mijne toch ook welquote:Op maandag 16 maart 2009 09:59 schreef Starlie het volgende:
Suri, Siloh en Harlow zijn toch wel mijn favo!!
Oo en Valentina natuurlijk!! Zij is ook prachtig!
quote:
Volgens mij kennen die twee elkaar niet. Ik bedoel Zahara zou dan ook met Suri omgaan, aangezien ze dezelfde leetijd hebben. Voor de rest denk ik dat Shiloh wel genoeg heeft aan haar broers en zussenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:30 schreef Enfermera het volgende:
Er wordt gesuggereerd dat Suri & Shiloh best friends zijn, ik vraag het me afHet kan natuurlijk, maar het lijken me zulke verschillende persoonlijkheden die 2...
[ afbeelding ]
Waar fotoshop al niet goed voor is... en wat ziet Suri er anders uit qua gezicht op deze foto!!!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:30 schreef Enfermera het volgende:
Er wordt gesuggereerd dat Suri & Shiloh best friends zijn, ik vraag het me afHet kan natuurlijk, maar het lijken me zulke verschillende persoonlijkheden die 2...
[ afbeelding ]
Wat heeft die Suri een eng volwassen hoofd zeg! *ril!*quote:Op maandag 16 maart 2009 22:30 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Matilda heeft zeker zelf haar kleding aangetrokken vandaag..
Ahquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:44 schreef rena het volgende:
Eerste foto van het kindje van Alison Sweeney (Days of our lives)
[ afbeelding ]
Schattig!
Volgens mij is dat toch echt het model van dat vestje, dat er een flap loshangt. Of het mooi is, is een ander verhaal...quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Matilda heeft zeker zelf haar kleding aangetrokken vandaag..
Wat kijken die Martin-kinderen sip, zeg, zowel Apple als Moses. Volgens mij komt dat toch niet echt van hun vader, die treurigheid...quote:Op zondag 22 maart 2009 21:21 schreef rena het volgende:
Gwyneth P. met Moses en Apple.
[ afbeelding ]
Als ze zouden zeggen dat het een meisje was zou ik het ook geloven.
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:32 schreef Takkembah het volgende:
[..]
![]()
Nicolas Cage en zoon Kal-El (ja, superman, ja)
[ afbeelding ]
Nou dat denk ik niet..quote:Op maandag 23 maart 2009 12:34 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch echt het model van dat vestje, dat er een flap loshangt. Of het mooi is, is een ander verhaal...
Je hebt gelijk zeg, ik had dat knoopsgat zelfs al gezien voordat ik postte en dan nog presteer ik het te zeggen dat het model van het jasje zo is... Pfff, ik had geloof ik koffie nodigquote:Op maandag 23 maart 2009 14:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet..
Ik zie aan de rechterbovenkant nog een knoopsgat die veel te hoog zit..
En ten tweede zijn er idd vestjes met zo'n soort model maar deze is echt niet goed dichtgeknoopt..
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:48 schreef Enfermera het volgende:
Oh lord, van Harlow gaat er van alles rammelen bij mij..![]()
Die schoentjes,quote:
Vind je? 't Is toch net d'r vaderquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:00 schreef Poeke het volgende:
[..]
wat lijkt ze toch vreselijk op haar moeder...
Vind ik niet. Ik vind Kingston wel leuk en Suri weer niet. Harlow ook. Ze heeft een lekkere "rock 'n roll"-uitstraling, maar wat wil je ook met zo'n vaderquote:Op maandag 30 maart 2009 19:43 schreef Skaai het volgende:
Ik vind die Harlow maar stom! Doe mij maar een Kingston of een Suri
Ze is niet echt gezegend zeg, dat ze op haar vader lijktquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:44 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind Kingston wel leuk en Suri weer niet. Harlow ook. Ze heeft een lekkere "rock 'n roll"-uitstraling, maar wat wil je ook met zo'n vader
quote:
Hoezo? Zo 'lelijk' is Joel Madden toch niet? Ik vind Harlow wel iets hebben, haar naam op zich is al mooi.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze is niet echt gezegend zeg, dat ze op haar vader lijkt.
Verder wel een schattig poppetje hoor, baby's/kleine kinderen blijven leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |