abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 maart 2009 @ 22:53:03 #251
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_67341712
Die ijsbeer ook...
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_67346187
Was da dan weer?
pi_67346837
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 07:28 schreef Mark-Hgl het volgende:
Was da dan weer?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 24 maart 2009 @ 08:37:59 #254
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_67346884
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 08:34 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]
lied wat iemand van fctwente.net heeft gemaakt
(zelfde persoon als "Reker, waar is je beker?")

Ijsbeer dus.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 08:42:40 #255
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67346958
quote:
Op maandag 23 maart 2009 16:53 schreef 9christensen het volgende:
Terecht dacht ik zo, als er geen bewijzen zijn. hopen dat marko er wat van geleerd heeft..
Dat laatste lijkt me vooral van belang. Marko moet snel wat aan zijn gedrag veranderen.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_67348001
quote:
Allach verlaat FC Twente na één seizoen
24/03/2009 09:10

FC Twente neemt aan het einde van het seizoen afscheid van Mohammed Allach. De Manager Voetbalzaken kan de reistijden niet combineren met zijn werk in Enschede.

Allach, die begin dit seizoen VVV-Venlo verruilde voor FC Twente, woont in Den Haag en wil vanwege privéomstandigheden niet verhuizen naar het Oosten van Nederland. 'Mijn woonadres en bijbehorende reisafstand staan daardoor niet in verhouding met de uitoefening van een managementfunctie bij FC Twente', aldus Allach.

FC Twente neemt met tegenzin afscheid van Allach. 'Wij vinden het bijzonder spijtig Mo Allach te zien vertrekken', aldus voorzitter Joop Munsterman. 'Maar natuurlijk dienen wij zijn besluit te respecteren, temeer daar het om privéomstandigheden gaat.'
pi_67348814
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_67348968
quote:
Oh Een versteegrobje Dacht dat het vers van de pers was
pi_67352832
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:27 schreef Mark-Hgl het volgende:
Zal morgen ff kijken of ie nog ergens staat
Zoals beloofd:
pi_67353103
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef Mark-Hgl het volgende:

[..]

Zoals beloofd:
[ afbeelding ]
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:21:49 #261
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_67353183
Leuk stuk Mark
pi_67354189
Sorry hoor, maar wat een jankstuk

Het is wel duidelijk dat de club beter met z'n eigen groei meegaat dan sommige supporters. Hoe kom je nou in godsnaam bij een hetze van de media, omdat er twee keer iets over je clubje in de krant staat? Echt te kleinzerig voor woorden om dan maar meteen met complotten te gaan slingeren. Alsof Feyenoord, Ajax en PSV zo lekker in de media liggen de afgelopen maanden.

Je woordkeuze barst ook nog eens van de subjectiviteit. Arnautovic is misschien ietwat arrogant, de tik van Kargbo is venijnig. Zijn interview achteraf furieus. Ik zag een doodkalme man voor de camera staan, maargoed. Je bent wel erg creatief in het afronden naar boven en beneden, al gelang je voorkeur.

Verder suggereer je dat Kargbo gelogen heeft, wat net zo min waar hoeft te zijn als dat Arnautovic heeft gediscrimineerd. Er was namelijk een gebrek aan bewijs. Zoals je wel meer eigen meningen in je stuk als feiten presenteert.

Ook echt het idee dat de opiniemakers in Nederland Twente willen ontwrichten, zodat hun Ajax er een slaatje uit kan slaan Weet jij wel voor welke clubs onze belangrijkste voetbaldeskundigen zijn? Niet voor Ajax.

Ik zou zeggen, leer er maar mee leven dat je club in de spotlight komt te staan. Dat staan een aantal andere ploegen al tientallen jaren en daar hoor je nooit gezeik over.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:13:57 #263
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67354760
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:56 schreef BertMaalderink het volgende:
Sorry hoor, maar wat een jankstuk

Ik zou zeggen, leer er maar mee leven dat je club in de spotlight komt te staan. Dat staan een aantal andere ploegen al tientallen jaren en daar hoor je nooit gezeik over.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 24 maart 2009 @ 13:22:25 #264
168255 J.Herrer
pi_67355089
Mooie column over McClaren op vi:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)ertSteveMcClaren.htm
quote:
'Johan Cruijff complimenteert Steve McClaren'

Een anonieme auteur schrijft in het magazine FC Twente Inside smalend over de critici die bij de aanstelling van Steve McClaren (foto) hun twijfels hadden. De succesvolle trainer heeft volgens de schrijver het tegendeel bewezen.

'Een Engelse coach bij een Nederlandse club was volgens velen een combinatie die niet kon slagen. Ook ik begreep de aanstelling van McClaren niet. Waarom een mislukte Engelse bondscoach naar Enschede halen? Een man die teleurgesteld, gefrustreerd en beschadigd naar Nederland komt om in de luwte te herstellen. Ik veroordeelde het niet, maar snapte het evenmin. McClaren blijkt echter een schot in de roos, als mens past hij zich voorbeeldig aan en als voetbalkenner maakt hij een overtuigende indruk. Voorzitter Joop Munsterman heeft het weer goed gezien. Hij is een geniale visionair of hij heeft het geluk aan zijn kont hangen.

Steve McClaren, geboren op 3 mei 1961 in Fulford, heeft van FC Twente een heuse topclub gemaakt. Hij zag Karim El Ahmadi naar Feyenoord vertrekken, Fred Rutten nam Orlando Engelaar mee naar Schalke 04 en Luke Wilkshire koos voor het grote geld van Dinamo Moskou. Gedurende het seizoen verhuisde Stein Huysegems naar RC Genk, terwijl Robbie Wielaert aan Ajax werd verkocht.

Desondanks speelt FC Twente na AZ het meest aantrekkelijke voetbal in de Eredivisie. McClaren, die ooit een modale voetballer was van bescheiden clubs als Hull City, Derby County, Bristol City en Oxford United, moet als coach over kwaliteiten beschikken. Als veldtrainer heeft hij een goede reputatie in Engeland. In die functie begon hij in 1995 bij Oxford United.

Met Derby County maakte hij snel naam en dat was voor Manchester United-manager Sir Alex Ferguson een reden hem als zijn rechterhand naar Old Trafford te halen. In 2001 werd McClaren manager van Middlesbrough en even later tevens assistent-bondscoach van Engeland. Hij maakte vervolgens een inschattingsfout door zélf bondscoach te worden. Met het Engelse clubvoetbal gaat het geweldig, maar daar zijn alle buitenlandse sterspelers debet aan.

Het nationale elftal blijft een moeilijk project en daar weet McClaren intussen alles van. De gevreesde tabloids fileerden hem. Hij werd gekleineerd, dagelijks tot op het bot beledigd en zijn privéleven werd uitvergroot. Daarom kwam de uitnodiging van Munsterman als een geschenk uit de hemel. McClaren had behoefte aan rust en vertrouwen. Hij had een podium nodig waarop hij zich kon revancheren.

Onlangs stond hij de gehate, als oerdegelijke registeraccountants ogende vertegenwoordigers van de tabloids weer eens te woord, want het succes van FC Twente en McClaren is ook naar Engeland overgewaaid. Een van hen begint zijn artikel met een waarschuwing voor de lezers: Niet in de lach schieten, beste mensen. Maar Johan Cruijff heeft een coach uit de Nederlandse competitie een schouderklopje gegeven, omdat zijn elftal het befaamde totaalvoetbal speelt. In Nederland geldt zo'n gebaar als de ultieme zegen. Maar nu komt het. Die coach is Steve McClaren. U kent hem nog wel van dat grappige accent, van de teloorgang van het nationale elftal en van al het leedvermaak op YouTube.'

Vervolgens maakt de vooringenomen journalist een fout, want hij meldt dat The Farmers de bijnaam van FC Twente is, maar het verschil tussen Enschede en Doetinchem zal best moeilijk zijn... En hij spreekt zijn verwondering uit dat landgenoot McClaren de status van een topcoach heeft in Nederland, het land van voetbalgoeroe Louis van Gaal en de levende legende Marco van Basten. De desbetreffende scribent reisde naar Enschede en doet vervolgens heel denigrerend over de locatie waar McClaren met hem afsprak. Hotel Van der Valk typeert hij als een honderd-euro-per-nacht-etablissement voor de Nederlandse Jan Modaal. Dat lijkt hem een verschrikking voor een ex-bondscoach van Engeland, die doorgaans met zijn spelers in het peperdure Dorchester Hotel in het hart van Londen logeerde, waar de portiers soms meer aan fooien verdienen dan de FC Twente-spelers aan gewonnen wedstrijden. De arrogantie van de man is stuitend, maar uit tactische overwegingen vond McClaren het blijkbaar toch nuttig hem te woord te staan.

De beheersing die de trainer tijdens het interview aan de dag legt is indrukwekkend. Hij gaat niet op provocaties in en formuleert nauwkeurig. McClaren: 'Ik ben naar FC Twente gekomen omdat ik wat voor mezelf wilde bewijzen. En dat lukt aardig, de voldoening is groot. De voldoening is des te groter omdat ik nu in een ander land werk. Nederland heeft een geweldige voetbaltraditie en dat geldt ook voor de Nederlandse coaches. Momenteel werken er meer dan honderd Nederlandse trainers in het buitenland. Kunt u mij één Engelse coach noemen die op topniveau in het buitenland werkt?

Precies, alleen Steve McClaren. De teleurstellende resultaten van het Engelse team zal ik niet bagatelliseren. Het was een grote teleurstelling voor de supporters, voor de spelers, voor mij, voor iedereen. Ik ben niet verbitterd, louter teleurgesteld, omdat ik niet het succes bracht waarnaar ik streefde. Dat doet pijn. Ik verwachtte er veel van. Ik dacht dat de spelers een garantie voor succes waren. Ik heb nog steeds het volste vertrouwen in die voetballers. Ik heb ook nergens spijt van. Nee, ik heb geen enkele reden de klok terug te draaien. Sommige dingen begrijp ik niet.'

'Waarom moesten we in Rusland op kunstgras spelen? Er was daar nog nooit een interland op kunstgras gespeeld. Na die wedstrijd tegen Engeland is er ook niet meer op kunstgras gevoetbald. Ik wilde er destijds niet over zeuren, dat zou als een excuus zijn ervaren. Ik wist dat een slecht resultaat Engeland het EK zou kosten. Die verantwoording neem ik op mij. Ik had de belangrijkste baan in het voetbal, bondscoach van Engeland, en ik was niet succesvol.'

'Iedereen die in het middelpunt van de belangstelling staat, komt op een bepaald moment belachelijk over. Of je nou voetbaltrainer bent, politicus of tegenwoordig bankier. Dat is een onderdeel van het vak, dat weet je van tevoren. Ik lig er niet wakker van, maar voor de mensen om je heen kan het wel vervelend zijn. Ondanks alle negatieve publiciteit heb ik nooit het vertrouwen in mezelf verloren. Dat komt waarschijnlijk door mijn prestaties bij Manchester United en Middlesbrough. Ik bleef geloven in mijn kwaliteiten. Twee dagen na de uitschakeling van Engeland werd ik ontslagen. Ik ben niet naïef, dat kwam natuurlijk niet als een verrassing. Ik heb er geen moment om getreurd. Wat is de volgende uitdaging?, dacht ik. En ik wist dat ik door alle commotie een betere en rijpere coach was geworden. Ik had ervan geleerd.'

'Na de aanbieding van FC Twente heb ik Bobby Robson gebeld. "Gaan", zei hij. "Je krijgt er geen spijt van, je zult het geweldig vinden. Je gaat van de Nederlanders houden, je gaat van het Nederlandse voetbal houden. En je leert er erg veel. En ga alléén, laat je gezin thuis in Engeland". Robson liet zijn gezin ook in Engeland en daar heeft hij nooit spijt van gehad. Ik wilde altijd al in het buitenland werken, maar mijn gezin weerhield me ervan. Als er geen Engelse school is, heb je meteen een probleem. Die school was er niet in Enschede, maar in mijn achterhoofd bleef die club aan me trekken. En toen de voorzitter bleef bellen, heb ik het gedaan. Ik wist dat ik er anders spijt van zou krijgen.

We hebben familieberaad gehouden en de beslissing genomen. Ik heb er geen moment spijt van gehad. Het is een fantastische uitdaging. Nederland is een vooraanstaand voetballand in Europa. Het publiek dacht dat een Engelse coach buiten Engeland niet zou renderen. Het was wel even wennen. In Nederland mag je zelfs een wedstrijd verliezen. Als het team goed speelt, gaat het publiek toch tevreden naar huis. De mensen genieten hier van positiespel, van technisch voetbal. Ik zit anders in elkaar.

Natuurlijk wil ik ook aantrekkelijk voetballen, maar winnen blijft voor mij het belangrijkste. Ik sla mezelf niet op de borst. Anderen moeten maar bepalen hoe ik hier functioneer en wat mijn inbreng is. Onlangs kwam er iemand naar me toe die me complimenteerde. "Zelfs Johan Cruijff is lovend", zei hij. Hij is een aanhanger van het totaalvoetbal en houdt van het 4-3-3-systeem met vleugelspelers. Cruijff vindt het blijkbaar geweldig FC Twente, met een Engelse coach, typisch Nederlands te zien voetballen.'
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_67355441
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:56 schreef BertMaalderink het volgende:Je woordkeuze barst ook nog eens van de subjectiviteit ... Zoals je wel meer eigen meningen in je stuk als feiten presenteert.
... maar dat was ook de bedoeling van de opdracht.

Het is inderdaad nogal overdreven, maar omdat degene die het stuk moet beoordelen 0,0 verstand van voetbal heeft kan me dat in dit geval juist meer profijt opleveren Niet te serieus nemen dus, het echte schrijfwerk laat ik wel over aan mensen die ervoor gestudeerd hebben
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:00:52 #266
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67356553
-dubbel
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:01:15 #267
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67356571
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:22 schreef J.Herrer het volgende:
Mooie column over McClaren op vi:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)ertSteveMcClaren.htm
[..]

Mooi stuk inderdaad
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:31:37 #268
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_67357584
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef Mark-Hgl het volgende:

[..]

Zoals beloofd:
[ afbeelding ]
Pffff .

FC Twente doorbreekt de hegemonie van de top-drie .

Ik ben wel blij dat Twente bijdraagt aan het doorbreken van de hegemonie van de top-drie, voor zover ze daar zelf al niet voor zorgen. Ik waardeer het zelfs heel erg. Met een beetje mazzel hebben we dit jaar zelfs een alternatieve top-drie. Maar om dan meteen paranoïde en megalomaan te worden als supporter van Twente vind ik dan weer helemaal niet bij de Twentse nuchterheid passen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:35:17 #269
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_67357670
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:31 schreef Mark-Hgl het volgende:

[..]

... maar dat was ook de bedoeling van de opdracht.

Het is inderdaad nogal overdreven, maar omdat degene die het stuk moet beoordelen 0,0 verstand van voetbal heeft kan me dat in dit geval juist meer profijt opleveren Niet te serieus nemen dus, het echte schrijfwerk laat ik wel over aan mensen die ervoor gestudeerd hebben
Oh, het was van jouzelf en niet heel serieus
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:41:00 #270
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_67357845
quote:
Blessure Stam valt mee

De blessure van de zondag uitgevallen Stam valt mee, zo weet Tubantia. Bij Twente werd gevreesd voor een spierscheuring, maar een echo wees uit dat daar geen sprake van was. De Bredanaar heeft al langer last van zijn enkel. Vorige week verscheen hij daarom ook niet aan de start tegen Willem II. Tegen Groningen startte hij wel, maar moest zich al vroeg laten vervangen. Vlak daarvoor gaf hij wel een assist op Eljero Elia. Of de verdediger het competitieduel volgende week vrijdag tegen NEC haalt is nog niet duidelijk.

Arnautović traint nog niet bij Oostenrijk

Marko Arnautović heeft vandaag niet meegetraint met het nationale elftal van Oostenrijk. De jonge aanvaller ondervond nog teveel last van zijn enkel. Afgelopen zondag moest ook hij zich laten vervangen. Oostenrijk speelt volgende week woensdag een thuisduel tegen Roemenië. Het ligt in de lijn der verwachtingen dat hij twee dagen later in de spits wordt opgesteld tegen NEC, daar aanvalsleider Nkufo een schorsing uit moet zitten.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:46:14 #271
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_67358000
Mark, wilde jij nog mee naar NEC met ons?
pi_67358763
Jazeker! Zag dat kaartverkoop was begonnen, wanneer halen jullie ze?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:19:37 #273
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_67359109
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:10 schreef Mark-Hgl het volgende:
Jazeker! Zag dat kaartverkoop was begonnen, wanneer halen jullie ze?
Ik haal ze vrijdag, als je wilt kun je je kaartnummer wel even doorgeven, haal ik de kaarten wel
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:22:53 #274
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_67359224
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:46 schreef Lamzak_ het volgende:
Mark, wilde jij nog mee naar NEC met ons?
Nee, ik heb zelf een seizoenskaart
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:23:37 #275
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_67359247
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:22 schreef Mark het volgende:

[..]

Nee, ik heb zelf een seizoenskaart
OK, volgende keer beter
pi_67359310
Komt goed, ik woon zo'n beetje naast de GV dus kaarten halen lukt me vrijdag wel. Als we maar in hetzelfde busje zitten
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:28:14 #277
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_67359409
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:25 schreef Mark-Hgl het volgende:
Komt goed, ik woon zo'n beetje naast de GV dus kaarten halen lukt me vrijdag wel. Als we maar in hetzelfde busje zitten
Oki, ik zal donderdag even melden hoelaat ik dat van plan ben, ben nogal afhankelijk van de auto van mijn ouders
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:14:31 #278
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_67361118
Ik ga ook naar NEC
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:38:22 #279
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_67362062
Wil je graag met mij en Mark mee?
pi_67362224
ik ga kameraad eens even vragen of hij zin heeft om mee te gaan, kan ik vrijdag misschien kaartjes halen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:45:10 #281
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_67362314
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga kameraad eens even vragen of hij zin heeft om mee te gaan, kan ik vrijdag misschien kaartjes halen
Je mag ook met mij en Mark mee
pi_67362456
is verplichte buscombi, dus dan in zelfde bus toch?? en kaartjes ¤ 29 (geen lid, kameraad weet ik niet)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:49:44 #283
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67364376
Als je op hetzelfde tijdstip kaarten haalt kun je wel aangeven dat je bij elkaar in de bus wil. Als je apart en een tijd tussen elkaar kaarten gaat halen kun je wel in een andere bus terechtkomen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:55:59 #284
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_67366233
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:38 schreef Lamzak_ het volgende:
Wil je graag met mij en Mark mee?
Ik ga met 2 andere kameraden en het is toch verplichte combi. misschien komen we bij toeval bij elkaar in
zien we dan wel.
Vrijdag worden de kaarten gehaald dus.
pi_67369288
ik hoop dat ik voor vrijdag reactie heb van kameraad, kan ik ze na school halen en hoeveel bussen zullen er naar Nijmegen gaan dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_67369734
hier nog mensen die heerenveen/feyenoord/ajax uit gaan?
pi_67369799
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 08:37 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

lied wat iemand van fctwente.net heeft gemaakt
(zelfde persoon als "Reker, waar is je beker?")

Ijsbeer dus.
Inderdaad, op FCT.net heet ik ook DirkZz trouwens.
pi_67369951
Feyenoord ook een optie de 18e
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_67370123
Ik had mee gekregen dat ze voor 1600 man wouden gaan tegen feyenoord uit.
Als het zo massaal word ga ik zeker mee:))
pi_67370271
en dan is er ook wel een plekje voor mij en kameraad (eventueel) gok ik
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_67370924
mooi filmpje van een jongen die ziek is op www.fctwente.tv!
pi_67371244
Geweldig filmpje ja!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:16:29 #293
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_67371311
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 20:46 schreef DirkZz het volgende:
Ik had mee gekregen dat ze voor 1600 man wouden gaan tegen feyenoord uit.
Als het zo massaal word ga ik zeker mee:))
Zie deze post van mij van vorige pagina :
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:23 schreef Robinhoo het volgende:
Er word waarschijnlijk een actie opgezet om zoveel mogelijk mensen mee te krijgen naar Feyenoord uit.

Enkele supporters proberen te regelen met Twente te regelen dat er reclame gemaakt word voor deze wedstrijd. Zodat we het uitvak in Rotterdam vol krijgen. Twente heeft maandag met Feyenoord een gesprek om er voor te zorgen dat het een Treincombi word. ( meeste mensen vinden dit het aantrekkelijkst op het forum)

lijkt me een keer mooi. Een vol uitvak in de Kuip.
Ik ga mee tenminste
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:17:56 #294
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_67371365
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef Stienn het volgende:
Mooi, die boks met Kufo.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_67371464
quote:
Hopen dat mien keerltjen ok z'n twente-fan word, prachtig!!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 maart 2009 @ 21:51:28 #296
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_67372703
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:20 schreef need2009 het volgende:

[..]

Hopen dat mien keerltjen ok z'n twente-fan word, prachtig!!
En de mijne ook
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_67372706
quote:

Prachtig om te zien dat die echt hartstikke stil is, maar als het voetbal dan bezig is dat die er dan helemaal op in gaat
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:02:34 #298
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_67373150
mooi idd.

Iemand die goeie TT heeft voor volgende
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:10:33 #299
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_67373509
prachtig dat filmpje mooi dat zoiets geregeld wordt
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_67373566
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:02 schreef Robinhoo het volgende:
mooi idd.

Iemand die goeie TT heeft voor volgende
Sja ik zat ook al te denken...

Nouja we iig hebben eindelijk een Fok-meet in de bus als iedereen vrijdag de kaarten haalt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')