In het westen misschien jaquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind het ook zo'n leuk detail dat ze met hun blote voeten door het gras lopen, zo lekker in de zon... ik denk dan meteen dat als je dat in Nederland doet, je binnen 5 minuten met je voeten in de stront staat
Hoe cute!quote:
Ik heb net het betreffende artikel gelezen en Emma is daar (ong) 10 weken.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ach wat een droppie! Echt nog een ukkie voor een kindje van 4 maanden... maar misschien is het een "oude" foto!
nee, maar wel met jamaicaquote:Op maandag 20 april 2009 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Zuma klinkt nog ergens naar en het past ook bij Kingston.
Alhoewel ik me wel afvraag of zij een connectie met Zuid Afrika hebben?
quote:A very interesting name, Nesta turns out to be Bob Marley’s original name. According to statements Rossdale gave in an interview, Zuma beach is where he had a revelation and decided to turn his life around and become successful, rich and famous. Since it worked, he made the decision to pass that revered name on to his second son. His first son was named after the capital of Jamaica, Kingston.
Dát, en wat ook door mijn hoofd spookte was: jakkes, hij eng, zij eng... hoop dat het met die kinderen goed komtquote:Op donderdag 16 april 2009 @ 16:11 schreef lily het volgende:
[..]
Tori Spelling![]()
lijkt wel of haar lichaam te klein geworden is voor haar hoofd en borsten ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |