In het Celebs onflatteus op de kiek-topic staan ze ook nog bijna onder elkaar, echt sprekendquote:Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef Madsen het volgende:
ze doet me aan Amy Winehouse denken
Na deze foto, kan Zuma niet meer kapot bij mijquote:
quote:
Nee hoor, dan zou ze er een banaan naar toe gooien.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat zeg je ook alleen maar omdat t een foto is
als t een live kindje was wist je vast wel iets aardigs te zeggen
Vond ik ook een beetje, maar zo gemeen zou ik t niet zeggenquote:
Ja, die man op jouw plaatje is inderdaad James Van Der Beek.quote:Op maandag 13 april 2009 10:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Dit is James van der Beek (Dawson)
http://i27.photobucket.co(...)/JamesVanDerBeek.jpg
Ook niet!quote:Op maandag 13 april 2009 16:59 schreef kvd het volgende:
Die man op de foto van Mathilda is volgens mij Spike Jonze, de nieuwe vriend van Michelle Williams
Leuke monobrow? Nee, in dat soort gevallen hanteer ik "Zwijgen is goud"quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat zeg je ook alleen maar omdat t een foto is
als t een live kindje was wist je vast wel iets aardigs te zeggen
Ach wat een droppie! Echt nog een ukkie voor een kindje van 4 maanden... maar misschien is het een "oude" foto!quote:
Niet.quote:Op maandag 13 april 2009 22:27 schreef Smirre het volgende:
Voorts vraag ik mij serieus af hoe Victoria Beckam ooit een babyhoofd door dat bekken/beckamheeft geperst.
Froukje doet me meestal ook vrij weinig, maar daar ziet ze er mooi uitquote:Op woensdag 15 april 2009 15:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ach wat een droppie! Echt nog een ukkie voor een kindje van 4 maanden... maar misschien is het een "oude" foto!
quote:De bijna ex-zangeres van Krezip, Jacqueline Govaert, heeft de eerste foto van haar pasgeboren zoontje Billie vrij gegeven. En met een goeie hanenkam lijkt kleine Billie al een echte rocker.![]()
Haar zoontje is een rapper in de dop. Hij lijkt als 2 druppels op Coolio.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:36 schreef rena het volgende:
Heidi Klum en Leni. Modelletje in de dop, wat een knap kind![]()
[ afbeelding ]
Tori Spellingquote:Op donderdag 16 april 2009 09:33 schreef kvd het volgende:
Tori Spelling met husbie en kids
[ afbeelding ]
Ja stukken beter dan zijn grote broer, die met de dag meer een etterstraal hoofd krijgt!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Aww Zuma is een heerlijke pretletter zeg!
Ik vond dat kind altijd al een soort van arrogantie over zich hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja stukken beter dan zijn grote broer, die met de dag meer een etterstraal hoofd krijgt!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond dat kind altijd al een soort van arrogantie over zich hebben.
Zuma vind ik echt veel leuker!
In het westen misschien jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind het ook zo'n leuk detail dat ze met hun blote voeten door het gras lopen, zo lekker in de zon... ik denk dan meteen dat als je dat in Nederland doet, je binnen 5 minuten met je voeten in de stront staat
Hoe cute!quote:
Ik heb net het betreffende artikel gelezen en Emma is daar (ong) 10 weken.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ach wat een droppie! Echt nog een ukkie voor een kindje van 4 maanden... maar misschien is het een "oude" foto!
nee, maar wel met jamaicaquote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Zuma klinkt nog ergens naar en het past ook bij Kingston.
Alhoewel ik me wel afvraag of zij een connectie met Zuid Afrika hebben?
quote:A very interesting name, Nesta turns out to be Bob Marley’s original name. According to statements Rossdale gave in an interview, Zuma beach is where he had a revelation and decided to turn his life around and become successful, rich and famous. Since it worked, he made the decision to pass that revered name on to his second son. His first son was named after the capital of Jamaica, Kingston.
Dát, en wat ook door mijn hoofd spookte was: jakkes, hij eng, zij eng... hoop dat het met die kinderen goed komtquote:Op donderdag 16 april 2009 @ 16:11 schreef lily het volgende:
[..]
Tori Spelling![]()
lijkt wel of haar lichaam te klein geworden is voor haar hoofd en borsten ofzo
Wat een kut opmerking zeg!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat heeft Kingston toch een k*t kop....
Leuke foto!quote:Op zondag 26 april 2009 21:18 schreef rena het volgende:
Britney & kids![]()
[ afbeelding ]
Die Jayden/Sean (welke is het? ) lijkt poseren wel wat geloof ik
![]()
Oeh lijkt een erg mooie jurk die Salma aan heeft!quote:Op zondag 26 april 2009 @ 21:11 schreef rena het volgende:
Valentina ook een keer met haar vader. Salma loopt er achter (die schoenen!! )
[afbeelding]
Die schoenen zijnquote:Op zondag 26 april 2009 21:11 schreef rena het volgende:
Valentina ook een keer met haar vader. Salma loopt er achter (die schoenen!! )
[ afbeelding ]
hij ziet er juist zo lekker bijdehand uitquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat heeft Kingston toch een k*t kop....
Suri op de vlucht voor enge Scientoloog, maar ze faalt jammerlijkquote:
Was zij nou ooit een tweede keer zwanger geraakt met daarna abortus waar die christelijke familie maar niks over gezegd heeft of hoe zat het precies?quote:Op maandag 27 april 2009 21:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jamie-Lynn Spears en Maddie
britney's trollen knap?quote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef oh-oh het volgende:Jamie-Lynn is niet zo knap als dr neefjes he?
Daar geloof ik idd ook geen hol van. Is maar goed ook, dan heeft-ie de crazygenes van de Jacksons iig niet. Nu maar hopen dat de nature/nurture-balans wat meer naar de nature neigtquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Dat met die blauwe ogen kan genetisch bijna niet van hem zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |