Oki, ik zal donderdag even melden hoelaat ik dat van plan ben, ben nogal afhankelijk van de auto van mijn oudersquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:25 schreef Mark-Hgl het volgende:
Komt goed, ik woon zo'n beetje naast de GV dus kaarten halen lukt me vrijdag wel. Als we maar in hetzelfde busje zitten
Je mag ook met mij en Mark meequote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga kameraad eens even vragen of hij zin heeft om mee te gaan, kan ik vrijdag misschien kaartjes halen
Ik ga met 2 andere kameraden en het is toch verplichte combi. misschien komen we bij toeval bij elkaar inquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
lied wat iemand van fctwente.net heeft gemaakt
(zelfde persoon als "Reker, waar is je beker?")![]()
Ijsbeer dus.
Zie deze post van mij van vorige pagina :quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:46 schreef DirkZz het volgende:
Ik had mee gekregen dat ze voor 1600 man wouden gaan tegen feyenoord uit.
Als het zo massaal word ga ik zeker mee:))
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:23 schreef Robinhoo het volgende:
Er word waarschijnlijk een actie opgezet om zoveel mogelijk mensen mee te krijgen naar Feyenoord uit.
Enkele supporters proberen te regelen met Twente te regelen dat er reclame gemaakt word voor deze wedstrijd. Zodat we het uitvak in Rotterdam vol krijgen. Twente heeft maandag met Feyenoord een gesprek om er voor te zorgen dat het een Treincombi word. ( meeste mensen vinden dit het aantrekkelijkst op het forum)
lijkt me een keer mooi. Een vol uitvak in de Kuip.
Ik ga mee tenminste![]()
Mooi, die boks met Kufo.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef Stienn het volgende:
mooi filmpje van een jongen die ziek is op www.fctwente.tv!
Hopen dat mien keerltjen ok z'n twente-fan word, prachtig!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef Stienn het volgende:
En de mijne ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:20 schreef need2009 het volgende:
[..]
Hopen dat mien keerltjen ok z'n twente-fan word, prachtig!!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef Stienn het volgende:
Sja ik zat ook al te denken...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:02 schreef Robinhoo het volgende:
mooi idd.![]()
Iemand die goeie TT heeft voor volgende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |