Ik volg het al jaren, misschien wel mijn favo serie uit de USA op dit momentquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:53 schreef Puccini het volgende:
Ik weet niet of ik dit mag plaatsen, maar ik probeer het maar![]()
De nieuwe aflevering staat erop! Hierrrr te vinden.
Ben ik trouwens de enige die seizoen 6 volgt?
Mijn eerste reatie: oeoeoeoeh gadgetsquote:MATT: NCIS-wise, my moles say that in late April/early May, we'll get first glimpse of the Office of Special Projects. This division of NCIS will employ mad-cool technology that has never been shown on a TV series before. And keep in mind, we have already seen the Funcooker.
Yep. Is al in december aangekondigd, maar duurde allemaal zo lang dat ik het inmiddels weer vergeten wasquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:44 schreef miodzio het volgende:
Aflevering gezien. Erg tof. Alleen jammer van dat einde (de laatste 2 gebeurtenissen). Komt er een complete spinoff serie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:17 schreef miodzio het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat weer een afleveringIk heb écht geen idee meer wat we nog gaan zien
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
quote:We've been waiting a really long time to get something like this set up, and we know this is one of the most requested user ideas for chats, so we hope that this was worth the wait! Pauley Perrette and Cote de Pablo, two of the stars from CBS's hit show NCIS, will be dropping by TV.com to answer your questions in a live Q&A chat. Log in Tuesday, May 19th at 1pm Pacific time. That's 4pm Eastern, and check out this handy converter for the time around the world.
Have your questions ready, and if you're lucky, yours might be selected! Come join the fun. In the meantime, you can check out more information HERE!
Ja nu moet ik elke week weer wachten op de volgendequote:Op woensdag 13 mei 2009 17:05 schreef Etcetera het volgende:
Ga je spijt van krijgen hoorOp een gegeven moment is het op
Never mind, zover ben je al
En de enige spinoff afleveringen tot nu toe zijn Legend I en Legend II uit seizoen 6 van NCIS zelfDe spinoff zelf start volgend seizoen voor zover ik weet
En dan heb je er ook nog maar 1 te gaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja nu moet ik elke week weer wachten op de volgende.
Ah ok, volgend seizoen dus weer een serie erbij om te volgen (ncis, criminal minds en numb3rs volg ik nu).
Nope is dat ook zoiets ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan heb je er ook nog maar 1 te gaan
Ken je Burn Notice al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |