Heb je me gemist?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:20 schreef MPG het volgende:
Lenny is terug![]()
Pomper
Bek houwe
Goeie ouwe tijd
Jazeker!quote:
Mot je pomper?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik laat je na dit topic weer in de steek, zal je leren!
blijf van mijn topic af /madquote:Op zondag 15 maart 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
Speciaal voor MPG het TT-nummer gecorrigeerd!
quote:
hier welquote:Op zondag 15 maart 2009 20:59 schreef anti-virus het volgende:
Oja en mijn usericon doet t opeens niet meer?
je ondertitel reminds me van een oud mopjequote:
Haha, ja.. ehh.. Nee...quote:Op zondag 15 maart 2009 21:09 schreef Klonk het volgende:
volgens mij hebben we een probleempje
check de link eens waar de OP achter staat: http://wiki.fok.nl/index.php/KoffieSC
Ik heb die uit de vorige KSC even hierin geplakt... zal even kijken of ik hem ook de Wiki in krijg.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:09 schreef Klonk het volgende:
volgens mij hebben we een probleempje
check de link eens waar de OP achter staat: http://wiki.fok.nl/index.php/KoffieSC
alles is relatief, DaMart to the rescuequote:Op zondag 15 maart 2009 21:10 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Haha, ja.. ehh.. Nee...
Klein probleempje?
Je bedoelt kleinere plaatjes en zo? Dan gebruik je waarschijnlijk de nieuwe Baggerlay-out. die verkleint alle plaatjes automatisch tot veel te klein... kun je oplossen door onder opties -> topicgallery -> postgalleries weergeven op 'nee' te zetten.quote:
heldquote:Op zondag 15 maart 2009 21:17 schreef DaMart het volgende:
Wiki is hersteld, meteen dit topic bij de oude topics gezet!
Hoe durven ze!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iemand had er wat troep overheen gegooid.
tot die conclusie was ik ook al gekomenquote:Op zondag 15 maart 2009 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iemand had er wat troep overheen gegooid.
Ging lekkerquote:Op zondag 15 maart 2009 21:40 schreef DaMart het volgende:
Fles.
Hoe was je gratis rondreis door het land?
Martquote:Op zondag 15 maart 2009 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb die uit de vorige KSC even hierin geplakt... zal even kijken of ik hem ook de Wiki in krijg.
Wat was er aan het handje?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart.
Wiki heeft gewoon een "restore" knop hoor.
Een of andere tadewa had de wiki verneukt en er een spamlink in gegooid.quote:
Beetje in onze wiki klotenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Een of andere tadewa had de wiki verneukt en er een spamlink in gegooid.
Uiteraard net op het moment dat ik even voor de tv zat met een biertje.
Ik mag hopen dat DM dit incident netjes gemeld heeft bij het beheer van FOK!wiki.quote:
Zal toch wel.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat DM dit incident netjes gemeld heeft bij het beheer van FOK!wiki.
hou je ook een kaart bij ? met stipjes erop welke borden je hebt en welke nietquote:Op zondag 15 maart 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging lekker773 km beste seizoenprestatie
en 5 nieuwe bordjes.
En 165 km daarvan in de PimpelHengelo - Schiphol
Wat een wereldtrein is dat toch
![]()
Zo, heb je weer wat geleerd!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vandalen? lijkt me een volk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vandalen![]()
ja ik was bezig met een blog scriptquote:Op maandag 16 maart 2009 00:26 schreef OA het volgende:
[..]
Zo, heb je weer wat geleerd!Goed bezig kerel.
A demain!![]()
quote:
Ja, die heb ik uiteindelijk ook gebruikt, de OP erin plakken werd een zooitje namelijkquote:Op zondag 15 maart 2009 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart.
Wiki heeft gewoon een "restore" knop hoor.
Het was niet echt spam, gewoon een onzinlink. En zat jij gisteren om 19:13 al aan het bier?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Een of andere tadewa had de wiki verneukt en er een spamlink in gegooid.
Uiteraard net op het moment dat ik even voor de tv zat met een biertje.
Nu welquote:Op zondag 15 maart 2009 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat DM dit incident netjes gemeld heeft bij het beheer van FOK!wiki.
... Ik was aan het strijken! En ik ben de hele middag niet thuis geweest! Hoe kan dat nu?quote:
huhquote:Op maandag 16 maart 2009 09:12 schreef Pien85 het volgende:
Ik zou wel een kopje koffie lusten
Oh DM, er stond een heel stuk in de spits over NW Walhalla, er is nog meer te doen dan ik op de site kon vindenIk heb dr zin in
Ja, de site vult zich ook een beetje. Ik twijfel nog of ik boektekst laat lezen of niet... 5 hoofdstukken is wel wat mager, natuurlijk. Maar aan de andere kant het is in ontwikkeling, dus een mening kan nooit kwaad.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:12 schreef Pien85 het volgende:
Ik zou wel een kopje koffie lusten
Oh DM, er stond een heel stuk in de spits over NW Walhalla, er is nog meer te doen dan ik op de site kon vindenIk heb dr zin in
Nee nog niet helemaal aan toe gekomenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, de site vult zich ook een beetje. Ik twijfel nog of ik boektekst laat lezen of niet... 5 hoofdstukken is wel wat mager, natuurlijk. Maar aan de andere kant het is in ontwikkeling, dus een mening kan nooit kwaad.
Had jij het al gelezen trouwens?![]()
.
Kun je je ervaring ook hier posten? [Boekenweekgeschenk] Een tafel vol Vlindersquote:Op maandag 16 maart 2009 09:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee nog niet helemaal aan toe gekomenWel gisteren boekenweekgeschenk uitgelezen, hij is mooi
Ik was al aan het schrijvenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je je ervaring ook hier posten? [Boekenweekgeschenk] Een tafel vol Vlinders
Jaquote:
Thanksquote:Op maandag 16 maart 2009 09:05 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Werkcappuccino
o wacht, hij is alweer op.. *nieuwe haalt
Beterschap Sjowhan
Dat winkeltje koopt 't in Indonesië ofzo?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:14 schreef OA het volgende:
Ik heb zaterdag koffie gehaald bij een nieuw koffiewinkeltje hier in de straat.
Indonesische koffie van Sumatra...
Je bent gestopt met de post rondbrengen dus?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:45 schreef Leanne het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ik zit nu lekker relaxed op me tijdelijke baantje bij de gemeente
en met jou DM?
Dat wilde we toch graag weten allemaalquote:Op maandag 16 maart 2009 10:07 schreef Klonk het volgende:
ik moet toch een partij poepen, echt niet normaal meer...
Mijn koffie lijkt ook zomaar te verdwijnenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:33 schreef maffemuts het volgende:
Mogguh dames en heren
Waarom verdampt de koffie zosnel vandaag![]()
Sinds dat ik het boek 1-1-2 Daar red je levens mee, verhalen uit de meldkamer heb gelezen denk ik bij appels aan hele nare dingenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:37 schreef Klonk het volgende:
er nu trouwens bezig een appeltje te verdwijnen
Pien dat was niet het boek 112 daar redt je levens mee...quote:Op maandag 16 maart 2009 10:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sinds dat ik het boek 1-1-2 Daar red je levens mee, verhalen uit de meldkamer heb gelezen denk ik bij appels aan hele nare dingen
Nietquote:Op maandag 16 maart 2009 10:41 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Pien dat was niet het boek 112 daar redt je levens mee...
Je was het boek sneeuwitje aan t lezen![]()
Nou, wat er met dat appeltje uit dat boek gebeurde vond ik veel zieliger voor't appeltjequote:Op maandag 16 maart 2009 10:41 schreef Klonk het volgende:
ik vind het ook zielig voor het appeltje, maar ja, had ie maar geen appel moeten worden...
Piensel!quote:Op maandag 16 maart 2009 10:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat wilde we toch graag weten allemaal
Fruts![]()
Gewoon eventjes bellen met meneer of mevrouw zorgverzekeringquote:Op maandag 16 maart 2009 11:10 schreef Pien85 het volgende:
Aargh, ik kan t allemaal niet vinden
Ik wil een cursus reanimatie en AED gaan doen, volgens de website van de aanbieder van die cursus wordt dit in veel gevallen gedeeltelijk vergoed door de zorgverzekering, maar de website van mijn zorgverzekering geeft me daar vrij weinig duidelijk over. Maar goed, die website is sowieso erg onduidelijk
Ach, ik stuur wel weer even een mailtje, ik geloof dat ik zo onderhand in aanmerking ga komen voor een directe 24uurs verbinding met de zorgverzekeringquote:Op maandag 16 maart 2009 11:12 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Gewoon eventjes bellen met meneer of mevrouw zorgverzekeringen mocht dat nergens op uitlopen misschien je werkgever of de belastingdienst onder t kostenpostje scholing enzo.. ( wel nacontroleren weet niet of dat nog mag namelijk anno 2009 )
Hier stukken beterquote:Op maandag 16 maart 2009 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beroerd... al sinds gistermiddag
En bij jou?
whehhee...quote:Op maandag 16 maart 2009 11:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hier stukken beterIk wás ziek, maar nu niet meer
Beterschap
Jaquote:
Ja we zijn de titel kwijt, officieel danquote:
Ik ben d'r toch?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaNu alleen nog een beetje zon enzo, en dan ben ik gelukkig
Ja Fruts, jij bent ook een zonnetjequote:Op maandag 16 maart 2009 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja we zijn de titel kwijt, officieel dan
[..]
Ik ben d'r toch?
Speciaal voor jou dan Pienquote:Op maandag 16 maart 2009 11:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaNu alleen nog een beetje zon enzo, en dan ben ik gelukkig
Ha, dankjewelquote:Op maandag 16 maart 2009 11:41 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan Pien
[ afbeelding ]
Lekkerquote:
* cablegunmaster schenkt een kopje koffie inquote:Op maandag 16 maart 2009 11:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ha, dankjewel![]()
[..]
LekkerMelk en suiker graag
Dan mag je wel opschieten!quote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* cablegunmaster schenkt een kopje koffie in
gvd had om 11 uur tentamen![]()
en ik maar denken half 3!
Dat ga je niet meer redden cgmquote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* cablegunmaster schenkt een kopje koffie in
gvd had om 11 uur tentamen![]()
en ik maar denken half 3!
quote:
Dat zijn ufo's...quote:Op maandag 16 maart 2009 11:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja Fruts, jij bent ook een zonnetjeMaar ik bedoelde dat grote gele ding dat we zo heel af en toe eens in de lucht zien hangen
Oh... Maar wat is de zon dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat zijn ufo's...![]()
2012 eindigt het allemaal![]()
ook de zon
gister haalde ik het misschien nu nietquote:Op maandag 16 maart 2009 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
cgm, niet zeuren, opschieten, dan haal je het net niet
Huh?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gaan we de scientology toer op?
Had het gisteren dan gedaanquote:Op maandag 16 maart 2009 12:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gister haalde ik het misschien nu niet
Zoals de lucht er nu uit ziet lijkt het er wel op...quote:
hoiquote:Op maandag 16 maart 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
halo
halo halo
halo halo haloooooooo haaaaloooooooooooooooooooo
Doet me denken aan het filmpje wat altijd in de teletubbies geplakt is met zo'n kindjequote:Op maandag 16 maart 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
halo
halo halo
halo halo haloooooooo haaaaloooooooooooooooooooo
Nieuwe lay out Nieuwe versie Baggerlayout onlinequote:Op maandag 16 maart 2009 12:46 schreef Fha het volgende:
Pien en alle anderen
waarom staat er ineens een eng groen oog achter de tijd van posts?!
Ohw ik zie het jaquote:Op maandag 16 maart 2009 12:47 schreef Klonk het volgende:
moet je ff boven gaan hangen met je muisaanwijzer
Ik hou niet van veranderingquote:Op maandag 16 maart 2009 12:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nieuwe lay out Nieuwe versie Baggerlayout online
Ik ben heul bang dat je er gewoon mee moet leren levenquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 10:37 schreef Klonk het volgende:
er nu trouwens bezig een appeltje te verdwijnen
Ik ben er ook bang voor jaquote:Op maandag 16 maart 2009 12:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben heul bang dat je er gewoon mee moet leren leven
Borderlinequote:
Fhaquote:
Pienquote:
Klonkquote:
\quote:Op maandag 16 maart 2009 13:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor ja
[..]
BorderlineMaar wat verandering betreft ben ik wel een autist ja hahaha
In de DSM 4 word het niet als zodanig benoemdquote:Op maandag 16 maart 2009 13:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
\
borderline is een storing in het autistisch spectrum
Volgens mij niet hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 13:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
\
borderline is een storing in het autistisch spectrum
O maar jij ook hoorquote:
wat gaafquote:
In dat geval treedt regel 1 vast automatisch in werkingquote:
je vergeet regel 3: regel 1 en 2 kunnen nooit van toepassing zijn op Brabanders en Friezenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval treedt regel 1 vast automatisch in werking.
Regel 1: Ik heb altijd gelijk
Regel 2: Bij twijfel of in alle andere gevallen treedt regel 1 alsnog automatisch in werking.
Inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2009 13:14 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat geval treedt regel 1 vast automatisch in werking.
Regel 1: Ik heb altijd gelijk
Regel 2: Bij twijfel of in alle andere gevallen treedt regel 1 alsnog automatisch in werking.
Dan zit ik goedquote:Op maandag 16 maart 2009 13:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
je vergeet regel 3: regel 1 en 2 kunnen nooit van toepassing zijn op Brabanders en Friezen
Whehe.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:22 schreef Klonk het volgende:
hou het maar op Venloos, want ik had er nog noooit van gehoord, zal het straks eens aan Klonkette vragen of zij het kent
Niet?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:25 schreef Klonk het volgende:
zo´n vermoeden had ik al, Venloos is een raar dialect maar geen Japans...
Volgens mij wel eigenlijkquote:
Frutsquote:Op maandag 16 maart 2009 13:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Fha!
Tis voor ons modjes nog handiger jullie in het 'oogje' te houden nu
Ik wil ook op balkon zitten... maar ik kan met laptop niet op de VPN inloggenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:54 schreef Fha het volgende:
Veel plezier zonaanbidders![]()
![]()
Ik zit ook heerlijk op het balkon
Uh nee, regel 0.1, vrouwen luisteren altijd naar mannen.quote:
Ik heb gewoon een heeeeul lang snoerquote:Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil ook op balkon zitten... maar ik kan met laptop niet op de VPN inloggen.
Onder welke steen leef jijquote:Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, regel 0.1, vrouwen luisteren altijd naar mannen.
Kom jij 's onder je steen vandaan en ga eens in de echte wereld rondlopenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, regel 0.1, vrouwen luisteren altijd naar mannen.
Das ook domquote:Op maandag 16 maart 2009 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, zelfs een lang snoer helpt niet... Vista kan niet omgaan met onze VPN-router.
Dan installeer je Ubuntuquote:Op maandag 16 maart 2009 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, zelfs een lang snoer helpt niet... Vista kan niet omgaan met onze VPN-router.
Neuh, een besturingssysteem is wel voldoende... en verder doet Vista wat ik wil dat het doetquote:
Met zn vieren kijken we elkaar hier nu raar aan..quote:Op maandag 16 maart 2009 13:21 schreef MPG het volgende:
Owja. Ik moest nog een poging doen aan Klonk uit te leggen wat een tadewa is.
Eens even zien. Tadewa is een typisch Venlose (of toch Limburgse?) uitdrukking voor een gek. Kan zowel positief als negatief opgevat worden.
Dat doet het dus nietquote:Op maandag 16 maart 2009 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, een besturingssysteem is wel voldoende... en verder doet Vista wat ik wil dat het doet.
leediebeebquote:Op maandag 16 maart 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Met zn vieren kijken we elkaar hier nu raar aan..nog nooooooooooit van gehoord
Maar hoi
Mehehe, dus toch Venloosch.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Met zn vieren kijken we elkaar hier nu raar aan..nog nooooooooooit van gehoord
Maar hoi
Ik zeg toch ook en VERDER.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat doet het dus niet.
Je wil namelijk werken, via de VPN.
Dat laat je de lokale ICT-sjaak op werk natuurlijk doen hequote:Op maandag 16 maart 2009 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook en VERDER.
En ik ga niet voor werk weer alles opnieuw installeren.
solli solli solliquote:Op maandag 16 maart 2009 14:36 schreef Frutsel het volgende:
@pheno
NWS heeft weer een plek over... dus..![]()
Frutsebeestjequote:
http://www.cbr.nl/vacatures.ppquote:Op maandag 16 maart 2009 14:42 schreef Klonk het volgende:
ik wil bij het cbr werken, mensen van het kastje naar de muur sturen met onzinnige antwoorden, dat wil ik ook best betaald doen...
En wie denk je dat dat is?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat laat je de lokale ICT-sjaak op werk natuurlijk doen he.
Heel slimquote:Op maandag 16 maart 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Frutsebeestje![]()
Oh shit.. bedenk me net dat mn foon thuis ligt en bijna leeg was..
Minder
ik heb dat een keer gehad tijdens een rit naar Parijs, midden in de nacht uit mijn nest gebeld, spring in de auto kom er een uurtje van huis achter dat mobiel zo goed als leeg was en nergens een lader te krijgen, baas en opdrachtgever waren niet zo blij, ik heb nog nooit zo´n rustige rit gehadquote:
Doe ik nu ookquote:
Een of andere koffiedrinkende MBO'ertquote:
Tuurlijkquote:
Ik las Balkan-postquote:
Nee, een theedrinkende WO'erquote:
Ik zie hem in FC ja... denk je nou echt dat ze je een koffie-met-melk-kleurtje geven ipv blauw?quote:Tuurlijk.
Ja hequote:
Long time no speakquote:
PWNquote:Op maandag 16 maart 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een theedrinkende WO'er.
Systeembeheer is extern geregeld bij ons.
quote:[..]
Ik zie hem in FC ja... denk je nou echt dat ze je een koffie-met-melk-kleurtje geven ipv blauw?.
En dan nog. Waarom zou ik een systeembeheerder met mijn laptop laten kloten om software te installeren?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, een theedrinkende WO'er.
Systeembeheer is extern geregeld bij ons.
Omdat je dan op je balkon kan werkenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan nog. Waarom zou ik een systeembeheerder met mijn laptop laten kloten om software te installeren?.
JIJ wilt op je balkon werkenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan regelt werk maar een laptop voor me!
Of men zorgt dat de VPN Vistaproof wordt.
het balkon houdt ook een keer op...quote:Op maandag 16 maart 2009 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar als dat niet kan, houdt het op he.
Tuinquote:Op maandag 16 maart 2009 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wel een huis met tuin... kan ik in de tuin werken....
mag je bij mij ook doen hoor, onkruid wieden, gras maaien...quote:Op maandag 16 maart 2009 15:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wel een huis met tuin... kan ik in de tuin werken....
grasmaaien mag hier ookquote:Op maandag 16 maart 2009 15:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
mag je bij mij ook doen hoor, onkruid wieden, gras maaien...
Ik heb geen tuin. Wel een balkon, maar dat is nog wel zo smal dat ik niet met een tafeltje + stoelen tegenover elkaar kan zittenquote:
ruilen ?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin. Wel een balkon, maar dat is nog wel zo smal dat ik niet met een tafeltje + stoelen tegenover elkaar kan zitten
wat ergquote:Op maandag 16 maart 2009 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet echt dingen doen nu qua werk
Gatverquote:Op maandag 16 maart 2009 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet echt dingen doen nu qua werk
Ik zie niets verschillends?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:32 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm zo te zien is de nieuwe versie van de baggerlayout online gegaan. Kom er net pas achter
Ah, vallen Pasen en Pinksteren weer op een dag?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:36 schreef Frutsel het volgende:
@pheno
NWS heeft weer een plek over... dus..![]()
Er staat onder andere een groen oog naast de tijd van postsquote:
Ik ga zo ook maar eens op huus aanquote:Op maandag 16 maart 2009 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Heel aardig weertje hier ookdalek maar weer eens op huus an
nog een uur hard zwoegen hier, ik zit wel lekker in het zonnetje thoughquote:
Ik geloof er niets vanquote:
Pien ik heb mijn eigen blog gemaakt op mn sitequote:Op maandag 16 maart 2009 10:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat wilde we toch graag weten allemaal
Fruts![]()
nou neem er wat sla bij en een gehakt balquote:Op maandag 16 maart 2009 17:18 schreef Fha het volgende:
Aardappels met ketchup, wat een fantastische maaltijd ga ik vandaag eten![]()
Ik ga even kijkenquote:Op maandag 16 maart 2009 17:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pien ik heb mijn eigen blog gemaakt op mn site![]()
vind hem er wel tof uitzien alles wat erop staat is nog test spul
Je denkt toch niet dat als ik geld had gehad voor een normale maaltijd dat ik dan dit zou eten heh?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou neem er wat sla bij en een gehakt bal?
hele uiterlijk staat nog onder discussie en wat templates ideen wegquote:
Ziet 'r goed uitquote:Op maandag 16 maart 2009 17:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pien ik heb mijn eigen blog gemaakt op mn site![]()
vind hem er wel tof uitzien alles wat erop staat is nog test spul
quote:
ga bij je ouders etenquote:Op maandag 16 maart 2009 17:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat als ik geld had gehad voor een normale maaltijd dat ik dan dit zou eten heh?
Mijn moeder woont in Groningen en met mijn budget kom ik daar op dit moment nietquote:
Ik denk dat je teleurgesteld gaat worden..quote:Op maandag 16 maart 2009 17:34 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ja wellicht rare vraag, maar dat is me dus ontgaan.
Ik weet 't wel zekerquote:Op maandag 16 maart 2009 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat je teleurgesteld gaat worden..
Oke die foto's zijn dus niet gemaakt? waarom nietquote:Op maandag 16 maart 2009 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat je teleurgesteld gaat worden..
Ga het betreffende topic maar lezen (of nouja, de 40000 delen die er van zijnquote:Op maandag 16 maart 2009 17:37 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Oke die foto's zijn dus niet gemaakt? waarom niet
Doe 's een gokjequote:Op maandag 16 maart 2009 17:37 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Oke die foto's zijn dus niet gemaakt? waarom niet
SHE's Fotoshoot info + gratis abonnement Alsjeblieft.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:40 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Geen idee, was toch genoeg geld...
Hey, een nieuwe! Welkomquote:Op maandag 16 maart 2009 17:40 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Geen idee, was toch genoeg geld...
kan je die gratis halen ergens joh?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe! Welkom
Tot straks, moet nu de kindjes halen.
quote:Op maandag 16 maart 2009 17:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
SHE's Fotoshoot info + gratis abonnement Alsjeblieft.
Zou wel handig zijnquote:
Vooral als je ze dan ook weer even daar kunt dumpen als je even iets wilt doen zonder zequote:Op maandag 16 maart 2009 18:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zou wel handig zijnNooit hoeven bevallen enzo en wel kindjes krijgen
Juist jaquote:Op maandag 16 maart 2009 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Vooral als je ze dan ook weer even daar kunt dumpen als je even iets wilt doen zonder ze
Dan nog het meest inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2009 18:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Juist jaEn gewoon even dumpen als ze vervelend zijn ook enzo
Kan ik dat met mijn buurvrouw, en haar kleinkinderen, ook niet doen?quote:
Neem dan ook meteen de kleinkinderen van mijn overbuurvrouw mee aubquote:Op maandag 16 maart 2009 18:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan ik dat met mijn buurvrouw, en haar kleinkinderen, ook niet doen?
Jij woont in mijn huis?quote:Op maandag 16 maart 2009 18:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Neem dan ook meteen de kleinkinderen van mijn overbuurvrouw mee aubdie hebben blijkbaar nooit geleerd waar een deurbel voor is, die gaan gewoon net zo lang staan krijsen onder het raam tot oma open doet
quote:
Neequote:Op maandag 16 maart 2009 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]Misschien wel! wat spannend
Zie je me nu staan zwaaien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |