ga bij je ouders etenquote:Op maandag 16 maart 2009 17:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat als ik geld had gehad voor een normale maaltijd dat ik dan dit zou eten heh?
Mijn moeder woont in Groningen en met mijn budget kom ik daar op dit moment nietquote:
Ik denk dat je teleurgesteld gaat worden..quote:Op maandag 16 maart 2009 17:34 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ja wellicht rare vraag, maar dat is me dus ontgaan.
Ik weet 't wel zekerquote:Op maandag 16 maart 2009 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat je teleurgesteld gaat worden..
Oke die foto's zijn dus niet gemaakt? waarom nietquote:Op maandag 16 maart 2009 17:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat je teleurgesteld gaat worden..
Ga het betreffende topic maar lezen (of nouja, de 40000 delen die er van zijnquote:Op maandag 16 maart 2009 17:37 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Oke die foto's zijn dus niet gemaakt? waarom niet
Doe 's een gokjequote:Op maandag 16 maart 2009 17:37 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Oke die foto's zijn dus niet gemaakt? waarom niet
SHE's Fotoshoot info + gratis abonnement Alsjeblieft.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:40 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Geen idee, was toch genoeg geld...
Hey, een nieuwe! Welkomquote:Op maandag 16 maart 2009 17:40 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Geen idee, was toch genoeg geld...
kan je die gratis halen ergens joh?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe! Welkom
Tot straks, moet nu de kindjes halen.
quote:Op maandag 16 maart 2009 17:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
SHE's Fotoshoot info + gratis abonnement Alsjeblieft.
Zou wel handig zijnquote:
Vooral als je ze dan ook weer even daar kunt dumpen als je even iets wilt doen zonder zequote:Op maandag 16 maart 2009 18:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zou wel handig zijnNooit hoeven bevallen enzo en wel kindjes krijgen
Juist jaquote:Op maandag 16 maart 2009 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Vooral als je ze dan ook weer even daar kunt dumpen als je even iets wilt doen zonder ze
Dan nog het meest inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2009 18:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Juist jaEn gewoon even dumpen als ze vervelend zijn ook enzo
Kan ik dat met mijn buurvrouw, en haar kleinkinderen, ook niet doen?quote:
Neem dan ook meteen de kleinkinderen van mijn overbuurvrouw mee aubquote:Op maandag 16 maart 2009 18:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan ik dat met mijn buurvrouw, en haar kleinkinderen, ook niet doen?
Jij woont in mijn huis?quote:Op maandag 16 maart 2009 18:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Neem dan ook meteen de kleinkinderen van mijn overbuurvrouw mee aubdie hebben blijkbaar nooit geleerd waar een deurbel voor is, die gaan gewoon net zo lang staan krijsen onder het raam tot oma open doet
quote:
Neequote:Op maandag 16 maart 2009 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]Misschien wel! wat spannend
Zie je me nu staan zwaaien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |