Daar geloof ik idd ook geen hol van. Is maar goed ook, dan heeft-ie de crazygenes van de Jacksons iig niet. Nu maar hopen dat de nature/nurture-balans wat meer naar de nature neigtquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Dat met die blauwe ogen kan genetisch bijna niet van hem zijn toch?
LOL, met 'Blanket' bedoel jequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef Michellee het volgende:
Die kinderen van MJ, doet mij denken aan een aflevering van Southpark waar Butters precies hetzelfde masker op had...
das de jongste, blanketquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:09 schreef Desmonkey het volgende:
MJ heeft een white-complex en volgens mij meen ik ook te herinneren dat zijn dochter niet van Debbi Rowe biologisch is, maar via een eidonor.
Oh dat vind ik van die ubercute ventjes, de zoontjes van Brit!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
britney's trollen knap?
volgens mij gaat de strijd gelijk op hoor
Maar om ze nou ubercute te noemen gaat mij dan weer te ver hoor. Zijn gewoon normale kinders die iets teveel lelijkheidsgen hebben gekregen van hun vader.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh dat vind ik van die ubercute ventjes, de zoontjes van Brit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |