En, heb je er nog wat bij weten te lullen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:25 schreef Renesite het volgende:
Morgen de inzagemomenten... Ik ben benieuwd!
Vaak gaat dat niet heel makkelijk hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:14 schreef aaipod het volgende:
[..]
En, heb je er nog wat bij weten te lullen?Ik niet
Nopequote:Op woensdag 18 maart 2009 19:14 schreef aaipod het volgende:
[..]
En, heb je er nog wat bij weten te lullen?Ik niet
Vrijdag bedoel ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:15 schreef TvhN het volgende:
[..]
Dat is toch op vrijdag de 17de? Ik moet 'm ook nog doen...
Pff, dat is een druk schemaquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:56 schreef Renesite het volgende:
Aaw
Morgen Privaatrecht, overmorgen JMT2 laatste herkansing, volgende week woensdag M&O herkansing donderdag SPF en Bestuurskunde herkansing
Mooiquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:59 schreef aaipod het volgende:
Vanmorgen burgerlijk procesrecht gemaakt. Best een goed gevoel over
second that.quote:Op woensdag 8 april 2009 08:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Mooi
Hoop dat ik dat morgen na het tentamen ook kan zeggen..
287, 41 en 350 sv? Als je die 3 had en de argumentatie ene beetje naar behoren hebt uitgewerkt(Voorwaardig opzet, noodweerexces slaagt niet omdat de gemoedstoestand de mate van geweld niet rechtvaardigt etc.) dan zit je wel goed denk ik, ik heb iig een hoop dingen gehoort die dag waarvan ik zeker weet dat het geen voldoende wordt. Zware mishandeling met dood als gevolg om maar iets te noemen, of onrechtmatige daad, en zelfs moord kwam voorbij.quote:
Oooh, dat klinkt als heel lang geleden voor mijquote:Op dinsdag 14 april 2009 07:51 schreef Renesite het volgende:
Noodweer
Noodweerexces
Doodslag
350
Had ik!
Het was namelijk wel doodslag obv. een gevonden jurisprudentie
287 is doodslagquote:Op dinsdag 14 april 2009 07:51 schreef Renesite het volgende:
Noodweer
Noodweerexces
Doodslag
350
Had ik!
Het was namelijk wel doodslag obv. een gevonden jurisprudentie
Nicequote:Op dinsdag 14 april 2009 13:37 schreef Raiba het volgende:
[..]
287 is doodslagDus ik denk dat je goed zit, al was het noemen van lid 1 van noodweer niet nodig geweest denk ik. Ikzelf ben daar ook even kort op in gegaan.
Tell me about it. Mondeling had ik waarschijnlijk met veel bluf in een keer binnengetiktquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:10 schreef TvhN het volgende:
JMT 2 stelde bij ons vorig jaar gelukkig niet al te veel voor. Als ik de verhalen hier lees en ook van klasgenoten hoor, dan ben ik zeer blij dat ik er al vanaf ben.
Bij ons in de klas had 1 io-groep het niet gehaald, maar die hadden zich dan ook totaal niet voorbereid.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tell me about it. Mondeling had ik waarschijnlijk met veel bluf in een keer binnengetikt
Oef oef oef hoor mij hoor mij!
zal het in het hoofd houden mocht iemand mij vragen of ik nog een kamer heb.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:56 schreef Miasan het volgende:
Het is wat aan de prijzige kant voor 14 m2, maar ik vind dat het huis en de ligging ervan de prijs wel waard zijn. Je hebt hier echt rust en ruimte.
M&O... geen idee. Ik had zeker een aantal herkenbare vragen, maar ook zeker NIETquote:Op woensdag 15 april 2009 20:24 schreef aaipod het volgende:
Ach mooi toch. Dan heb je ook even wat rustHoe ging M&O?
En is mijn BSR boek nuttig? Heb je er al in gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |