SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Klopt hij werd naar huis gestuurd met de mededeling dit aan de vader van ziva door te gevenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:16 schreef Richardfun het volgende:
DaMook, die superior van Ziva is echt niet opgepakt hoor. Behalve het feit dat Gibbs zei "get out of here. run!", gaat de Amerikaanse overheid echt niet een Mossad agent oppakken...
Had uitgekeken naar het optreden van Abby in LA, maar ik vond haar heel erg out of character. Niet in haar eigen NCIS lab, geen McGee of andere bekende naast of achter haar (moet toch kleine moeite zijn) en dat ze Vance steeds bij zijn voornaam noemde stoorde me ook erg. Doet ze in NCIS zelf toch nooit?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:49 schreef Etcetera het volgende:
LA deed me niet zoveel, ondanks (of misschien dankzij) de rol van Vance. Dat Abby er in meespeelde vond ik dan wel weer tof, vooral hoe ze met Vance omging
Het einde van NCIS was![]()
En Gibbs was tof met z'n 3 seconden pauze en 'Happy Halloween'
Hmm jawel, Abby en Gibs noemen Vance altijd (of meestal in ieder geval) Leon. Rest spreekt hem wel aan met Director / Director Vance.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Had uitgekeken naar het optreden van Abby in LA, maar ik vond haar heel erg out of character. Niet in haar eigen NCIS lab, geen McGee of andere bekende naast of achter haar (moet toch kleine moeite zijn) en dat ze Vance steeds bij zijn voornaam noemde stoorde me ook erg. Doet ze in NCIS zelf toch nooit?
Vance zelf was wel zoals hij ook in NCIS is.
Ja, van Gibbs weet ik het... maar vond het bij Abby zo gek klinken en vroeg me dus af of ze vance normaal ook Leon noemt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef unaco het volgende:
[..]
Hmm jawel, Abby en Gibs noemen Vance altijd (of meestal in ieder geval) Leon. Rest spreekt hem wel aan met Director / Director Vance.
Ah ok. Dan maar een weekje wachtenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:40 schreef Etcetera het volgende:
Als ik het goed heb in verband met de World Series van honkbal.
Niet natuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:12 schreef Etcetera het volgende:
- hoe krijg Gibbs z'n boten uit z'n basement?
Nee!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ah ok. Dan maar een weekje wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:31 schreef Etcetera het volgende:
Spoiler voor ergens dit seizoen (geen idee wanneer, heb ik niet onthouden) lezen op eigen risico:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |