BSR gaat een drama worden. DRAMA!quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:47 schreef TvhN het volgende:
[..]
Dat moet goed te doen zijn.
Heb zelf vanavond nog een tentamen...![]()
Komend jaar de master Sociaal recht?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo richting Groningen
Laatste keer Hanze..
Hmmm.... Weird. Heb je het idee dat je het haalt dan? Zo ja: waarom zou je dan heen gaan. Zo nee: altijd heen gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:39 schreef kloas_wokkel het volgende:
Uitnodiging om te worden gehoord in verband met het voornemen om een afwijzend bindend studieadvies op te leggen
Terwijl alle cijfers nog niet eens ingevoerd zijn
Ja met 40 puntenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm.... Weird. Heb je het idee dat je het haalt dan? Zo ja: waarom zou je dan heen gaan. Zo nee: altijd heen gaan.
Bummer. Sowieso zijn mensen vrij laat met schoolzaken merk ik... Ik ben al 2 weken klaarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:29 schreef kloas_wokkel het volgende:
[..]
Ja met 40 punten![]()
Maargoed dan moet het project wel goedgekeurd worden,dus weet het niet zeker, en nog een SLB punt.
afspraken kunnen vanaf morgen t/m vrijdag
Meende dat de SLB'er zei dat vanavond alles er op zou staan. Anders kon ik morgen mooi naar denemarken meeliften met iemand maar dat gaat nu mooi over
Heb nu alles binnen. Alle 52quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:42 schreef kloas_wokkel het volgende:
Grr moet nog 1 punt hebben... maar de leraar is maar lekker op vakantie gegaan
Je voelt je nu wel beterder he?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:56 schreef aaipod het volgende:
Ik heb gisteren een propedeuse verklaring gekregen van de voorzitster van de examencommissie en heb me aangemeld aan de RuG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |