Ik volg het al jaren, misschien wel mijn favo serie uit de USA op dit momentquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:53 schreef Puccini het volgende:
Ik weet niet of ik dit mag plaatsen, maar ik probeer het maar![]()
De nieuwe aflevering staat erop! Hierrrr te vinden.
Ben ik trouwens de enige die seizoen 6 volgt?
Mijn eerste reatie: oeoeoeoeh gadgetsquote:MATT: NCIS-wise, my moles say that in late April/early May, we'll get first glimpse of the Office of Special Projects. This division of NCIS will employ mad-cool technology that has never been shown on a TV series before. And keep in mind, we have already seen the Funcooker.
Yep. Is al in december aangekondigd, maar duurde allemaal zo lang dat ik het inmiddels weer vergeten wasquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:44 schreef miodzio het volgende:
Aflevering gezien. Erg tof. Alleen jammer van dat einde (de laatste 2 gebeurtenissen). Komt er een complete spinoff serie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:17 schreef miodzio het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat weer een afleveringIk heb écht geen idee meer wat we nog gaan zien
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
quote:We've been waiting a really long time to get something like this set up, and we know this is one of the most requested user ideas for chats, so we hope that this was worth the wait! Pauley Perrette and Cote de Pablo, two of the stars from CBS's hit show NCIS, will be dropping by TV.com to answer your questions in a live Q&A chat. Log in Tuesday, May 19th at 1pm Pacific time. That's 4pm Eastern, and check out this handy converter for the time around the world.
Have your questions ready, and if you're lucky, yours might be selected! Come join the fun. In the meantime, you can check out more information HERE!
Ja nu moet ik elke week weer wachten op de volgendequote:Op woensdag 13 mei 2009 17:05 schreef Etcetera het volgende:
Ga je spijt van krijgen hoorOp een gegeven moment is het op
Never mind, zover ben je al
En de enige spinoff afleveringen tot nu toe zijn Legend I en Legend II uit seizoen 6 van NCIS zelfDe spinoff zelf start volgend seizoen voor zover ik weet
En dan heb je er ook nog maar 1 te gaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja nu moet ik elke week weer wachten op de volgende.
Ah ok, volgend seizoen dus weer een serie erbij om te volgen (ncis, criminal minds en numb3rs volg ik nu).
Nope is dat ook zoiets ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan heb je er ook nog maar 1 te gaan
Ken je Burn Notice al?
Burn Notice is inderdaad wel mijn favo-serie op dit moment, NCIS en Robin Hood (BBC) zijn een goede 2e en 3equote:Op woensdag 13 mei 2009 17:46 schreef Etcetera het volgende:
Niet echtHet is meer de nieuwe MacGyver
Gaat over een spion die 'ontslagen' wordt en in Miami wordt gedumpt. Leuke serie, seizoen 3 begint in juni
Oh ja, die moet ik ook nog gaan zienquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan heb je er ook nog maar 1 te gaan
Ken je Burn Notice al?
Klopt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef Etcetera het volgende:
Wedden dat ze dan alsnog een cliffhanger erin gooien?
Vorig jaar zat ik te schelden tegen m'n pcHelemaal in shock
volgens mij had niemand de opsplitsing toen zien aankomen
Ik probeer geen series er meer bij te doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik ook nog gaan zien.
We kijken veel dezelfde series zie ik. IT Crowd, Chuck, Leverage... Valt me tegen dat ik er geen Big Bang Theory tussen zie staan.
Jammer. TBBT is geniaal voor fans van HIMYM en IT Crowdquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik probeer geen series er meer bij te doenHeb al overkill en te weinig schijfruimte
Ik ga schijfruimte bijkopen binnenkortquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jammer. TBBT is geniaal voor fans van HIMYM en IT Crowd.
Ohw, is er volgende wk nog een afl?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:57 schreef Etcetera het volgende:
Het schijnt van wel, moet je de promo van volgende week even opzoekenIk kijk 'm pas als ik de aflevering zelf ook binnen heb
Idd geweldig stukjequote:Op woensdag 20 mei 2009 17:25 schreef Etcetera het volgende:
TonyHij had Daddy David te pakken, zo heerlijk om te zien.
Van mij mag er wel een ander (vrouwelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd geweldig stukje.
Vond het alleen treurig dat ziva aan het einde nog boos was op tony. Die 2 moeten geen ruzie maken
, maar dat zal wel goed komen komend seizoen (hoop ik) .
Ziva komt terug hoor volgend seizoenquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:54 schreef miodzio het volgende:
[..]
Van mij mag er wel een ander (vrouwelijk) teamlid komen. Die Ziva was leuk, maar die woordgrappen heb ik nu wel gezien en ze is irritant met dat Israėl gedoe.
Ze zit toch niet op die boot gevangen? Met die boot gingen ze volgens mij "happy hunting" naar dat terroristenkamp in Noord-Afrika. En daar is blijbaar iets fout gegaan, en nu is heeft Ziva klapjes gehad van de terroristen ...quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:04 schreef Rainesz het volgende:
Denk zelf Dat DiNozzo haar red uit dat roeibootje waar ze gevangen zit.
En dat dat de ogen opent voor Ziva...
Anieway..Sept is nog ver weg...
Als ncis fan ga ik ook deze volgen. Denk dat het wel een leuke serie wordt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:13 schreef miodzio het volgende:
Nice! Als het goed is is het deze...
Alternatief:
Krijg hotspotshield ff niet aan de praat, hiermee zou je de CBS versie ook moeten kunnen bekijken.
Probeer Burn Notice eens als je een leuke serie zoektquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ncis fan ga ik ook deze volgen. Denk dat het wel een leuke serie wordt.
En ik bedenk me net dat ik alle seizoenen van csi en aanverwanten eigenlijk ook nog wil kijken, ipv alle seizoenen van ncis nog een keer te kijken tijdens de zomerstop.
Die was me in dit topic al eens aangeradenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Probeer Burn Notice eens als je een leuke serie zoekt
Ze zit niet op een bootquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze zit toch niet op die boot gevangen? Met die boot gingen ze volgens mij "happy hunting" naar dat terroristenkamp in Noord-Afrika. En daar is blijbaar iets fout gegaan, en nu is heeft Ziva klapjes gehad van de terroristen ...
Was toch al zijn 3e ofzoquote:Op maandag 1 juni 2009 16:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik dacht eerst ook dat ze op een boot zat hoorMaar toen bedacht ik me dat die deur een soort poort was en dat leek me raar, dus nog een keer kijken en *hops* er was een muur
Wat denken jullie trouwens dat er met Gibbs' boot is gebeurd? Ik denk dat we eindelijk eens gaan zien hoe Gibbs aan het zeilen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cant wait!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |