Waarom dat? Verkorte route? Mocht je de verkorte route doen, dan krijg je 60 credits 'cadeau', waardoor je toch op 240 uitkomt.quote:
Jaaa okequote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:37 schreef TvhN het volgende:
[..]
Waarom dat? Verkorte route? Mocht je de verkorte route doen, dan krijg je 60 credits 'cadeau', waardoor je toch op 240 uitkomt.
4 onvoldoendes. Vooralsnog een 7,2 als hoogstequote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:38 schreef TvhN het volgende:
[..]
Netjes. Hoe is het verder in de klas gemaakt?
Maar ook een 5.0 op WWB en vreemdelingenrecht net verneukt.quote:
VRR is al een herkansing toch?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:01 schreef TvhN het volgende:
[..]
Maar ook een 5.0 op WWB en vreemdelingenrecht net verneukt.![]()
Echt totaal geen zin meer in de herkansing.
Ja. Als ik WWB in de herkansing wel haal, dan moet ik elk blok 1 vak over doen. Blok 1: consumentenkoop, blok 2: sociaal recht, blok 3: vreemdelingenrecht, blok 4: onderzoeksvaardigheden II.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
VRR is al een herkansing toch?
Bummer
Hebben wij in ieder geval niet gebruikt. Ons groepje is overigens halverwege dit blok met het vak gestopt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:29 schreef Renesite het volgende:
TVHN: 'beroep op onderzoek', gebruiken we dat volgend jaar ook?
Kom je gezellig bij mij in de klasquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:48 schreef TvhN het volgende:
[..]
Hebben wij in ieder geval niet gebruikt. Ons groepje is overigens halverwege dit blok met het vak gestopt.Heb naar aanleiding hiervan een mail naar de docent gestuurd en kreeg dit terug:
'Het wordt lastig volgend studiejaar, want het vak OZV wordt volgend jaar niet meer in de huidige vorm gegeven. Hoe het zou moeten worden opgelost, kan ik op dit moment niet overzien.'
Lekker dan...
Misschien even de TT aanpassen: Hanzehogeschool Groningen- waar in het laatste blok alleen voldoendes worden gehaald #12.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |