Heb je me gemist?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:20 schreef MPG het volgende:
Lenny is terug![]()
Pomper
Bek houwe
Goeie ouwe tijd
Jazeker!quote:
Mot je pomper?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik laat je na dit topic weer in de steek, zal je leren!
blijf van mijn topic af /madquote:Op zondag 15 maart 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
Speciaal voor MPG het TT-nummer gecorrigeerd!
quote:
hier welquote:Op zondag 15 maart 2009 20:59 schreef anti-virus het volgende:
Oja en mijn usericon doet t opeens niet meer?
je ondertitel reminds me van een oud mopjequote:
Haha, ja.. ehh.. Nee...quote:Op zondag 15 maart 2009 21:09 schreef Klonk het volgende:
volgens mij hebben we een probleempje
check de link eens waar de OP achter staat: http://wiki.fok.nl/index.php/KoffieSC
Ik heb die uit de vorige KSC even hierin geplakt... zal even kijken of ik hem ook de Wiki in krijg.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:09 schreef Klonk het volgende:
volgens mij hebben we een probleempje
check de link eens waar de OP achter staat: http://wiki.fok.nl/index.php/KoffieSC
alles is relatief, DaMart to the rescuequote:Op zondag 15 maart 2009 21:10 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Haha, ja.. ehh.. Nee...
Klein probleempje?
Je bedoelt kleinere plaatjes en zo? Dan gebruik je waarschijnlijk de nieuwe Baggerlay-out. die verkleint alle plaatjes automatisch tot veel te klein... kun je oplossen door onder opties -> topicgallery -> postgalleries weergeven op 'nee' te zetten.quote:
heldquote:Op zondag 15 maart 2009 21:17 schreef DaMart het volgende:
Wiki is hersteld, meteen dit topic bij de oude topics gezet!
Hoe durven ze!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iemand had er wat troep overheen gegooid.
tot die conclusie was ik ook al gekomenquote:Op zondag 15 maart 2009 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iemand had er wat troep overheen gegooid.
Ging lekkerquote:Op zondag 15 maart 2009 21:40 schreef DaMart het volgende:
Fles.
Hoe was je gratis rondreis door het land?
Martquote:Op zondag 15 maart 2009 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb die uit de vorige KSC even hierin geplakt... zal even kijken of ik hem ook de Wiki in krijg.
Wat was er aan het handje?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart.
Wiki heeft gewoon een "restore" knop hoor.
Een of andere tadewa had de wiki verneukt en er een spamlink in gegooid.quote:
Beetje in onze wiki klotenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Een of andere tadewa had de wiki verneukt en er een spamlink in gegooid.
Uiteraard net op het moment dat ik even voor de tv zat met een biertje.
Ik mag hopen dat DM dit incident netjes gemeld heeft bij het beheer van FOK!wiki.quote:
Zal toch wel.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat DM dit incident netjes gemeld heeft bij het beheer van FOK!wiki.
hou je ook een kaart bij ? met stipjes erop welke borden je hebt en welke nietquote:Op zondag 15 maart 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ging lekker773 km beste seizoenprestatie
en 5 nieuwe bordjes.
En 165 km daarvan in de PimpelHengelo - Schiphol
Wat een wereldtrein is dat toch
![]()
Zo, heb je weer wat geleerd!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vandalen? lijkt me een volk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vandalen![]()
ja ik was bezig met een blog scriptquote:Op maandag 16 maart 2009 00:26 schreef OA het volgende:
[..]
Zo, heb je weer wat geleerd!Goed bezig kerel.
A demain!![]()
quote:
Ja, die heb ik uiteindelijk ook gebruikt, de OP erin plakken werd een zooitje namelijkquote:Op zondag 15 maart 2009 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart.
Wiki heeft gewoon een "restore" knop hoor.
Het was niet echt spam, gewoon een onzinlink. En zat jij gisteren om 19:13 al aan het bier?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Een of andere tadewa had de wiki verneukt en er een spamlink in gegooid.
Uiteraard net op het moment dat ik even voor de tv zat met een biertje.
Nu welquote:Op zondag 15 maart 2009 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat DM dit incident netjes gemeld heeft bij het beheer van FOK!wiki.
... Ik was aan het strijken! En ik ben de hele middag niet thuis geweest! Hoe kan dat nu?quote:
huhquote:Op maandag 16 maart 2009 09:12 schreef Pien85 het volgende:
Ik zou wel een kopje koffie lusten
Oh DM, er stond een heel stuk in de spits over NW Walhalla, er is nog meer te doen dan ik op de site kon vindenIk heb dr zin in
Ja, de site vult zich ook een beetje. Ik twijfel nog of ik boektekst laat lezen of niet... 5 hoofdstukken is wel wat mager, natuurlijk. Maar aan de andere kant het is in ontwikkeling, dus een mening kan nooit kwaad.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:12 schreef Pien85 het volgende:
Ik zou wel een kopje koffie lusten
Oh DM, er stond een heel stuk in de spits over NW Walhalla, er is nog meer te doen dan ik op de site kon vindenIk heb dr zin in
Nee nog niet helemaal aan toe gekomenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, de site vult zich ook een beetje. Ik twijfel nog of ik boektekst laat lezen of niet... 5 hoofdstukken is wel wat mager, natuurlijk. Maar aan de andere kant het is in ontwikkeling, dus een mening kan nooit kwaad.
Had jij het al gelezen trouwens?![]()
.
Kun je je ervaring ook hier posten? [Boekenweekgeschenk] Een tafel vol Vlindersquote:Op maandag 16 maart 2009 09:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee nog niet helemaal aan toe gekomenWel gisteren boekenweekgeschenk uitgelezen, hij is mooi
Ik was al aan het schrijvenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je je ervaring ook hier posten? [Boekenweekgeschenk] Een tafel vol Vlinders
Jaquote:
Thanksquote:Op maandag 16 maart 2009 09:05 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Werkcappuccino
o wacht, hij is alweer op.. *nieuwe haalt
Beterschap Sjowhan
Dat winkeltje koopt 't in Indonesië ofzo?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:14 schreef OA het volgende:
Ik heb zaterdag koffie gehaald bij een nieuw koffiewinkeltje hier in de straat.
Indonesische koffie van Sumatra...
Je bent gestopt met de post rondbrengen dus?quote:Op maandag 16 maart 2009 09:45 schreef Leanne het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ik zit nu lekker relaxed op me tijdelijke baantje bij de gemeente
en met jou DM?
Dat wilde we toch graag weten allemaalquote:Op maandag 16 maart 2009 10:07 schreef Klonk het volgende:
ik moet toch een partij poepen, echt niet normaal meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |