Wat dan? Ik had hem gisteren daaro.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:58 schreef richbitch het volgende:
Vandaag tentamen in Stadjershal.. ik verbaas me elke keer weer!
Zinloos Vquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:27 schreef aaipod het volgende:
Godver.. Vandaag zo hard tentamen M&O verneukt.. Ik kon niets zinnigs op papier krijgen en was als 1 van de eersten weg.. Zal je zien dat ik mijn P niet haal door dit slecht opgezette volkomen zinloze vak.. Ik baal zo enorm
Succes met het schrijven bij Privaatrecht; wat een teringzooi was dat vorig jaar zeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:34 schreef Renesite het volgende:
M&O2 morgen (![]()
![]()
![]()
) en heen herkansing van Privaatrecht
!
De eerste kans ook al, wel minder dan JMT2 thoquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:30 schreef TvhN het volgende:
[..]
Succes met het schrijven bij Privaatrecht; wat een teringzooi was dat vorig jaar zeg.
6 vd 25 is toch wel voldoende?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:02 schreef TvhN het volgende:
Net hebben ze voor WWB (tentamen van vanmiddag) de 'sleutel' vrijgegeven. Had er goed voor geleerd, en ook na het maken van het tentamen had ik een aardig gevoel. Zie echter dat ik al minimaal 6 van de 25 vragen fout heb.Dat wordt waarschijnlijk geen voldoende...
Waarschijnlijk wel. Heb echter minimaal 6 fout en weet bijna zeker dat er nog wel een paar bijkomen.quote:
multiplechoice was het? Zo ja: ik vraag altijd een blaadje. Zo nee: wat vaag dat de sleutel dan wél op blackbord komtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:15 schreef TvhN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Heb echter minimaal 6 fout en weet bijna zeker dat er nog wel een paar bijkomen.
Niemand wist dat ze de antwoorden na afloop op BB zouden zetten (daarnaast zat er geen extra blaadje bij het tentamen), vandaar dat ik alleen maar kan schatten. Lekker handig.
Multiple choice ja. Waar ik mij overigens ook aan ergerde was het feit dat er maar liefst 7 vragen (van de 25) over stellingen gingen. Je weet wel: stelling I en stelling II. Ik heb echt een hekel aan dat soort vragen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
multiplechoice was het? Zo ja: ik vraag altijd een blaadje. Zo nee: wat vaag dat de sleutel dan wél op blackbord komt
Jep... Die haat ik ook... Meer omdat ze die vragen net zo goed konden splitsen. Vaak is het een stelling die je wél weet en een die je absoluut níet weet...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:30 schreef TvhN het volgende:
[..]
Multiple choice ja. Waar ik mij overigens ook aan ergerde was het feit dat er maar liefst 7 vragen (van de 25) over stellingen gingen. Je weet wel: stelling I en stelling II. Ik heb echt een hekel aan dat soort vragen.
Bij elk thema moeten wij dat ook, maar bij dit thema toevallig niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:37 schreef Renesite het volgende:
Erm.... gemiddelde cijfers halen? Je moet gewoon alles voldoende halen bij mijn instituut!
Ik krijg mijn uitslag van arbeidsrecht uiterlijk volgende week vrijdag (dan is ook de tentamenbespreking) Diezelfde dag zou ik *puur hypothetisch* ook M&O terug moeten krijgen (die had ik een dag na jou) omdat ik de dag daarna ook de M&O herkansing hebquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:16 schreef aaipod het volgende:
Nou dat was het laatste tentamen vanmorgen.. Pfff... Zit er nu ook wel helemaal doorheen.. Weet iemand wanneer je doorgaans de uitslagen krijgt in deze laatste weken? Ik heb namelijk niet a.s maandag maar de maandag erop al de eerste herkansing en moet natuurlijk wel weten of ik hier voor moet gaan leren.. Zijn hier regels of richtlijnen voor? Of komt het gewoon voor dat je de dag voor de her nog eens je cijfer terugkrijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |