SPOILER: Over volgende weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Etcetera op 07-10-2009 13:28:35 ]It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Haha, inderdaadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:13 schreef Etcetera het volgende:
Dikke primaAls jij het nog even weghaalt/ook in spoilers zet
Als NCIS fan volg ik natuurlijk NCIS:LA ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:30 schreef MassimO het volgende:
Zijn er hier nog mensen die NCIS: Los Angeles kijken? Is een nieuwe serie in de NCIS reeks , met LL Cool J in de hoofdrol.
Ik heb nu 3 afleveringen gezien en vind het best tof.
Ik vraag mij alleen af...moet Ziva niet de Amerikaanse identiteit hebben?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:09 schreef Rainesz het volgende:
En zeker weten dat Ziva bij NCIS komt.
Volgens de website van NCIS moet dat wel ja. Maar Gibbs weet Vance vast wel te overtuigenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vraag mij alleen af...moet Ziva niet de Amerikaanse identiteit hebben?.
Dat lijkt me ergens wel een struikelblok. Maar je hebt van die mooie Hollywood Wetten die daar niet zo moeilijk over doen geloof ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vraag mij alleen af...moet Ziva niet de Amerikaanse identiteit hebben?.
Als ze dit passeren krijgen ze daar vast gezeik over. Nee, Ziva zal wel ineens blijken ook de Amerikaanse identiteit te hebben ofzo. Of krijgen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat lijkt me ergens wel een struikelblok. Maar je hebt van die mooie Hollywood Wetten die daar niet zo moeilijk over doen geloof ik
Dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als ze dit passeren krijgen ze daar vast gezeik over. Nee, Ziva zal wel ineens blijken ook de Amerikaanse identiteit te hebben ofzo. Of krijgen..
Zuchtquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:59 schreef Etcetera het volgende:
En unaco, de nieuwe GA was wel aardig, vooral Alex en Izzie met hun 'deer'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |