Ik heb het via m'n Iphone geregeld.. dus dat kan wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:35 schreef Greatmarked het volgende:
Is er eigenlijk ook een manier om je helo-mail te forwarden? Dan hoef ik niet 20x per dag mn mail te checken voor mn cijfers ;-)
Je iphone checkt dan gewoon af en toe je helo-mail? Dat kan ik met mijn telefoon ook wel (nokia), maar dat vreet enorm van mn batterij en dat wil ik liever niet.. Wil mijn helo-mail gewoon doorforwarden naar mn reguliere mail..quote:Op woensdag 22 april 2009 17:00 schreef richbitch het volgende:
[..]
Ik heb het via m'n Iphone geregeld.. dus dat kan wel.
Je kunt kiezen dat je handmatig of gewoon om de 15min.. volgens mij kun je niet fowarden naar je mail. Daar heb ik in het verleden ook al eens naar gezocht.. Anders ff naar de ICT helpdesk gaan.. die lui zitten er niets voor nietsquote:Op woensdag 22 april 2009 23:26 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Je iphone checkt dan gewoon af en toe je helo-mail? Dat kan ik met mijn telefoon ook wel (nokia), maar dat vreet enorm van mn batterij en dat wil ik liever niet.. Wil mijn helo-mail gewoon doorforwarden naar mn reguliere mail..
Het was ook niet helemaal de bedoeling maar goed ik wist gewoon allesquote:Op donderdag 23 april 2009 09:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Feli !
Al is dat cijfer wel een beetje overdreven he
Forwarden naar een extern adres kan niet. Wel kan je het gewoon via secure imap binnenhalen via outlook. Via smartphones en pda's is het natuurlijk ook mogelijk om de mail binnen te halen.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:35 schreef Greatmarked het volgende:
Is er eigenlijk ook een manier om je helo-mail te forwarden? Dan hoef ik niet 20x per dag mn mail te checken voor mn cijfers ;-)
See abovequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik wil ook cijfers terug in de vakantie!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:09 schreef TvhN het volgende:
Heb een 6.0 op SPF, wat inhoudt dat ik m'n P nu binnen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |