mijne toch ook welquote:Op maandag 16 maart 2009 09:59 schreef Starlie het volgende:
Suri, Siloh en Harlow zijn toch wel mijn favo!!
Oo en Valentina natuurlijk!! Zij is ook prachtig!
quote:
Volgens mij kennen die twee elkaar niet. Ik bedoel Zahara zou dan ook met Suri omgaan, aangezien ze dezelfde leetijd hebben. Voor de rest denk ik dat Shiloh wel genoeg heeft aan haar broers en zussenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:30 schreef Enfermera het volgende:
Er wordt gesuggereerd dat Suri & Shiloh best friends zijn, ik vraag het me afHet kan natuurlijk, maar het lijken me zulke verschillende persoonlijkheden die 2...
[ afbeelding ]
Waar fotoshop al niet goed voor is... en wat ziet Suri er anders uit qua gezicht op deze foto!!!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:30 schreef Enfermera het volgende:
Er wordt gesuggereerd dat Suri & Shiloh best friends zijn, ik vraag het me afHet kan natuurlijk, maar het lijken me zulke verschillende persoonlijkheden die 2...
[ afbeelding ]
Wat heeft die Suri een eng volwassen hoofd zeg! *ril!*quote:Op maandag 16 maart 2009 22:30 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Matilda heeft zeker zelf haar kleding aangetrokken vandaag..
Ahquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:44 schreef rena het volgende:
Eerste foto van het kindje van Alison Sweeney (Days of our lives)
[ afbeelding ]
Schattig!
Volgens mij is dat toch echt het model van dat vestje, dat er een flap loshangt. Of het mooi is, is een ander verhaal...quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Matilda heeft zeker zelf haar kleding aangetrokken vandaag..
Wat kijken die Martin-kinderen sip, zeg, zowel Apple als Moses. Volgens mij komt dat toch niet echt van hun vader, die treurigheid...quote:Op zondag 22 maart 2009 21:21 schreef rena het volgende:
Gwyneth P. met Moses en Apple.
[ afbeelding ]
Als ze zouden zeggen dat het een meisje was zou ik het ook geloven.
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:32 schreef Takkembah het volgende:
[..]
![]()
Nicolas Cage en zoon Kal-El (ja, superman, ja)
[ afbeelding ]
Nou dat denk ik niet..quote:Op maandag 23 maart 2009 12:34 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch echt het model van dat vestje, dat er een flap loshangt. Of het mooi is, is een ander verhaal...
Je hebt gelijk zeg, ik had dat knoopsgat zelfs al gezien voordat ik postte en dan nog presteer ik het te zeggen dat het model van het jasje zo is... Pfff, ik had geloof ik koffie nodigquote:Op maandag 23 maart 2009 14:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet..
Ik zie aan de rechterbovenkant nog een knoopsgat die veel te hoog zit..
En ten tweede zijn er idd vestjes met zo'n soort model maar deze is echt niet goed dichtgeknoopt..
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:48 schreef Enfermera het volgende:
Oh lord, van Harlow gaat er van alles rammelen bij mij..![]()
Die schoentjes,quote:
Vind je? 't Is toch net d'r vaderquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:00 schreef Poeke het volgende:
[..]
wat lijkt ze toch vreselijk op haar moeder...
Vind ik niet. Ik vind Kingston wel leuk en Suri weer niet. Harlow ook. Ze heeft een lekkere "rock 'n roll"-uitstraling, maar wat wil je ook met zo'n vaderquote:Op maandag 30 maart 2009 19:43 schreef Skaai het volgende:
Ik vind die Harlow maar stom! Doe mij maar een Kingston of een Suri
Ze is niet echt gezegend zeg, dat ze op haar vader lijktquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:44 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind Kingston wel leuk en Suri weer niet. Harlow ook. Ze heeft een lekkere "rock 'n roll"-uitstraling, maar wat wil je ook met zo'n vader
quote:
Hoezo? Zo 'lelijk' is Joel Madden toch niet? Ik vind Harlow wel iets hebben, haar naam op zich is al mooi.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze is niet echt gezegend zeg, dat ze op haar vader lijkt.
Verder wel een schattig poppetje hoor, baby's/kleine kinderen blijven leuk
Gwyneth heeft anders ook bepaald geen hiep-hiep-hoera-uitstraling. Tja, de apple valt niet ver van de boom, kennelijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:53 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Apple kijkt echt enorm triest; alsof ze de ellende van de wereld met zich meedraagt. Een permanente pruillip... Niet echt gezellig om naar te kijken eigenlijk
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar Chris Martin straalt ook niet bepaald van levensvreugde, vind ik. Al is het bij hem wel (veel) minder dan bij zijn vrouw.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:19 schreef Smirre het volgende:
[..]
Gwyneth heeft anders ook bepaald geen hiep-hiep-hoera-uitstraling. Tja, de apple valt niet ver van de boom, kennelijk.
zoontje heeft de lach van mamaquote:Op donderdag 2 april 2009 22:00 schreef rena het volgende:
Brian Littrell, zoontje en vrouw.
[ afbeelding ]
Leuke foto!
Ik ben raarquote:Op zondag 5 april 2009 22:29 schreef rena het volgende:
Zanger van Metallica met zijn kids
[ afbeelding ]![]()
Hij haalde hem op van het vliegveld.quote:Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Huh? Was Guy Ritchie ook in Malawi? Of sleept David die gitaar gewoon de hele wereld over?
Ik ook!quote:Op zondag 5 april 2009 22:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ben raar, maar ik vind dat echt een ge-wel-dige foto
![]()
Ik zie dat kindje nou nooit eens lachen,dan zou het er al heel anders uitzienquote:
Ik zou ook niet lachen als ik er zo uitzagquote:Op maandag 6 april 2009 20:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik zie dat kindje nou nooit eens lachen,dan zou het er al heel anders uitzien
In het Celebs onflatteus op de kiek-topic staan ze ook nog bijna onder elkaar, echt sprekendquote:Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef Madsen het volgende:
ze doet me aan Amy Winehouse denken
Na deze foto, kan Zuma niet meer kapot bij mijquote:
quote:
Nee hoor, dan zou ze er een banaan naar toe gooien.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat zeg je ook alleen maar omdat t een foto is
als t een live kindje was wist je vast wel iets aardigs te zeggen
Vond ik ook een beetje, maar zo gemeen zou ik t niet zeggenquote:
Ja, die man op jouw plaatje is inderdaad James Van Der Beek.quote:Op maandag 13 april 2009 10:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Dit is James van der Beek (Dawson)
http://i27.photobucket.co(...)/JamesVanDerBeek.jpg
Ook niet!quote:Op maandag 13 april 2009 16:59 schreef kvd het volgende:
Die man op de foto van Mathilda is volgens mij Spike Jonze, de nieuwe vriend van Michelle Williams
Leuke monobrow? Nee, in dat soort gevallen hanteer ik "Zwijgen is goud"quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat zeg je ook alleen maar omdat t een foto is
als t een live kindje was wist je vast wel iets aardigs te zeggen
Ach wat een droppie! Echt nog een ukkie voor een kindje van 4 maanden... maar misschien is het een "oude" foto!quote:
Niet.quote:Op maandag 13 april 2009 22:27 schreef Smirre het volgende:
Voorts vraag ik mij serieus af hoe Victoria Beckam ooit een babyhoofd door dat bekken/beckamheeft geperst.
Froukje doet me meestal ook vrij weinig, maar daar ziet ze er mooi uitquote:Op woensdag 15 april 2009 15:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ach wat een droppie! Echt nog een ukkie voor een kindje van 4 maanden... maar misschien is het een "oude" foto!
quote:De bijna ex-zangeres van Krezip, Jacqueline Govaert, heeft de eerste foto van haar pasgeboren zoontje Billie vrij gegeven. En met een goeie hanenkam lijkt kleine Billie al een echte rocker.![]()
Haar zoontje is een rapper in de dop. Hij lijkt als 2 druppels op Coolio.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:36 schreef rena het volgende:
Heidi Klum en Leni. Modelletje in de dop, wat een knap kind![]()
[ afbeelding ]
Tori Spellingquote:Op donderdag 16 april 2009 09:33 schreef kvd het volgende:
Tori Spelling met husbie en kids
[ afbeelding ]
Ja stukken beter dan zijn grote broer, die met de dag meer een etterstraal hoofd krijgt!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Aww Zuma is een heerlijke pretletter zeg!
Ik vond dat kind altijd al een soort van arrogantie over zich hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja stukken beter dan zijn grote broer, die met de dag meer een etterstraal hoofd krijgt!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond dat kind altijd al een soort van arrogantie over zich hebben.
Zuma vind ik echt veel leuker!
In het westen misschien jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind het ook zo'n leuk detail dat ze met hun blote voeten door het gras lopen, zo lekker in de zon... ik denk dan meteen dat als je dat in Nederland doet, je binnen 5 minuten met je voeten in de stront staat
Hoe cute!quote:
Ik heb net het betreffende artikel gelezen en Emma is daar (ong) 10 weken.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ach wat een droppie! Echt nog een ukkie voor een kindje van 4 maanden... maar misschien is het een "oude" foto!
nee, maar wel met jamaicaquote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Zuma klinkt nog ergens naar en het past ook bij Kingston.
Alhoewel ik me wel afvraag of zij een connectie met Zuid Afrika hebben?
quote:A very interesting name, Nesta turns out to be Bob Marley’s original name. According to statements Rossdale gave in an interview, Zuma beach is where he had a revelation and decided to turn his life around and become successful, rich and famous. Since it worked, he made the decision to pass that revered name on to his second son. His first son was named after the capital of Jamaica, Kingston.
Dát, en wat ook door mijn hoofd spookte was: jakkes, hij eng, zij eng... hoop dat het met die kinderen goed komtquote:Op donderdag 16 april 2009 @ 16:11 schreef lily het volgende:
[..]
Tori Spelling![]()
lijkt wel of haar lichaam te klein geworden is voor haar hoofd en borsten ofzo
Wat een kut opmerking zeg!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat heeft Kingston toch een k*t kop....
Leuke foto!quote:Op zondag 26 april 2009 21:18 schreef rena het volgende:
Britney & kids![]()
[ afbeelding ]
Die Jayden/Sean (welke is het? ) lijkt poseren wel wat geloof ik
![]()
Oeh lijkt een erg mooie jurk die Salma aan heeft!quote:Op zondag 26 april 2009 @ 21:11 schreef rena het volgende:
Valentina ook een keer met haar vader. Salma loopt er achter (die schoenen!! )
[afbeelding]
Die schoenen zijnquote:Op zondag 26 april 2009 21:11 schreef rena het volgende:
Valentina ook een keer met haar vader. Salma loopt er achter (die schoenen!! )
[ afbeelding ]
hij ziet er juist zo lekker bijdehand uitquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat heeft Kingston toch een k*t kop....
Suri op de vlucht voor enge Scientoloog, maar ze faalt jammerlijkquote:
Was zij nou ooit een tweede keer zwanger geraakt met daarna abortus waar die christelijke familie maar niks over gezegd heeft of hoe zat het precies?quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jamie-Lynn Spears en Maddie
britney's trollen knap?quote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef oh-oh het volgende:Jamie-Lynn is niet zo knap als dr neefjes he?
Daar geloof ik idd ook geen hol van. Is maar goed ook, dan heeft-ie de crazygenes van de Jacksons iig niet. Nu maar hopen dat de nature/nurture-balans wat meer naar de nature neigtquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Dat met die blauwe ogen kan genetisch bijna niet van hem zijn toch?
LOL, met 'Blanket' bedoel jequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef Michellee het volgende:
Die kinderen van MJ, doet mij denken aan een aflevering van Southpark waar Butters precies hetzelfde masker op had...
das de jongste, blanketquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:09 schreef Desmonkey het volgende:
MJ heeft een white-complex en volgens mij meen ik ook te herinneren dat zijn dochter niet van Debbi Rowe biologisch is, maar via een eidonor.
Oh dat vind ik van die ubercute ventjes, de zoontjes van Brit!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
britney's trollen knap?
volgens mij gaat de strijd gelijk op hoor
Maar om ze nou ubercute te noemen gaat mij dan weer te ver hoor. Zijn gewoon normale kinders die iets teveel lelijkheidsgen hebben gekregen van hun vader.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh dat vind ik van die ubercute ventjes, de zoontjes van Brit!
Kijk eens op de vorige paginaquote:
Ik moest echt hardop lachen om die bovenstequote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:50 schreef rena het volgende:
Harlow![]()
![]()
Uit dezelfde serie als die van Appelflapje
![]()
[ afbeelding ]
Sharon Stone met zoon Laird.
[ afbeelding ]
Mag jij vinden, maar ik vind het zeer schattige en knappe ventjesquote:Op woensdag 29 april 2009 10:42 schreef June. het volgende:
[..]
Maar om ze nou ubercute te noemen gaat mij dan weer te ver hoor. Zijn gewoon normale kinders die iets teveel lelijkheidsgen hebben gekregen van hun vader.
Nahla is een beauty! Ze kijkt gewoon een beetje gek op die ene foto, maar het is een prachtig kind, waarom iedereen nu zo over Harlow loopt te kwijlen snap ik dan weer niet, ik vind het maar een dertien in een dozijn kind met een armoedig smoeltjequote:
Tering die foto is wel erg snel genomen. Dat zou ik als bn-er nooit zo snel laten doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:27 schreef rena het volgende:
Eerste foto's kindje Marielle Bastiaanse:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Willem__.html?p=8,1
Mee eens. Bovendien hoop ik voor Harlow dat ze meer de looks krijgt van d'r moederquote:Op maandag 4 mei 2009 10:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nahla is een beauty! Ze kijkt gewoon een beetje gek op die ene foto, maar het is een prachtig kind, waarom iedereen nu zo over Harlow loopt te kwijlen snap ik dan weer niet, ik vind het maar een dertien in een dozijn kind met een armoedig smoeltje.
Er was toch al een eerste foto, een paar pagina's geleden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:25 schreef rena het volgende:
Onduidelijke eerste foto van Satyana van Alyson HanniganZe heeft een flinke bos haar zo te zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn geheugen is een zeef.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er was toch al een eerste foto, een paar pagina's geleden?
Edit: post 154![]()
quote:Mr. Schreiber, 41, is in costume as a tranny for his upcoming role as Vilma in Taking Woodstock. Liev’s character is a drag queen who serves as a body guard during the Woodstock festival.
Wat een leuk vestje!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:55 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
Jessica Alba en Honor in een fleurig pakje
quote:
Het is net een travestiet...quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:31 schreef rena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liev Schreibermet Sasha.
[..]
quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je het stukje tekst onder de foto ook gelezen?
quote:The Beckham boys are just too cute!
Yesterday, Cruz and Romeo were spotted at Coldwater Canyon Park in Beverly Hills putting their skating skills to the test.
And we're glad to see the boys were wearing helmets!
Guess Victoria Beckham the nannies really care about those kids.
Hey wat leuk, ik was altijd al benieuwd naar Zowie Bowiequote:Op woensdag 6 mei 2009 @ 14:12 schreef Felixa het volgende:
David Bowie en zijn zoon Duncan/Zowie.![]()
[afbeelding]
Ja, grappig, hij lijkt er wel op. Alleen had Bowie in zijn jongere jaren daarentegen wel sex-appeal.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey wat leuk, ik was altijd al benieuwd naar Zowie Bowie
Hij lijkt op zn pa
Al heeft David Bowie een vuilniszak aan, hij blijft sexy imo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:43 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ja, grappig, hij lijkt er wel op. Alleen had Bowie in zijn jongere jaren daarentegen wel sex-appeal.
Hier nog een foto. (Bowie kan overigens gelijk door naar 'celebs onflatteus op de kiek')
[ afbeelding ]
Dacht ff dat ze Leontien van MoorselZijlaard was...quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:53 schreef PeRi het volgende:
Rocker Slash met vrouw Perla en zoon London Emilio
Mag jij vinden hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:58 schreef Felixa het volgende:
[..]
Al heeft David Bowie een vuilniszak aan, hij blijft sexy imo.![]()
En ben heel blij dat hij normaal oud wordt, zonder tussenkomst van een cosmetisch chirurg.
Z'n gebit is iig flink verspijkerd:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:09 schreef bluejean het volgende:
[..]
Mag jij vinden hoor. En wat die cosmetisch chirurg betreft; daarvan ben je natuurlijk nooit zeker.
Klopt (daarom kan ik het me ook best voorstellen dat 'ie wel eens een bezoek brengt aan een botoxkliniek.). Ik zou het overigens ook doen als de oude tanden bijna uit je mond vallen. Als je toch het geld hebt, no problemo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:37 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Z'n gebit is iig flink verspijkerd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er wordt toch nergens beweerd dat we het belangrijk vinden of een peuter 'mooi' is? We postten foto's, en ja, daar wordt dan op gereageerd.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:19 schreef Manono het volgende:
mensen die het belangrijk vinden dat een driejaar oud kind 'mooi' is
kinderen zijn nog amper uit de luiers of ze worden al beoordeeld op hun waarde als accessoire, armoedig verschijnsel is dat toch
En wat lijkt die linker sprekend op zn vader op de onderste fotoquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:45 schreef rena het volgende:
Bob & Max Sheen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een kleintjes nog
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:04 schreef rena het volgende:
Eric Mabius (Daniel Meade in Ugly Betty) en zijn zoontje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |