Mijn koffie lijkt ook zomaar te verdwijnenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:33 schreef maffemuts het volgende:
Mogguh dames en heren
Waarom verdampt de koffie zosnel vandaag![]()
Sinds dat ik het boek 1-1-2 Daar red je levens mee, verhalen uit de meldkamer heb gelezen denk ik bij appels aan hele nare dingenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:37 schreef Klonk het volgende:
er nu trouwens bezig een appeltje te verdwijnen
Pien dat was niet het boek 112 daar redt je levens mee...quote:Op maandag 16 maart 2009 10:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sinds dat ik het boek 1-1-2 Daar red je levens mee, verhalen uit de meldkamer heb gelezen denk ik bij appels aan hele nare dingen
Nietquote:Op maandag 16 maart 2009 10:41 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Pien dat was niet het boek 112 daar redt je levens mee...
Je was het boek sneeuwitje aan t lezen![]()
Nou, wat er met dat appeltje uit dat boek gebeurde vond ik veel zieliger voor't appeltjequote:Op maandag 16 maart 2009 10:41 schreef Klonk het volgende:
ik vind het ook zielig voor het appeltje, maar ja, had ie maar geen appel moeten worden...
Piensel!quote:Op maandag 16 maart 2009 10:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat wilde we toch graag weten allemaal
Fruts![]()
Gewoon eventjes bellen met meneer of mevrouw zorgverzekeringquote:Op maandag 16 maart 2009 11:10 schreef Pien85 het volgende:
Aargh, ik kan t allemaal niet vinden
Ik wil een cursus reanimatie en AED gaan doen, volgens de website van de aanbieder van die cursus wordt dit in veel gevallen gedeeltelijk vergoed door de zorgverzekering, maar de website van mijn zorgverzekering geeft me daar vrij weinig duidelijk over. Maar goed, die website is sowieso erg onduidelijk
Ach, ik stuur wel weer even een mailtje, ik geloof dat ik zo onderhand in aanmerking ga komen voor een directe 24uurs verbinding met de zorgverzekeringquote:Op maandag 16 maart 2009 11:12 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Gewoon eventjes bellen met meneer of mevrouw zorgverzekeringen mocht dat nergens op uitlopen misschien je werkgever of de belastingdienst onder t kostenpostje scholing enzo.. ( wel nacontroleren weet niet of dat nog mag namelijk anno 2009 )
Hier stukken beterquote:Op maandag 16 maart 2009 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beroerd... al sinds gistermiddag
En bij jou?
whehhee...quote:Op maandag 16 maart 2009 11:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hier stukken beterIk wás ziek, maar nu niet meer
Beterschap
Jaquote:
Ja we zijn de titel kwijt, officieel danquote:
Ik ben d'r toch?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaNu alleen nog een beetje zon enzo, en dan ben ik gelukkig
Ja Fruts, jij bent ook een zonnetjequote:Op maandag 16 maart 2009 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja we zijn de titel kwijt, officieel dan
[..]
Ik ben d'r toch?
Speciaal voor jou dan Pienquote:Op maandag 16 maart 2009 11:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaNu alleen nog een beetje zon enzo, en dan ben ik gelukkig
Ha, dankjewelquote:Op maandag 16 maart 2009 11:41 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan Pien
[ afbeelding ]
Lekkerquote:
* cablegunmaster schenkt een kopje koffie inquote:Op maandag 16 maart 2009 11:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ha, dankjewel![]()
[..]
LekkerMelk en suiker graag
Dan mag je wel opschieten!quote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* cablegunmaster schenkt een kopje koffie in
gvd had om 11 uur tentamen![]()
en ik maar denken half 3!
Dat ga je niet meer redden cgmquote:Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* cablegunmaster schenkt een kopje koffie in
gvd had om 11 uur tentamen![]()
en ik maar denken half 3!
quote:
Dat zijn ufo's...quote:Op maandag 16 maart 2009 11:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja Fruts, jij bent ook een zonnetjeMaar ik bedoelde dat grote gele ding dat we zo heel af en toe eens in de lucht zien hangen
Oh... Maar wat is de zon dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat zijn ufo's...![]()
2012 eindigt het allemaal![]()
ook de zon
gister haalde ik het misschien nu nietquote:Op maandag 16 maart 2009 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
cgm, niet zeuren, opschieten, dan haal je het net niet
Huh?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gaan we de scientology toer op?
Had het gisteren dan gedaanquote:Op maandag 16 maart 2009 12:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gister haalde ik het misschien nu niet
Zoals de lucht er nu uit ziet lijkt het er wel op...quote:
hoiquote:Op maandag 16 maart 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
halo
halo halo
halo halo haloooooooo haaaaloooooooooooooooooooo
Doet me denken aan het filmpje wat altijd in de teletubbies geplakt is met zo'n kindjequote:Op maandag 16 maart 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
halo
halo halo
halo halo haloooooooo haaaaloooooooooooooooooooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |