En, heb je er nog wat bij weten te lullen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:25 schreef Renesite het volgende:
Morgen de inzagemomenten... Ik ben benieuwd!
Vaak gaat dat niet heel makkelijk hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:14 schreef aaipod het volgende:
[..]
En, heb je er nog wat bij weten te lullen?Ik niet
Nopequote:Op woensdag 18 maart 2009 19:14 schreef aaipod het volgende:
[..]
En, heb je er nog wat bij weten te lullen?Ik niet
Vrijdag bedoel ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:15 schreef TvhN het volgende:
[..]
Dat is toch op vrijdag de 17de? Ik moet 'm ook nog doen...
Pff, dat is een druk schemaquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:56 schreef Renesite het volgende:
Aaw
Morgen Privaatrecht, overmorgen JMT2 laatste herkansing, volgende week woensdag M&O herkansing donderdag SPF en Bestuurskunde herkansing
Mooiquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:59 schreef aaipod het volgende:
Vanmorgen burgerlijk procesrecht gemaakt. Best een goed gevoel over
second that.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Mooi
Hoop dat ik dat morgen na het tentamen ook kan zeggen..
287, 41 en 350 sv? Als je die 3 had en de argumentatie ene beetje naar behoren hebt uitgewerkt(Voorwaardig opzet, noodweerexces slaagt niet omdat de gemoedstoestand de mate van geweld niet rechtvaardigt etc.) dan zit je wel goed denk ik, ik heb iig een hoop dingen gehoort die dag waarvan ik zeker weet dat het geen voldoende wordt. Zware mishandeling met dood als gevolg om maar iets te noemen, of onrechtmatige daad, en zelfs moord kwam voorbij.quote:
Oooh, dat klinkt als heel lang geleden voor mijquote:Op dinsdag 14 april 2009 07:51 schreef Renesite het volgende:
Noodweer
Noodweerexces
Doodslag
350
Had ik!
Het was namelijk wel doodslag obv. een gevonden jurisprudentie
287 is doodslagquote:Op dinsdag 14 april 2009 07:51 schreef Renesite het volgende:
Noodweer
Noodweerexces
Doodslag
350
Had ik!
Het was namelijk wel doodslag obv. een gevonden jurisprudentie
Nicequote:Op dinsdag 14 april 2009 13:37 schreef Raiba het volgende:
[..]
287 is doodslagDus ik denk dat je goed zit, al was het noemen van lid 1 van noodweer niet nodig geweest denk ik. Ikzelf ben daar ook even kort op in gegaan.
Tell me about it. Mondeling had ik waarschijnlijk met veel bluf in een keer binnengetiktquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:10 schreef TvhN het volgende:
JMT 2 stelde bij ons vorig jaar gelukkig niet al te veel voor. Als ik de verhalen hier lees en ook van klasgenoten hoor, dan ben ik zeer blij dat ik er al vanaf ben.
Bij ons in de klas had 1 io-groep het niet gehaald, maar die hadden zich dan ook totaal niet voorbereid.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tell me about it. Mondeling had ik waarschijnlijk met veel bluf in een keer binnengetikt
Oef oef oef hoor mij hoor mij!
zal het in het hoofd houden mocht iemand mij vragen of ik nog een kamer heb.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:56 schreef Miasan het volgende:
Het is wat aan de prijzige kant voor 14 m2, maar ik vind dat het huis en de ligging ervan de prijs wel waard zijn. Je hebt hier echt rust en ruimte.
M&O... geen idee. Ik had zeker een aantal herkenbare vragen, maar ook zeker NIETquote:Op woensdag 15 april 2009 20:24 schreef aaipod het volgende:
Ach mooi toch. Dan heb je ook even wat rustHoe ging M&O?
En is mijn BSR boek nuttig? Heb je er al in gekeken?
Aight. Been there got it.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:45 schreef aaipod het volgende:
Ok dan! Je moet een beetje de structuur van de Awb kennen. Arceer de belangrijke artikelen. Abbb etc.
Er staan zaken op de groepsruimte die ik ff moet gebruiken voor de IOquote:
Oh, dan weet ik ook wie jij bent. Denk ik.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:47 schreef TvhN het volgende:
Heb waarschijnlijk een 5.2 gehaald op vreemdelingenrecht. Nu kon je voor dit vak een bonuspunt halen, indien je mee had gedaan aan een Lagerhuisdiscussie gedurende de laatste les. Ik besloot echter om op datzelfde tijdstip naar de laatste les van SPF te gaan; dat vak had voor mij de prioriteit en zonder bonuspunt moest vreemdelingenrecht ook wel lukken. Achteraf een geweldige beslissing...![]()
Jij zit in SJV1A?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik ook wie jij bent. Denk ik.
Ik richt me op BSR... Ietsie belangrijker. Volgend blok hopelijk dan maar 3 tentamens als ik PRR een beetje goed heb gemaakt.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:09 schreef TvhN het volgende:
[..]
Dan heb je me inderdaad gezien.![]()
Al goed geleerd voor SPF?
Heb dus een 5,3.quote:Norm tentamen: bij 40 vragen goed is het cijfer een 9. Bij 27 goed is het cijfer een 5,6 en bij 26 goed is het cijfer een 5,3. Het kan zijn dat uit de analyse van het tentamen wordt besloten vragen eruit te halen. Dit heeft natuurlijk gevolgen voor degenen die deze vraag onjuist hadden beantwoord. Mocht daar sprake van zijn dan komt daarover bericht op BB.
Paar klasgenoten vonden hem ook stukken moeilijker dan de vorige keren. Ze hebben de docent hier al een mail over gestuurd.quote:
euhmmmmmmmmm.... hmmm.. privaatrechtquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:32 schreef richbitch het volgende:
Sjonge jonge jonge.. m'n laatste P tentamen... week en 2 dagen geleden gemaakt.. ik wil een e-mail ..![]()
![]()
Wij hebben nu ook namens onze klas een mail gestuurd. Als jullie dat nou ook doen...quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:54 schreef Raiba het volgende:
Jezus wat was BR moeilijk dit keer. Heb denk ik echt met moeite een voldoende ga scoren.
Prima plan, zal eens wat klasgenoten aansporen om ook mee te doen. Er waren genoeg mensen die achter zaten te klagen iig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben nu ook namens onze klas een mail gestuurd. Als jullie dat nou ook doen...
Nee, ik twijfel er nog over. De docent heeft beloofd dat er drie vragen in zouden komen, maar kwam deze belofte dus niet na. Dat vind ik niet al te netjes, hoewel hij er wellicht een goede reden voor heeft. Aan de andere kant zou ik het ook triest hebben gevonden om je én een halve bonuspunt te geven én je drie vragen cadeau te doen.quote:
Ik nietquote:Op zondag 19 april 2009 12:42 schreef TvhN het volgende:
[..]
Nee, ik twijfel er nog over. De docent heeft beloofd dat er drie vragen in zouden komen, maar kwam deze belofte dus niet na. Dat vind ik niet al te netjes, hoewel hij er wellicht een goede reden voor heeft. Aan de andere kant zou ik het ook triest hebben gevonden om je én een halve bonuspunt te geven én je drie vragen cadeau te doen.
Dat hebben wij vorig jaar al gedaan.quote:Op zondag 19 april 2009 13:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar goed, jullie hadden dan ook geen presentatie gehouden!
Dan weet ik wel wie jij bent. Wat een hoge opkomst bij die laatste les zeg.quote:Ik wel in de laatste les
De afdeling ICT heeft op woensdagavond altijd onderhoud. Over het algemeen geven we ook altijd aan of BlackBoard, mail of andere cruciale systemen eruit liggen.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:47 schreef Renesite het volgende:
Blackbord ligt er nu wel heeeel lang uit!
Weet ik welquote:Op maandag 20 april 2009 19:21 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
De afdeling ICT heeft op woensdagavond altijd onderhoud. Over het algemeen geven we ook altijd aan of BlackBoard, mail of andere cruciale systemen eruit liggen.
Dit kan je altijd vinden op http://www.helo.hanze.nl bij het kopje onderhoud.
Komende woensdagavond na 18.00 uur zal BlackBoard er bijvoorbeeld ook een tijdje uit liggen ivm een aantal patches dat daar dan op wordt uitgerold.
inmiddels 12 e-mailtjes gehad.. maar nog niet die ene. blegh; ik word gekk..quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:32 schreef richbitch het volgende:
Sjonge jonge jonge.. m'n laatste P tentamen... week en 2 dagen geleden gemaakt.. ik wil een e-mail ..![]()
![]()
JR toch? Heb ik komend blok les van.quote:Op maandag 20 april 2009 18:47 schreef Renesite het volgende:
Pff... BSR docent was niet overtuigd van de mail!
Enfin, cijfersss idd!
Ik heb het via m'n Iphone geregeld.. dus dat kan wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:35 schreef Greatmarked het volgende:
Is er eigenlijk ook een manier om je helo-mail te forwarden? Dan hoef ik niet 20x per dag mn mail te checken voor mn cijfers ;-)
Je iphone checkt dan gewoon af en toe je helo-mail? Dat kan ik met mijn telefoon ook wel (nokia), maar dat vreet enorm van mn batterij en dat wil ik liever niet.. Wil mijn helo-mail gewoon doorforwarden naar mn reguliere mail..quote:Op woensdag 22 april 2009 17:00 schreef richbitch het volgende:
[..]
Ik heb het via m'n Iphone geregeld.. dus dat kan wel.
Je kunt kiezen dat je handmatig of gewoon om de 15min.. volgens mij kun je niet fowarden naar je mail. Daar heb ik in het verleden ook al eens naar gezocht.. Anders ff naar de ICT helpdesk gaan.. die lui zitten er niets voor nietsquote:Op woensdag 22 april 2009 23:26 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Je iphone checkt dan gewoon af en toe je helo-mail? Dat kan ik met mijn telefoon ook wel (nokia), maar dat vreet enorm van mn batterij en dat wil ik liever niet.. Wil mijn helo-mail gewoon doorforwarden naar mn reguliere mail..
Het was ook niet helemaal de bedoeling maar goed ik wist gewoon allesquote:Op donderdag 23 april 2009 09:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Feli !
Al is dat cijfer wel een beetje overdreven he
Forwarden naar een extern adres kan niet. Wel kan je het gewoon via secure imap binnenhalen via outlook. Via smartphones en pda's is het natuurlijk ook mogelijk om de mail binnen te halen.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:35 schreef Greatmarked het volgende:
Is er eigenlijk ook een manier om je helo-mail te forwarden? Dan hoef ik niet 20x per dag mn mail te checken voor mn cijfers ;-)
See abovequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik wil ook cijfers terug in de vakantie!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:09 schreef TvhN het volgende:
Heb een 6.0 op SPF, wat inhoudt dat ik m'n P nu binnen heb.
Netjes. Hierna gelijk aan het werk in het SJD-werkveld?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil ook cijfers terug.. als ik beide tentamens die ik nu nog moet terugkrijgen gehaald heb.. en mijn afstudeeronderzoek voldoende wordt bevonden ben ik gewoon afgestudeerd.
Maar dan moet ik wel cijfers terugkrijgen!!!!!
Nee, verder studeren vanaf september.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:06 schreef TvhN het volgende:
[..]
Netjes. Hierna gelijk aan het werk in het SJD-werkveld?
Gaafquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:09 schreef TvhN het volgende:
Heb een 6.0 op SPF, wat inhoudt dat ik m'n P nu binnen heb.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Aaaaaaah, komt vanavond het cijfer op BB volgens de docent.. is het onderhoudsavond
Haha, oké dan. Rest van de klas ook goed gemaakt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef Renesite het volgende:
5,5 op SPF![]()
!
Ik ga nog eens een keer niet leren.
4 mensen niet geloof ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef TvhN het volgende:
[..]
Haha, oké dan. Rest van de klas ook goed gemaakt?
Same herequote:
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Woeii, criminologie ook terug en voldoende
Nu alleen mijn afstudeeronderzoek nog voldoende en dan ben ik klaar
Vandaag het concept ingeleverd, krijgen nu nog één keer commentaar en dan leveren we de uiteindelijke versie in. Tis wel een geruststellende gedachten dat we al weten dat het eigenlijk voldoende is
7 juli mijn diploma!
Bij ons had in de eerste kans destijds 1 iemand het gehaald van twee klassenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:06 schreef Renesite het volgende:
BSR weer niet gehaald...!!!!
Hoe is het verder gemaakt in de klassen? Raiba, Weeetikveel en TvhN?
Kun je ook in mijn profiel vinden natuurlijkquote:
Echt fucked up tentamenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Bij ons had in de eerste kans destijds 1 iemand het gehaald van twee klassen![]()
In de tweede kans ongeveer 60% en de rest moest herkansen in jaar 2.
Nope. Was te duur, nu op het zernikequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:12 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Werk jij trouwens nog steeds @ ah vinkhuizen?
ik kwam jouw via google op het spoort dat je in vinkhuizen @ ah had gewerkt, voeg me is toe @ hyves, is even kijken wie jij kent van mij, of ik van jouwquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:15 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, we hebben vrij veel hyvesvriendjes overeenkomen
Je flatbewonersquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:18 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
ik kwam jouw via google op het spoort dat je in vinkhuizen @ ah had gewerkt, voeg me is toe @ hyves, is even kijken wie jij kent van mij, of ik van jouw
Haha nou indd, bijna buren van mij, wel toffe luitjesquote:
Nope, denk het nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:24 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Haha nou indd, bijna buren van mij, wel toffe luitjes
Er is dus zelfs een kans dat we elkaar al is gezien hebben
Nope, heb geen familie in stad/jouw geboorteplaats wonen. Wel kom ik vaak daar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:25 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Froukje ( en dan je achternaam ) trouwens familie van jouw?
Blijkbaar wel is een bootje bij mijn oude werk gehuurd zo te zien op je hyvesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nope, denk het niet! Ja, achter de kassa of wat
Maar die feestjes van hen nooit echt geweest,
[..]
Nope, heb geen familie in stad/jouw geboorteplaats wonen. Wel kom ik vaak daar.
Oh jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:28 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Blijkbaar wel is een bootje bij mijn oude werk gehuurd zo te zien op je hyves
Het werken was er inderdaad wel tof, betaald werken met vrouwen in bikini, en avonds na het werk met de baas met een boot vol bier het meer opquote:
Neeh, hang thuis thuis rondquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:35 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Het werken was er inderdaad wel tof, betaald werken met vrouwen in bikini, en avonds na het werk met de baas met een boot vol bier het meer op
Maar mooie flat hebben wij he
Woon jij ook in z'n mooie flat?
Heb desbetreffende klasgenoten nog niet gesproken, dus geen idee. Hoor het maandag wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:06 schreef Renesite het volgende:
Hoe is het verder gemaakt in de klassen? Raiba, Weeetikveel en TvhN?
BR is bij ons blijkbaar aardig gemaakt. Helft wel gehaald helft niet ongeveer. Ik zelf zit bij het minder gelukkige deel. P zit er voor mij dus niet meer in, jammer want de rest heb ik gewoon allemaal ruijm gehaald.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:23 schreef TvhN het volgende:
[..]
Heb desbetreffende klasgenoten nog niet gesproken, dus geen idee. Hoor het maandag wel.
Die heeft nu ook voldoende. Sprak voor de inzage nog met 'mquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:48 schreef TvhN het volgende:
Bij mij in de klas, van wat ik weet, 2 voldoendes en 1 onvoldoende (5,3...).
Thank god nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:15 schreef TvhN het volgende:
@Renesite: hebben jullie ook Onderzoeksvaardigheden II dit blok?
Zeer herkenbaar. Had er vorig jaar ook al last van, hoewel ik alles nog wel met een voldoende af wist te sluiten. Betwijfel echter zeer of dat nu weer gaat lukken. Met Onderzoeksvaardigheden II bijvoorbeeld lopen we als groepje al weken achter (we kappen er dan waarschijnlijk ook mee).quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:24 schreef aaipod het volgende:
ben ik de enige die nog met moeite zich er toe kan zetten om een boek open te slaan deze periode? Het komt er gewoon echt niet meer van en ik weet niet of dit nou aan mezelf ligt of aan de periode van het jaar in combinatie met het weer. Ik bedoel, natuurlijk ligt het aan mij, het is natuurlijk mijn eigen verantwoordelijkheid, maar toch vraag ik me af of ik de enige ben of dat mensen zich hierin herkennen.
Gezellig hoor. Mochten jullie het groepje zelf samenstellen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:48 schreef Weeetikveel... het volgende:
M en O ja..![]()
Hele coachgroepje direct helemaal woest natuurlijk, maar goed, ze verneuken (sorry voor het taalgebruik maar ik weet in deze situatie geen passend synoniem) mij ook nog al stelselmatig..
Tis weer woensdag.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:14 schreef Ewaldus het volgende:
Helo werkt niet? Kan geen webmail binnenhalen met mn mailclient (IMAP via Thunderbird) en HELO werkt ook geen eens. Zijn er meer mensen die er last van hebben?
Jep... Onderhoudsavond... standaaardquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:16 schreef Ewaldus het volgende:
Op mijn telefoon zelfde probleem..
EDIT: Is het al Woensdag?
Jawel, het was in eerste instantie ook een stabiel groepje.. tot 1 nieuw meisje uit een tweedejaars klas bij ons moest, zij bleek zo'n gigantische onruststoker.. sindsdien is ons groepje echt niets meerquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:15 schreef TvhN het volgende:
[..]
Gezellig hoor. Mochten jullie het groepje zelf samenstellen?
Dat doet me ergens aan denken........quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:01 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Jawel, het was in eerste instantie ook een stabiel groepje.. tot 1 nieuw meisje uit een tweedejaars klas bij ons moest, zij bleek zo'n gigantische onruststoker.. sindsdien is ons groepje echt niets meer
Alleen als je naar hetzelfde instituut gaat..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:04 schreef reetveter het volgende:
Even een vraagje, aangezien ik er niet zo veel van snap. Is het zo dat als je je eerste opleiding niet haalt, en je gaat daarna op dezelfde school (hanze dus) gewoon verder met een andere opleiding, dat je dan je P in 1 jaar moet halen? Want dit vertelde mijn SLB-er mij vandaag, maar ze wist het niet 100% zeker.
Dus mischien dat iemand het hier weet.
Zit al halverwege met arr lerenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:52 schreef TvhN het volgende:
Verheugen jullie je ook al zo op de tentamens?Pff, wat gaat het leren bij mij moeizaam zeg.
Sode! Besteee!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben gewoon afgestudeerdEen 9 op mijn afstudeeronderzoek.
Mijn HBO-diploma binnen
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben gewoon afgestudeerdEen 9 op mijn afstudeeronderzoek.
Mijn HBO-diploma binnen
De tentamens had ik gelukkig in blok 3 al afgesloten! Het was nu alleen nog wachten op het cijfer van het afstudeeronderzoek. En heb het gewoon netjes in 4 jaar gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 19:43 schreef Renesite het volgende:
Had je enige vertragingen/hertentamens? Of in 1 keer.
Wat dan? Ik had hem gisteren daaro.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:58 schreef richbitch het volgende:
Vandaag tentamen in Stadjershal.. ik verbaas me elke keer weer!
Zinloos Vquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:27 schreef aaipod het volgende:
Godver.. Vandaag zo hard tentamen M&O verneukt.. Ik kon niets zinnigs op papier krijgen en was als 1 van de eersten weg.. Zal je zien dat ik mijn P niet haal door dit slecht opgezette volkomen zinloze vak.. Ik baal zo enorm
Succes met het schrijven bij Privaatrecht; wat een teringzooi was dat vorig jaar zeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:34 schreef Renesite het volgende:
M&O2 morgen (![]()
![]()
![]()
) en heen herkansing van Privaatrecht
!
De eerste kans ook al, wel minder dan JMT2 thoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:30 schreef TvhN het volgende:
[..]
Succes met het schrijven bij Privaatrecht; wat een teringzooi was dat vorig jaar zeg.
6 vd 25 is toch wel voldoende?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef TvhN het volgende:
Net hebben ze voor WWB (tentamen van vanmiddag) de 'sleutel' vrijgegeven. Had er goed voor geleerd, en ook na het maken van het tentamen had ik een aardig gevoel. Zie echter dat ik al minimaal 6 van de 25 vragen fout heb.Dat wordt waarschijnlijk geen voldoende...
Waarschijnlijk wel. Heb echter minimaal 6 fout en weet bijna zeker dat er nog wel een paar bijkomen.quote:
multiplechoice was het? Zo ja: ik vraag altijd een blaadje. Zo nee: wat vaag dat de sleutel dan wél op blackbord komtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:15 schreef TvhN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Heb echter minimaal 6 fout en weet bijna zeker dat er nog wel een paar bijkomen.
Niemand wist dat ze de antwoorden na afloop op BB zouden zetten (daarnaast zat er geen extra blaadje bij het tentamen), vandaar dat ik alleen maar kan schatten. Lekker handig.
Multiple choice ja. Waar ik mij overigens ook aan ergerde was het feit dat er maar liefst 7 vragen (van de 25) over stellingen gingen. Je weet wel: stelling I en stelling II. Ik heb echt een hekel aan dat soort vragen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
multiplechoice was het? Zo ja: ik vraag altijd een blaadje. Zo nee: wat vaag dat de sleutel dan wél op blackbord komt
Jep... Die haat ik ook... Meer omdat ze die vragen net zo goed konden splitsen. Vaak is het een stelling die je wél weet en een die je absoluut níet weet...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef TvhN het volgende:
[..]
Multiple choice ja. Waar ik mij overigens ook aan ergerde was het feit dat er maar liefst 7 vragen (van de 25) over stellingen gingen. Je weet wel: stelling I en stelling II. Ik heb echt een hekel aan dat soort vragen.
Bij elk thema moeten wij dat ook, maar bij dit thema toevallig niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:37 schreef Renesite het volgende:
Erm.... gemiddelde cijfers halen? Je moet gewoon alles voldoende halen bij mijn instituut!
Ik krijg mijn uitslag van arbeidsrecht uiterlijk volgende week vrijdag (dan is ook de tentamenbespreking) Diezelfde dag zou ik *puur hypothetisch* ook M&O terug moeten krijgen (die had ik een dag na jou) omdat ik de dag daarna ook de M&O herkansing hebquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:16 schreef aaipod het volgende:
Nou dat was het laatste tentamen vanmorgen.. Pfff... Zit er nu ook wel helemaal doorheen.. Weet iemand wanneer je doorgaans de uitslagen krijgt in deze laatste weken? Ik heb namelijk niet a.s maandag maar de maandag erop al de eerste herkansing en moet natuurlijk wel weten of ik hier voor moet gaan leren.. Zijn hier regels of richtlijnen voor? Of komt het gewoon voor dat je de dag voor de her nog eens je cijfer terugkrijgt?
Waarom dat? Verkorte route? Mocht je de verkorte route doen, dan krijg je 60 credits 'cadeau', waardoor je toch op 240 uitkomt.quote:
Jaaa okequote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:37 schreef TvhN het volgende:
[..]
Waarom dat? Verkorte route? Mocht je de verkorte route doen, dan krijg je 60 credits 'cadeau', waardoor je toch op 240 uitkomt.
4 onvoldoendes. Vooralsnog een 7,2 als hoogstequote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:38 schreef TvhN het volgende:
[..]
Netjes. Hoe is het verder in de klas gemaakt?
Maar ook een 5.0 op WWB en vreemdelingenrecht net verneukt.quote:
VRR is al een herkansing toch?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:01 schreef TvhN het volgende:
[..]
Maar ook een 5.0 op WWB en vreemdelingenrecht net verneukt.![]()
Echt totaal geen zin meer in de herkansing.
Ja. Als ik WWB in de herkansing wel haal, dan moet ik elk blok 1 vak over doen. Blok 1: consumentenkoop, blok 2: sociaal recht, blok 3: vreemdelingenrecht, blok 4: onderzoeksvaardigheden II.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
VRR is al een herkansing toch?
Bummer
Hebben wij in ieder geval niet gebruikt. Ons groepje is overigens halverwege dit blok met het vak gestopt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:29 schreef Renesite het volgende:
TVHN: 'beroep op onderzoek', gebruiken we dat volgend jaar ook?
Kom je gezellig bij mij in de klasquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:48 schreef TvhN het volgende:
[..]
Hebben wij in ieder geval niet gebruikt. Ons groepje is overigens halverwege dit blok met het vak gestopt.Heb naar aanleiding hiervan een mail naar de docent gestuurd en kreeg dit terug:
'Het wordt lastig volgend studiejaar, want het vak OZV wordt volgend jaar niet meer in de huidige vorm gegeven. Hoe het zou moeten worden opgelost, kan ik op dit moment niet overzien.'
Lekker dan...
Misschien even de TT aanpassen: Hanzehogeschool Groningen- waar in het laatste blok alleen voldoendes worden gehaald #12.quote:
WTF doe je hier nog sjap, op naar het RUG topicquote:
Uurtje of half 8 denk ik?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 04:52 schreef Ewaldus het volgende:
Ik heb even gezocht op Google maar kan er niets over vinden. Heeft iemand enig idee hoe laat de deuren open gaan op Zernike? Ik vind alleen maar de openingstijden van de Mediatheek..
Mijn SLBer doet er duidelijk wat langer overquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:12 schreef aaipod het volgende:
Ik heb overigens mijn SLB inmiddels ook en kan nu officieel feestvieren en dit topic waarschijnlijk verlaten
Er is werkelijk nog niets bekend over volgend jaarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:32 schreef Jajong het volgende:
Weet iemand wanneer je hoort of je bent ingeloot voor shit? Kan 't nergens terug vinden.
It feels goooohooooodquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:45 schreef aaipod het volgende:
Goed hersteld René! Ik (en jijzelf ook) had op een gegeven moment echt zoiets van ow als dit nog maar goedkomt.. Ben trots op je!
Dat moet goed te doen zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:28 schreef Renesite het volgende:
Goed, volgend jaar alleen JMT1, BSR en M&O1. Voor de rest alles gehaald nu!
BSR gaat een drama worden. DRAMA!quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:47 schreef TvhN het volgende:
[..]
Dat moet goed te doen zijn.
Heb zelf vanavond nog een tentamen...![]()
Komend jaar de master Sociaal recht?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo richting Groningen
Laatste keer Hanze..
Hmmm.... Weird. Heb je het idee dat je het haalt dan? Zo ja: waarom zou je dan heen gaan. Zo nee: altijd heen gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:39 schreef kloas_wokkel het volgende:
Uitnodiging om te worden gehoord in verband met het voornemen om een afwijzend bindend studieadvies op te leggen
Terwijl alle cijfers nog niet eens ingevoerd zijn
Ja met 40 puntenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm.... Weird. Heb je het idee dat je het haalt dan? Zo ja: waarom zou je dan heen gaan. Zo nee: altijd heen gaan.
Bummer. Sowieso zijn mensen vrij laat met schoolzaken merk ik... Ik ben al 2 weken klaarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:29 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Ja met 40 punten![]()
Maargoed dan moet het project wel goedgekeurd worden,dus weet het niet zeker, en nog een SLB punt.
afspraken kunnen vanaf morgen t/m vrijdag
Meende dat de SLB'er zei dat vanavond alles er op zou staan. Anders kon ik morgen mooi naar denemarken meeliften met iemand maar dat gaat nu mooi over
Heb nu alles binnen. Alle 52quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:42 schreef kloas_wokkel het volgende:
Grr moet nog 1 punt hebben... maar de leraar is maar lekker op vakantie gegaan
Je voelt je nu wel beterder he?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:56 schreef aaipod het volgende:
Ik heb gisteren een propedeuse verklaring gekregen van de voorzitster van de examencommissie en heb me aangemeld aan de RuG
Voor mij, als 2e jaar, 31 augustus en verder.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:50 schreef BaggerUser het volgende:
wat is volgend jaar de eerste les week voor 3e jaars? de 1e week van september ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |