Gezellig hoor. Mochten jullie het groepje zelf samenstellen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:48 schreef Weeetikveel... het volgende:
M en O ja..![]()
Hele coachgroepje direct helemaal woest natuurlijk, maar goed, ze verneuken (sorry voor het taalgebruik maar ik weet in deze situatie geen passend synoniem) mij ook nog al stelselmatig..
Tis weer woensdag.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:14 schreef Ewaldus het volgende:
Helo werkt niet? Kan geen webmail binnenhalen met mn mailclient (IMAP via Thunderbird) en HELO werkt ook geen eens. Zijn er meer mensen die er last van hebben?
Jep... Onderhoudsavond... standaaardquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:16 schreef Ewaldus het volgende:
Op mijn telefoon zelfde probleem..
EDIT: Is het al Woensdag?
Jawel, het was in eerste instantie ook een stabiel groepje.. tot 1 nieuw meisje uit een tweedejaars klas bij ons moest, zij bleek zo'n gigantische onruststoker.. sindsdien is ons groepje echt niets meerquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:15 schreef TvhN het volgende:
[..]
Gezellig hoor. Mochten jullie het groepje zelf samenstellen?
Dat doet me ergens aan denken........quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:01 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Jawel, het was in eerste instantie ook een stabiel groepje.. tot 1 nieuw meisje uit een tweedejaars klas bij ons moest, zij bleek zo'n gigantische onruststoker.. sindsdien is ons groepje echt niets meer
Alleen als je naar hetzelfde instituut gaat..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:04 schreef reetveter het volgende:
Even een vraagje, aangezien ik er niet zo veel van snap. Is het zo dat als je je eerste opleiding niet haalt, en je gaat daarna op dezelfde school (hanze dus) gewoon verder met een andere opleiding, dat je dan je P in 1 jaar moet halen? Want dit vertelde mijn SLB-er mij vandaag, maar ze wist het niet 100% zeker.
Dus mischien dat iemand het hier weet.
Zit al halverwege met arr lerenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:52 schreef TvhN het volgende:
Verheugen jullie je ook al zo op de tentamens?Pff, wat gaat het leren bij mij moeizaam zeg.
Sode! Besteee!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben gewoon afgestudeerdEen 9 op mijn afstudeeronderzoek.
Mijn HBO-diploma binnen
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben gewoon afgestudeerdEen 9 op mijn afstudeeronderzoek.
Mijn HBO-diploma binnen
De tentamens had ik gelukkig in blok 3 al afgesloten! Het was nu alleen nog wachten op het cijfer van het afstudeeronderzoek. En heb het gewoon netjes in 4 jaar gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 19:43 schreef Renesite het volgende:
Had je enige vertragingen/hertentamens? Of in 1 keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |