Burn Notice is inderdaad wel mijn favo-serie op dit moment, NCIS en Robin Hood (BBC) zijn een goede 2e en 3equote:Op woensdag 13 mei 2009 17:46 schreef Etcetera het volgende:
Niet echtHet is meer de nieuwe MacGyver
Gaat over een spion die 'ontslagen' wordt en in Miami wordt gedumpt. Leuke serie, seizoen 3 begint in juni
Oh ja, die moet ik ook nog gaan zienquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan heb je er ook nog maar 1 te gaan
Ken je Burn Notice al?
Klopt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef Etcetera het volgende:
Wedden dat ze dan alsnog een cliffhanger erin gooien?
Vorig jaar zat ik te schelden tegen m'n pcHelemaal in shock
volgens mij had niemand de opsplitsing toen zien aankomen
Ik probeer geen series er meer bij te doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik ook nog gaan zien.
We kijken veel dezelfde series zie ik. IT Crowd, Chuck, Leverage... Valt me tegen dat ik er geen Big Bang Theory tussen zie staan.
Jammer. TBBT is geniaal voor fans van HIMYM en IT Crowdquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik probeer geen series er meer bij te doenHeb al overkill en te weinig schijfruimte
Ik ga schijfruimte bijkopen binnenkortquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jammer. TBBT is geniaal voor fans van HIMYM en IT Crowd.
Ohw, is er volgende wk nog een afl?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:57 schreef Etcetera het volgende:
Het schijnt van wel, moet je de promo van volgende week even opzoekenIk kijk 'm pas als ik de aflevering zelf ook binnen heb
Idd geweldig stukjequote:Op woensdag 20 mei 2009 17:25 schreef Etcetera het volgende:
TonyHij had Daddy David te pakken, zo heerlijk om te zien.
Van mij mag er wel een ander (vrouwelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd geweldig stukje.
Vond het alleen treurig dat ziva aan het einde nog boos was op tony. Die 2 moeten geen ruzie maken
, maar dat zal wel goed komen komend seizoen (hoop ik) .
Ziva komt terug hoor volgend seizoenquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:54 schreef miodzio het volgende:
[..]
Van mij mag er wel een ander (vrouwelijk) teamlid komen. Die Ziva was leuk, maar die woordgrappen heb ik nu wel gezien en ze is irritant met dat Israël gedoe.
Ze zit toch niet op die boot gevangen? Met die boot gingen ze volgens mij "happy hunting" naar dat terroristenkamp in Noord-Afrika. En daar is blijbaar iets fout gegaan, en nu is heeft Ziva klapjes gehad van de terroristen ...quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:04 schreef Rainesz het volgende:
Denk zelf Dat DiNozzo haar red uit dat roeibootje waar ze gevangen zit.
En dat dat de ogen opent voor Ziva...
Anieway..Sept is nog ver weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |