quote:
Omg, ik lees dit en moest letterlijk even nadenken wat het verhaal ook alweer wasquote:Op woensdag 30 september 2009 18:59 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind de McNicknames best wel McFunnyEn dat verhaal mocht me eerlijk gezegd wel gestolen worden
Vond hoe Ziva weer bij het team kwam veel interessanter
My point exactlyquote:Op woensdag 30 september 2009 21:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Omg, ik lees dit en moest letterlijk even nadenken wat het verhaal ook alweer was. Ik kon alleen op de andere dingen komen (ziva en tony op het toilet, ontvangst abby, opstappen van dat andere vrouwke, lege kelder)
Maar maar maar... hij had deze Kelly gedoopt.... en Kelly was z'n dochter en dat doe je dan toch niet zomaarquote:Op woensdag 30 september 2009 21:52 schreef unaco het volgende:
Mee eens, top aflevering![]()
En Etcetera, denk dat het bootje "naar de haaien" is
Yep, 7x02 was echt goed. Dat verhaal was idd bijzaak, want de motieven van die dame zijn niet echt uitgesproken (tuurlijk, ze hield van die ene knakker en Shelley had hem vermoord, maar toch...weinig details zoals normaal).quote:Op woensdag 30 september 2009 20:40 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
NCIS is echt geweldig. Deze was ook weer super. Het verhaal was bijzaak, maar de rest was top. McGee de sidekickTony en Ziva
.
Zo ook ff nog LA kijken. Ben nog geen groots fan, maar de premiere keek wel lekker weg.
Ze hadden Macy er nooit ooit moeten schoppenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:13 schreef Aestivate het volgende:
Dat muziekje als er iets 'grappigs' gebeurd in NCIS LA is mij te vrolijk.Daarnaast missen ze een charismatisch leidersfiguur; nu lijkt het of iedereen maar wat doet, het ontbreken van een baas valt mij wel op.
In mijn Opinie is dat een belediging voor BNquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
NCIS:LA vond ik erg gaaf deze keer. Ik krijg er wel meer een Burn Notice-gevoel bij dan een NCIS-gevoel eigenlijk.
Ik zou nog es gaan kijken als ik jouw wasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep, 7x02 was echt goed. Dat verhaal was idd bijzaak, want de motieven van die dame zijn niet echt uitgesproken (tuurlijk, ze hield van die ene knakker en Shelley had hem vermoord, maar toch...weinig details zoals normaal).
NCIS:LA vond ik erg gaaf deze keer. Ik krijg er wel meer een Burn Notice-gevoel bij dan een NCIS-gevoel eigenlijk.
Want?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zou nog es gaan kijken als ik jouw was
Die dame hield alleen van het geld en Shelley had helemaal niemand vermoord. Jje was het verhaal idd even uit het oog verloren gok ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Want?.
Mijn kort-door-de-bocht-want-iedereen-keek-toch-naar-Ziva-notatie was misschien niet zo accuraat.
Hmm zit net Sandblast te kijken (van seizoen 3 of 4, weet ik zo niet) en als Hollis Man z'n basement inwandelt is Gibbs net bezig met het schilderen van de naam op de boot die hij toen aan het bouwen was. En dat was dus ook een Kellyquote:Op woensdag 30 september 2009 23:42 schreef Rainesz het volgende:
En ik vraag me eigenlijk af wat er met de Boot gebeurt is.
Het is niet bijzonder dat hij hem sloopt en weer opnieuw maakt.
Maar zoals aangegeven,de boot was tot Kelly gedoopt...
D'oh, it happensquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die dame hield alleen van het geld en Shelley had helemaal niemand vermoord. Jje was het verhaal idd even uit het oog verloren gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |