Leuke monobrow? Nee, in dat soort gevallen hanteer ik "Zwijgen is goud"quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat zeg je ook alleen maar omdat t een foto is
als t een live kindje was wist je vast wel iets aardigs te zeggen
Ach wat een droppie! Echt nog een ukkie voor een kindje van 4 maanden... maar misschien is het een "oude" foto!quote:
Niet.quote:Op maandag 13 april 2009 22:27 schreef Smirre het volgende:
Voorts vraag ik mij serieus af hoe Victoria Beckam ooit een babyhoofd door dat bekken/beckamheeft geperst.
Froukje doet me meestal ook vrij weinig, maar daar ziet ze er mooi uitquote:Op woensdag 15 april 2009 15:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ach wat een droppie! Echt nog een ukkie voor een kindje van 4 maanden... maar misschien is het een "oude" foto!
quote:De bijna ex-zangeres van Krezip, Jacqueline Govaert, heeft de eerste foto van haar pasgeboren zoontje Billie vrij gegeven. En met een goeie hanenkam lijkt kleine Billie al een echte rocker.![]()
Haar zoontje is een rapper in de dop. Hij lijkt als 2 druppels op Coolio.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:36 schreef rena het volgende:
Heidi Klum en Leni. Modelletje in de dop, wat een knap kind![]()
[ afbeelding ]
Tori Spellingquote:Op donderdag 16 april 2009 09:33 schreef kvd het volgende:
Tori Spelling met husbie en kids
[ afbeelding ]
Ja stukken beter dan zijn grote broer, die met de dag meer een etterstraal hoofd krijgt!quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Aww Zuma is een heerlijke pretletter zeg!
Ik vond dat kind altijd al een soort van arrogantie over zich hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja stukken beter dan zijn grote broer, die met de dag meer een etterstraal hoofd krijgt!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond dat kind altijd al een soort van arrogantie over zich hebben.
Zuma vind ik echt veel leuker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |