroristen ...quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:04 schreef Rainesz het volgende:
Denk zelf Dat DiNozzo haar red uit dat roeibootje waar ze gevangen zit.
En dat dat de ogen opent voor Ziva...
Anieway..Sept is nog ver weg...
Als ncis fan ga ik ook deze volgen. Denk dat het wel een leuke serie wordt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:13 schreef miodzio het volgende:
Nice! Als het goed is is het deze...
Alternatief:
Krijg hotspotshield ff niet aan de praat, hiermee zou je de CBS versie ook moeten kunnen bekijken.
Probeer Burn Notice eens als je een leuke serie zoektquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ncis fan ga ik ook deze volgen. Denk dat het wel een leuke serie wordt.
En ik bedenk me net dat ik alle seizoenen van csi en aanverwanten eigenlijk ook nog wil kijken, ipv alle seizoenen van ncis nog een keer te kijken tijdens de zomerstop.
Die was me in dit topic al eens aangeradenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Probeer Burn Notice eens als je een leuke serie zoekt
Ze zit niet op een bootquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze zit toch niet op die boot gevangen? Met die boot gingen ze volgens mij "happy hunting" naar dat terroristenkamp in Noord-Afrika. En daar is blijbaar iets fout gegaan, en nu is heeft Ziva klapjes gehad van de terroristen ...
Was toch al zijn 3e ofzoquote:Op maandag 1 juni 2009 16:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik dacht eerst ook dat ze op een boot zat hoorMaar toen bedacht ik me dat die deur een soort poort was en dat leek me raar, dus nog een keer kijken en *hops* er was een muur
Wat denken jullie trouwens dat er met Gibbs' boot is gebeurd? Ik denk dat we eindelijk eens gaan zien hoe Gibbs aan het zeilen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cant wait!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond maar eens NCIS: LA kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Etcetera op 23-09-2009 13:17:59 ]It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
Maar ook wel weer vet. Beloofd wmb heel wat voor het komende seizoenquote:Gibbs was wel erg snel van zn snipepoint 2 heuvels verderop naar de terrorist shack gehold
Goeie aflevering, op dat punt na inderdaad.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik zeg chopperals ze toch aan het invallen zijn daar is die ook wel in de buurt. Als echte marinier kan Gibbs wel instappen terwijl dat ding nauwelijks op de grond staat, vijf minuten werk
Maar het was wel een beetje érg snel inderdaad![]()
Ik denk dat ze irl voornamelijk daardoor onschuldig zou zijn bevondenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:05 schreef Aestivate het volgende:
Dat had ze verdiend omdat ze hem ook had uitgeschakeld om Gibbs te beschermen... maar inderdaad.
Dat is zo inderdaadquote:Verklaring is trouwens ook wel dat ze eerst Ziva moesten bevrijden en op de been komen, daar kan wel een paar minuten in zitten, terwijl qua beeld het gewoon direct door lijkt te lopen.
Die nieuwe leek mij anders ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:09 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik had het niet verwacht, maar dit was echt briljant. Ik ben alleen benieuwd hoe Ziva weer in het team zal integreren, er is namelijk een hoop gebeurd. Maar ik denk dat ze daar wel een oplossing voor hebben
Heb je NCIS LA al gekeken? en zo ja, wat vond je ervan?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:50 schreef icanhascheezburger het volgende:
eerste 8 min ep 1
epiode 2 NCIS:
Ik vond sommige dingen zo overdreven, de vingerprint aan het begin, de oogscan het hele wardrobe in the office gebeuren. Die info kamer veel te nep. Als die agent zijn auto krijgt, de info die verteld word. Meer een kruising tussen Fast & the furious en de oude NCIS geworden dan een goede spin offquote:Op woensdag 23 september 2009 23:38 schreef Etcetera het volgende:
Meen je dat? Vond het wel aardig, maar zeker niet geweldigZe probeerden veel te hard had ik het idee
LOL.....quote:Op donderdag 24 september 2009 19:10 schreef Rainesz het volgende:
NCIS LA was in mijn opinie echt slecht.
Ze willen teveel op het orginele concept draaien.
Ook apart,dat volgens mij in NCIS een beetje reclame werd gemaakt voor het computer touchscreen (Opsec) idee in NCIS LA .
Tenminste dat idee had ik.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:02 schreef Etcetera het volgende:
Het viel me trouwens tegen dat Ziva er nog zo 'gaaf' uitzag. Vorig seizoen was ze half in pulp geslagen en je zag er nauwelijks iets van. Vond ik ergens wel jammer
Nou ja .. in 4 maanden heal je normaal gesproken wel. Maar heal je ook als je 4 maanden vastzit in een terroristenkamp en daar nogal vaak redelijk hardhandig ondervraagd wordt?quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:26 schreef unaco het volgende:
[..]
hehe... in 4 maanden heal je wel wat hoor
Zojuist de ep gekeken en vond hem echt GENIAAL..
NCIS zoals het in S1 begon; actie, veel humor en spanning.
Hoop dat de rest van het seizoen ook zo gaat... Nu nog wat gekibbel tussen Tony en Ziva en het is helemaal zoals het was toen "Kate" nog mee deed.
Gibs zijn bootjes varen nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb op een ander forum na de seizoensfinale een paar dingen voorspeld
- Ziva wordt NCIS Agent ipv Mossad Liaison Officer
- We zien Gibbs nog varen in z'n boot
Ben benieuwd
Ik wil hem ze uit zijn kelder zien halenquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:13 schreef unaco het volgende:
[..]
Gibs zijn bootjes varen nieten Ziva NCIS hmm... hmhm..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Zou goed kunnen. NCIS' papaserie had ook 10 seizoenenquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:08 schreef Etcetera het volgende:
En wat betreft het einde van NCIS: ik denk op dit moment dat ze 10 seizoenen gaan maken.
JAG.quote:Op zondag 27 september 2009 08:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. NCIS' papaserie had ook 10 seizoenen.
Hehehequote:Op zondag 27 september 2009 11:24 schreef Aestivate het volgende:
[..]
JAG.Ook helemaal gezien, en je kunt zien dat de serie NCIS weer verder groeit (volwassener wordt) ten opzichte van JAG. De afsluiter van JAG was trouwens wel belabberd, hoop niet dat het bij NCIS zo lang duurt.
(in de laatste 10 minuten van de laatste aflevering gebeurd hetgene waar iedereen eigenlijk 10 seizoenen op wachtte.
)
Niet gekeken, maar heb er geen goede verhalen over gehoord. Van gematigd positief, tot ronduit negatief.quote:Op maandag 28 september 2009 16:39 schreef SLP_ het volgende:
Heeft iemand de eerste aflevering van NCIS:LA al gezien? Ga hem vanavond kijken denk ik, hoop dat die net zo leuk is als NCIS
Zou wel humor zijn ja als we Commander Harmon Rabb weer een keer terug zienquote:Op maandag 28 september 2009 18:39 schreef Witchfynder het volgende:
Men kan ook niet verwachten dat een nieuw team van acteurs die gloednieuwe rollen in een gloednieuwe serie spelen, net zo leuk en dynamisch zijn als een groep acteurs die al 6 jaar samen spelen. Ten tijde van 'Ice Queen' was ons geliefde team ook nog erg houterig. Ik geef NCIS: LA zeker een kans. Er zitten toffe karakters in en minder toffe (het 'kale tough guy neger'-karakter mag men in tv-land nou weleens mee stoppen). Eens kijken hoe het zich in de loop van het seizoen ontwikkelt.
Weet je waar ik trouwens op hoop? Een oude JAG corifee weer eens in NCIS of NCIS:LA zien.
Ja of Bud juistquote:Op maandag 28 september 2009 21:20 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Zou wel humor zijn ja als we Commander Harmon Rabb weer een keer terug zien
quote:
Omg, ik lees dit en moest letterlijk even nadenken wat het verhaal ook alweer wasquote:Op woensdag 30 september 2009 18:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind de McNicknames best wel McFunnyEn dat verhaal mocht me eerlijk gezegd wel gestolen worden
Vond hoe Ziva weer bij het team kwam veel interessanter
My point exactlyquote:Op woensdag 30 september 2009 21:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Omg, ik lees dit en moest letterlijk even nadenken wat het verhaal ook alweer was. Ik kon alleen op de andere dingen komen (ziva en tony op het toilet, ontvangst abby, opstappen van dat andere vrouwke, lege kelder)
Maar maar maar... hij had deze Kelly gedoopt.... en Kelly was z'n dochter en dat doe je dan toch niet zomaarquote:Op woensdag 30 september 2009 21:52 schreef unaco het volgende:
Mee eens, top aflevering![]()
En Etcetera, denk dat het bootje "naar de haaien" is
Yep, 7x02 was echt goed. Dat verhaal was idd bijzaak, want de motieven van die dame zijn niet echt uitgesproken (tuurlijk, ze hield van die ene knakker en Shelley had hem vermoord, maar toch...weinig details zoals normaal).quote:Op woensdag 30 september 2009 20:40 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
NCIS is echt geweldig. Deze was ook weer super. Het verhaal was bijzaak, maar de rest was top. McGee de sidekickTony en Ziva
.
Zo ook ff nog LA kijken. Ben nog geen groots fan, maar de premiere keek wel lekker weg.
Ze hadden Macy er nooit ooit moeten schoppenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:13 schreef Aestivate het volgende:
Dat muziekje als er iets 'grappigs' gebeurd in NCIS LA is mij te vrolijk.Daarnaast missen ze een charismatisch leidersfiguur; nu lijkt het of iedereen maar wat doet, het ontbreken van een baas valt mij wel op.
In mijn Opinie is dat een belediging voor BNquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
NCIS:LA vond ik erg gaaf deze keer. Ik krijg er wel meer een Burn Notice-gevoel bij dan een NCIS-gevoel eigenlijk.
Ik zou nog es gaan kijken als ik jouw wasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep, 7x02 was echt goed. Dat verhaal was idd bijzaak, want de motieven van die dame zijn niet echt uitgesproken (tuurlijk, ze hield van die ene knakker en Shelley had hem vermoord, maar toch...weinig details zoals normaal).
NCIS:LA vond ik erg gaaf deze keer. Ik krijg er wel meer een Burn Notice-gevoel bij dan een NCIS-gevoel eigenlijk.
Want?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zou nog es gaan kijken als ik jouw was
Die dame hield alleen van het geld en Shelley had helemaal niemand vermoord. Jje was het verhaal idd even uit het oog verloren gok ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Want?.
Mijn kort-door-de-bocht-want-iedereen-keek-toch-naar-Ziva-notatie was misschien niet zo accuraat.
Hmm zit net Sandblast te kijken (van seizoen 3 of 4, weet ik zo niet) en als Hollis Man z'n basement inwandelt is Gibbs net bezig met het schilderen van de naam op de boot die hij toen aan het bouwen was. En dat was dus ook een Kellyquote:Op woensdag 30 september 2009 23:42 schreef Rainesz het volgende:
En ik vraag me eigenlijk af wat er met de Boot gebeurt is.
Het is niet bijzonder dat hij hem sloopt en weer opnieuw maakt.
Maar zoals aangegeven,de boot was tot Kelly gedoopt...
D'oh, it happensquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die dame hield alleen van het geld en Shelley had helemaal niemand vermoord. Jje was het verhaal idd even uit het oog verloren gok ik
SPOILER: Over volgende weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Etcetera op 07-10-2009 13:28:35 ]It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
Haha, inderdaadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:13 schreef Etcetera het volgende:
Dikke primaAls jij het nog even weghaalt/ook in spoilers zet
Als NCIS fan volg ik natuurlijk NCIS:LA ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:30 schreef MassimO het volgende:
Zijn er hier nog mensen die NCIS: Los Angeles kijken? Is een nieuwe serie in de NCIS reeks , met LL Cool J in de hoofdrol.
Ik heb nu 3 afleveringen gezien en vind het best tof.
Ik vraag mij alleen af...moet Ziva niet de Amerikaanse identiteit hebben?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:09 schreef Rainesz het volgende:
En zeker weten dat Ziva bij NCIS komt.
Volgens de website van NCIS moet dat wel ja. Maar Gibbs weet Vance vast wel te overtuigenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vraag mij alleen af...moet Ziva niet de Amerikaanse identiteit hebben?.
Dat lijkt me ergens wel een struikelblok. Maar je hebt van die mooie Hollywood Wetten die daar niet zo moeilijk over doen geloof ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vraag mij alleen af...moet Ziva niet de Amerikaanse identiteit hebben?.
Als ze dit passeren krijgen ze daar vast gezeik over. Nee, Ziva zal wel ineens blijken ook de Amerikaanse identiteit te hebben ofzo. Of krijgen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat lijkt me ergens wel een struikelblok. Maar je hebt van die mooie Hollywood Wetten die daar niet zo moeilijk over doen geloof ik
Dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als ze dit passeren krijgen ze daar vast gezeik over. Nee, Ziva zal wel ineens blijken ook de Amerikaanse identiteit te hebben ofzo. Of krijgen..
Zuchtquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:59 schreef Etcetera het volgende:
En unaco, de nieuwe GA was wel aardig, vooral Alex en Izzie met hun 'deer'
Wat nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Klopt hij werd naar huis gestuurd met de mededeling dit aan de vader van ziva door te gevenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:16 schreef Richardfun het volgende:
DaMook, die superior van Ziva is echt niet opgepakt hoor. Behalve het feit dat Gibbs zei "get out of here. run!", gaat de Amerikaanse overheid echt niet een Mossad agent oppakken...
Had uitgekeken naar het optreden van Abby in LA, maar ik vond haar heel erg out of character. Niet in haar eigen NCIS lab, geen McGee of andere bekende naast of achter haar (moet toch kleine moeite zijn) en dat ze Vance steeds bij zijn voornaam noemde stoorde me ook erg. Doet ze in NCIS zelf toch nooit?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:49 schreef Etcetera het volgende:
LA deed me niet zoveel, ondanks (of misschien dankzij) de rol van Vance. Dat Abby er in meespeelde vond ik dan wel weer tof, vooral hoe ze met Vance omging
Het einde van NCIS was![]()
En Gibbs was tof met z'n 3 seconden pauze en 'Happy Halloween'
Hmm jawel, Abby en Gibs noemen Vance altijd (of meestal in ieder geval) Leon. Rest spreekt hem wel aan met Director / Director Vance.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had uitgekeken naar het optreden van Abby in LA, maar ik vond haar heel erg out of character. Niet in haar eigen NCIS lab, geen McGee of andere bekende naast of achter haar (moet toch kleine moeite zijn) en dat ze Vance steeds bij zijn voornaam noemde stoorde me ook erg. Doet ze in NCIS zelf toch nooit?
Vance zelf was wel zoals hij ook in NCIS is.
Ja, van Gibbs weet ik het... maar vond het bij Abby zo gek klinken en vroeg me dus af of ze vance normaal ook Leon noemt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef unaco het volgende:
[..]
Hmm jawel, Abby en Gibs noemen Vance altijd (of meestal in ieder geval) Leon. Rest spreekt hem wel aan met Director / Director Vance.
Ah ok. Dan maar een weekje wachtenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:40 schreef Etcetera het volgende:
Als ik het goed heb in verband met de World Series van honkbal.
Niet natuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:12 schreef Etcetera het volgende:
- hoe krijg Gibbs z'n boten uit z'n basement?
Nee!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ah ok. Dan maar een weekje wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:31 schreef Etcetera het volgende:
Spoiler voor ergens dit seizoen (geen idee wanneer, heb ik niet onthouden) lezen op eigen risico:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
In een van de afleveringen van een van de seizoenen heb ik geloof ik opgevangen dat er een familielid doof was (net als bij abby) . Begin wel te twijfelen nu of dat niet alleen bij abby was.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef missymuffet het volgende:
Nog een fan hier!! Niet van het eerste uur, mįįr lucky me, zit op dit moment in Canada, en een kanaal is NCIS nu vanaf seizoen 1 aan het uitzenden,...elke avond(ben het gaan volgen rond de tijd dat Ziva erbij kwam)
Zo kwam ik er dus achter dat McGhee er helemaal niet van af het begin bij zit!
Maar weet iemand eigelijk waar Gibbs gebarentaal heeft geleerd?? Of is dat ook een van de vele mysteries?
Bij Abby waren de ouders doof!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
In een van de afleveringen van een van de seizoenen heb ik geloof ik opgevangen dat er een familielid doof was (net als bij abby) . Begin wel te twijfelen nu of dat niet alleen bij abby was.
Maar we weten nu wél dat Gibbs ze niet gewoon afbreekt. Of in elk geval: niet altijdquote:Op woensdag 4 november 2009 17:33 schreef Rainesz het volgende:
Leuke aflevering wel weer..Tony gewoon weer Tony hehe
Alleen nu weten we nog steeds niet hoe de Boot de kelder uit is gekomen.
[ afbeelding ]
quote:
Ja, daar zitten we ook echt op te wachtenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar we weten nu wél dat Gibbs ze niet gewoon afbreekt. Of in elk geval: niet altijd
[..]En Tony met z'n stift
'Touch me and DIE!'
Ik vind het trouwens tof dat de schrijvers niet zomaar hebben genegeerd dat Ziva genaturaliseerrd moet zijn om Agent te wordenMisschien krijgen we wel die ceremonie te zien
Het lijkt mij wel leuk om te zien andersquote:Op donderdag 5 november 2009 19:44 schreef unaco het volgende:
[..]
Ja, daar zitten we ook echt op te wachten![]()
C4!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier.
He Etcetera, jij ook hier.
Grmbl...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Geweldig leuke aflevering inderdaadHad zowaar medelijden met Gibbs aan het einde
![]()
'How can people live without search engines'
'How can people live without email'
'How can people live without blahblablahalgorytms'
LA lijkt inderdaad elke week beter te worden.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:05 schreef DaMook het volgende:
Vond NCIS:LA deze keer beter dan NCIS.
Daar vroegen ze dan ook om, met een verhaallijn waarbij kinderen als denktank gebruikt wordenquote:Op donderdag 26 november 2009 01:05 schreef DaMook het volgende:
Vond NCIS:LA deze keer beter dan NCIS.
eztv.it is your friend. Of sluit anders een usenet abbo'tje afquote:Op donderdag 26 november 2009 17:49 schreef unaco het volgende:
* kan de NCIS HD versie niet vinden en mininova is niet meer:(:(
Ik vind hem de laatste weken wel beter worden dan de eerste afleveringen. Maar NCIS blijft wel beterquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef Richardfun het volgende:
Maar, zouden jullie LA aanraden, gebaseerd op de eps tot nu toe?
Ik zou de eeste 2 eps overslaan haha van LAquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef Richardfun het volgende:
Maar, zouden jullie LA aanraden, gebaseerd op de eps tot nu toe?
Jaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond het een mooie kerstaflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |