SPOILER: Over volgende weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Etcetera op 07-10-2009 13:28:35 ]It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Haha, inderdaadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:13 schreef Etcetera het volgende:
Dikke primaAls jij het nog even weghaalt/ook in spoilers zet
Als NCIS fan volg ik natuurlijk NCIS:LA ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:30 schreef MassimO het volgende:
Zijn er hier nog mensen die NCIS: Los Angeles kijken? Is een nieuwe serie in de NCIS reeks , met LL Cool J in de hoofdrol.
Ik heb nu 3 afleveringen gezien en vind het best tof.
Ik vraag mij alleen af...moet Ziva niet de Amerikaanse identiteit hebben?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:09 schreef Rainesz het volgende:
En zeker weten dat Ziva bij NCIS komt.
Volgens de website van NCIS moet dat wel ja. Maar Gibbs weet Vance vast wel te overtuigenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vraag mij alleen af...moet Ziva niet de Amerikaanse identiteit hebben?.
Dat lijkt me ergens wel een struikelblok. Maar je hebt van die mooie Hollywood Wetten die daar niet zo moeilijk over doen geloof ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vraag mij alleen af...moet Ziva niet de Amerikaanse identiteit hebben?.
Als ze dit passeren krijgen ze daar vast gezeik over. Nee, Ziva zal wel ineens blijken ook de Amerikaanse identiteit te hebben ofzo. Of krijgen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat lijkt me ergens wel een struikelblok. Maar je hebt van die mooie Hollywood Wetten die daar niet zo moeilijk over doen geloof ik
Dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als ze dit passeren krijgen ze daar vast gezeik over. Nee, Ziva zal wel ineens blijken ook de Amerikaanse identiteit te hebben ofzo. Of krijgen..
Zuchtquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:59 schreef Etcetera het volgende:
En unaco, de nieuwe GA was wel aardig, vooral Alex en Izzie met hun 'deer'
Wat nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Klopt hij werd naar huis gestuurd met de mededeling dit aan de vader van ziva door te gevenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:16 schreef Richardfun het volgende:
DaMook, die superior van Ziva is echt niet opgepakt hoor. Behalve het feit dat Gibbs zei "get out of here. run!", gaat de Amerikaanse overheid echt niet een Mossad agent oppakken...
Had uitgekeken naar het optreden van Abby in LA, maar ik vond haar heel erg out of character. Niet in haar eigen NCIS lab, geen McGee of andere bekende naast of achter haar (moet toch kleine moeite zijn) en dat ze Vance steeds bij zijn voornaam noemde stoorde me ook erg. Doet ze in NCIS zelf toch nooit?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:49 schreef Etcetera het volgende:
LA deed me niet zoveel, ondanks (of misschien dankzij) de rol van Vance. Dat Abby er in meespeelde vond ik dan wel weer tof, vooral hoe ze met Vance omging
Het einde van NCIS was![]()
En Gibbs was tof met z'n 3 seconden pauze en 'Happy Halloween'
Hmm jawel, Abby en Gibs noemen Vance altijd (of meestal in ieder geval) Leon. Rest spreekt hem wel aan met Director / Director Vance.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had uitgekeken naar het optreden van Abby in LA, maar ik vond haar heel erg out of character. Niet in haar eigen NCIS lab, geen McGee of andere bekende naast of achter haar (moet toch kleine moeite zijn) en dat ze Vance steeds bij zijn voornaam noemde stoorde me ook erg. Doet ze in NCIS zelf toch nooit?
Vance zelf was wel zoals hij ook in NCIS is.
Ja, van Gibbs weet ik het... maar vond het bij Abby zo gek klinken en vroeg me dus af of ze vance normaal ook Leon noemt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef unaco het volgende:
[..]
Hmm jawel, Abby en Gibs noemen Vance altijd (of meestal in ieder geval) Leon. Rest spreekt hem wel aan met Director / Director Vance.
Ah ok. Dan maar een weekje wachtenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:40 schreef Etcetera het volgende:
Als ik het goed heb in verband met de World Series van honkbal.
Niet natuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:12 schreef Etcetera het volgende:
- hoe krijg Gibbs z'n boten uit z'n basement?
Nee!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ah ok. Dan maar een weekje wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:31 schreef Etcetera het volgende:
Spoiler voor ergens dit seizoen (geen idee wanneer, heb ik niet onthouden) lezen op eigen risico:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
In een van de afleveringen van een van de seizoenen heb ik geloof ik opgevangen dat er een familielid doof was (net als bij abby) . Begin wel te twijfelen nu of dat niet alleen bij abby was.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef missymuffet het volgende:
Nog een fan hier!! Niet van het eerste uur, máár lucky me, zit op dit moment in Canada, en een kanaal is NCIS nu vanaf seizoen 1 aan het uitzenden,...elke avond(ben het gaan volgen rond de tijd dat Ziva erbij kwam)
Zo kwam ik er dus achter dat McGhee er helemaal niet van af het begin bij zit!
Maar weet iemand eigelijk waar Gibbs gebarentaal heeft geleerd?? Of is dat ook een van de vele mysteries?
Bij Abby waren de ouders doof!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
In een van de afleveringen van een van de seizoenen heb ik geloof ik opgevangen dat er een familielid doof was (net als bij abby) . Begin wel te twijfelen nu of dat niet alleen bij abby was.
Maar we weten nu wél dat Gibbs ze niet gewoon afbreekt. Of in elk geval: niet altijdquote:Op woensdag 4 november 2009 17:33 schreef Rainesz het volgende:
Leuke aflevering wel weer..Tony gewoon weer Tony hehe
Alleen nu weten we nog steeds niet hoe de Boot de kelder uit is gekomen.
[ afbeelding ]
quote:
Ja, daar zitten we ook echt op te wachtenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar we weten nu wél dat Gibbs ze niet gewoon afbreekt. Of in elk geval: niet altijd
[..]En Tony met z'n stift
'Touch me and DIE!'
Ik vind het trouwens tof dat de schrijvers niet zomaar hebben genegeerd dat Ziva genaturaliseerrd moet zijn om Agent te wordenMisschien krijgen we wel die ceremonie te zien
Het lijkt mij wel leuk om te zien andersquote:Op donderdag 5 november 2009 19:44 schreef unaco het volgende:
[..]
Ja, daar zitten we ook echt op te wachten![]()
C4!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier.
He Etcetera, jij ook hier.
Grmbl...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Geweldig leuke aflevering inderdaadHad zowaar medelijden met Gibbs aan het einde
![]()
'How can people live without search engines'
'How can people live without email'
'How can people live without blahblablahalgorytms'
LA lijkt inderdaad elke week beter te worden.quote:Op donderdag 26 november 2009 01:05 schreef DaMook het volgende:
Vond NCIS:LA deze keer beter dan NCIS.
Daar vroegen ze dan ook om, met een verhaallijn waarbij kinderen als denktank gebruikt wordenquote:Op donderdag 26 november 2009 01:05 schreef DaMook het volgende:
Vond NCIS:LA deze keer beter dan NCIS.
eztv.it is your friend. Of sluit anders een usenet abbo'tje afquote:Op donderdag 26 november 2009 17:49 schreef unaco het volgende:
* kan de NCIS HD versie niet vinden en mininova is niet meer:(:(
Ik vind hem de laatste weken wel beter worden dan de eerste afleveringen. Maar NCIS blijft wel beterquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef Richardfun het volgende:
Maar, zouden jullie LA aanraden, gebaseerd op de eps tot nu toe?
Ik zou de eeste 2 eps overslaan haha van LAquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:11 schreef Richardfun het volgende:
Maar, zouden jullie LA aanraden, gebaseerd op de eps tot nu toe?
Jaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond het een mooie kerstaflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |