zal het in het hoofd houden mocht iemand mij vragen of ik nog een kamer heb.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:56 schreef Miasan het volgende:
Het is wat aan de prijzige kant voor 14 m2, maar ik vind dat het huis en de ligging ervan de prijs wel waard zijn. Je hebt hier echt rust en ruimte.
M&O... geen idee. Ik had zeker een aantal herkenbare vragen, maar ook zeker NIETquote:Op woensdag 15 april 2009 20:24 schreef aaipod het volgende:
Ach mooi toch. Dan heb je ook even wat rustHoe ging M&O?
En is mijn BSR boek nuttig? Heb je er al in gekeken?
Aight. Been there got it.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:45 schreef aaipod het volgende:
Ok dan! Je moet een beetje de structuur van de Awb kennen. Arceer de belangrijke artikelen. Abbb etc.
Er staan zaken op de groepsruimte die ik ff moet gebruiken voor de IOquote:
Oh, dan weet ik ook wie jij bent. Denk ik.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:47 schreef TvhN het volgende:
Heb waarschijnlijk een 5.2 gehaald op vreemdelingenrecht. Nu kon je voor dit vak een bonuspunt halen, indien je mee had gedaan aan een Lagerhuisdiscussie gedurende de laatste les. Ik besloot echter om op datzelfde tijdstip naar de laatste les van SPF te gaan; dat vak had voor mij de prioriteit en zonder bonuspunt moest vreemdelingenrecht ook wel lukken. Achteraf een geweldige beslissing...![]()
Jij zit in SJV1A?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik ook wie jij bent. Denk ik.
Ik richt me op BSR... Ietsie belangrijker. Volgend blok hopelijk dan maar 3 tentamens als ik PRR een beetje goed heb gemaakt.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:09 schreef TvhN het volgende:
[..]
Dan heb je me inderdaad gezien.![]()
Al goed geleerd voor SPF?
Heb dus een 5,3.quote:Norm tentamen: bij 40 vragen goed is het cijfer een 9. Bij 27 goed is het cijfer een 5,6 en bij 26 goed is het cijfer een 5,3. Het kan zijn dat uit de analyse van het tentamen wordt besloten vragen eruit te halen. Dit heeft natuurlijk gevolgen voor degenen die deze vraag onjuist hadden beantwoord. Mocht daar sprake van zijn dan komt daarover bericht op BB.
Paar klasgenoten vonden hem ook stukken moeilijker dan de vorige keren. Ze hebben de docent hier al een mail over gestuurd.quote:
euhmmmmmmmmm.... hmmm.. privaatrechtquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:32 schreef richbitch het volgende:
Sjonge jonge jonge.. m'n laatste P tentamen... week en 2 dagen geleden gemaakt.. ik wil een e-mail ..![]()
![]()
Wij hebben nu ook namens onze klas een mail gestuurd. Als jullie dat nou ook doen...quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:54 schreef Raiba het volgende:
Jezus wat was BR moeilijk dit keer. Heb denk ik echt met moeite een voldoende ga scoren.
Prima plan, zal eens wat klasgenoten aansporen om ook mee te doen. Er waren genoeg mensen die achter zaten te klagen iig.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben nu ook namens onze klas een mail gestuurd. Als jullie dat nou ook doen...
Nee, ik twijfel er nog over. De docent heeft beloofd dat er drie vragen in zouden komen, maar kwam deze belofte dus niet na. Dat vind ik niet al te netjes, hoewel hij er wellicht een goede reden voor heeft. Aan de andere kant zou ik het ook triest hebben gevonden om je én een halve bonuspunt te geven én je drie vragen cadeau te doen.quote:
Ik nietquote:Op zondag 19 april 2009 12:42 schreef TvhN het volgende:
[..]
Nee, ik twijfel er nog over. De docent heeft beloofd dat er drie vragen in zouden komen, maar kwam deze belofte dus niet na. Dat vind ik niet al te netjes, hoewel hij er wellicht een goede reden voor heeft. Aan de andere kant zou ik het ook triest hebben gevonden om je én een halve bonuspunt te geven én je drie vragen cadeau te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |