Netjes. Hierna gelijk aan het werk in het SJD-werkveld?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil ook cijfers terug.. als ik beide tentamens die ik nu nog moet terugkrijgen gehaald heb.. en mijn afstudeeronderzoek voldoende wordt bevonden ben ik gewoon afgestudeerd.
Maar dan moet ik wel cijfers terugkrijgen!!!!!
Nee, verder studeren vanaf september.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:06 schreef TvhN het volgende:
[..]
Netjes. Hierna gelijk aan het werk in het SJD-werkveld?
Gaafquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:09 schreef TvhN het volgende:
Heb een 6.0 op SPF, wat inhoudt dat ik m'n P nu binnen heb.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Aaaaaaah, komt vanavond het cijfer op BB volgens de docent.. is het onderhoudsavond
Haha, oké dan. Rest van de klas ook goed gemaakt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:11 schreef Renesite het volgende:
5,5 op SPF![]()
!
Ik ga nog eens een keer niet leren.
4 mensen niet geloof ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef TvhN het volgende:
[..]
Haha, oké dan. Rest van de klas ook goed gemaakt?
Same herequote:
Wat studeer je eigenlijk?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Woeii, criminologie ook terug en voldoende
Nu alleen mijn afstudeeronderzoek nog voldoende en dan ben ik klaar
Vandaag het concept ingeleverd, krijgen nu nog één keer commentaar en dan leveren we de uiteindelijke versie in. Tis wel een geruststellende gedachten dat we al weten dat het eigenlijk voldoende is
7 juli mijn diploma!
Bij ons had in de eerste kans destijds 1 iemand het gehaald van twee klassenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:06 schreef Renesite het volgende:
BSR weer niet gehaald...!!!!
Hoe is het verder gemaakt in de klassen? Raiba, Weeetikveel en TvhN?
Kun je ook in mijn profiel vinden natuurlijkquote:
Echt fucked up tentamenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Bij ons had in de eerste kans destijds 1 iemand het gehaald van twee klassen![]()
In de tweede kans ongeveer 60% en de rest moest herkansen in jaar 2.
Nope. Was te duur, nu op het zernikequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:12 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Werk jij trouwens nog steeds @ ah vinkhuizen?
ik kwam jouw via google op het spoort dat je in vinkhuizen @ ah had gewerkt, voeg me is toe @ hyves, is even kijken wie jij kent van mij, of ik van jouwquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:15 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, we hebben vrij veel hyvesvriendjes overeenkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |